دانلود تصاویر پس زمینه هواوی P40 و P40 پرو ، گوشی جدید هواوی

تصاویر پس زمینه هواوی p40

در این مطلب می توانید تصاویر پس زمینه هواوی P40 و P40 پرو گوشی جدید هواوی را (Background wallpaper) دانلود کنید. گوشی هواوی P40 و P40 پرو در تاریخ هفتم فروردین ماه رونمایی خواهند شد.

گوشی جدید هواوی P40 در تاریخ هفتم فرودین 99 رونمایی می شود. طی هفته گذشته تصاویر و مشخصات فنی این گوشی به طور کامل منتشر شد که در خبر مشخصات فنی هواوی پی 40 نیز بررسی کردیم. حالا تصاویر پس زمینه هواوی P40 به صورت رسمی برای دانلود از سوی شرکت هواوی قرار داده شده که می توانید از طریق لینک های ادامه دانلود کنید.

دانلود تصاویر پس زمینه هواوی P40

شرکت سازنده گوشی های هوشمند چینی، هواوی ، سری P که یک سری پرچمدار با دوربین بسیار حرفه ای هست را هر ساله در ابتدای فروردین ماه رونمایی می کند. امسال نیز هواوی P40 پرو با داشتن دوربین اصلی 52 مگاپیکسلی و لنز پریسکوپی با بزرگنمایی 10 برابر اپتیک عرضه خواهد شد که البته سری P40 پرمیوم یک دوربین پنج گانه دارد و احتمالا رقیب اصلی گلکسی S20 اولترا سامسونگ شود.

هواوی p40 به زودی به طور رسمی رونمایی می شود. بعد از دانلود تصاویر پس زمینه این گوشی با کیفیت بالا می توانید روی هر گوشی دیگری از آن استفاده کنید. حجم هر تصویر پس زمینه هواوی p40 در حدود 7 مگابایت است و کیفیت 3218*1525 دارد.

از دیگر مشخصات فنی هواوی p40 می توان به پردازنده کایرین 990  هایسیلیکن، صفحه نمایش 6.9 اینچ کواد اچ دی OLED ، میزان 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.0 ، دوربین اصلی 52 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 44 مگاپیکسلی و همچنین باتری قوی و شارژر 55 وات فست شارژ اشاره کرد.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید