بهترین هدفون های مخصوص بازی و موسیقی _ راهنمای خرید 2021

بهترین هدفون های بازی و موسیقی - راهنمای خرید 2021

بهترین هدفون های مخصوص بازی و موسیقی. معرفی بهترین هدفون های مخصوص بازی و موسیقی در سال 2021 و راهنمای خرید آنها. بهترین هدفون ها برای هر سلیقه و هر میزان قیمت.

بهترین هدفون های مخصوص بازی و موسیقی _ راهنمای خرید 2021

بهترین هدفون های بازی و موسیقی - راهنمای خرید 2021

بهترین هدفون در سال 2021 کدام است؟ با وجود برندها, مدل ها و طرح های زیادی برای انتخاب, پیدا کردن هدفون مناسب می تواند مشکل باشد – اما ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

در مورد بهترین هدفون های مخصوص بازی و موسیقی و راهنمای خرید آنها در سال 2021 باید بگوییم که لیست ما در زیر شامل بهترین هدفون هایی است که می توانید امروز خریداری کنید, از هدفون های بی سیم واقعی که سیم را بطور کلی حذف کرده اند, تا هدفون های فوق العاده همه جانبه و حذف نویز که می توانند همه صداهای محیط را مسدود کرده و شما را بر کار, موسیقی و یا پادکست ها متمرکز کنند.

همه آنها ممکن است متفاوت بنظر برسند, اما هدفون های با عملکرد بالا در این لیست همه ویژگی های مشترک را در اختیار دارند: طراحی راحت, اجرای صوتی پیشرو در کلاس و طیف وسیعی از ویژگی های فوق العاده مانند دستیارهای صوتی داخلی و اتصال بی سیم.

ما معتقدیم که یک جفت هدفون خوب برای کسانی که عاشق موسیقی خود هستند ضروری است – و واقعا درست است, چه در حال گوش دادن به گوشی های هوشمند و یا لپ تاپ باشید و یا اینکه در حال گوش دادن با یکی از بهترین پخش کننده های MP3 که می توانید خریداری کنید باشید.

اینکه آیا شما به دنبال کیفیت صدای قابل شنیداری هستید یا هدفون های مقرون به صرفه که بتوانند در یک جلسه ورزشی پرکار, انرژی شما راتامین کنند, ما به شما این اطمینان را می دهیم که هدفون های ما تمامی این کارها را برای شما انجام می دهند.

نحوه انتخاب یک هدفون مناسب

در مورد بهترین هدفون های مخصوص بازی و موسیقی و راهنمای خرید آنها در سال 2021 باید بگوییم که فاکتورهای مختلفی در زمان خرید هدفون وجود دارند که آنرا تبدیل به یک هدفون مناسب برای شما می کنند.

یکی از مهمترین فاکتورهایی که برای خرید هدفون می توان در نظر گرفت, طراحی آن است. آیا می خواهید یک جفت هدفون مجزا داشته باشید که در تمام طول برای شما کاردهی داشته باشد؟ آیا می خواهید یک جفت هدفون بی سیم, نهایت انعطاف پذیری را به شما ارائه دهد؟ یا در مورد یک جفت هدفون دور گوش که در حذف نویز و راحتی نهایت کار را می کند چطور؟

ما تعداد زیادی از هدفون ها را در لیست زیر چه از هدفون های داخل گوش, روی گوش و دور گوش و همچنین وایرلس را در نظر گرفته ایم.

همچنین موارد بیشتری از هدفون ها در راه است. شایعات مربوط به AirPods Pro 2 و AirPods 3 ماه هاست که در حال انتشار است – و ما منتظر اطلاعات بیشتر در مورد اولین هدفون شایعه شده Sonos هستیم.

همچنین می توانید مطالبی در مورد بهترین دوربین های عکاسی ضد آب و بهترین دوربین های عکاسی DSLR در سال 2021 را مشاهده کنید.

بهترین گزینه های هدفون ما و راهنمای خرید آنها

بهترین هدفون 2021: سونی WH-1000 XM4

بهترین هدفون های بازی و موسیقی - راهنمای خرید 2021

مشخصات و ویژگی ها

طراحی اکوستیک: بسته

وزن: 253 گرم

پاسخ فرکانسی: 4 هرتز تا 40 کیلو هرتز

درایورها: گنبدی شکل 1.57 اینچی

عمر باتری: 30 ساعت

چرا باید هدفون سونی WH-1000XM4 را خریداری کنیم
  • بهبود حذف نویز
  • ارتقای شدید صدای DSEE
  • جفت شدن چند نقطه ای
چرا نباید هدفون سونی WH-1000XM4 را خریداری کنیم
  • فاقد ویژگی ضد آب

هدفون های سونی WH-1000XM4 قابلیت حذف نویز عالی و کیفیت صدای شگفت انگیز را در طراحی سبک و راحت ارائه می دهند.

سونی WH-1000XM3 تفاوت چندانی با مدل های قبلی خود ندارد, تعدادی ویژگی های جدید از جمله جفت شدن چند نقطه ای, ارتقاء شدید DSEE, آگاهی از مکالمه و پخش خودکار/مکث خودکار با استفاده از سنسور داخلی همه به WH-1000XM4 کمک می کنند تا عنوان بهترین هدفون در سال 2021 را از آن خود کند.

با توجه به معیارهای ممکن, سونی WH-1000XM4 یک جفت هدفون بی سیم برای حذف نویز به شمار می آید. آنها دقیقاً همان چیزی را که قول می دهند ارائه می دهند و بعداً به لطف حذف نویز استثنایی و پشتیبانی از codec پیشرفته همان ویژگی را در اختیار شما قرار می دهند.

علاوه بر تنظیمات ذکر شده در بالا, سونی WH-1000XM4 از فرمت 360 Reality Audio سونی پشتیبانی می کند که صدای فضایی را روی هدفون های استریو به همراه کدک LDAC قادر می سازد تا بیت ریت را تا 990 کیلوبیت بر ثانیه را ارسال کند. اما نکته تأسف بار این است که دیگر از aptX یا aptX HD پشتیبانی نمی کند, بنابراین مسافت پیموده شده پشتیبانی Hi-Res Audio شما ممکن است متفاوت باشد.

علیرغم اینکه هدفون XM4 از این هدفون پیشی گرفته است, اما سونی WH-1000XM3 هنوز هم باید مورد توجه قرار گیرد – و احتمالاً با عرضه مدل جدیدتر تخفیف داده می شود.

بهترین هدفون داخل گوش: هدفون 1More Triple Driver In-Ear

بهترین هدفون های بازی و موسیقی - راهنمای خرید 2021

مشخصات و ویژگی ها

طراحی آکوستیک: بسته

وزن: 18 گرم

پاسخ فرکانسی: 20-40.000 هرتز

درایورها: پویا

عمر باتری: N/A

چرا باید هدفون سونی1More Triple Driver را خریداری کنیم
  • کیفیت صدای عالی
  • ساخت و طراحی عالی
  • ارزش باورنکردنی
چرا نباید هدفون سونی1More Triple Driver را خریداری کنیم
  • کنترل از راه دور پلاستیکی این هدفون بنظر ارزان قیمت می آید

پس از گذراندن چند هفته با هر دو هدفون 1More Triple Driver In-Ear, متوجه شدیم که این هدفون ارز ارزش و قیمت فوق العاده ای برخوردار است – به همین دلیل آنها بهترین هدفون برای کسانی هستند که ایربادهای سیمی را دوست دارند.

 تصور داشتن یک جفت هدفون با صدای بهتر و خوش ساخت تر از 1MORE Triple Drivers دشوار است.

موارد کمی وجود دارد تا باعث شود که ما از Triple Drive بگذریم. مطمئناً کنترل از راه دور این هدفون کمی ارزان به نظر می رسد, اما کیفیت صدای شاداب ارائه شده توسط این ایرباد با ظاهر لوکس, ظاهر ارزان کنترل از راه دور را جبران می کند.

با توجه به قیمتی که این هدفون در اختیار دارد, تقریبا غیر ممکن است که بتوانبم هدفونی با این رنج قیمت و ویژگی ها پیدا کنیم.

بهترین هدفون مقرون به صرفه: RHA S500u

بهترین هدفون های بازی و موسیقی - راهنمای خرید 2021

مشخصات و ویژگی ها

طراحی آکوستیک: بسته

وزن: 14 گرم

پاسخ فرکانسی: 16-22،000Hz

درایورها: Micro Dynamic

عمر باتری: N/A

چرا باید هدفون  RHA S500u را خریداری کنیم
  • کیفیت ساخت عالی
  • صدای بالانس
چرا نباید هدفون  RHA S500u را خریداری کنیم
  • صدای آن در برخی از اوقات ضعیف می شود
  • پهنه صوتی باریک

در مورد بهترین هدفون های مخصوص بازی و موسیقی و راهنمای خرید آنها در سال 2021 باید بگوییم که اگر شخصی هستید که در بیشتر مواقع هدفون خود را گم می کنید و یا می شکنید, اما همچنان به کیفیت صدا اهمیت می دهید, پس بی شک می توانید هدفون RHA S500u را انتخاب کنید.

این هدفون با پهنه صوتی و باسی که ارائه می دهد برای ورزش بسیار مناسب است و به موسیقی شما صدای عالیی می بخشد.

این هدفون باس تقریبا خوبی را ارائه می دهد اما نه آنچنان که به چشم بیاید و در عین حال, تاثیر خوبی می گذارد. و اما اوج, در حالیکه در برخی از مواقع صدا سیبیلانت می شود, اما موسیقی را هیجان انگیزتر می کند. بطور خلاصه, اگر بدنبال یک هدفون مقرون به صرفه هستید این بهترین هدفونی است که می توانید خریداری کنید.

بهترین هدفون وایرلس: هدفون وایرلس Bowers & Wilkins PX7

بهترین هدفون های بازی و موسیقی - راهنمای خرید 2021

مشخصات و ویژگی ها

طراحی آکوستیک: بسته

وزن: 310 گرم

پاسخ فرکانسی: 10 – 30،000 هرتز

داریورها: 43.6 میلی متر برد کامل

عمر باتری: 30 ساعت

چرا باید هدفون Bowers & Wilkins PX7 را خریداری کنیم
  • بهترین کیفیت صدا در کلاس خودش
  • عمر باتری بالا
  • اتصال بلوتوث قوی
چرا نباید هدفون Bowers & Wilkins PX7 را خریداری کنیم
  • ایرکاپ ها تاشو نیستند

اگر به دنبال هدفون های بی سیم با حذف نویز فعال هستید، هدفون های بی سیم Bowers & Wilkins PX7 ارزش خرید را دارند. عنوان بهترین هدفون بی سیم هنوز به Sony WH-1000XM4 تعلق دارد, اما ویژگی زیادی را ارائه نمی دهد.

با حذف نویز, بهبود کیفیت صدا و زیبایی صدا, PX7 می تواند ارزش برتری را نسبت به سایر هدفون ها ارائه دهد.

بعلاوه, آنها aptX Adaptive را برای بهبود ثبات و تأخیر بین هدفون و دستگاه شما و همچنین پخش aptX HD با کیفیت بالا (24 بیتی) را ارائه می دهند. به همین دلیل است که اگر شما به دنبال یک جفت قوی همه جانبه هستید, آنها بهترین هدفون هستند.

بهترین هدفون مقرون به صرفه وایرلس: Plantronics BackBeat Go 810

بهترین هدفون های بازی و موسیقی - راهنمای خرید 2021

مشخصات و ویژگی ها

طراحی آکوستیک: بسته

وزن: 289 گرم

پاسخ فرکانسی: N/AD

درایورها: 40 میلی متر پویا

عمر باتری: 24 ساعت

چرا باید هدفون Plantronics BackBeat Go 810 را خریداری کنیم
  • کیفیت ساخت عالی
  • صدای بالانس
  • اتصال وایرلس مطمئن
چرا نباید هدفون Plantronics BackBeat Go 810 را خریداری کنیم
  • وقتی موسیقی پخش نمی شود صدای همانند هیس از آن ساتع می شود

سالهاست که Plantronics BackBeat Pro 2 از جمله هدفون های بی سیم مورد علاقه ما به دلیل صدا, کیفیت ساخت و ویژگی های عالی است. متأسفانه, آنها نیز گران قیمت بودند.

 Plantronics در حال حاضر Plantronics BackBeat Go 810 درخشان را به فروش می رساند, که از مواد درجه یک کمتری استفاده می کند اما تقریباً شبیه به نسخه قبلی گران قیمت خود است – و از طراحی به همان اندازه شیک برخوردار است.

به خاطر داشته باشید که, BackBeat Go 810 بهترین هدفون برای کسانی است که ارتباط بی سیم بدون برچسب قیمت بالا می خواهند.

بهترین ایرباد وایرلس: سونی WF-1000XM4

بهترین هدفون های بازی و موسیقی - راهنمای خرید 2021

مشخصات و ویژگی ها

طراحی آکوستیک: بسته

وزن: 7.3 گرم

پاسخ فرکانسی: 20-40.000 هرتز

درایورها: 6 میلی متر

عمر باتری: 8 ساعت (هدفون) 16 ساعت (مورد شارژ)

چرا باید ایرباد  سونیWF-1000XM4 را خریداری کنیم
  • صدای سریع و فراگیر
  • ویژگی های واقعی
  • کیفیت تماس شگفت انگیز
چرا نباید ایرباد  سونیWF-1000XM4 را خریداری کنیم
  • عمر باتری نه چندان خوب
  • فاقد پشتیبانی از aptX

در مورد بهترین هدفون های مخصوص بازی و موسیقی و راهنمای خرید آنها در سال 2021 باید بگوییم که سونی تا حد زیادی نویز فعال را در ایربادهای وایرلس حذف کرده است و با  ایرباد سونی SonyWF-1000XM4, این شرکت عملکرد, ارگونومی و کیفیت ساخت را موثرتر از گذشته ترکیب کرده است.

در مقایسه با نسخه های قبلی خود, ایربادسونی WF-1000XM3, گوشواره های بی سیم جدید که دارای ویژگی های عالیی هستند را ارائه می دهد. این ایربادها اگر قیمت گرانی هم داشته باشند اما ارزش ارتقا را دارند.

در حالیکه سایر هدفون های بی سیم واقعی در زمینه های خاصی از ایرباد سونی WF-1000XM4 پیشی می گیرند – برای مثال حذف نویز – هیچ مدل دیگری به چنین کیفیت عالی در سراسر دنیا دست نمی یابد. به همین دلیل است که سونی WF-1000XM4 بهترین ایرباد بی سیم واقعی که می توانید خریداری کنید را به شما ارائه می دهد.

بهترین ایرباد وایرلس مقرون به صرفه: Lypertek PurePlay Z3 (Tevi)

بهترین هدفون های بازی و موسیقی - راهنمای خرید 2021

مشخصات و ویژگی ها

طراحی آکوستیک: بسته

وزن: 100 گرم

پاسخ فرکانسی: 20-20.000 هرتز

درایورها: گرافن 6 میلی متر 

عمر باتری: 10 ساعت (هدفون) 70 ساعت (با قاب شارژ)

چرا باید ایرباد Lypertek PurePlay Z3 (Tevi) را خریداری کنیم
  • ارزش باورنکردنی
  • صدای خنثی آدیوفیل مانند
  • عمر باتری بالا
چرا نباید ایرباد Lypertek PurePlay Z3 (Tevi) را خریداری کنیم
  • طراحی آن کمی ساده است

ایربادهای بی سیم واقعی Lypertek PurePlay Z3 (Tevi) که قبلاً با نام Lypertek Tevi شناخته می شد, از بهترین ایربادهای  بی سیم واقعی هستند که ما سعی کرده ایم تا  آنها را    در این لیست قرار دهیم.

با شارژ USB-C, صدای متعادل, عمر طولانی باتری و ضد آب بودن آن, بهترین ایربادهای حال حاضر شناخته می شوند.

ایرباد Lypertek Tevi, به طرز شگفت انگیزی, ممکن است که با رقابتی که با سایر برندهای ایرباد در سراسر دنیا دارد, بهترین ایرباد شناخته شود و این امر بسیار شما را شگفت زده خواهد کرد.

بهترین ایرباد بلوتوثی: NouraLoop

بهترین هدفون های بازی و موسیقی - راهنمای خرید 2021

مشخصات و ویژگی ها

طراحی آکوستیک: بسته

وزن: 25 گرم

پاسخ فرکانسی: 20Hz – 20 kHz

درایورها: 8.6 میلی متر پویا

عمر باتری: 16 ساعت

چرا باید ایرباد NouraLoop را خریداری کنیم
  • صدای سازگار و قوی
  • حالت صدای ANC
  • طراحی ضد عرق
چرا نباید ایرباد NouraLoop را خریداری کنیم
  • گردنبند آن می تواند مشکل ساز شود

ایرباد ماهیت اولین محصول این شرکت یعنی Nuraphone را به یک بسته بسیار جمع و جور, مقاوم و مقرون به صرفه تبدیل می کند و با هدفون NuraLoop تفاوت چندانی نمی کند.

ویژگی مهم این ایرباد فناوری صوتی تطبیقی ​​آن است که به طور خودکار مشخصات گوش دادن را برای کاربر تعیین می کند و در نتیجه به او صدای متعادل و زنده ای را می دهد.

علاوه بر این, ویژگی هایی مانند حذف نویز فعال, حالت اجتماعی, رتبه IPX3 ,حالت غوطه وری, عمر باتری عالی و قابلیت اتصال کابل آنالوگ برای جک های هدفون 3.5 میلی متری باعث می شود این جفت هدفون بی سیم واقعاً بدرخشد.

بهترین هدفون های حذف نویز: Bose Noise Cancelling Headphones 700

بهترین هدفون های بازی و موسیقی - راهنمای خرید 2021

مشخصات و ویژگی ها

طراحی آکوستیک: بسته

وزن: 25 گرم

پاسخ فرکانسی: N/AD

درایورها: N/AB

عمر باتری: 20 ساعت

چرا باید هدفون Bose Noise Cancelling Headphones 700 را خریداری کنیم
  • حذف نویز عالی
  • صدای زنده
  • طراحی عالی
چرا نباید هدفون Bose Noise Cancelling Headphones 700 را خریداری کنیم
  • عمر باتری می توانست بهتر از این باشد

اگر سونی WH-1000XM4 پادشاه واقعی هدفونهای حذف نویز است, اما هدفونهای Bose Noise Cancelling 700 در رتبه بعدی قرار دارند – و به منظور ارائه جایگزین, ما آنها را در این لیست قرار داده ایم.

هدفون Bose با استفاده از لغو نویز در تماس های تلفنی و همچنین موسیقی, گام های بلندی در زمینه هدفون های حذف نویز برداشته است. کیفیت صدای آن به دلیل ارائه یک صدای زنده و پهنه صدایی بالانس, به نظر خوب می رسد.

در مورد بهترین هدفون های مخصوص بازی و موسیقی و راهنمای خرید آنها در سال 2021 باید بگوییم که اگر قصد دارید تا بین خرید سونی WH-1000XM4s و هدفون  Bose Noise Cancelling 700 تصمیم بگیرید, توصیه می کنیم به دلیل قیمت پایین و عمر باتری بهتر, به سراغ مدل قبلی بروید- آنها به دلایلی, بهترین هدفون های سال 2021 هستند. با این اوصاف, اگر به جای آن هدفون های بوز (Bose) را انتخاب کنید, اشتباه نخواهید کرد (و اگر این کار را انجام دهید ما شما را سرزنش نمی کنیم) – آنها عالی به نظر می رسند ، خیره کننده به نظر می رسند ، و حذف نویز شما را به جایی فراتر از این دنیا می برد.

بهترین هدفون های حذف نویز مقرون به صرفه: AKG N60NC

بهترین هدفون های بازی و موسیقی - راهنمای خرید 2021

مشخصات و ویژگی ها

طراحی آکوستیک: بسته

وزن: 198 گرم

پاسخ فرکانسی: 10 – 20،000 هرتز

درایورها: 40 میلی متر

عمر باتری: 15 ساعت

چرا باید هدفون AKG N60NC را خریداری کنیم
  • عمر باتری 15 تا 30 ساعت
  • پشتیبانی صوتی عالی
  • صدای عالی
چرا نباید هدفون AKG N60NC را خریداری کنیم
  • طرح روی گوش هدفون می توانست راحت تر باشد

هدفون AKG N60NC, یک هدفون عالی به حساب می آید و دارای رتبه 5 ستاره از TechRadar است. در حال حاضر قیمت آنها به میزان قابل توجهی کاهش یافته است, بنابراین می توانید خرید بهتری را با آن انجام دهید. حذف نویز در واقع بسیار خوب است. آنها همچنین بمنظور استفاده در مسافرت بسیار راحت هستند.

این باتری برای هدفون های ارزان قیمت برای حذف نویز مناسب است و 15 ساعت از طریق بلوتوث پخش می شود. اگر فقط می خواهیدحذف نویز را از بین ببرید, قبل از اینکه به شارژر نیاز پیدا کنید, برای 30 ساعت آسوده خاطر خواهید بود. توجه: این هدفون در نسخه های سیمی یا بی سیم موجود است.

بهترین ایربادهای حذف نویز: ایرباد Bose QuiteComfort

بهترین هدفون های بازی و موسیقی - راهنمای خرید 2021

مشخصات و ویژگی ها

طراحی آکوستیک: بسته

وزن: 8.5 گرم

پاسخ فرکانسی: N/AD

درایورها: N/AB

باتری روی برد: 6 ساعت (هدفون) 12 ساعت (مورد شارژ)

چرا باید ایرباد Bose QuiteComfort را خریداری کنیم
  • بهترین ANC
  • صدای واضح و قوی
  • قرار گرفتن در گوش بصورت امن و راحت
  • شارژ وایرلس
چرا نباید ایرباد Bose QuiteComfort را خریداری کنیم
  • فاقد کنترل صدای روی دستگاه
  • کیس شارژ بزرگ
  • کیس شارژ می توانست شارژ بیشتری را ارائه دهد

این دومین تلاش Bose برای مجموعه ای از هدفون های بی سیم واقعی است و ایرباد Bose QuiteComfort جهش بهتری نسبت به SoundSport Free قدیمی تر دارد. نه تنها طراحی بهتری را ارائه می دهد, بلکه نسبت به نسخه قدیمی تر آن, بسیار بهتر است, و حذف نویز آن نیز مثال زدنی است. کیفیت صدا نیز با وضوح فوق العاده ای که در اختیار دارد واقعاً بسیار خوب است – هرچند در مقایسه با سونی بسیار کم صدا است. این ایربادها با وجود حجم زیاد, بسیار راحت و متعادل هستند.

بهترین هدفون های روی گوشی: Grado SR60e

بهترین هدفون های بازی و موسیقی - راهنمای خرید 2021

مشخصات و ویژگی ها

طراحی آکوستیک: باز

وزن: 220 گرم

پاسخ فرکانسی: 20Hz-20،000Hz

درایورها: پویا

عمر باتری: N/A

چرا باید ایرباد Grado SR60e را خریداری کنیم
  • بسیار راحت
  • بسیار توصیه می شود
  • ارزش خرید را دارد
چرا نباید ایرباد Grado SR60e را خریداری کنیم
  • فاقد کنترل in-line

با پولی که در اختیار دارید نمی توانید چیزی بهتر از Grado SR60e را خریداری کنید. این ایرباد سومین نسل از سری Prestige واقع در بروکلین, نیویورک است که جزو بهترین ها به حساب می آید.

اگر به دنبال یک هدفون سطح اولیه هستید که بسیار گرانتر از آنچه واقعاً به نظر می رسد باشد, ایرباد SR60e یک انتخاب هوشمندانه است.

طراحی ایرکاپ پشت باز آن باعث می شود احساس تنفس بیشتری نسبت به بیشتر هدفون های روی گوش داشته باشند و یک صدایی وسیع و طبیعی را ارائه دهند. در چند کلمه, وقتی صحبت از هدفون های روی گوش می شود, آنها استاندارد طلایی ما به حساب می آیند.

بهترین هدفون های روی گوش مقرون به صرفه: Jabra Elite 45h

بهترین هدفون های بازی و موسیقی - راهنمای خرید 2021

مشخصات و ویژگی ها

طراحی آکوستیک: بسته

وزن: 160 گرم

پاسخ فرکانسی: 20Hz-20،000Hz

درایورها: 40mm

عمر باتری: 50 ساعت

چرا باید هدفون Jabra Elite 45h را خریداری کینم
  • صدای بالانس
  • عمر باتری بالا
چرا نباید هدفون Jabra Elite 45h را خریداری کینم
  • کیفیت تماس پایین
  • نشتی صدا

 جابرا دارای اتصال بلوتوث 5, درایورهای پویای تمام عیار 40 میلی متری و تعداد زیادی از کنترل های فیزیکی دکمه در قاب بی سیم روی گوش با Jabra Elite 45h است. چرم مصنوعی و فوم مموری, باعث راحتی مناسب می شوند.

کنترل صدا از طریق Amazon Alexa ،Google Assistant یا Siri موجود است. برنامه کنترل Jabra’s Sound+ حتی شما را با یک آزمایش کوتاه شنوایی آشنا می کند تا دقیقاً مشخص کند که چگونه اکولایزرها ها باید برای گوش شما مناسب باشند. طبق استانداردهای هدفون های مقرون به صرفه, Elite 45h دارای ویژگی های خاصی است.

بهترین هدفون های روی گوش: Beyerdynamic DT 1990 Pro

بهترین هدفون های بازی و موسیقی - راهنمای خرید 2021

مشخصات و ویژگی ها

طراحی آکوستیک: باز

وزن: 370 گرم

پاسخ فرکانسی: 5 – 40،000Hz

درایورها: 45 میلی متر دینامیک تسلا نئودیمیوم

عمر باتری: N/A

چرا باید هدفون Beyerdynamic DT 1990 Pro را خریداری کنیم
  • راحتی عالی
  • رزولوشن بالا
چرا نباید هدفون Beyerdynamic DT 1990 Pro را خریداری کنیم
  • فرورفتگی کم وسط هدفون

در مورد بهترین هدفون های مخصوص بازی و موسیقی و راهنمای خرید آنها در سال 2021 باید بگوییم که اگرچه Beyerdynamic ممکن است به اندازه برادر آلمانی خود Sennheiser شناخته نشود, اما این شرکت صوتی سابقه ایجاد برخی از بهترین تجهیزات صوتی در بازار را دارد.

وارد Beyerdynamic DT 1990 Pro شوید, نسخه ای باز از Beyerdynamic DT 1770 Pro, که به دلیل تصویربرداری, طراحی و ارزش این پول برنده Editor’s Choice شد. قیمت هر دو هدفون یکسان است. تفاوت در اینجا به صدا برمی گردد.

از آنجا که این هدفون ها پشت باز هستند, DT 1990 Pro برای استفاده در خانه یا استودیو برای گوش دادن تحلیلی جدی استفاده می شود. صدا قادر به ورود و خروج است, اما خبر خوب این است که طراحی پشت باز فضای بسیار خوبی به DT 1990 Pro می دهد. پهنه صدا نیز بسیار گسترده است و به کم شنونده ترین افراد نیز امکان می دهد مکان دقیق مکانی که هر ساز در حال نواختن است را مشخص کنند.

اگر بدنبال یک جفت هدفون با کاردهی بالا بوده اید که توسط برخی از مهندسان برجسته صوتی جهان استفاده می شود, این بهترین هدفون برای شما است.

بهترین هدفون های روی گوش مقرون به صرفه: JBL Tune 750BTNC

بهترین هدفون های بازی و موسیقی - راهنمای خرید 2021

مشخصات و ویژگی ها

طراحی آکوستیک: بسته

وزن: 220 گرم

پاسخ فرکانسی: 20Hz – 20kHz

درایورها: 40 میلی متر

عمر باتری: 22 ساعت

چرا باید هدفون JBL Tune 750BTNC را خریداری کنیم
  • کیفیت صدای خوب
  • حذف نویز قوی
چرا نباید هدفون JBL Tune 750BTNC را خریداری کنیم
  • فاقد ویژگی ضد آب
  • عمر باتری متوسط

JBL نامی محبوب در دنیای هدفون و بلندگوهای بلوتوث است. این هدفون کاملاً قابل اعتماد است و مصرف کنندگان می دانند از برندی چه انتظاراتی را باید داشته باشند – کیفیت صدای مناسب و قیمت مناسب.

این همان چیزی است که ما سال گذشته با JBL Live 650BTNC پیدا کردیم – و اکنون, JBL Tune 750BTNC, جانشین برتر 650BTNC به عنوان مجموعه ای از هدفون های با مشخصات بالا و قیمت مناسب است که آماده جایگزینی آنها هستند.

JBL Tune 750BTNC عالی به نظر می رسد و بسیار مناسب است. قابل اعتماد و آسان برای استفاده, ممکن است ویژگی ضد آب بودن و چند ویژگی جزئی را از دست بدهید – اما با این قیمت, اعتراض در مورد این هدفون جایز نیست.

بهترین هدفون های لوکس: Focal Stellia

بهترین هدفون های بازی و موسیقی - راهنمای خرید 2021

مشخصات و ویژگی ها

طراحی آکوستیک: بسته

وزن: 435 گرم

پاسخ فرکانسی: 5Hz – 40kHz

درایورها: 40mm

عمر باتری: N/A

چرا باید هدفون Focal Stellia را خریداری کنیم
  • صدای شگفت انگیز
  • پهنه وسیع صدا
  • طراحی عالی
چرا نباید هدفون Focal Stellia را خریداری کنیم
  • بسیار گران قیمت

اگر از قیمت این هدفون چشم پوشی کنید Focal Stellia شاید بهترین هدفون روی کره زمین باشد. پهنه صدای گسترده و دقیق آن به این معنی است که این هدفون می تواند هر ژانری از موسیقی را درخشان جلوه دهند.

اگر به آهنگ ها با این هدفون گوش دهید, تفکیک دقیق فرکانس ها توسط Stellias به این معنی است که احتمالاً جزئیاتی را می شنوید که قبلاً توجه نکرده اید.

اگر دوست دارید همه چیز را در قسمت هدفون به حداقل برسانید, احتمالاً از طرح نمایشی و مجلل Focal Stellias خوشتان نخواهد آمد و ممکن است که دوست نداشته باشید تا در رفت و آمد به محل کارتان از آن استفاده کنید.

اما اگر این هدفون, برای شما یک هدفون لوکس به حساب می آید, ایرکاپ های چرمی تمام عیار آن, کابل های بافته شده و کیف آن بسیار مناسب به نظر می رسند.

این احساس لوکس بودن دقیقا به ارائه کتابچه های راهنمای کاربر در یک کیف پول چرمی کوچک و مرتب تبدیل شده است.

بهترین هدفون های مخصوص بازی و موسیقی _ راهنمای خرید 2021

به دنبال چه هدفونی باید باشید

در مورد بهترین هدفون های مخصوص بازی و موسیقی و راهنمای خرید آنها در سال 2021 باید بگوییم که انتخاب هدفون مناسب برای شما می تواند تصمیم سختی باشد – اما اگر به دنبال چند ویژگی اصلی باشید, این انتخاب سخت نخواهد بود.

مهمتر از همه, کیفیت صدا مهمترین چیزی است که باید به دنبال آن باشید. این بدان معنا نیست که شما باید گران ترین هدفون های صوتی موجود در بازار را خریداری کنید. این فقط بدان معنی است که شما باید تصور کنید که چه نوع صدایی را دوست دارید.

نحوه تعریف کیفیت خوب صدا به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. آیا دوست دارید صدای گرم و فراگیر را در اختیار داشته باشید یا ترجیح می دهید که هدفون شما, به شما این امکان را بدهد تا تک تک جزئیات موسیقی خود را بشنوید؟ آیا اهل موسیقی کلاسیک هستید؟ آیا می خواهید حذف نویز فعال (ANC) باعث کاهش نویز محیط شود؟

همچنین در نظر گرفتن پهنه صدا از اهمیت خاصی برخوردار است. اگر عاشق صدای باز و گسترده هستید, می توانید یک جفت هدفون پشت باز را امتحان کنید. آیا وقتی در جمع دیگران هستید, نگران نشت صدا هستید؟ سعی کنید یک جفت هدفون پشت بسته با بست مناسب برای جلوگیری از اذیت کردن صدای اطرافیان خود داشته باشید.

همچنین باید به این فکر کنید که از هدفون جدید خود برای چه چیزی استفاده خواهید کرد. اگر نیاز به موسیقیی برای ورزش خود دارید, باید بهترین هدفون هایی را که مخصوص دویدن یا شنا طراحی شده اند را مشاهده کنید.

در نظر گرفتن قیمت نیز ارزش دارد. هنگام خرید بهترین هدفون برای خود همانطور که در راهنمای ما در مورد بهترین هدفون ارزان 2021 نشان داده شده است, لازم نیست که تمام پول خود را خرج کنید.

چه هدفونی برای شما مناسب است؟

در مورد بهترین هدفون های مخصوص بازی و موسیقی و راهنمای خرید آنها در سال 2021 باید بگوییم که برخی از انواع هدفون وجود دارد که همه دارای طراحی کمی متفاوت هستند و به طرق مختلف روی سر شما می نشینند. بیایید نگاهی به انواع اصلی هدفون بیندازیم تا بتوانید مناسب ترین آنها را پیدا کنید.

هدفون های داخل گوشی که از آنها بعنوان ایرباد و یا ایرفون نام برده می شود, معمولاً ارزان ترین و ساده ترین راه برای انتقال صدا به گوش شما هستند.

ایرفون ها در داخل یا درست خارج از مجرای گوش قرار گرفته و مهر و موم محکمی برای جلوگیری از خروج هوا و ورود صدا ایجاد می کند. در مقایسه با انواع دیگر هدفون ها, اینها مخفی  ترین آنها هستند. شکل کوچک آنها همچنین آنها را به بهترین گزینه اصلی برای ورزشکاران تبدیل می کند.

بهترین هدفون های بازی و موسیقی - راهنمای خرید 2021

هدفون های روی گوش, به طرز متفاوت تری روی گوش شما قرار می گیرند. به جای اینکه گوش های خود را با یک بالشتک نرم بپوشانید, هدفون روی گوش یک مهر و موم سبک و قابل تنفس را ایجاد می کند. بنابراین, جداسازی نویز بسیار کمتر از هدفون های داخل گوش یا روی گوش موثر است. ممکن است برای برخی از افراد گزینه مناسبی برای خرید نباشد, اما مزایای بزرگی وجود دارد که باید در اینجا مورد توجه قرار گیرد.

هدفون های روی گوش معمولاً قابل حمل تر از هدفون های دور گوش هستند. پیاده روی یا دویدن در شهر نیز ایمن تر است, زیرا می توانید ترافیک را بشنوید و از خطرات احتمالی آگاه باشید.

هدفون های دور گوش معمولا صدای عمیق و قوی تری را ایجاد می کنند که به شنوندگان اجازه می دهد ابزارها و صداها را بسیار راحت تر انتخاب کنند. 

بهترین هدفون های بازی و موسیقی - راهنمای خرید 2021

هدفون های بی سیم را می توان به سه دسته مختلف تقسیم کرد: هدفون های بی سیمی که از طریق یک گردنبند متصل می شوند, هدفون های بی سیم روی گوش و هدفون های بی سیم  دور گوش – همه از باتری و همچنین از بلوتوث برای اتصال به گوشی هوشمند, لپ تاپ, پخش کننده موسیقی قابل حمل استفاده می کنند.

در مدل های بی سیم روی گوش و داخل گوش, اتصال از طریق سیم را در اختیار نخواهید داشت – در غیر این صورت, آنها تقریباً شبیه جفت قوطی های سیمی معمولی شما هستند و قدرت گوش های اضافی را به شما در جداسازی صدا می دهند. بدون نیاز به سیم های سنگین برای اتصال به دستگاه شما.

مدل های بی سیم داخل گوشی هدفون و یا ایرباد, دارای یک بند گردنی است که هر گوش را به هم متصل می کند و برای دونده هایی که دوست ندارند تا در هنگام دویدن سیمی مانع از فعالیت آنها شود و ایرباد خود را محکم در اطراف خود می خواهند ایده آل است.

از سوی دیگر, هدفون های بی سیم واقعی هیچگونه سیمی ندارند. هیچ سیمی برای گیر افتادن در زیپ شما وجود ندارد و هیچ چیزی برای اتصال هر ایربادی به یکدیگر وجود ندارد. برای برخی از افراد، این به معنای آزادی واقعی است. برای دیگران, بی سیم واقعی بی عیب و نقص به معنای خطر مداوم از دست دادن کیت صوتی گران قیمت خود در هنگام خستگی است.

بعلت پیشرفت در تکنولژی بلوتوث مانند aptX HD, مورد دوم تغییر زیادی کرده است و ایرباد های وایرلس واقعی, بهتر از این نمی شوند.

این پیشرفت ها همچنین, راه را برای تسلط هدفون های بی سیم واقعی بر بازار صوت هموار کرده است. شما فقط باید به محبوبیت Apple AirPods (2019) ، Beats Powerbeats Pro و Samsung Galaxy Buds نگاه کنید تا بفهمید بازار بی سیم واقعی در سالهای اخیر چقدر موفق بوده است.

منبع: TECHRADAR.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید