بهترین ویجت های اندروید برای تغییر ظاهر و کاربری گوشی

بهترین ویجت های اندروید کدام است و کدام یکی را نصب کنیم؟ اگر در انتخاب ویجت های گوشی اندروید مشکل دارید در این مطلب شش مورد از بهترین ویجت ها را که کارایی و طراحی گوشی شما را بهبود میبخشند معرفی کرده ایم.

بهترین ویجت های اندروید برای تغییر ظاهر و کاربری گوشی

برنامه های گوگل که از قبل روی گوشی شما نصب شده‌اند، شامل طیف وسیعی از ویجت های مفید هستند که به شما کمک می‌کنند کارهای بیشتری را سریع‌تر انجام دهید. در این مقاله بهترین ویجت های اندروید را مورد بررسی قرار می دهیم.

بهترین ویجت های اندروید

یک تصویر زمینه زیبا، برنامه های مورد علاقه شما، و چند ویجت مفید در بالا. این همان چیزی است که یک صفحه اصلی عالی به نظر می رسد. در حالی که واضح است که ویجت‌ ها نمی‌توانند به اندازه اپلیکیشن‌ ها کار کنند، اما برخی از آنها به اندازه‌ای که باید و شاید مورد توجه قرار نمی گیرند.

در این راهنما، چند ویجت واقعا مفید از شش برنامه Google را مرور می کنیم که باید فوراً به صفحه اصلی خود اضافه کنید.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد نصب گوگل پلی استور هواوی برای گوشی های اندروید و روش های تبدیل گوشی اندروید به آیفون و سیستم عامل iOS مشاهده کنید.

1. Quick Capture by Google Keep

بهترین ویجت های اندروید

اگر عادت به یادداشت برداری زیاد در دستگاه اندرویدی خود دارید، ویجت Quick Capture by Google Keep که یکی از بهترین ویجت های اندروید است یک نجات دهنده است. و اکنون با طراحی Material You در Android 12 حتی بهتر به نظر می رسد. با استفاده از این ویجت، می توانید به سرعت انتخاب کنید که چه نوع یادداشتی را می خواهید بدون نیاز به ورود به برنامه ایجاد کنید. ویجت به شما امکان می دهد از بین پنج نوع یادداشت از جمله یادداشت های متنی، لیست ها، یادداشت های صوتی، نقاشی ها و یادداشت های عکس انتخاب کنید. به‌طور پیش‌فرض، ویجت از تایل های 3×2 در صفحه اصلی شما استفاده می‌کند، اما می‌توانید بسته به ترجیح خود اندازه آن را به 2×1، 3×1 یا 4×1 تغییر دهید.

2. مکان‌های نزدیک را به سرعت پیدا کنید و مکان را با Google Maps به اشتراک بگذارید

بهترین ویجت های اندروید

ویجت Quickly find places nearby توسط Google Maps که گزینه دیگر بهترین ویجت های اندروید است به شما کمک می‌کند با نشان دادن تایل های توصیه‌ شده مانند خانه، رستوران‌ها، قهوه و هتل‌ ها، در محیط اطراف خود سریع‌ تر پیمایش کنید. به طور پیش‌ فرض، ویجت از تایل های 3×2 در صفحه اصلی شما استفاده می‌کند، اما می‌توانید اندازه آن را به 2×2 یا 4×2 تغییر دهید. شما می توانید حداقل چهار و حداکثر هشت توصیه را مشاهده کنید.

بهترین ویجت های اندروید

و با ویجت اشتراک‌ گذاری موقعیت مکانی، می‌توانید موقعیت مکانی خود را در زمان واقعی با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید. به سادگی روی ویجت ضربه بزنید، یک تایمر برای مدت زمانی که می‌خواهید موقعیت مکانی خود را به اشتراک بگذارید (از 15 دقیقه تا یک روز) تنظیم کنید و لینک را با هر یک از روش‌ های ارائه شده در منو با شخصی به اشتراک بگذارید. ویجت فقط یک تایل 1*1 را در صفحه اصلی شما می گیرد.

3. World توسط Google Clock

همانطور که از نام آن پیداست، ویجت World توسط Google Clock که گزینه بعدی بهترین ویجت های اندروید است یک ساعت جهانی ساده است. در حالی که سایر ویجت ها ساعت محدودتر هستند، Google Clock به شما امکان می‌دهد تعداد زیادی شهر را به صورت جالبی اضافه کنید—تا 32 شهر!

احتمالاً نیازی به استفاده از این ویژگی به حداکثر خود ندارید، اما همچنان یک ابزار عالی برای نشان دادن زمان چند شهر به طور همزمان است. اگر شما فردی هستید که اغلب پروازهای بین المللی دارید، خانواده یا دوستانی دارید که در سراسر جهان زندگی می کنند، یا مشتریانی از شهرهای مختلف دارید، این ویجت به شما کمک خواهد کرد. به‌طور پیش‌ فرض، ویجت تایل های 4×2 را روی صفحه اصلی شما می‌گیرد، اما می‌توانید اندازه آن را تقریباً به هر پیکربندی تغییر دهید.

4. Google News Widget

بهترین ویجت های اندروید

بسیاری  از Google News برای اطلاع از داستان های مرتبط استفاده می کنند. اگر شما یکی از آنها هستید، می‌توانید از ویجت برنامه برای مشاهده سر فصل‌ های جالب در مورد موضوعاتی که به آن‌ها علاقه دارید استفاده کنید. توصیه‌ ها بر اساس اطلاعاتی که Google در مورد شما می‌ داند ارائه شده‌ اند.

ویجت همچنین دارای یک ابزار آب و هوای داخلی است تا دما را به شما بگوید. اگر عنوانی برایتان جالب نیست، می‌توانید آن را نادیده بگیرید یا اگر می‌خواهید کل مقاله را بخوانید، روی پوشش کامل ضربه بزنید. ویجت تایل های 4×2 را روی صفحه اصلی می گیرد و نمی توان اندازه آن را تغییر داد.

5. Google Docs, Sheets, and Slides Widget

بهترین ویجت های اندروید

گزینه دیگر بهترین ویجت های اندروید Google Docs, Sheets, and Slides است. اگر شخصی هستید که عمیقاً روی محصولات Google Workspace سرمایه گذاری کرده اید و از ویجت Google Docs، Sheets و Slides به طور روزانه استفاده می کنید، ممکن است برای شما مفید باشد که ویجت های مربوطه خود را در صفحه اصلی خود قرار دهید.

هر یک از ویجت ها فقط یک تایل 1×1 می گیرد و به شما کمک می کند یک سند، صفحه گسترده یا ارائه سریع ایجاد کنید.

6. Quick Actions by Google Drive

بهترین ویجت های اندروید

با ویجت Quick Actions by Google Drive که گزینه آخر ما در مورد بهترین ویجت های اندروید است، می‌توانید به سرعت فایل‌ها را در Google Drive خود جستجو، آپلود یا اسکن کنید. ویجت به طور پیش فرض تایل های 3×1 می گیرد اما می توان اندازه آن را به 2×1، 3×2 یا 4×1 تغییر داد. ظاهری مشابه ویجت ضبط سریع Google Keep دارد.

در ویجت، پنج دکمه مختلف را مشاهده خواهید کرد که میانبرهایی را برای کارهای رایج در اختیار شما قرار می دهند:

  • Drive: برنامه Google Drive را باز کنید.
  • جستجو: فایل‌ها را در Drive خود جستجو کنید.
  • آپلود: فایلی را از حافظه گوشی خود در Drive خود آپلود کنید.
  • دوربین: عکس بگیرید و فوراً آن را در Drive خود ذخیره کنید.
  • افزودن: یک پوشه، Doc، Sheet یا Slide جدید برای ذخیره در Drive خود ایجاد کنید.

صفحه های اصلی خود را با ویجت ها پر کنید

اندروید 12 یک به روز رسانی اساسی در طراحی به سیستم عامل، اصلاح برنامه ها، منو های سیستم و ویجت های گوگل به ارمغان آورد. بر اساس پالت رنگی که برای گوشی خود انتخاب کرده اید، رنگ این ویجت ها نیز تغییر می کند. اما آنها فقط برای کاربران آخرین نسخه سیستم عامل نیستند. ویجتی را انتخاب کنید که بیشتر به شما کمک کند و آن را به بخشی از صفحه اصلی خود تبدیل کنید.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید