• صفحه خانگی
  • >
  • ویدیو
  • >
  • بهترین و پربازدیدترین ویدیوهای یوتیوب سال 2020 کدام ویدیوها هستند

بهترین و پربازدیدترین ویدیوهای یوتیوب سال 2020 کدام ویدیوها هستند

پربازدیدترین ویدیوهای یوتیوب 2020

پربازدیدترین ویدیوهای یوتیوب در سال 2020 همگی بیش از 2 میلیارد بازدید داشته‌اند. یوتیوب یکی از بزرگ‌ترین وب‌سایت‌های ویدیو در دنیا است که روزانه بیش از 1 میلیارد کاربر فعال دارد. این وب‌سایت بعد از گوگل ، دومین وب‌سایت پربازدید دنیا در سال 2020 است. در ادامه پربازدیدترین ویدیوهای یوتیوب در سال 2020 را خواهیم دید.

به یاد داشته باشید که این مطلب معرفی پربازدیدترین ویدیوهای یوتیوب در سال 2020 است به این معنی که برای دیدن هر ویدیو باید فــــیلتر شـــــکن خود را روشن کنید تا بتوانید ویدیوها را مشاهده کنید.

حال معرفی 15 ویدیو برتر یوتیوب در سال 2020.

بهترین ویدیوهای یوتیوب در سال 2020

15- LooLoo Kids – Jonny Jonny T Yes Papa

2.82 میلیارد بازدید

اولین سری از پربازدیدترین ویدیوهای یوتیوب مربوط به ویدیو LooLookids است. این ویدیو بیش از 2.8 میلیارد بازدید داشته است.

این ویدیو در کنیا ساخته شده و ابتدا در سال 2009 روی یوتیوب منتشر شده بود ، اما در سا 2016 با وایرال شدن در توییتر ، به لیست پربازدید یوتیوب نیز رسید.

14- Enrique iglesias – Bailando

2.3 میلیارد بازدید

اولین ویدیو کلیپ پربازدید در لیست 15 تایی بهترین ویدیوهای یوتیوب در سال 2020 آهنگ بایلاندو از انریکه ایگلسیاس است. ویدیو این آهنگ در زبان اسپانیولی با بازخورد بسیار بالایی روبرو شد و بیش از 2.8 میلیارد بازدید گرفت. البته این ویدیو اولین ویدیو یوتیوب به زبان اسپانیولی است که بیش از 1 میلیارد بازدید دارد.

13-Taylor Swift – Shake it off

2.88 میلیارد بازدید

“Haters gonna hate , hate ,hate, hate,hate ” ، این بخشی از آهنگ SHake it off از تیلور سوییفت است که ویدیو کلیپ آن در یوتیوب بیش از 2.88 میلیارد بازدید در سال جدید داشت. متن و موسیقی این آهنگ بسیار جذاب و عام‌پسند است و به همین دلیل آن را به یکی از بهترین ویدیوهای یوتیوب تبدیل کرده، همچنین در متن موسیقی اشاره‌هایی به سریال Big Bang Theory نیز می‌شود.

12 – Ed Sheeran – thinking out loud

2.92 میلیارد بازدید

اد شیران یکی از محبوب‌ترین خوانندگان پاپ در دنیا است و موفق‌ترین هنرمند در یوتیوب نیز به شمار می‌رود. ویدیوی Thinking Out Loud نمایش یک رقص باله را شامل می‌شود به صورتی که به بیننده نوعی رقص زنده را القا می‌کند، در کنار فیلم برداری حرفه‌ای این کار، خود اد شیران بیش از 5 ساعت در روز برای رقص در این ویدیو تمرین و تلاش کرده است.

11- One Republic – Counting stars

2.93 میلیارد بازدید

در سال 2013 ، موزیک ویدیویی از گروه آمریکایی OneRepublic منتشر شد که در همان سال نیز در 12 کشور دنیا بهترین موزیک ویدیو سال نام گرفت. در سال 2020 این ویدیو با بیش از 2.93 میلیارد بازدید یکی از پربازدیدترین ویدیوهای یوتیوب 2020 به شمار می‌رود.

این اولین ویدیو از یک گروه موسیقی است که به بیش از 1 میلیارد بازدید در یوتیوب رسید.

10- Katy Pary – Roar

3.02 میلیارد بازدید

موزیک ویدیو Roar از کیتی پری یکی از کلیپ‌هایی ویدیویی فوق العاده بود که همچنان میزان بالایی بازدید در یوتیوب به خود جذب می‌کند. در زمان عرضه این آهنگ بسیاری از طرفداران سارا بارلی به خاطر کپی‌برداری از ویدیو و موزیک از این ویدیو خشمگین شدند!

9- Maroon Five – Sugar

3.14 میلیارد بازدید

موزیک ویدیو Maroon Five به نام Sugar یکی از خلاقانه‌ترین و پربازدیدترین ویدیوهای یوتیوب در سال 2020 است. در این موزیک ویدیو بسیاری از عروس و دامادها در مراسم ازدواج خود سورپرایز می‌شوند. دیدن این موزیک ویدیو جذاب را به هیچ وجه از دست ندهید.

8 -Justin Bieber – sorry

3.25 میلیارد بازدید

موزیک ویدیو sorry از جاستین بیبر حتی از موسیقی Baby بهتر و پربازدیدتر بود به صورتی که بیش از 3.25 میلیارد بازدید دریافت کرد.

البته خود آهنگ بسیار جذاب است اما اگر بخواهیم دقیق‌تر نگاه کنیم، ویدیو به طرز وحشتناکی بی محتوا است. بنابراین شاید بعد از دیدن این ویدیو احساس بدی نیز به شما دست بدهد! اصلا چرا این ویدیو جزو بهترین‌ها بوده؟ حتما به خاطر وجود خود جاستین بیبر است!

7 -Psy – Gangnam style

3.53 میلیارد بازدید

یکی از بهترین، جذاب‌ترین و وایرال ترین ویدیو در زمانی که منتشر شد، ویدیو سای به نام گانگنام استایل بود، حتما شما هم آهنگ این ویدیو را به خاطر دارید، جالب اینجاست که در سال 2020 این ویدیو بیش از 3.53 میلیارد بازدید گرفته و هنوز هم جزو بهترین ویدیوهای یوتیوب به شمار می‌رود.

البته ویدیو بعدی Gentleman از سای به اندازه این ویدیو بازخورد نداشت، اما بازهم در نوع خود جزو بهترین ویدیوهای یوتیوب به شمار می‌رفت.

6- Mark Ronson و Bruno Mrs آهنگ Uptown funk

3.79 میلیارد بازدید

ویدیوموزیک Uptown funk به دلیل زنده کردن خاطرات دهه 1980 میلادی و رقص های فانک شبیه به مایکل جکسون، یکی از بهترین ویدیوها در زمان خود و یکی از پربازدیدترین ویدیوهای تا سال 2020 یوتیوب نام گرفت. این ویدیو 14 هفته متوالی در آمریکا ، پربازدیدترین ویدیو موزیک بود و در پایان سال نیز دو جایزه دریافت کرد.

البته این آهنگ نیز با مشکلات کپی‌برداری و کاور آهنگ‌های دیگر روبرو شد، دو مورد از آن‌ها در دادگاه به نتیجه نرسید و نام یکی از خوانندگان اصلی این آهنگ نیز بعدها به آلبوم اصلی اضافه شد تا مشکل کپی رایت برطرف گردد.

5- ماشا ، Reciepe for disaster

4.23 میلیارد بازدید

شاید از نظر شما هم جالب باشد که کارتون ماشا و خرس پنجمین ویدیو پربازدید در یوتیوب با بیش از 4 میلیارد بازدید در سال 2020 باشد.

قسمت هفدهم از کارتون ماشا و خرس یکی از پربازدیدترین ویدیوهای یوتیوب شده و دلیل آن نیز این است که نکات آموزشی بسیار زیادی برای بچه‌ها و کودکان دارد و به بیش از 80 زبان مختلف ترجمه و دوبله شده. این انیمیشن در اصل یک کارتون روسی است.

4- Wiz Khalifa و Charlie puth آهنگ See You Again

4.44 میلیارد بازدید

موزیک ویدیو و آهنگ See You Agaian برای فیلم Furious 7 ساخته شده بود و اصل این آهنگ به پاول واکر فقید تقدیم شد. به همین علت بازخورد بسیار زیادی از کاربران دریافت کرد.

فیلم‌برداری این کلیپ به صحنه کشته شدن واکر در سال 2013 اشاره می‌کند و  تکه هایی از صحنه‌های واقعی را نیز در خود دارد.

3- ed sheeran , shape of you

4.64 میلیارد بازدید

همانطور که اشاره کردیم، اد شیران جزو موفق‌ترین خوانندگان یوتیوب است و دومین هنرمند بعد از کیتی پری است که در این فهرست 2 ویدیو دارد. موزیک ویدیو Shape of you در سالن رقص جاماییکا فیلبمبرداری شده و در زمان عرضه در بیش از 34 کشور، بهترین موزیک ویدیو سال شد.

همچنین در این موزیک ویدیو jennie pegouskie مربی رقص معروف آمریکایی و yamamotoyama Ryuta کشتی گیر سبک سوما ژاپنی نیز حضور دارند.

2- Pinkfong -Baby shark dance

4.67 میلیارد بازدید

Baby shark موزیک ویدیو است که بر اساس موسیقی Eren Newton ساخته شد. نسخه pinkfong این ویدیو ابتدا در کره جنوبی در سال 2015 بازطراحی و به سرعت به یکی از پربازدیدترین ویدیوهای یوتیوب تبدیل شد.

این ویدیو نیز یکی از آموزنده‌ترین ویدیوها برای پدر و مادرها و کودکان است.

1- Luis Fonsi و Daddy Yankee آهنگ Despacito یکی از پربازدیدترین ویدیوهای یوتیوب 2020

6.65 میلیارد بازدید

یکی از جذاب‌ترین و در عین حال جالب ترین موزیک ویدیوهای یوتیوب، این ویدیو است. آهنگ Despacito در بیش از 47 کشور دنیا در صدر جدول بهترین موزیک ویدیوها قرار داشت. این موزیک ویدیو اولین ویدیو اسپانیولی است که از سال 1996 بعد از موزیک ویدیو macarena در آمریکا به یک ویدیو با بیش از 1 میلیارد بازدید تبدیل شد.

Despacito همچنین اولین موزیک ویدیویی است که مقام سریع‌ترین ویدیویی که به 1 میلیارد بازدید رسیده را نیز از آن خود کرد. این رقم تنها در 97 روز شکل گرفت.

نظر شما در مورد بهترین و پربازدیدترین ویدیوهای یوتیوب چیست؟ همچنین می توانید روش های کسب درآمد از یوتیوب در ایران را بخوانید.

منبع: MAKEUSEOF

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید