حذف کردن ، دیلیت یا پاک کردن اکانت اینستاگرام در آیفون iOS

حذف کردن اکانت اینستاگرام آیفون

پاک کردن اکانت اینستاگرام ، حذف کردن و یا دیلیت کردن آن روی گوشی های آیفون iOS چطور انجام می شود؟ در ادامه روش های موثر برای حذف کامل اکانت اینستاگرام روی iOS را معرفی می کنیم.

تا چند وقت پیش حذف اکانت اینستا بر روی گوشی کار بسیار سختی  بود تا جایی که برای عوام غیر ممکن می شد اما اینستاگرام دیگر فاقد قابلیت حذف اکانت در اپلیکیشن iOS خود نیست. در این مقاله نحوه حذف کردن اکانت اینستاگرام آیفون آورده شده است تا دوستان بتوانند به راحتی و در کسر زمان اندکی خود از پس انجام این کار برایند.

برای اتصال تبلت یا گوشی موبایل خود به تلویزیون به کمک احتیاج دارید؟بخوانید :  روش های اتصال تبلت به تلویزیون از طریق یو اس بی

میلیون‌ها نفر از اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن مطالب مربوط به زندگی، سرگرمی‌ها و علایق خود استفاده می‌کنند و با سازندگان، هنرمندان و افراد مشهور مورد علاقه خود در ارتباط  هستند. اما گاهی اوقات ممکن است به هر دلیلی لازم شود که اکانت خود را پاک کرده و از این محیط دور شوند. اگر دیگر از طرفداران اینستاگرام نیستید، می توانید حساب کاربری خود را برای همیشه حذف کنید. در ادامه حذف کردن اکانت اینستاگرام آیفون را با ما مرحله به مرحله انجام  دهید.

تصاویر تلسکوپ جیمز سرو صدای زیادی در دنیا به پا کرده است،برای اطلاع از اهداف بعدی ان بخوانید:  اهداف بعدی تلسکوپ جیمز وب چیست ، داده های جدید در راه هستند

خوشبختانه، بعد از خواندن این مقاله می‌توانید اکانت اینستاگرام آیفون را درگوشی موبایل آیفون یا آی‌پد خود در چند مرحله ساده حذف کنید —فقط به خاطر داشته باشید که حذف حساب شما، تمام پست‌ها و فعالیت‌های شما را نیز حذف می‌کند. اگر مشکلی نیست شروع کن!

اینستاگرام اکنون به شما امکان می دهد اکانت خود را با iOS حذف کنید

حذف کردن اکانت اینستاگرام آیفون

اگر قبل از ژوئن 2022 سعی کرده اید حساب اینستاگرام خود را در آیفون خود حذف کنید،میدانید که این امیر قابل انجام نبود و بسیاری را نامید کرده است. در واقع شما را به جایی نرساند. این به این دلیل است که اینستاگرام به شما اجازه نمی‌دهد حساب خود را در دستگاه iOS خود حذف کنید—شما فقط می‌توانید این کار را از مرورگر تلفن همراه یا مرورگر رایانه خود انجام دهید. امکان حذف کردن اکانت اینستاگرام آیفون به لطف اجباری اپل، یک امر راحت شده است.

قبل از اینکه به اموزش حذف کردن اکانت اینستاگرام آیفون ادامه دهیم، هدف خود را در نظر بگیرید. اگر می خواهید شروع جدیدی در برنامه داشته باشید اما زمان یا حوصله حذف پست های خود را به صورت جداگانه ندارید، حذف انبوه محتوای اینستاگرام خود را در نظر بگیرید. اما اگر دیگر نمی خواهید پروفایلی در اینستاگرام داشته باشید، حذف آن بهترین اقدام است.

در حالی که عوامل متعددی وجود دارد که اینستاگرام را به بهترین و جذاب ترین برنامه رسانه اجتماعی برای استفاده تبدیل می کند، نمی توان منکر تأثیرات منفی رسانه های اجتماعی بر روی شما و زندگی تمام افراد چه مشهور چه غیر مشهور شد. شاید شما والدینی باشید که به دنبال کاهش تعداد برنامه های رسانه اجتماعی مورد استفاده فرزندتان هستید. در حالی که اینستاگرام تنظیمات حریم خصوصی را برای نوجوانان بهبود بخشیده است،این امر ممکن است برای آن دسته از والدینی که نگران ایمنی و سلامت روان فرزندان خود هستند کافی نباشد.

بنابراین، چه بخواهید فرزندتان را در اینترنت ایمن نگه دارید، چه بخواهید استفاده از رسانه های اجتماعی را کاهش دهید، ما به شما در انجام این امر یاری می دهیم. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به سرعت و به طور دائم برنامه اینستاگرام را در iPhone یا iPad خود حذف کنید.

چگونگی حذف کردن اکانت اینستاگرام آیفون ؟

حذف کردن اکانت اینستاگرام آیفون

قبل از تلاش برای حذف اکانت خود، مطمئن شوید که برنامه اینستاگرام شما به روز است.

پس از بروزرسانی نرم افزار ، در اینجا نحوه حذف آن آمده است:

برنامه اینستاگرام را در iPhone یا iPad خود باز کنید.
روی نماد نمایه در سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید.
اکنون روی منوی همبرگر در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید. روی Settings و سپس Account در صفحه بعد ضربه بزنید.
در صفحه حساب، به پایین بروید و روی حذف حساب ضربه بزنید.
در صفحه بعد اینستاگرام از شما می خواهد که بین غیرفعال کردن اکانت و حذف آن یکی را انتخاب کنید و به طور خودکار گزینه Deactivate Account برجسته می شود. روی گزینه Delete Account در پایین ضربه بزنید.
اینستاگرام یک فرصت دیگر به شما می دهد تا مطمئن شوید که این همان کاری است که می خواهید انجام دهید. ایا شما واقعا میخواهید حذف کردن اکانت اینستاگرام آیفون را ادامه دهید؟ برای تأیید، روی Continue Deleting Account ضربه بزنید.

همین: ساده ترین و سریع ترین راه برای حذف کردن اکانت اینستاگرام آیفون شما. پس از این، یک ماه فرصت دارید تا نظر خود را تغییر دهید، زیرا اینستاگرام تنها پس از 30 روز حساب شما را برای همیشه حذف می کند. اگر تصمیم گرفتید که آن را برگردانید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که در این مدت دوباره وارد ان شوید و حساب شما بازیابی خواهد شد.

اکانت اینستاگرام خود را سریع حذف کنید

خواه برای کم کردن زمان صرف کردن در دنیای مجازی باشد با برای ایجاد یک تحول در زندگی واقعی ؛شما نیاز دارید کانت اینستاگرام خود را حذف کنید .یادتان بیاید روزی که برای اولین بار مشترک این گروه اجتماعی شدید! نصب و راه اندازی نرم افزار و عضویت در ان تنها با چند کلیک و به سرعت انجام گرفت .خلاص شدن از شر اکانت اینستاگرام باید به سادگی ایجاد آن باشد. وقتی می‌توانید این کار را در iPhone یا iPad خود انجام دهید، جایی که قبلاً وارد سیستم شده‌اید، نیازی به زحمت حذف آن در مرورگر خود ندارید.

رفتن به این مسیر همچنین به شما این امکان را می دهد که برنامه را در چند لحظه پس از حذف حساب خود حذف کنید. از مراحل این راهنما برای خلاص شدن سریع از شر اکانت اینستاگرام خود استفاده کنید. مطمئن شوید که در تصمیم خود کاملاً مطمئن هستید، زیرا پس از 30 روز نمی توانید آن را لغو کنید.

منبع:www.makeuseof.com

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید