گوشی آنر V30 پرو دومین گوشی برتر دنیا از نظر کیفیت دوربین

آنر V30 پرو

گوشی آنر V30 پرو در وب‌سایت DxOMark مورد بررسی قرار گرفت و با 122 امتیاز ،دومین گوشی قدرتمند از نظر دوربین عکاسی نام گرفت. آنر V30 پرو جدیدترین محصول پرچم‌دار شرکت آنر زیر مجموعه هواوی است.

آنر شرکت زیر مجموعه هواوی است که محصولات فوق العاده قدرتمند و عالی را به بازار عرضه می‌کند. در حال حاضر گوشی آنر 9X با قیمت 3 میلیون و 700 هزار تومان در زمستان 98، بازار ایران موجود است که می‌توان از آن به عنوان محصول فوق العاده قدرتمند میان رده آنر نام برد.

حالا گوشی آنر V30 پرو که پرچم‌دار شرکت آنر به شمار می‌رود در وب‌سایت DxOMark مورد تست قرار گرفت که بر این اساس این گوشی دارای بهترین دوربین دنیای گوشی‌های هوشمند بعد از هواوی میت 30 پرو است. کوشی آنر V30 پرو امتیاز 122 را در مجموع و 133 را در عکاسی به دست آورد و بزرگ‌ترین و بارزترین ویژگی دوربین آن هم میزان بزرگنمایی خواهد بود.

این گوشی همچنین در بخش فیلم‌برداری به خاطر دارا بودن استابیلایزیشن مدهای عالی اتوفوکوس سریع و طبیعی سازی رنگ‌ها امتیاز 100 را دریافت کرد.

آنر V30 پرو

گوشی آنر V30 پرو و آنر V30 در بخش دوربین از تکنولوژی‌های چارچوب تصویربرداری ماتریکس بهره می‌برند. به بیان ساده‌تر این محصولات از نظر نرم افزاری و سخت افزاری بسیار هماهنگ شده و بیشترین کارایی دوربین را در حال حاضر در اختیار دارند.  این ترکیب دوربین شامل سنسور بهینه سازی شده سونی IMX600 RYYB 40 مگاپیکسل با دیافراگم f/1.8 ، سنسور 8 مگاپیکسل تله فوتو با دیافراگم f/2.4 و سنسور 12 مگاپیکسل اولترا واید با دیافراگم f/2.2 می‌شود.


بیشتر بخوانید:


مدیر شرکت آنر ، امتیاز به دست آمده برای گوشی آنر V30 را یک موقعیت برای رسیدن به کیفیت تصاویر بسیار بالا با استفاده از ترکیب سنسور، اپتیک، پردازنده، الگوریتم و نرم افزار می‌داند.

مشخصات فنی گوشی آنر V30 پرو

ابعاد این گوشی 162.7*75.8*8.8 میلی متر است و 206 گرم وزن دارد. صفحه نمایش آن IPS LCD با اندازه 6.57 اینچ و کیفیت فول اچ دی پلاس و تراکم پیکسل 400ppi خواهد بود. از نظر نرم افزاری این گوشی به اندروید 10 مجهز شده و رابط کاربری Magic UI 3 را در اختیار دارد.

پردازنده این محصول هایسیلیکن کایرین 990 بوده و با پردازنده گرافیکی Mali-G76 هراه می‌شود. 128 گیگابایت + 8 گیگابایت  و 256 گیگابایت + 8 گیگابایت حافظه داخلی و رم نیز برای آنر V30 پرو در نظر گرفته شد.

دوربین سلفی این گوشی دو گانه با لنزهای 32 مگاپیکسل و 8 مگاپیکسل واید است.

این محصول در حال حاضر 9 میلیون تومان قیمت دارد و از یک باتری 4100 میلی آمپر ساعت و فست شارژ 40 وات و فست شارژ بی سیم 27 وات بهره می‌برد.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید