تصویر واقعی گوشی گلکسی S20 اولترا سامسونگ با مشخصات جدید منتشر شد

تصویر گلکسی S20 اولترا

گوشی گلکسی S20 اولترا 22 بهمن ماه در کنار گلکسی S20 و S20 پلاس سامسونگ رونمایی می‌شود، تصویر واقعی گوشی گلکسی S20 اولترا حالا منتشر شده که در ادامه به همراه مشخصات فنی جدید این گوشی بررسی می‌کنیم.

برخی از منابع بر این باورند که سری جدید گوشی های سامسونگ با نام گلکسی S11 عرضه می‌شود و برخی دیگر به گلکسی S20 اعتقاد دارند. وب‌سایت winfuture.de هم نام گلکسی S20 را تایید کرده است. در این مطلب نیز ما به اختصار گوشی جدید سامسونگ را گلکسی S20 می‌نامیم. حدود یک هفته مانده به رونمایی از گوشی های گلکسی S20 ، S20 اولترا و S20 پلاس، تصویر واقعی گوشی گلکسی S20 اولترا منتشر شد که نشان دهنده جزییات دوربین این محصول است.

چند روز پیش هم قاب گوشی گلکسی S20 اولترا در وب‌سایت خرده فروشی لوازم جانبی برای فروش عرضه شد که طراحی جلویی گوشی را نمایش می‌دهد. گوشی گلکسی S20 سامسونگ به صفحه نمایش اینفینیتی O با یک ناچ حفره‌ای در وسط صفحه نمایش قسمت بالا مجهز است. این قاب دقیقا همسان با قاب گلکسی S10 ساخته شده.

تصویر گوشی گلکسی S20 اولترا

قسمت پشتی گوشی همانطور که در تصویر گلکسی S20 اولترا مشخص است به یک ماژول دوربین چهارگانه مستطیل شکل بزرگ تجهیز شده که یک سنسور آن 108 مگاپیکسلی و دیگری لنز تله فوتو 48 مگاپیکسل است. گوشی های گلکسی S20 اولترا ، S20 پلاس و S20 هر سه به صفحه نمایش‌هایی با نرخ تازه سازی 120 هرتز صفحه نمایش مجهز خواهند شد و اندازه نمایشگر آن‌ها به ترتیب 6.2 ، 6.7 و 6.9 اینچ است.


بیشتر بخوانید:


تصویر گلکسی S20 اولترا

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، یک ماژول دوربین مستطیل شکل بسیار بزرگ در پشت گوشی گلکسی S20 اولترا قرار گرفته است. سه لنز مجزا در بالا به همراه یک فلش و یک لنز بزرگ در پایین این ترکیب قرار گرفته و در کنار آن نوشته شده Space Zoom 100X. این لنز می‌تواند بزرگنمایی هیبرید 100 برابر و 10 برابر اپتیک را فراهم کند. این لنز دقیقا یک سنسور 108 مگاپیکسلی است.

در کنار سری گلکسی S20 ، گوشی گلکسی Z Flip سامسونگ که ویدیو آن نیز منتشر شده و در این لینک می توانید ببینید آن نیز صحبت کردیم روز 22 بهمن ماه رونمایی خواهد شد. قیمت گلکسی S20 از 999 دلار شروع شده و تا 1200 دلار ادامه دارد، گوشی گلکسی Z Flip نیز با قیمت تقریبی 1500 دلاری عرضه می‌شود.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید