تصاویر گوشی وان پلاس 8 پرو به صورت لایو منتشر شد

وان پلاس 8 پرو

گوشی وان پلاس 8 پرو یکی از سری گوشی های وان پلاس 8 است که تا اواخر اسفند 98 رونمایی خواهد شد. امروز تصاویر این گوشی در فضای مجازی منتشر شده که دوربین چهارگانه آن را به همراه سایر مشخصات فنی و طراحی نشان می‌دهد.

وان پلاس هنوز هم برای گوشی سری جدید خود از دوربین با چینش عمودی استفاده کرده که روی وان پلاس 7 پرو و وان پلاس 7 تی پرو وجود داشت. تصاویر وان پلاس 8 pro نشان می‌دهد که ماژول دوربین همان سه لنز قبلی را درون خود قرار داده با این تفاوت که لنز چهارم خارج از این ترکیب جایگذاری شده است. به نظر می‌رسد که لنز آخر یک سنسور ToF باشد.

فلش LED نیز در قسمت پایین این ترکیب قرار دارد و لنز ToF در سمت چپ قرار گرفته است. متاسفانه در این تصویر بخش جلویی گوشی را نمی‌بینیم بنابراین نمی‌توان حدس زد که صفحه نمایش این گوشی چه شکلی است. البته طبق رندرهای به دست آمده قبلی از oneplus 8 pro احتمال به کار گرفته شدن صفحه نمایش خمیده با دوربین سلفی حفره‌ای در قسمت سمت چپ بالای صفحه نمایش بالا است.

 

مشخصات فنی گوشی وان پلاس 8 پرو

علاوه بر صفحه نمایش متفاوت و یک لنز جدید ، وان پلاس 8 pro به سیستم شارژ بی سیم نیز مجهز است. این گوشی اولین سری وان پلاس بوده که به تکنولوژی شارژ سریع مجهز خواهد شد.

وان پلاس 8 پرو

پردازنده اسنپدراگون 865 به عنوان هسته پردازنده اصلی این محصول درون بدنه قرار دارد. به نظر می‌رسد که گوشی در نسخه‌هایی با 8 یا  12 گیگابایت رم و 256 یا  512 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه شود. هنوز مشخص نیست که وان پلاس 8 پرو در نسخه با رم 16 گیگابایت عرضه خواهد شد یا خیر.

به دلیل شیوع ویروس کرونا ، مراسم رونمایی از این گوشی نیز به صورت آنلاین و بدون حضور جمعیت برگزار خواهد شد. هنوز مشخصات قیمت و تاریخ دقیق عرضه این گوشی نیز معلوم نیست.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید