بهترین گوشی اندروید 2022 کدام است ، بررسی و مقایسه گوشی

بهترین گوشی اندروید 2022

بهترین گوشی اندروید 2022 کدام است ؟ اگر به دنبال بررسی بهترین گوشی های اندروید هستید ، برای شما بیش از 10 گوشی اندروید با قیمت های متفاوت را در این مقاله لیست کرده ایم. به نظر می‌رسد موضوع عرضه‌های گوشی‌های هوشمند امسال به‌جای تغییرات عمده، به‌روزرسانی‌های تکراری باشد. از سامسونگ Galaxy S22 Ultra گرفته تا OnePlus 10 Pro و Google Pixel 7 Pro، پرچمداران سال 2022 تاکنون بسیار شبیه به همتایان 2021 خود هستند – حتی بسیاری از آنها از سخت افزار دوربین مشابهی بهره می برند. اما کمی عمیق‌تر نگاه کنید و می‌بینیم که هر گوشی حتی صیقلی‌تر و گردتر از قبل شده هست. اگرچه این ممکن است غیر هیجان انگیز به نظر برسد، تنظیم دقیق چیزهای کوچک برای ایجاد یک تجربه لذت بخش تر نباید نادیده گرفته شود. اگر به دنبال یک گوشی هوشمند جدید هستید، ما اینجا تقریباً همه بهترین گوشی های اندروید 2022 را آزمایش کرده‌ایم، و اینها بسته به نیاز یا بودجه شما بهترین‌ها را در هر دسته انتخاب می‌کنند.

بهترین گوشی اندروید در کل: سامسونگ Galaxy S22 Ultra

با توجه به اینکه Galaxy S21 Ultra سامسونگ تقریباً در تمام سال 2021 این جایگاه را داشت، سامسونگ نیازی به انجام کار زیادی برای Galaxy S22 Ultra تا بلافاصله پس از انتشار این جایگاه را به خود اختصاص دهید. اما سامسونگ روی کارهاش استراحت نکرد. این شاید اساسی‌ترین تغییر را در گوشی گلکسی اس به ارمغان آورد و آن را اساساً گلکسی نوت جدید ساخت.

بهترین گوشی اندروید 2022 ، Galaxy S22 Ultra سیستم دوربین فوق‌العاده و همه‌کاره Galaxy S21 Ultra را بازمی‌گرداند، اما با پردازش نرم‌افزاری برتر و هوشمندی‌های عکاسی محاسباتی برای یک سیستم دوربین حتی بهتر: عکس‌ها در نور کم نویز کمتری دارند و تعادل بهتری دارند، به ویژه با دوربین اصلی؛ ویدیوها پایدارتر هستند، قدرت زوم حماسی تر هست. این تلفنی است که می‌تواند تصاویر با زوم 10 برابری فوق‌العاده واضح و تمیز و حتی تصاویر با زوم 30 برابری قابل قبولی بگیرد. و در حالی که عکس های 100x هنوز عالی نیستند، آنها نیز بسیار بهبود یافته اند. دوربین فوق عریض یکی از وسیع‌ترین میدان دید را برای عکس‌های چشم‌انداز گسترده ارائه می‌دهد. حالت پرتره سامسونگ نیز به لطف ترکیب لنز تله فوتو 3X قوی و عکاسی محاسباتی عالی، نسبت به سال‌های گذشته بسیار بهبود یافته هست.

البته یک تراشه کوالکام 2022 وجود دارد- اسنپدراگون 8 نسل 1 در ایالات متحده، چین و هند؛ Exynos 2200 در اروپا و بسیاری از مناطق دیگر- به همراه صفحه نمایش LTPO 2.0 برتر که با وجود افزایش حداکثر روشنایی بالاتر از سال گذشته، از مصرف انرژی بیشتری برخوردار هست. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی امسال می تواند طولانی تر شود- این یک تلفن تمام روز برای همه به جز افراطی ترین کاربران هست. اگرچه منصفانه باید گفت، چون این گوشی بیش از شش ماه از عمر آن می گذرد، چیپست اینجا دیگر قدرتمندترین نیست، زیرا اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 حتی توانایی بیشتری دارد. با این حال، اجازه ندهید این یک معامله شکن باشد.

اما این اضافه شدن قلم S-Pen است که همه چیز را اساساً تغییر داده هست. بر خلاف Galaxy S21 Ultra که از قلم S پشتیبانی می کرد که نیاز به خرید جداگانه داشت و مکان مناسبی برای اقامت نداشت، S-Pen Galaxy S22 Ultra همراه با بسته بندی موجود است و در یک سیلو در پایین دستگاه ذخیره می شود. مانند گلکسی نوت. در واقع، وقتی زبان طراحی گلکسی اس 22 اولترا و نحوه دور شدن آن از دو دستگاه دیگر گلکسی اس 22 را در نظر می گیریم، واضح است که این سیستم فقط یک گوشی گلکسی اس خواهد بود. از نظر روحی، این یک Galaxy Note خواهد بود.

اندروید 12 را با چهار سال تضمین شده به‌روزرسانی اندروید و سپس یک سال دیگر به‌روزرسانی امنیتی، و ویژگی‌های نرم‌افزاری عالی سامسونگ مانند سامسونگ DeX ارائه دهید و شما یک پرچم‌دار همه کاره و کامل دارید که بیش از هر چیزی ارائه می‌دهد. تلفن دیگری باید ارائه دهد.

البته، Exynos 2200 دارای برخی مشکلات عملکرد جزئی در بازی های سنگین خواهد بود. شارژ سیمی 45 وات هیچ مزیت زمانی عملی نسبت به شارژ 25 وات ندارد. و گوشه های نوک تیز گوشی راحت ترین شکل برای در دست گرفتن نیستند. اما به غیر از این مشکلات، گلکسی اس 22 اولترا نقطه ضعف واقعی دیگری ندارد. این تلفن به اصطلاح «سینک آشپزخانه» است — سامسونگ هر چه داشت به سمت آن پرتاب کرد.

دومین گوشی مرغوب اندروید : سامسونگ Galaxy S22 Plus

اگر قیمت 1200 دلاری Galaxy S22 Ultra را کمی بالا می‌دانید، Galaxy S22 Plus چیزهای زیادی را ارائه می دهد که آن گوشی را با قیمت کمتر از 1000 دلار عالی کرده خواهد بود. شما نه قلم S-Pen و نه لنز زوم پریسکوپ 10 برابری دریافت خواهید کرد، اما همچنان صفحه نمایش OLED زیبای 120 هرتزی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی عالی با اندازه سنسور قابل احترام، لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی خوب دارید که می تواند فراگیر شود. عکس های منظره؛ و یک لنز زوم تله فوتو عالی 3 برابری. به عبارت دیگر، این تلفنی است که هنوز هم می‌تواند تصاویر بسیار درجه یک را ثبت کند، حتی اگر نتواند آن عکس‌های زوم دیوانه‌وار از خواهر و برادر Ultra خود را بگیرد.

بهترین گوشی اندروید 2022 ، طرفدار طراحی چشمگیر پشت با ماژول دوربین هستیم که روی طرفین می ریزد و با شاسی آلومینیومی ترکیب می شود. شیشه جلو و عقب البته با گوریلا گلس محافظت می شود. گلکسی اس 22 پلاس از نظر ساخت به اندازه Ultra ممتاز است.

یکی دیگر از دلایلی که ممکن است بخواهید گلکسی اس 22 پلاس را در نظر بگیرید این است که کمی کوچکتر است- صفحه نمایش “فقط” 6.6 اینچ است- بدون گوشه های نوک تیز Ultra، بنابراین تقریباً به طور عینی گوشی راحت تری برای در دست گرفتن است. این پنل هنوز هم درخشان است، یک پنل 120 هرتزی سامسونگ AMOLED 2X که تقریباً بهترین صفحه نمایش ممکنی است که می توانید در هر کجا پیدا کنید. ابعاد 157.4 x 75.8 x 7.6 میلی‌متر و وزن 195 گرم، گلکسی اس 22 پلاس را می‌توان اندازه مناسبی در سال 2022 در نظر گرفت – بزرگ نیست، اما خیلی کوچک هم نیست. برخی از افراد ممکن است دوست داشته باشند که به جای یک صفحه منحنی، یک صفحه تخت داشته باشد.

در بخش نرم‌افزاری، همچنان OneUI عالی سامسونگ را با تمام امتیازات همراه آن از جمله سامسونگ DeX دریافت می‌کنید. و همچنین یک SoC پرچمدار 2022 (یا Snapdragon 8 Gen 1 یا Exynos 2200 بسته به منطقه شما) نیز دریافت می کنید. باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی در اینجا، اگرچه به بزرگی باتری Ultra نیست، اما همچنان برای تامین انرژی تلفن در تمام طول روز کافی است، و دارای رتبه IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است.

نرم‌افزار سامسونگ در انجام چند کار نیز عالی است، و غول فناوری کره جنوبی قول داده است که به‌روزرسانی‌های تضمینی اندروید چهار سال را ارائه کند، بنابراین حداقل تا اندروید 16 به‌روزرسانی می‌شوید.

به بیان ساده، در حالی که Galaxy S22 Plus بهترین پیشنهاد سامسونگ برای تلفن‌های اسلب نیست، برای اکثر مردم به اندازه کافی پرچمدار است.

بهترین گوشی اندروید برای اکثر افراد: Google Pixel 7

” alt=”” width=”900″ height=”622″ data-src=”https://www.xda-developers.com/files/2022/10/DSC08683-1024×708.jpg” />

بهترین گوشی اندروید 2022 از نظر دوربین بعد از هواوی p50 پرو ، این گوشی است . اگر چه هواوی دیگر از سرویس های گوگل پشتیبانی نمی کند، اما این بهترین تلفن برای اکثر مردم است، مصرف‌کنندگان معمولی تلفن ابتدا باید به دلیل ترکیب عملکرد، ویژگی‌ها و ارزش پولی آن را در نظر بگیرند.

و از 599 دلار شروع می‌شود، Google Pixel 7 که به تازگی منتشر شده، در این دسته قرار می‌گیرد. علیرغم قیمت تقریباً نیمی از گوشی پرچمدار معمولی، چندین ویژگی کلیدی پرچمدار در پیکسل 7 وجود دارد، از جمله نسل دوم سیلیکون Tensor G2 گوگل و دوربین اصلی پرچمدار 50 مگاپیکسلی، که وقتی با مهارت نرم افزار دوربین Google جفت می شود، مسلما بهترین دوربین اصلی است. دوربین در اطراف شهمچنین یک صفحه نمایش 6.3 اینچی OLED (کمی کوچکتر از 6.4 اینچی پیکسل 6)، مقاومت در برابر آب IP68 و طراحی زیبا و منحصر به فرد با رنگ های بسیار سرگرم کننده دارید.

البته، مواردی وجود دارد که می‌توان این گوشی را به این محدوده قیمت کاهش داد: نمایشگر فقط تا 90 هرتز تازه‌سازی می‌شود (اما بهینه‌سازی رابط کاربری گوگل آنقدر خوب است که به هر حال انیمیشن‌ها نرم‌تر از آن به نظر می‌رسند)، هیچ لنز زوم اختصاصی وجود ندارد. و شارژ سیمی و بی سیم نسبتا کند. اما پذیرفتن این مصالحه‌ها برای کسانی که می‌خواهند تلفنی داشته باشند که ظاهر و ظاهری شبیه به یک پرچم‌دار دارد، اما قیمت آن نصف می‌شود، بسیار آسان است.

اما بیایید به آن دوربین برگردیم: Pixel 6 بهبودهای سخت افزاری بسیار مورد نیاز دوربین را در سری Pixel به ارمغان آورد، و 7 همان سنسور 50 مگاپیکسلی GN1 را که هم‌افزایی بهتری با هوشمندهای عکاسی محاسباتی Google با Tensor دارد، به ارمغان می‌آورد. چه روز باشد و چه شب، منتظر تصاویری از افتادن فک باشید که رنگ‌های زنده، تعادل رنگ سفید دقیق و جزئیات زیادی را ایجاد می‌کنند. این تلفنی است که تقریباً هر بار می توانید به آن اشاره کنید و عکس بگیرید و عکس عالی بگیرید. دوربین فوق عریض نیز عالی است و با وجود نداشتن لنز زوم، Pixel 7 می‌تواند به لطف زوم «Super Res» Google که از برش درون حسگر و ترفندهای عکاسی محاسباتی استفاده می‌کند، زوم دیجیتال 8 برابری بالاتر از حد متوسط ​​داشته باشد. p>

همه اینها و ما حتی در مورد یکی دیگر از نقاط اصلی فروش Pixel صحبت نکرده‌ایم: این یک تلفن Google خالص است، بنابراین می‌توانید انتظار داشته باشید که ویژگی‌های انحصاری اندروید-Pixel و سریع‌ترین به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را نیز دریافت کنید. و با توجه به اینکه اندروید 12 یکی از بزرگ‌ترین تغییرات بصری در سال‌های اخیر را به خود اختصاص داده است، اکنون بهترین زمان برای اولین بارگیری در همه موارد اندروید 12 است. به زبان ساده، پیکسل 7 بهترین ارزش کلی در این لیست و بهترین تلفن برای اکثر افراد است. .

بهترین گوشی اندرویدی میان رده: Google Pixel 6a

 pixel 6a

Google Pixel 6a بسیاری از نقاط قوت Pixel 6 (و حتی پیکسل 7)، از جمله طراحی منحصر به فرد پشت، سیلیکون خود گوگل و نرم افزار مفید و عالی پیکسل. اما مقرون به صرفه تر از آن تلفن های دیگر است.

پیکسل 6A گوگل دارای پوسته بیرونی نازکتری است. قاب پشتی و جانبی آن پلاستیکی است، در حالی که شیشه جلویی توسط گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود، نه Victus همانطور که در پیکسل 6 استفاده می‌شود. این بدان معناست که اگر پیکسل 6a از این مشکل رنج می‌برد، احتمال شکسته شدن قسمت جلویی پیکسل 6 بیشتر است. همان قطره از قضا، پشت پلاستیکی 6a آن را محکم تر می کند.

Pixel 6a همچنین دارای مقاومت «فقط» IP57 در برابر آب در مقایسه با IP68 Pixel 6 است، این بدان معناست که 6a کمی کمتر در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. اگر فوراً آن را ماهیگیری کنید، 6a شما همچنان از فرو رفتن تصادفی در آب جان سالم به در خواهد برد. صفحه نمایش OLED 6a کمی کوچکتر با اندازه 6.1 اینچی است و تنها با 60 هرتز به روز می شود. همچنین رم کمتر و باتری کمی کوچکتر وجود دارد.

تا این مرحله، من معتقدم که اکثر “کاستی‌های” بالا اهمیت چندانی ندارند، مگر اینکه اغلب اوقات تلفن خود را رها کنید یا دوست داشته باشید تلفن خود را به استخر شنا ببرید. در غیر این صورت، برای اکثر مصرف کنندگان معمولی، تفاوت بین 60 هرتز و 90 هرتز مشکل ساز نیست، IP57 بیش از حد کافی محافظت می کند در برابر باران و غوطه ور شدن تصادفی در توالت ها، و 6 گیگابایت رم خوب است.

جایی که Pixel 6a در مقابل Pixel 6 ضرر می کند، در سنسور دوربین اصلی است: 6a از سنسور قدیمی 12.2 مگاپیکسلی Sony IMX استفاده می کند در حالی که Pixel 6 از سنسور جدیدتر GN1 با سنسور تصویر بزرگتر استفاده می کند. اکنون در حالی که عکاسی محاسباتی گوگل آنقدر خوب است که Pixel 6a همچنان می تواند تصاویری زیبا تولید کند، Pixel 6 فقط با سنسور بزرگتر کمی توانایی بیشتری دارد. در عکس‌ها عمق میدان بیشتری دریافت می‌کنید، و فقط اطلاعات نور بیشتری برای بازی Tensor وجود دارد.

باید دوباره تاکید کنیم: دوربین‌های Pixel 6a هنوز واقعاً خوب هستند و به راحتی در این رنج قیمت بهترین هستند. اما اگر بخواهیم آن را با پیکسل 6 مقایسه کنیم، تفاوت محسوس در سنسور دوربین است. و البته نسبت به Pixel 7 نیز کم است.

اگر به دنبال گوشی هستید و واقعاً نمی‌خواهید بیش از 400 دلار بپردازید، احتمالاً Pixel 6a بهترین انتخاب است. اگر آن بودجه مانع شما نمی شود؟ پس مطمئن شوید که Pixel 7 یا هر تلفن دیگری که قبلاً لیست شده، دستگاه‌های توانمندتری هستند.

بهترین گوشی اندروید برای نرم افزار و سرعت: OnePlus 10 Pro

oneplus 10 pro

ببینید، ما می‌دانیم که OxygenOS OnePlus در طول سال گذشته کمی از هویت خود را از دست داده است. از آنجایی که OnePlus و OPPO بالاخره اعتراف کردند که یک شرکت هستند و OxygenOS بیشتر و بیشتر شبیه ColorOS OPPO شد. اما نکته اینجاست- ColorOS خوب است، و این نسخه «رنگی» OxygenOS که در OnePlus 10 Pro اجرا می‌شود، هنوز یکی از فشرده‌ترین و روان‌ترین نرم‌افزارهای موجود است.

این روزها هر پرچم‌دار اندرویدی نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌کند، اما انیمیشن‌های OxygenOS (و ColorOS) به‌طور قابل‌توجهی سریع‌تر و روان‌تر از مثلاً OneUI سامسونگ، که هر از چندگاهی فریم‌های افت می‌کند، فشرده خواهند شد. رابط کاربری پیکسل گوگل دارای انیمیشن‌های بسیار نرمی است و می‌توان برای آن نرم‌افزار قاب‌هایی درست کرد که در این نقطه قرار دارند، اما OxygenOS فقط کمی قابل تنظیم‌تر است، با نمایشگر همیشه روشن بهتر و حرکات میانبر مفیدتر.

خود OnePlus 10 Pro نیز گوشی خوبی است و روی اسنپدراگون 8 اجرا می شود تراشه نسل 1، با طراحی بصری چشمگیر که نشان می‌دهد ماژول دوربین از طرفین بیرون می‌ریزد و با شاسی ترکیب می‌شود، و یک سیستم دوربین بسیار خوب «Hasselblad» با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، f/1.8، 1/1.43 اینچ به‌علاوه یک دوربین دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و لنز زوم تله فوتو 3.3 برابری 8 مگاپیکسلی. عکس های گرفته شده توسط OnePlus 10 Pro با رنگ های تند و محدوده دینامیکی عالی پر جنب و جوش هستند. اگر بخواهیم دقت کنیم، این در سنسور فوق عریض است، سنسور تصویر از OnePlus 9 Pro سال گذشته کوچکتر است، بنابراین شما عکس های فوق عریض می گیرید که در واقع از نظر جزئیات نرم تر هستند.

برنامه دوربین OnePlus هنوز هم احتمالاً بهترین در اندروید است- یکی از معدود برنامه‌های دوربین اندرویدی که می‌تواند در واقع بین لنزها جابه‌جا شود، بدون انیمیشن‌های تند و تیز که هنگام انجام همان عملکرد در تلفن‌های سامسونگ یا سونی مشاهده می‌کنید. . OnePlus 10 Pro هنوز هم گوشی بسیار بسیار سریعی است، از برنامه دوربین گرفته تا سرعت شارژ.

OnePlus 10 Pro با شارژر سریع 80 واتی (65 وات در ایالات متحده) عرضه می‌شود که می‌تواند گوشی را از 0 تا 100 درصد در حدود 27 دقیقه شارژ کند، و تلفن از شارژ بی‌سیم تا 50 وات پشتیبانی می‌کند که می‌تواند پمپاژ کند. باتری گوشی در 43 دقیقه از خالی به شارژ کامل می رسد. اما برای دریافت این سرعت ها به شارژر بی سیم رسمی OnePlus نیاز دارید.

به طور کلی OnePlus 10 Pro یک تلفن اندرویدی زیبا و شیک است که باید نیاز شما به سرعت را برآورده کند.

بهترین تلفن دوربین عکاسی: Google Pixel 7 Pro

سه گوشی اول Google Pixel به صورت دستی بهترین تلفن‌های دوربین عکاسی در اطراف بودند، بیشتر به این دلیل که عکاسی محاسباتی Google در آن زمان بسیار جلوتر از بازی بود. در سال‌های پس از آن، سایر برندهای گوشی، بازی عکاسی محاسباتی خود را افزایش داده‌اند. این واقعیت را هم اضافه کنید که گوگل برای ارتقای سخت افزار دوربین خود برای پیکسل 4 و 5 زحمتی نمی‌کشد، این بدان معناست که تا سال 2019 یا بیشتر، Pixel دیگر بهترین دوربین بدون انکار تلفن همراه در سراسر جهان نخواهد بود.

Google سال گذشته با Pixel 6 Pro (حداقل در این دسته بهترین نقطه‌گیری و عکاسی) جایگاه برتر را به دست آورد، زیرا در نهایت سخت‌افزار دوربین را ارتقا داد تا با رقبا همگام شود. Pixel 7 Pro امسال اصلاحات بیشتری را در سیستم Pixel 6 Pro ارائه می دهد.

دوربین اصلی Pixel 7 Pro از نظر سخت‌افزاری با 6 Pro یکسان است- یک سنسور 50 مگاپیکسلی GN1 سامسونگ با سنسور تصویر 1/1.31 اینچی و دیافراگم سریع. اما سیلیکون جدید Pixel 7 Pro یعنی Tensor G2 عملکرد را بهبود می بخشد، به ویژه در صحنه های کم نور که در آن Pixel 7 Pro دیگر زمان زیادی برای گرفتن عکس در شب نمی برد.

12 مگاپیکسل فوق عریض نیز بهبود یافته است، فو وی عریض تری دارد و به عنوان یک لنز ماکرو که بسیار خوب کار می کند، عمل می کند. سپس لنز زوم پریسکوپ 48 مگاپیکسلی وجود دارد – این لنز نیز به محدوده زوم اپتیکال ارتقا یافته است، اما گوگل از ترفندهای دقیقی برای تولید زوم 10 برابری تقریباً بدون ضرر استفاده می کند. اساساً، دوربین Periscope در حالت pixel-binned در حالت 5x عکس می‌گیرد، ادر حالت 10x از وضوح کامل 48 مگاپیکسلی استفاده می‌کند و به سنسور برش می‌دهد، به این ترتیب شما یک زوم 10 برابری «واقعی» خواهید داشت.

در حالی که Pixel 7 Pro هنوز فاقد قابلیت‌های ویدیویی فوق‌العاده آیفون 14 پرو یا جادوی حسگر عظیم شیائومی 12S Ultra است، مسلماً بهترین تلفن برای افرادی است که فقط می‌خواهند تلفن خود را نشانه بگیرند، روی دکمه شاتر ضربه بزنید. و سپس عکسی دریافت کنند که می توانند بلافاصله بدون تغییر یا ویرایش در رسانه های اجتماعی پست کنند. دلیل این امر نرم افزار است. هوشمندی نرم‌افزار Google- با نام عکاسی محاسباتی- گرفتن عکس‌ها را لذت‌بخش می‌کند، به این صورت که شما واقعاً استرس زیادی ندارید، فقط به نشانه‌گیری اشاره کنید و عکس بگیرید و تقریباً همیشه عکسی کاملاً متعادل و فقط با مقدار مناسب بگیرید. رنگ‌ها و کنتراست (بدون زیاده روی مانند سامسونگ)، تراز سفیدی دقیق و وضوح کافی. حتی اگر به‌درستی کادربندی نکرده‌اید و به‌طور تصادفی افراد ناخواسته را اسیر کرده‌اید، ترفند «پاک‌کن جادویی» گوگل می‌تواند به شما کمک کند این مشکل را در پست با چند ضربه برطرف کنید. شماره گیری های بلادرنگ برای تنظیم نور در سوژه و پس زمینه نیز امتیازهای بزرگی هستند. هیچ تاخیر شاتر جزئی مانند گلکسی اس 22 اولترا یا آن ظاهر کمی مصنوعی بیش از حد پردازش شده از هواوی و در کمال تعجب، آیفون 14 پرو وجود ندارد. این دوربینی است که فقط کار می کند.

اما گوشی‌ها چیزهای بیشتری به جز دوربین دارند، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که Pixel 7 Pro در تمام قسمت‌های دیگر نیز عملکرد بالاتری دارد. صفحه نمایش 6.7 اینچی با فرکانس 120 هرتز عالی به نظر می رسد و از آنجایی که یک پنل LTPO است، نرخ تازه سازی متغیری برای صرفه جویی در باتری دارد. همه ما در XDA همچنین از طرفداران طراحی منحصر به فرد دستگاه، به ویژه آن گیره چشمگیر و رنگ های پررنگ هستیم.

Pixel 6 Pro سال گذشته اولین تلفن Pixel بود که سخت‌افزار واقعاً عالی را به ارمغان آورد و Pixel 7 Pro اصلاحات ظریفی را در اطراف به ارمغان می‌آورد.

بهترین گوشی اندروید با دوربین کلی: Vivo X80 Pro

 

 

می‌دانم که ما به‌تازگی درباره‌ی قدرت دوربین Google Pixel 6 به طرز شاعرانه‌ای صحبت کردیم، اما بهترین دوربین کلی به Vivo X80 Pro به نظر من، زیرا سیستم جامع تری دارد.

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی X80 Pro از نظر ثبات و سرعت شاتر تنها یک مو از پیکسل 6 پرو فاصله دارد، اما دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی X80 Pro عکس‌های فوق عریض فوق‌العاده‌ای نسبت به لنز مشابه در پیکسل 6 ایجاد می‌کند. یا آیفون 13 پرو یا گلکسی اس 22 اولترا. سپس دو لنز زوم وجود دارد: Vivo X80 Pro دارای یک لنز زوم اپتیکال 2 برابری 12 مگاپیکسلی و یک لنز زوم پریسکوپ 5 برابری 8 مگاپیکسلی است. در حالی که ما فکر می کنیم گلکسی اس 21 اولترا 3x و 10x تنظیمات فاصله کانونی دوگانه بهتری هستند، 2x و 5x Vivo هنوز از نظر تطبیق پذیری فاصله کانونی تنها لنز زوم 4 برابری Pixel 6 Pro را شکست می دهد و یک حالت سینمایی جدید وجود دارد که تا حدودی مصنوعی متقاعد کننده است. بوکه در ویدیو.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی گیمینگ 2022

اما بهترین بخش در مورد دوربین های Vivo X80 Pro شاید ISP خود توسعه یافته Vivo در داخل تراشه V1+ باشد که به X80 Pro اجازه می دهد عکس های HDR عجیب و غریبی تولید کند که تقریباً هرگز هیچ منبع نوری را منفجر نمی کند. به من اعتماد کنید

در جاهای دیگر، Vivo X80 همچنین دارای یک اسنپدراگون 8 نسل 1، با 12 گیگابایت رم، و یک صفحه نمایش 6.8 اینچی OLED با فرکانس 120 هرتز است. این پنل به اندازه بهترین صفحه نمایش های موجود در بازار روشن نیست، اما هنوز هم بسیار بسیار خوب است و احتمالاً بهتر از 99٪ صفحه نمایش هایی است که در خانه یا محل کار خود دارید.

اگر شکایتی وجود دارد، این نرم افزار است. FunTouchOS بسیار عالی نیست، زیرا در مقایسه با مثلاً OxygenOS دارای انیمیشن‌های بدتر است و سیستم چند وظیفه‌ای آن به طرز عجیبی محدود است، زیرا برخی از برنامه‌ها مانند Chrome نمی‌توانند در یک پنجره شناور قابل تغییر اندازه باز شوند (حتی اگر کروم می‌تواند این را باز کند. در رابط کاربری Oppo یا سامسونگ). همچنین برخی bloatware شخص ثالث در واحدهای اروپایی و آسیایی تلفن وجود دارد اما می توان آنها را حذف کرد.

تنها نقطه ضعف Vivo X80 Pro این است که این تلفن به طور رسمی در ایالات متحده به فروش نمی رسد، به این معنی که بسیاری از خوانندگان نمی توانند آن را به طور رسمی خریداری کنند. با این حال، ما گوشی‌های هوشمند را در مقیاس جهانی پوشش می‌دهیم – نمی‌توانیم وانمود کنیم که یک گوشی وجود ندارد، فقط به این دلیل که در آمریکای شمالی فروخته نمی‌شود – و Vivo X80 Pro مسلماً بهترین سیستم دوربین کلی را دارد که شایسته جایگاهی در اینجاست. .

بهترین گوشی اندرویدی برای بازی: ASUS ROG Phone 6 Pro

ASUS ROG Phone 6 Pro در هکتار برگشت nd

2021 ASUS ROG Phone 5 Ultimate انتخاب ما برای گوشی گیمینگ سال بود و به‌روزرسانی آن در سال 2022 حتی بهتر است — بنابراین تا کنون آن را به یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های گیمینگ سال تبدیل کرده است. این محصول بهترین گوشی اندروید 2022 برای بازی است.

پس چه چیزی ROG Phone 6 Pro را به یک هیولای بازی تبدیل می‌کند؟ بیایید با صفحه نمایش 165 هرتز شروع کنیم، که می تواند با بالاترین نرخ تازه سازی تمام وقت و بدون میکرو لکنت اجرا شود. توجه داشته باشید که این پنل یک پنل LTPO نیست، اما برای یک گوشی بازی محور اهمیت چندانی ندارد. صفحه نمایش نیز کاملاً بدون وقفه است زیرا دوربین سلفی در قاب نازک بالا قرار دارد. این نمایشگر همچنین دارای نرخ نمونه برداری لمسی 720 هرتز است، به این معنی که هر 1.4 میلی ثانیه برای ورودی اسکن می کند، و ایسوس می گوید که به لطف افزایش نرخ نمونه برداری لمسی، Asus ROG Phone 6 Pro دارای تاخیر لمسی 23 میلی ثانیه است.

باتری عظیم 6000 میلی‌آمپر ساعتی را برای کنترل آن نرخ تجدید متغیر قرار دهید، به این معنی که در اواسط روز نگران پیدا کردن شارژر نخواهید بود. در آزمایش ما، این گوشی در صورت استفاده به عنوان یک گوشی هوشمند معمولی می تواند یک روز و نیم به راحتی دوام بیاورد، و حتی اگر با آن بازی انجام دهید، مگر اینکه در حال انجام جلسات ماراتن باشید، می تواند یک روز را با یک بار شارژ دوام بیاورد. .

از آنجایی که این یک تلفن بازی است، ROG Phone 6 Pro دکمه‌های عملکردی روی شانه‌ای به نام «AirTriggers» ارائه می‌کند که کنترل بیشتری را به تیراندازی‌های اول شخص می‌دهد، به نحوی که اکثر تلفن‌های هوشمند معمولی نمی‌توانند. همچنین یک نمایشگر پشتی به نام “ROG Vision” وجود دارد که به شما امکان می‌دهد تا گرافیک‌ها را روی آن نمایش دهید.

از آزمایش ما، ROG Phone 6 یک هیولای مجری است که می‌تواند بازی‌ها را با سرعت 60 فریم در ثانیه و با چند قطره اجرا کند. همه معیارها نیز در صدر نمودار هستند.

در جلوی دوربین، سیستم اصلی متشکل از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766، تنظیم ماکرو 13 مگاپیکسلی فوق عریض (f/2.4) و 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی را دارید. عکس‌های گرفته‌شده توسط این تلفن واضح، ضربه‌گیر و در کل خوب هستند، اما ضبط ویدیو بهترین نیست، زیرا فیلم‌ها از تثبیت ضعیف و تغییر ناگهانی نور رنج می‌برند.

بهترین گوشی بزرگ تاشو: سامسونگ Galaxy Z Fold 4

galaxy z fold 4

Galaxy Z Fold 4 در ابتدا بسیار جزئی به نظر می رسد و به‌روزرسانی مکرر نسبت به گلکسی Z Fold 3 که قبلاً عالی بود، اما سامسونگ چندین پیشرفت کوچک، اما حیاتی انجام داد.

ابتدا، سامسونگ چند میلی‌متر از حجیم بودن لولا را تراشید، بنابراین مانند قبل از کناره تلفن بیرون نمی‌زند. سپس سامسونگ این مقدار فضای اضافی را به نمایشگر بیرونی داد، بنابراین صفحه نمایش کمی بازتر می شود. این چیز خوبی است زیرا صفحه بیرونی سری Fold همیشه کمی کشیده و تنگ بوده است.

سپس، سامسونگ سخت افزار دوربین را بهبود بخشید. سه دوربین 12 مگاپیکسلی Fold 3 در بهترین حالت مناسب بودند، اما امسال، Fold 4 یک سنسور تصویر 50 مگاپیکسلی با اندازه سنسور تصویر 1/1.53 اینچی بزرگتر به دست آورد. لنز زوم 10 مگاپیکسلی نیز به لنز تله فوتو 3X ارتقا یافته است. با این حال، دوربین فوق عریض همان 12 مگاپیکسل است، اما عکاسی محاسباتی برتر سامسونگ کمی عملکرد را بهبود بخشیده است.

سامسونگ همچنین نرم افزار را برای استفاده بیشتر از نمایشگر بزرگتر تنظیم کرد. یکی از ویژگی‌های جدید مورد علاقه ما نوار وظیفه است که نواری است که در امتداد پایین تلفن قرار دارد و برنامه‌های استفاده شده یا آخرین استفاده شما را فهرست می‌کند. از این نوار، می‌توانید به سرعت در میان برنامه‌ها حرکت کنید، بدون اینکه دوباره به صفحه اصلی بروید. البته اگر به آن نیاز ندارید یا نمی‌خواهید حواس‌پرتی ایجاد کنید، می‌توانید از شر این نوار خلاص شوید.

سامسونگ همچنین با توسعه دهندگان برنامه های شخص ثالث برای استفاده از نمایشگر بزرگتر Fold 4 همکاری بیشتری داشت. برای مثال، Spotify و Google Meet با طرح‌بندی به‌طور خاص برای صفحه نمایش بزرگ‌تر Fold باز خواهند شد.

با باتری 4400 میلی‌آمپر ساعتی، گلکسی زد فولد 4 آب کافی برای تامین انرژی دستگاه را در طول یک روز کامل دارد، و برای ما در XDA که یکی از این باتری‌ها را داریم، این دستگاه هیچ مشکلی در کارکرد یک روز کامل نداشته است. یک بار شارژ اگر می خواهید شارژ کنید، گوشی را می توان به صورت سیمی یا بی سیم شارژ کرد. برای مثال، Galaxy Buds، شارژ بی‌سیم معکوس نیز وجود دارد.

اگر تلفنی می‌خواهید که هم تبلت و هم گوشی هوشمند باشد، گلکسی زد فولد 3 در حال حاضر سخت است. با این حال، اگر آن را کمی بیش از حد بزرگ می‌دانید، سامسونگ یک گزینه کوچک‌تر نیز برای شما در نظر گرفته است- به زیر مراجعه کنید.

بهترین گوشی کوچک تاشو: سامسونگ Galaxy Z Flip 4

 

 

اگر تا به حال از افزایش اندازه گوشی‌های هوشمند ابراز تاسف کرده‌اید و چیزی می‌خواهید که برآمدگی در جیب شما ایجاد نکند، Galaxy Z Flip 4 قابل تامل است. این گوشی بهترین گوشی اندروید برخلاف گلکسی زد فولد 4 که تبلتی است که در گوشی تا می‌شود، فلیپ 4 یک گوشی هوشمند با اندازه معمولی است که به شکل مربع جمع‌وجور، به ابعاد یک زیر لیوانی یا یک فشرده‌کننده آرایش (ابعاد: 84.9 x 71.9) تا می‌شود. x 17.1 میلی متر). سامسونگ از نظر سخت افزار و طراحی کلی از بیرون تغییر چندانی نکرده است، اما Flip 3 سال گذشته به دلیل طراحی زیبا و کاربردی خود مورد تحسین جهانی قرار گرفت. این بدان معنی است که شما همچنان یک صفحه نمایش اصلی 6.7 اینچی 120 هرتزی و یک صفحه نمایش پوشش خارجی 1.9 اینچی دارید.

سامسونگ قابلیت استفاده از صفحه بیرونی را با اجازه دادن به آن برای نمایش هر برنامه ای که اکنون انتخاب می کنید بهبود بخشید. در حالی که برخی از برنامه ها در نمایشگر کوچک کاملاً مضحک به نظر می رسند، در بیشتر موارد، این خبر خوبی است که شما فقط به دیدن ویجت ها در صفحه بیرونی محدود نمی شوید. این به این معنی است که وقتی Flip بسته است می‌توانید کمی بیشتر از آن استفاده کنید.

در داخل یک اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 با 8 گیگابایت رم و باتری بزرگتر 3700 میلی آمپر ساعتی خواهید دید. این اندازه باتری کوچک به نظر می رسد، اما Snapdragon 8 Plus Gen 1 یک تراشه بسیار کارآمد است. ما نمی توانیم تضمین کنیم که Flip 4 یک تلفن تمام روز برای شما خواهد بود، اما حداقل عمر باتری مانند Flips قبلی وحشتناک نخواهد بود. لولا از همیشه محکم‌تر است و Galaxy Z Flip 4، مانند Galaxy Z Flip 3، دارای مقاومت IPX8 در برابر آب است.

توانایی لولا تا نیمه تا شده در جای خود- که سامسونگ آن را “حالت فلکس” می نامد، مجموعه ای از موارد استفاده جدید را به Galaxy Z Flip 4 اضافه می کند. برای مثال، می توانید آن را به شکل L تا کنید، آن را قرار دهید. روی میز، و یک دستگاه تماس ویدیویی یا تماشای هندزفری داشته باشید. به همین ترتیب، می‌توانید بدون نیاز به سه پایه عکس‌های تایم لپس یا عکس‌هایی با نوردهی طولانی بگیرید یا خودتان گوشی را بالا نگه دارید.

 

 

و با قیمت اولیه 999 دلار، گلکسی زد فلیپ 4 همچنان مقرون به صرفه ترین تلفن تاشوی است که در سراسر جهان فروخته می شود. گلکسی زد فلیپ 3 موفقیت بزرگی داشت و در کشورهای ثروتمندتر و پرهزینه‌تر مانند ایالات متحده، کره جنوبی و سنگاپور به نیمه اصلی تبدیل شد. Galaxy Z Flip 4 باید همین روند را ادامه دهد.

بهترین تلفن اندرویدی استوک: Google Pixel 7

Google Pixel 7 in black

بسیار خوب، بنابراین Google Pixel 7 از نظر فنی اندروید «استوک» نیست، زیرا اندروید استوک همان اندروید منبع باز (AOSP) است که معمولاً در چند گوشی ارزان قیمت از برندهای مبهم دیده می‌شود. درعوض، پیکسل 7 نسخه اصلاح‌شده اندروید 13 توسط گوگل را اجرا می‌کند، اما به نظر ما، از آنجایی که این همان اندرویدی است که گوگل آن را می‌بیند، این باعث می‌شود که این تجربه پیکسل‌شده نشان‌دهنده‌ای بسیار مهم‌تر از اینکه «اندروید چگونه باید باشد» باشد. نسبت به اندروید معمولی قدیمی.

و اگر آن تجربه واقعی Google اندروید را می‌خواهید، سری Pixel 7 گوشی‌هایی هستند که می‌توانید دریافت کنید. ما Pixel 7 استاندارد را در اینجا فهرست کرده‌ایم زیرا هنوز فکر می‌کنیم این گوشی پیکسل برای اکثر مردم بهترین است. تجربه Pixel با سری 7 برای کسانی که قبلاً از سری Pixel 6 استفاده کرده‌اند تفاوت اساسی نخواهد داشت- اندروید 13 با Material You سالی اصلاح‌تر از یک سال تعمیر اساسی است.

 

اصطلاح “Material You” راهی است که Google برای شخصی‌تر کردن تجربه Pixel اندروید ایجاد می‌کند- با کاغذدیواری صفحه اصلی شما و ایجاد پالتی برای رنگ آمیزی رابط سیستم. در سرتاسر رابط کاربری، لمس های عجیب و غریب Google مانند دکمه هایی با اندازه ها و شکل های مختلف وجود دارد.

غیر از نرم‌افزار عالی، با Pixel 7 نیز یک تلفن عالی دریافت می‌کنید. صفحه نمایش OLED 6.4 اینچی با رزولوشن 1080 در 2400 با فرکانس 90 هرتز به‌روزرسانی می‌شود و در بیشتر مواقع عالی به نظر می‌رسد. سیستم دوربین اینجا یکی از بهترین دوربین‌های نقطه‌ای است. در پیکسل 7، سنسور 50 مگاپیکسلی توسط الگوریتم‌های حماسی پردازش عکس Google پشتیبانی می‌شود که تعادل و محدوده دینامیکی مناسب را در هر موقعیتی پیدا می‌کند.

Pixel 7 ممکن است مطلقاً قدرتمندترین تلفن موجود نباشد- Tensor G2 در بسیاری از معیارها امتیاز کمتری نسبت به Qualcomm Snapdragon 8 Plus Gen 1 دارد- اما این نرم افزار هوشمند است و زمینه را بهتر از هر تلفن دیگری درک می کند. یک روکش دو رنگ منحصر به فرد و قیمت واقعا جذابی را اضافه کنید، و اگر می خواهید بهترین گوشی اندرویدی گوگل را اجرا کند، نام چیز دیگری در این نقطه سخت است. البته، Pixel 7 Pro و Pixel 6a با همان نیاز مطابقت دارند.

بهترین گوشی اندرویدی جهانی : Oppo Find X5 Pro

oppo find x5 pro design

Oppo Find X5 Pro یک پرچم‌دار ممتاز بسیار شیک است که می‌تواند پیشرفت کند با سامسونگ Galaxy S22 Ultra تقریباً در همه قسمت‌ها به جز دو قسمت: لنز زوم آن تقریباً خوب نیست و فاقد قلم است. در غیر این صورت، در همه بخش‌های دیگر، OPPO Find X5 Pro یا حداقل با Galaxy S22 Ultra مطابقت دارد یا آن را شکست می‌دهد. بیایید با صفحه نمایش شروع کنیم، پنل OLED 6.7 اینچی Find X5 Pro با WQHD+ به اندازه صفحه نمایش های Galaxy S22 Ultra است: از همان فناوری LTPO 2.0 استفاده می کند، تقریباً به همان اندازه برای چشم انسان روشن می شود و بازتولید رنگ می شود. و زوایای دید همگی یک کراوات مجازی هستند. سپس پردازنده، Find X5 Pro همان تراشه Snapdragon 8 Gen 1 را دارد که نسخه‌های ایالات متحده/چین/هند Galaxy S22 Ultra را تامین می‌کند. و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Find X5 Pro می‌تواند در هر شرایطی با دوربین‌های اصلی S22 Ultra مقابله کند.

در مورد مناطقی که Find X5 Pro برنده می شود، برنده های عینی مانند Find X5 Pro وجود دارد که دوربین فوق عریض به طور قابل توجهی برتر است. این به این دلیل است که Oppo دقیقاً از همان سنسور سونی IMX برای دوربین های عریض و فوق عریض استفاده می کند، و در حالی که هنوز کیفیت بالایی بین لنزهای واید و فوق عریض وجود دارد، اما بسیار کوچکتر از دوربین های دیگر است. تلفن ها Find X5 Pro همچنین دارای طراحی یکپارچه سرامیکی است که بسیاری از ما در دست گرفتن آن بسیار عالی و راحت می‌دانیم.

اگر می‌دانید که به قلم یا توانایی گرفتن عکس‌های با زوم ۱۰ برابر اهمیتی نمی‌دهید، و یا در جایی زندگی می‌کنید که این گوشی به طور رسمی در آن به فروش می‌رسد، Find X5 Pro یک جایگزین عالی برای Galaxy S22 Ultra است. .

بهترین گوشی اندروید برای انجام چند کار: Microsoft Surface Duo 2

اگر در انتخاب بهترین گوشی اندروید بهره‌وری در درجه اول اهمیت قرار دارد، پس بدیهی است که دو صفحه نمایش بهتر از یک صفحه نمایش هستند و در حال حاضر تنها تلفن دو صفحه‌نمایش در بازار که با سخت‌افزار قدیمی کار نمی‌کند، Microsoft Surface Duo 2. Surface Duo 2 با بازگرداندن اصل اولیه، در اصل دو صفحه نمایش است که توسط یک لولا 360 درجه بسیار خوب ساخته شده. در حالی که مدل اول دارای تنظیمات بسیار متوسطی برای تک دوربین، یک SoC قدیمی (حتی در زمان حمل و نقل) و یک باتری کوچک بود، Surface Duo 2 در هر سه قسمت بهبود یافته است.

اولاً، اکنون یک دوربین مناسب وجود دارد که از یک لنز 12 مگاپیکسلی، f/1.7 اصلی، 16 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز زوم تله فوتو 2 برابری 12 مگاپیکسلی تشکیل شده. متأسفانه، این بدان معناست که دستگاه اکنون دارای بیرون زدگی دوربین است، بنابراین دو صفحه نمایش نمی توانند به عقب برگردند و مانند قبل صاف بمانند.

Surface Duo 2 روی جدول مشکی نمایش دوربین

در مرحله بعد، مایکروسافت اسنپدراگون 888 را در Surface Duo 2 قرار داد، که هنوز هم بهترین SoC در اندروید است. Duo اصلی با اسنپدراگون 855 در زمانی عرضه شد که 865 قبلاً عرضه شده بود. ظرفیت باتری نیز به 4449 میلی آمپر ساعت افزایش یافته است که با وجود دو صفحه نمایش، می تواند با یک بار شارژ دستگاه را برای یک روز کامل 12، 13 ساعته تغذیه کند. حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش نیز کمی کوچک‌تر شده‌اند- اگرچه هنوز هم قابل توجه هستند- و نرخ تازه‌سازی صفحه به ۹۰ هرتز افزایش یافته است. بنابراین از نظر سخت افزاری، Surface Duo 2 از هر نظر پیشرفت کرده است.

وقتی Surface Duo 2 همانطور که در نظر گرفته شده کار می کند، این رویای چند وظیفه ای است: دو برنامه را همزمان روی صفحه های جداگانه اجرا کنید یا یک برنامه را روی دو صفحه بکشید تا محتوای بیشتری را ببینید. یا گوشی را تا نیمه تا کنید و ویدیو تماشا کنید یا بدون هندزفری تماس ویدیویی بگیرید. یکی دیگر از کاربردهایی که من از آن لذت می برم این است که گوشی را “یک طرف” نگه دارید و از صفحه پایین برای نمایش صفحه کلید استفاده کنید در حالی که صفحه بالایی Google Docs یا WhatsApp را نشان می دهد. این من را به یاد PDA های صدفی صدفی قدیمی می اندازد. احتمالات کاملاً بی پایان نیستند- اما تعداد زیادی از آنها وجود دارد.

با این حال، Surface Duo 2 هنوز از برخی از اشکالات نرم افزاری رنج می برد. که اولین Duo را آزار می‌دهد، از جمله واکنش‌های آهسته به تغییر جهت یا یخ زدن یک صفحه در حالی که صفحه دیگر فعال می‌ماند. باگ‌ها به اندازه Duo اصلی اتفاق نمی‌افتند، اما اگر تلفن اصلی شما باشد، حداقل یک یا دو بار در روز قابل مشاهده است. هیچ پوشش شکری وجود ندارد: سرفیس دوو 2 مایکروسافت در اطراف لبه‌ها کمی خشن است. اما با این حال، اگر چندوظیفگی در یک دستگاه تلفن همراه هدف شماره یک شماست، تشخیص آنچه که این تلفن می تواند انجام دهد دشوار است.


از نظر من بهترین گوشی اندروید 2022 ، این گوشی Galaxy S22 Ultra خواهد بود. اما چند صد دلار ارزانتر بودن گوگل پیکسل 7 آن را بسیار بسیار جذاب کرده است. برای کسانی که از وارد کردن مشکلی ندارند، OPPO Find X5 Pro در بسیاری از زمینه‌ها با Galaxy S22 Ultra رقابت می‌کند (و در برخی برنده می‌شود). اما در نهایت، اگر پولی برای خرج کردن دارید، Galaxy Z Fold 4 هنوز هم بهترین دستگاهی است که همه چیز را انجام می دهد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید