راهنمای خرید بهترین رینگ لایت های 2021

  • توسط پویان ایزدی
  • شهریور 28, 1400
  • اخبار
  • 0
راهنمای خرید بهترین رینگ لایت های 2021

راهنمای خرید بهترین رینگ لایت های 2021. رینگ لایت هایی همچون ریزر, Rotolight و غیره و قیمت و ویژگی ها و مشخصات آنها.

راهنمای خرید بهترین رینگ لایت های 2021

راهنمای خرید بهترین رینگ لایت های 2021

در مورد راهنمای خرید بهترین رینگ لایت های 2021 باید بگوییم که بهترین رینگ لایت ها, تماس های ویدئویی, وبلاگ ها, مصاحبه ها, جلسات Zoom و حتی عکس های سلفی شما را فوراً بهبود می بخشد!

بهترین رینگ لایت ها به سرعت, به آسان ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای بهبود همه چیز, چه از تماس های ویدئویی گرفته تا فیلم های YouTube تا پرتره های شیک تبدیل شده اند.

زمانی بهترین رینگ لایت ها, ابزاری مخفی برای عکاسی و موزیک ویدیوهای درجه یک بودند, اما امروز آنها را در دسترس همه, از وبلاگ نویسان و فیلمبرداران گرفته تا TikTokers و عکاسان خواهید یافت.

از آنجا که آنها نورپردازی مداوم ایجاد می کنند, نتیجه ای را که می بینید به شما می دهند – بنابراین اگر در زمینه عکاسی پرتره تازه کار هستید, برای روشن کردن سوژه ها, ایده آل هستند. در حالی که نمی توانند قدرت خروجی بهترین فلش گان ها یا بهترین استروب ها را مطابقت دهند, برخی از رینگ لایت ها دارای حالت های فلش و یا حالت High Speed Sync هستند که قدرت آنها را تا 500% افزایش می دهد.

خروجی مداوم, آنها را تبدیل به گزینه ای عالی برای ضبط ویدئو می کند, به ویژه با توانایی بسیاری از رینگ لایت ها در تنظیم درجه حرارت رنگ برای رنگ های واقعی پوست مناسب هستند-چیزی که آنها را برای ولاگرهای آرایش و زیبایی و سازندگان محتوا بسیار ارزشمند می کند.

حتی اگر قصد ندارید که آن را در YouTube بزرگ کنید, رینگ لایت ها نیز در دنیای جدید افزایش, در کارهای خانه موثر هستند. در واقع, آنها را با بهترین وب کم ها جفت کنید و تنظیمات خانه شما فوراً حرفه ای تر به نظر می رسد و برای ایجاد بهترین تأثیر در یک کنفرانس ویدئویی مهم, حیاتی است!

همچنین می توانید مطالبی را در مورد خرید بهترین سیستم گیمینگبررسی بهترین لپ تاپ های بازی و گیمینگ و بهترین کارت گرافیک ارزان قیمت 1400 مشاهده کنید.

بهترین رینگ لایت ها در سال 2021

1. رینگ لایت ریزر

راهنمای خرید بهترین رینگ لایت های 2021

ویژگی ها و مشخصات

دمای رنگ: 3،000K / 4،500K / 6،500K

منبع تغذیه: USB

ابعاد: 300 میلی متر قطر خارجی, 241 میلی متر قطر داخلی

وزن: 260 گرم

چرا باید رینگ لایت ریزر را خریداری کنیم
  • کیفیت نور عالی
  • کیفیت ساخت عالی
  • دارای سه پایه درخشان است
چرا نباید رینگ لایت ریزر را خریداری کنیم
  • تنها دارای USB پاور است

رینگ لایت ریزر هر آنچه را که بخواهید انجام می دهد. تمام قدرت مورد نیاز شما از یک محصول USB 12 اینچی را دارا می باشد, کیفیت نور عالی و کیفیت ساخت فوق العاده است – به ویژه سه پایه همراه, که بر خلاف مواردی که در اکثر رینگ لایت ها موجود است محکم و قابل توجه است.

مارک های غیر بومی ارزان تر هستند, گزینه های تغذیه اصلی روشن تر هستند, اما این تعادل کاملی را ایجاد می کند و آنرا تبدیل به یک رینگ لایت فوق العاده رایج می کند-و یکی از نامهای ریزر است. اگر در حال خرید رینگ لایت 12 اینچی قابل حمل برای پخش, کنفرانس ویدئویی و ولاگ هستید, این رینگ لایت شما را ناامید نمی کند.

قیمت: در حدود 4 میلیون تومان

2. رینگ لایت Lume Cube Wireless Light

راهنمای خرید بهترین رینگ لایت های 2021

ویژگی ها و مشخصات

دمای رنگ: 3200-5600K

منبع تغذیه: باتری های Li-Ion, شبکه

ابعاد: 18 اینچ

چرا باید Lume Cube Wireless Light را خریداری کنیم
  • Mains و یا 90 دقیقه برق بی سیم
  • بازخوانی LED برای تنظیمات
  • دارای پایه چراغ 6.5 فوت
چرا نباید Lume Cube Wireless Light را خریداری کنیم
  • قیمت بالاتری نسبت به رقبای خود دارد

در مورد راهنمای خرید بهترین رینگ لایت های 2021 باید بگوییم که در نگاه اول, رینگ لایت بی Cube Wireless در مقایسه با سایر گزینه ها گران قیمت به نظر می رسد. با این حال, آنچه را که واقعاً به دست می آورید بررسی کنید و ارزش خوبی را ارائه می دهد: نه تنها یک رینگ لایت درخشان دریافت می کنید که می تواند از برق تغذیه کند یا تا 90 دقیقه با باتری (که ارائه می شود) کار می کند, بلکه یک LED بازخوانی برای نظارت تنظیمات شما, و یک چراغ فوق العاده مفید 6.5 فوت است.

این رینگ لایت های 18 اینچی مورد علاقه ما است. این برای عکاسی پرتره, فیلمبرداری از وبلاگ ها و ویدئوها و ایجاد انعطاف پذیری در کار بی سیم به صورت مکانی, در استودیو یا هرجایی که ممکن است نیاز به جابجایی نور داشته باشید, ایده آل است. استحکام پایه نگهدارنده پلاستیکی تنها یک علامت سوال است, بنابراین اگر قصد دارید تعداد زیادی عکس از بالا به پایین برای سطوح مسطح  بگیرید, ممکن است قبل از خرید بخواهید تا آنرا امتحان کنید. اما برای 90٪ از افرادی که از رینگ لایت به صورت راست استفاده می کنند, این رینگ لایت بهترین انتخاب است.

3. رینگ لایت Neewer 10-inch LED

راهنمای خرید بهترین رینگ لایت های 2021

ویژگی ها و مشخصات

دمای رنگ: 3200k-6000k

منبع تغذیه: USB

ابعاد: 380x283x950 میلی متر

وزن: 1.3 کیلوگرم

چرا باید رینگ لایت Neewer 10-inch LED را خریداری کنیم
  • عملکرد آسان
  • کوچک و قابل حمل
  • سه پایه شامل
چرا نباید رینگ لایت Neewer 10-inch LED را خریداری کنیم
  • تنها دارای USB پاور است

بسیاری از افرادی که به دنبال رینگ لایت هستند, لزوماً نیازی به زنگ و سوت های فانتزی ندارند. آنها فقط یک چیز ساده می خواهند که کار کند, و از این نظر, رینگ لایت LED Neewer 10 اینچی یک انتخاب عالی است. این در طرف کوچکتر برای رینگ لایت است, اما هنوز هم اندازه کاملاً مناسبی برای ضبط خودکار, وبلاگ نویسی, TikToks و سایر کاربردهای سریع و آسان است. این دستگاه از طریق USB متصل می شود و یک سه پایه 54 اینچی به همراه دارد, به این معنی که زمانیکه رینگ لایت LED Neewer 10 اینچی را از جعبه آن خارج می کنید, شروع به کار آن بسیار ساده است.

شما ویژگی های پیچیده برخی از رینگ لایت های دیگر را در این لیست مانند Rotolight دریافت نمی کنید و چراغ های بزرگتری نیز موجود است از جمله از خود Neewer. اما رینگ لایت LED جدیدتر 10 اینچی یک انتخاب سالید همه جانبه است که برای اکثریت قریب به اتفاق کاربران کاملاً مناسب است و به همین دلیل است که رتبه برتر ما را به خود اختصاص می دهد. نکته پایانی این است: اگر به دنبال رینگ لایت هستید, مطمئناً این مورد مناسب است.

قیمت: در حدود 6 میلیون تومان

4. رینگ لایت ESDDI PLV-R432 18-inch

راهنمای خرید بهترین رینگ لایت های 2021

ویژگی ها و مشخصات

دمای رنگ: 3000K-6500K

منبع تغذیه: منبع تغذیه

ابعاد: 458 میلی متر قطر بیرونی / 318 میلی متر داخلی

چرا باید رینگ لایت ESDDI PLV-R432 18-inch را خریداری کنیم
  • شامل18 اینچ با قدرت 48 وات
  • شامل پایه چراغ ، قاب ، گیره تلفن
چرا نباید رینگ لایت ESDDI PLV-R432 18-inch را خریداری کنیم
  • فضای زیادی را اشغال می کند
  • نگهدارنده گوشی خیلی جلب نیست

در مورد راهنمای خرید بهترین رینگ لایت های 2021 باید بگوییم که رینگ لایت ESDDI PLV-R432 18-inch یک رینگ لایت 18 اینچی است که 48 وات نیرو را از 432 LED تولید می کند. آنقدر بزرگ و درخشان است که می تواند به عنوان یک نور کلیدی برای پرتره های مجلل با آن “ظاهر نور حلقه ای” منحصر به فرد عمل کند و نور ملایم و نورگیرهای دایره ای ایجاد کند. همچنین برای فیلم ها و وبلاگ ها ایده آل است, کلید مفیدی یا پر کننده برای نرم کردن سایه ها و حتی روشن کردن هنگام ارائه به دوربین ارائه می دهد. اندازه بسیار زیاد آن باعث می شود برای زیبایی و آرایش نیز مناسب باشد و فضای کافی و نور فراوان را در اختیار شما قرار دهد.

این کیت شامل همه چیزهایی است که برای حرکت به آن نیاز دارید, با یک پایه چراغی 6 فوت و یک کیف مسافرتی. شماره گیرهای برجسته میزان روشنایی و دما را تنظیم می کنند و نور حتی می تواند 180 درجه بچرخد و این را برای عکاسی از سطوح مسطح یا کارهای کلان مفید می کند. متأسفانه نگهدارنده تلفن همراه محکم نیست و نمی توانید دوربین را به نور متصل کنید – بنابراین اگر از خود فیلم می گیرید, باید سه پایه جداگانه ای برای استفاده از DSLR یا بدنه بدون آینه تنظیم کنید.

قیمت: در حدود 2 میلیون تومان

5. رینگ لایت Rotolight Neo 2

راهنمای خرید بهترین رینگ لایت های 2021

ویژگی ها و مشخصات

دمای رنگ: 3150-6300K

منبع تغذیه: 6 برابر باتری AA, درگاه D-Tap, آداپتور AC

ابعاد: 150×45 میلی متر

وزن: 354 گرم (504 گرم با باتری)

چرا باید رینگ لایت Rotolight Neo 2 را خریداری کنیم
  • نورپردازی دو رنگ
  • تنظیم دما
  • حالت فلش HSS قدرتمند
چرا نباید رینگ لایت Rotolight Neo 2 را خریداری کنیم
  • یک رینگ لایت واقعی نیست

بسیار خب, بنابراین Neo 2 از نظر فنی یک رینگ لایت است – اگرچه برای اکثر مردم دقیقاً همان کاری را انجام می دهند که می خواهند. کاری که این رینگ لایت انجام می دهد این است که 1840 لوکس (کمی کمتر از 2000 مورد ادعا) در فاصله 3 فوت ارائه می دهد, که آن را به یک کلید ایده آل یا پر کننده نور برای عکس ها و فیلم ها تبدیل می کند (به ویژه هنگامی که می توان با همه چیز, از درهای انبار تا جعبه های نرم). Neo 2 که از شش باتری AA تغذیه می کند, همچنین می تواند از طریق آداپتور اصلی برق تا 500 درصد بیشتر در حالت فلاش تغذیه شود.

6. رینگ لایت Rotolight Ultimate Vlogging Kit

راهنمای خرید بهترین رینگ لایت های 2021

ویژگی ها و مشخصات

دمای رنگ: 6300K ، 5600K ، 4100K ، 3200K (با استفاده از فیلترها)

منبع تغذیه: 3x باتری AA

ابعاد: 130 میلی متر قطر بیرونی / 38 میلی متر داخلی قطر

وزن: 170 گرم

چرا باید رینگ لایت Rotolight Ultimate Vlogging Kit را خریداری کنیم
  • قدرت معادل 80 وات
  • فوق العاده جمع و جور
  • شامل فیلترهای تنظیم دما
چرا نباید رینگ لایت Rotolight Ultimate Vlogging Kit را خریداری کنیم
  • تغییر فیلترها مشکل است

در مورد راهنمای خرید بهترین رینگ لایت های 2021 باید بگوییم که رینگ لایت Rotolight Ultimate Vlogging Kit یکی از رینگ لایت های قابل حمل ما در سال های گذشته بود, اما چندی پیش, در بازار ناپدید شد. اکنون این دستگاه با یک کیت همه کاره که شامل یک مینی سه پایه Rotolight, آداپتور پایه, گیره تلفن و نوار لوازم جانبی است ، بازگشته است و آن را به شریک مناسب برای راه اندازی تلفن های هوشمند رومیزی تبدیل می کند. در حالی که این کیت برای تلفن ها مناسب است ، RL-48 همچنین یک نور ایده آل روی دوربین برای DSLR ها و دوربین های بدون آینه است. Neo 2 برای کفش ورزشی کمی سنگین و سخت است, اما این مدل کوچکتر اندازه مناسبی دارد (هرچند این کیت شامل پایه ای برای کفش نمی شود) ، و سوراخ وسط برای عبور میکروفون بسیار مناسب است. !

7. رینگ لایت Neewer 20″ Dimmable

راهنمای خرید بهترین رینگ لایت های 2021

ویژگی ها و مشخصات

دمای رنگ: 3200-5600K

منبع تغذیه: 1 برابر باتری NP-F, منبع تغذیه

ابعاد: 530 میلی متر قطر بیرونی / 420 میلی متر داخلی

چرا باید رینگ لایت Neewer 20″ Dimmable را خریداری کنیم
  • بهترین رینگ لایت برای آموزش آرایش
  • قطر بزرگ 20 اینچ
  • منبع تغذیه یا باتری
  • باتری های NP-F سونی می گیرد
چرا نباید رینگ لایت Neewer 20″ Dimmable را خریداری کنیم
  • ESDDI قوی تر است

اگر بزرگتر بهتر است, گزینه 20 اینچی Neewer انتخاب مناسبی است! در حالی که این بزرگترین رینگ لایتی است که در اینجا ارائه می شود, با 44W خروجی قابل تنظیم از 352 LED, به اندازه مدل 18 اینچی 48W ESDDI قدرت و محدوده دما ندارد. با این حال, منابع نور بزرگتر نرم تر هستند و Neewer علاوه بر برق اصلی, باتری را نیز متناسب با خانواده همه کاره NP-F550 / F970 ارائه می دهد (دو باتری و یک شارژر شامل می شود ، اگرچه حدود 10 وات خروجی را از دست خواهید داد) در مقایسه با برق اصلی). همچنین یک چراغ پایه 6’5 اینچی, آداپتور سر توپ و نگهدارنده تلفن عمودی / افقی, کنترل از راه دور بی سیم و کیف حمل همراه است. اگر به دنبال یک چراغ زنگ واقعی با بزرگترین پخش کننده نور و عکاسی بدون سیم هستید, این رینگ لایت بهترین انتخاب است.

قیمت: در حدود 10 میلیون تومان

8. رینگ لایت Smoovie LED Colour Stream

راهنمای خرید بهترین رینگ لایت های 2021

ویژگی ها و مشخصات

دمای رنگ: 16 رنگ RBG + 3 رنگ سفید

منبع تغذیه: USB

ابعاد: 6 اینچ یا 8 اینچ

چرا باید رینگ لایت Smoovie LED Colour Stream را خریداری کنیم
  • 16 رنگ RGB با 8 حالت نور
  • سه پایه رومیزی
  • دارای USB
چرا نباید رینگ لایت Smoovie LED Colour Stream را خریداری کنیم
  • کوچکتر از بقیه رینگ لایت ها است

در مورد راهنمای خرید بهترین رینگ لایت های 2021 باید بگوییم که اگر به دنبال افزودن رنگی به تصاویر یا فیلم های خود هستید – یا اگر به رینگ لایتی نیاز دارید که که به اتقاقی نور کافی ببخشد – جریان رنگ Smoovie LED مناسب خواهد بود. این رینگ لایت دارای 16 رنگ RGB و 9 حالت نور است. همچنین دارای نور طبیعی, نرم و سفید گرم است که از دمای رنگ های سنتی برای استفاده در شرایط نور طبیعی و مصنوعی تقلید می کند. بسته به به نیاز شما در دو گزینه 6 و 8 اینچی موجود است, همچنین دارای سه پایه تلسکوپی جمع شونده است و همچنین (در زمان نگارش این مقاله) شامل یک پاوربانک 3000 میلی آمپری رایگان نیز می شود.

قیمت: در حدود 3 میلیون تومان

9. رینگ لایت ESDDI PLV-R120 10-inch

راهنمای خرید بهترین رینگ لایت های 2021

ویژگی ها و مشخصات

دمای رنگ: 3000K ، 4000K ، 5600K

منبع تغذیه: USB

ابعاد: 260 x 390 میلی متر

چرا باید رینگ لایت ESDDI PLV-R120 10-inch را خریداری کنیم
  • استند سه پایه, دستگیره تلفن از راه دور و دو طرفه
  • دارای USB
  • قابلیت تنظیم 360 درجه
چرا نباید رینگ لایت ESDDI PLV-R120 10-inch را خریداری کنیم
  • به اندازه Rotolight RL48 قوی نیست

اگرچه Rotolight Ultimate Vlogging Kit بسیار گران است, اما این ESDDI یک جایگزین مناسب برای جیب شما است. فقط به خاطر داشته باشید که گرچه قیمت آن بسیار کمتر است, اما قدرت آن نیز بسیار کمتر است و تنها 10 وات خروجی در مقایسه با 80 وات معادل Rotolight RL48 دارد. با این وجود, از مدل 10 اینچی مشابه Neewer (که قدرت 8 وات تولید می کند) قدرتمندتر است ، و در حالی که قابل تنظیم نیست, دارای سه سطح روشنایی است. رینگ لایت 10 اینچی ESDDI برای عکاسان گوشی های هوشمند ایده آل است, با یک دست دو طرفه که گوشی شما را به صورت افقی و عمودی نگه می دارد, به همراه یک ریموت بلوتوث برای عکس و فیلم. و از آنجا که از طریق USB کار می کند می توانید آن را از پاور بانک اجرا کرده و در هر مکانی از آن استفاده کنید.

10 رینگ لایت Xinbaohong Clip-On Selfie

راهنمای خرید بهترین رینگ لایت های 2021

ویژگی ها و مشخصات

دمای رنگ:6000K

منبع تغذیه: USB (باتری داخلی)

ابعاد: 85 x 28 میلی متر

چرا باید رینگ لایت Xinbaohong Clip-On Selfie را خریداری کنیم
  • چراغ همه منظوره درخشان
  • USB و قدرت باتری
  • حالت های روشن و کم نور
چرا نباید رینگ لایت Xinbaohong Clip-On Selfie را خریداری کنیم
  • باتری کوچک بعد از حدود یک ساعت خاموش می شود

گاهی اوقات شما فقط به کمی نور احتیاج دارید – و گاهی اوقات به نور کمی نیاز دارید که بتوانید آن را در کیف لپ تاپ یا کیف دستی خود در مواقعی که نیاز به روشنایی در حال حرکت دارید بیندازید. در اینجاست که چراغ سلفی Xinbaohong Clip-On بسیار کاربردی ظاهر می شود – یک رینگ لایت مینی درخشان که به هر چیزی 18 میلی متر یا نازک تر می چسبد. این بدان معناست که می توانید آن را برای گرفتن عکس های سلفی کامل در یک کلوپ شبانه به تلفن خود وصل کنید یا آن را روی لپ تاپ خود قرار دهید تا هنگام کار در جاده و نیاز به شماره گیری از اتاق هتل یا کافی شاپ, چراغ کلید را به شما نشان دهد. آن را روی تبلت و مانیتور خود بچسبانید, حتی آن را روی آفتاب گیر قرار دهید تا نور بهتری در ماشین شما به شما بدهد – اینقدر ارزان است که قطعاً باید آن را در کیف خود نگه دارید!

11. رینگ لایت Smoovie Flexi Selfie

راهنمای خرید بهترین رینگ لایت های 2021

ویژگی ها و مشخصات

دمای رنگ: (سه تنظیم نور سفید)

منبع تغذیه: USB

ابعاد: 6 اینچ

چرا باید رینگ لایت Smoovie Flexi Selfie را خریداری کنیم
  • بازوی گیره انعطاف پذیر در هر مکانی نصب می شود
  • بازوی خم کننده دوم می تواند تلفن هوشمند را نگه دارد
  • 3 تنظیمات تن و روشنایی قابل تنظیم
  • دارای USB
چرا نباید رینگ لایت Smoovie Flexi Selfie را خریداری کنیم
  • کنترل کمتر دمای رنگ

رینگ لایت ها فوق العاده هستند, اما مگر اینکه پشت میز نشسته باشید, ممکن است برای یافتن سطح یا فضای کافی برای نصب سه پایه مشکل داشته باشید. Smoovie Flexi Selfie Ring Light این مشکل را با ارائه یک بازوی گیره انعطاف پذیر به شما حل می کند, به این معنی که می توانید نور خود را تقریباً در هر مکانی سوار کنید – لبه قفسه, طاقچه پنجره, رادیاتور, فضای داخلی ماشین … جایی که سه پایه نمی تواند! این گیره همچنین دارای دو بازوی انعطاف پذیر است که می تواند تلفن دوربین شما را در خود نگه دارد, بنابراین می توان از آن به عنوان یک رینگ لایت سازگار یا به عنوان یک تنظیم اختصاصی گوشی هوشمند استفاده کرد. نور را می توان در سه رنگ سفید تنظیم کرد تا با نور روز یا شرایط مصنوعی مطابقت داشته باشد و روشنایی را نیز می توان تنظیم کرد.

منبع: DIGITALCAMERAWORLD.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید