تبدیل عکس به نقاشی ، بهترین اپلیکیشن های تبدیل عکس به نقاشی اندروید و iOS

تبدیل عکس به نقاشی

تبدیل عکس به نقاشی شاید یکی از کارهایی باشد که همه ما برای شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، فیس‌بوک ، واتساپ یا تلگرام نیاز داریم. برای این که بتوانیم عکس را به نقاشی تبدیل کنیم اپلیکیشن های آفلاین و آنلاین زیادی وجود دارد که بهترین آن‌ها را در ادامه این مطلب معرفی خواهیم کرد.

تبدیل عکس به نقاشی

اپلیکیشن Prisma

احتمالا نام اپلیکیشن Prisma را در اینستاگرام ، فیس‌بوک یا توییتر شنیده‌اید. پریسما به بهترین شکل ممکن عکس شما را به نقاشی تبدیل می‌کند. استفاده از این اپلیکیشن بسیار آسان است و به راحتی می‌توانید تصاویر خود را به نقاشی تبدیل نمایید.

اپلیکیشن prisma دارای چندین فیلتر متنوع است که برای اعمال هر کدام تنها 10 تا 20 ثانیه زمان می‌گیرد. برای تغییر فیلتر روی تصویر می‌توانید تصاویر را به چپ و راست بکشید تا عکس شما به نقاشی های متفاوتی تبدیل شود.

روی این اپلیکیشن همچنین تنظیمات حرفه‌ای مثل اکسپوزر، کنتراست ، Saturation و سایر موارد نیز وجود دارد.

نسخه رایگان این اپلیکیشن البته خروجی تصویر را به صورت SD فقط ارائه می‌دهد و کیفیت HD این اپلیکیشن پولی است.

اپلیکیشن پریسما را می‌توانید از طریق لینک زیر برای اندروید و آیفون iOS دانلود و نصب کنید.

 

اپلیکیشن Dreamscope

وبسایت Dreamscope

اگر نمی‌خواهید روی گوشی اپلیکیشن نصب کنید می‌توانید از Dreamscope استفاده نمایید. این وب‌سایت یا وب اپلیکیشن به شما امکان را می‌دهد تا عکس خود را به Art تبدیل کنید.


بیشتر بخوانید:


این وب اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا مدهای DeepStyle را برای تصاویر خود به کار بگیرید. این اپلیکیشن بیشترین میزان فیلتر ممکن را در بین سایر برنامه‌های موجود دارد.

از همه مهم‌تر این که Dreamscope عکس های شما را فشرده نمی‌کند، یعنی اگر شما تصویر با حجم بالا روی این برنامه آپلود کنید، یک تصویر با حجم بالا دریافت خواهید کرد.

از طریق لینک زیر می‌توانید وارد Dreamscope شوید.

 

وب‌سایت DeepArt

وبسایت Deepart

وب‌سایت DeepArt یکی از بهترین وب اپلیکیشن ها تبدیل عکس به اثر هنری است. با استفاده از این وب‌سایت می‌توانید به راحتی هر عکسی را به اثر هنری تبدیل کنید، به علاوه این که بیش از هر وب‌سایت دیگری فیلترهای متنوع روی آن موجود است.

یک زبانه روی این وب‌سایت به عنوان Latest images وجود دارد که تصاویر تبدیل شده دیگران را نیز به شما نشان می‌دهد.

عکس خروجی با حجم 500px* 500px تولید می‌شود و اگر کیفیت اصلی تصویر را بخواهید باید هزینه سالیانه وب‌سایت را پرداخت کنید.

از طریق لینک زیر می‌توانید وارد DeepArt شوید.

 

چگونه عکس را به نقاشی تبدیل کنیم

وب‌سایت NeuralStyle.Art

تبدیل عکس به نقاشی

یکی از حرفه‌ای‌تری وب اپلیکیشن های تبدیل عکس به نقاشی وب‌سایت NeuralStyle.Art است. این وب‌سایت تنظیمات بسیار حرفه‌ای را برای تغییر و یا تبدیل عکس به تصاویر هنری و نقاشی در اختیار شما قرار می‌دهد.

البته نسخه رایگان این وب‌سایت همچون دیگر اپلیکیشن ها کیفیت تصویر پایین را تحویل می‌دهد اما این وب‌سایت برای آن دسته از افرادی که دوست دارند تصاویر بسیار حرفه‌ای هنری از عکس خود دریافت کنند بسیار کارایی دارد.

برای ورود به وب‌سایت از طریق لینک زیر اقدام کنید.

نتیجه

از بین اپلیکیشن ها و وب‌سایت‌هایی که معرفی کردیم Prisma بهترین اپلیکیشن برای تبدیل عکس به اثر هنری به شمار می‌رود. چرا؟ چون هم رابط کاربری آسان‌تری دارد و هم فیلترهای بسیار متنوع. اگر فقط می‌خواهید یک بار عکس خود را فیلتر کنید و به اثر هنری تبدیل نمایید بهت است از Dreamscope استفاده کنید و اگر فیلترهای شخصی خود را می‌خواهید روی عکس بگذارید، از DeepArt کمک بگیرید. اگر عکاس یا نقاش حرفه‌ای هستید وب‌سایت NeuralStyle را انتخاب کنید.

منبع: MAKEUSEOF

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید