تغییر تم اینستاگرام ، روش تغییر رنگ و شکل اینستاگرام

تغییر تم اینستاگرام

تغییر تم اینستاگرام چطور انجام می شود؟ چگونه می توانیم شکل و شمایل اینستاگرام را در گوشی های اندروید و آیفون تغییر دهیم ؟ در ادامه آموزش تغییر تم اینستاگرام را بررسی می کنیم و روش های تغییر رنگ و شکل ظاهری اینستاگرام را میبینیم.

اگر می‌خواهید چت‌های اینستاگرام خود را زنده کنیدو به ان ها روح و جذابیت ببخشید، در اینجا نحوه اضافه کردن رنگ‌ها به تم‌ها و جذاب کردن چت تایم شما را اورده ایم.

برای هر کاربر اپلیکیشن اینستاگرام لازم است که بداند:   حذف کردن ، دیلیت یا پاک کردن اکانت اینستاگرام در آیفون iOS

رنگ ها نمک زندگی هستند. هرکس به یک رنگ علاقه دارد و اورا به وجد می اورد. بنابراین، خوب است که اینستاگرام به شما امکان می دهد تم ها و رنگ های چت های اینستاگرام خود را تغییر دهید. به این معنی است که می توانید DM های خود را زنده کنید.

شاید لازم باشد که بدانید:   بلو استکس چیست ؟ اجرای اپلیکیشن اندروید روی کامپیوتر با بلو استکس

پیش از این، نزدیک‌ترین چیزی که می‌توانستید به تغییر ظاهر چت‌های اینستاگرام خود برسید، فعال کردن حالت تاریک بود. اما این به سرعت خسته کننده شد. اکنون، به لطف تم های چت، پیام رسانی در اینستاگرام بسیار سرگرم کننده تر، قابل تنظیم و از نظر بصری جذاب تر شده است.

در این مقاله نحوه استفاده از تم های چت اینستاگرام برای زنده کردن DM های خود را توضیح می دهیم. و در صورتی که نمی توانید تم های چت را در حساب اینستاگرام خود کار کنید، ما همچنین نکاتی را برای عیب یابی ارائه داده ایم.

DM های اینستاگرام خود را برای دسترسی به تم ها به روز کنید

ابتدا بررسی کنید که آخرین نسخه اینستاگرام را روی دستگاه خود نصب کرده باشید. به Apple App Store (برای دستگاه‌های iOS) یا Google Play Store (برای دستگاه‌های Android) بروید و بررسی کنید که آیا به‌روزرسانی برای اینستاگرام موجود است یا خیر.

پس از ورود به اپ استور مربوطه، کافی است اینستاگرام را جستجو کنید و اگر به جای Open گزینه Update را در صفحه برنامه مشاهده کردید، روی آن ضربه بزنید تا آخرین نسخه برنامه را دانلود و نصب کنید. همچنین، برای دانلود آخرین نسخه، لینک های زیر را دنبال کنید.

تغییر تم اینستاگرام

این تنها راه برای اطمینان از اجرای آخرین نسخه اینستاگرام و دسترسی به ویژگی‌های چت است—شما نمی‌توانید به صورت دستی این ویژگی را فعال کنید.

پس از به‌روزرسانی، نماد پیام‌رسان مستقیم (DM) با نماد مسنجر فیس‌بوک جایگزین می‌شود. اکنون می توانید از تم های چت در مکالمات اینستاگرام خود استفاده کنید. اگر نماد پیام‌رسانی مستقیم باقی ماند، راهنمای عیب‌یابی ما را در پایین مقاله بررسی کنید. در کنار تم های چت، باید کارهای دیگری را که نمی دانستید می توانید در اینستاگرام انجام دهید، بررسی کنید.

Download: Instagram for Android | iOS

نحوه تغییر تم های چت اینستاگرام

اکنون که به تم های چت دسترسی دارید، می توانید سفارشی کردن صندوق ورودی DM خود را شروع کنید. مراحل زیر را دنبال کنید تا پیامک های اینستاگرام خود را با تم های چت سفارشی کنید.

تغییر تم اینستاگرام

  1. اینستاگرام را راه اندازی کنید و روی نماد پیام/DM در گوشه سمت راست بالای برنامه ضربه بزنید.
  2. بعد، چتی را که می خواهید تغییر دهید باز کنید.
  3. روی نام نمایه ضربه بزنید تا منوی تنظیمات چت باز شود.
  4. در قسمت تنظیمات چت، تم را انتخاب کنید.
  5. در قسمت Themes یک موضوع ترجیحی را انتخاب کنید. یا در صورت تمایل در قسمت Colors and Gradients یک رنگ را انتخاب کنید.

تغییر مضامین چت اینستاگرام شما تنها نکته مهمی است که به نرم افزار شما جذابیت میبخشد، در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد DM های اینستاگرام بدانید وجود دارد.

چگونه تم های چت ظاهر DM های اینستاگرام شما را تغییر می دهد

وقتی موضوعی را انتخاب می‌کنید، پس‌زمینه/کاپیپر چت به یک تصویر یا هنری از پیش تعیین‌شده تغییر می‌کند، در حالی که رنگ حباب‌های متن شما به سایه‌ای تغییر می‌کند که با پس‌زمینه مطابقت دارد. بنابراین اگر سفارشی سازی بیشتری می خواهید، تم چت اینستاگرام خود را تغییر دهید. همچنین نیازی به دانلود تم های چت اینستاگرام ندارید—آنها به صورت پیش فرض در دسترس هستند

باید توجه داشته باشید که تغییر تصویر زمینه برای هر دو طرف در چت اعمال می شود. بنابراین، اگر دوست شما کمی هنری شود و موضوع چت مکالمه شما را در برنامه اینستاگرام خود تغییر دهد، این تغییر در انتهای شما نیز منعکس خواهد شد.

تغییر تم اینستاگرام

اگر هر دوی شما می خواهید از تم ها یا رنگ های مختلف استفاده کنید و نمی توانید روی یکی به توافق برسید، این می تواند باعث سردرگمی یا درگیری شود. تم های چت هم در چت های شخصی و هم در چت های گروهی کار می کنند. با این حال، آنها در نسخه وب اینستاگرام در دسترس نیستند.

چگونه رنگ ها و گرادیان ها ظاهر DM های اینستاگرام شما را تغییر می دهند

رنگ ها و شیب ها فقط رنگ حباب متن شما را تغییر می دهند. حباب متن و رنگ پس زمینه گیرنده در پنجره چت شما بدون تغییر باقی می ماند.

تغییر تم اینستاگرام

هر بار که تم چت تغییر می کند، اینستاگرام از طریق پیامی در پنجره چت به هر دو طرف مکالمه اطلاع می دهد. انتخاب Change Theme از پیام اعلان به شما امکان می‌دهد بدون رفتن به صفحه جزئیات چت، به سرعت تم‌های چت یا گرادیان‌های رنگی را تغییر دهید.
اگر تم های چت اینستاگرام شما کار نمی کند چه کاری باید انجام دهید؟

اگر نمی توانید تم های چت اینستاگرام خود را تغییر دهید، راه های ساده ای برای رفع مشکلات احتمالی وجود دارد.

همانطور که قبلا ذکر شد، ممکن است مجبور شوید پیام اینستاگرام خود را برای استفاده از تم های چت به روز کنید. اگر نماد DM شما مانند نماد قبلی باقی ماند، برنامه را ببندید و دوباره راه اندازی کنید.

به یاد داشته باشید، نیازی به دانلود مجدد اینستاگرام ندارید. همه چیز در پس‌زمینه مدیریت می‌شود، و شما در یک چشم به هم زدن فعال خواهید بود.

اگر کار نکرد، به جای آن این راه حل ها را امتحان کنید.

1. کش اینستاگرام را پاک کنید (فقط اندروید)

فایل‌های کش انباشته شده گاهی اوقات باعث اختلال در عملکرد برنامه‌ها می‌شوند. اگر در به‌روزرسانی پیام‌رسانی اینستاگرام یا استفاده از تم‌های چت با مشکل مواجه هستید، داده‌های حافظه پنهان برنامه اینستاگرام را حذف کرده و دوباره امتحان کنید.

  1. به تنظیمات بروید و روی Apps & Notifications ضربه بزنید.
  2. مشاهده همه برنامه ها را انتخاب کنید.
  3. اینستاگرام را در لیست صفحه اطلاعات برنامه قرار دهید.
  4. روی Storage & cache ضربه بزنید و روی نماد Clear cache کلیک کنید.

تغییر تم اینستاگرام

از آنجایی که دستگاه‌های Android از پوسته‌های مختلف سیستم‌عامل Android استفاده می‌کنند، مراحل خاص ممکن است برای تلفن شما متفاوت باشد. نسخه اندروید شما نیز ممکن است متفاوت باشد.

2. دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید

ممکن است بتوانید با راه‌اندازی مجدد گوشی، مشکلات مربوط به دستگاه را که مانع انعکاس تم‌های چت در برنامه اینستاگرام می‌شوند، برطرف کنید. مثل ضرب المثلی که می گوید: “آیا سعی کرده ای دوباره آن را خاموش و روشن کنی؟”

گوشی خود را مجددا راه اندازی کنید و هنگامی که سیستم عامل به طور کامل راه اندازی شد، اینستاگرام را راه اندازی کنید و بررسی کنید که آیا اکنون می توانید از تم های چت استفاده کنید یا خیر.

3. از حساب اینستاگرام خود خارج شوید

در نهایت، می توانید از حساب اینستاگرام خود خارج شوید. این مراحل را دنبال کنید:

  1. روی نماد نمایه در گوشه سمت چپ پایین برنامه ضربه بزنید.
  2. روی نماد منوی همبرگر در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و تنظیمات را انتخاب کنید.
  3. به پایین صفحه تنظیمات بروید و روی Log out [نام حساب] ضربه بزنید.
  4. در صورت درخواست، روی یادآوری در اعلان پاپ آپ ضربه بزنید تا اطلاعات کاربری ورود به سیستم خود را در دستگاه خود ذخیره کنید.
  5. در نهایت روی Log Out کلیک کنید.

اینستاگرام را ببندید و دوباره باز کنید. دوباره به حساب خود وارد شوید و بررسی کنید که آیا تم های چت اکنون به درستی کار می کنند.

تغییر تم اینستاگرام
به چت های خسته کننده اینستاگرام پایان دهید

پس‌زمینه پیش‌فرض اینستاگرام و حباب‌های چت بی‌نظیر هستند. تم های چت به شما این امکان را می دهد که با DM های اینستاگرام خود مانند یک بوم نقاشی رفتار کنید. بنابراین، چرا روی مقداری رنگ نپاشید وایجاد خلاقیت نکنید. به این ترتیب، حتی اگر دوستانتان شما را خسته کنند، چیز خوبی برای دیدن خواهید داشت.

با این حال، از آنجایی که این تغییرات هم در طرف شما و هم در طرف دیگر منعکس می‌شود، ممکن است ایده خوبی باشد که تم‌های چت را اغلب یا بدون مشورت با طرف مقابل تغییر ندهید.

منبع:  www.makeuseof.com

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید