بهترین نرم افزار ویرایش عکس گوشی موبایل 2022 با لینک مستقیم دانلود

بهترین نرم افزار ویرایش عکس 2022

بهترین نرم افزار ویرایش عکس در گوشی موبایل کدام است؟ بهترین برنامه ویرایش عکس ، بهترین اپلیکیشن های اندروید و آیفون برای ادیت و ویرایش تصاویر ، عکس های گوشی هوشمند و موبایل در سال 2022 با لینک مستقیم و دانلود.

بهترین نرم افزار ویرایش عکس گوشی موبایل 2022

بهترین نرم افزار ویرایش عکس 2022

بهترین نرم افزار ویرایش عکس برای رتوش کردن تصاویر شما در اندروید یا آیفون شما.

اگر یکی از بهترین گوشی های دوربین دار را دارید، پس در نتیجه می خواهید یکی از بهترین انواع نرم افزار ویرایش عکس را نیز همراه آن داشته باشید.

بهترین گوشی‌ های هوشمند این روزها عکس های باورنکردنی را می‌گیرند، و در عین حال اگر از نرم‌ افزارهای تخصصی نیز استفاده کنید، می‌توانید بیشتر از آنها بهره ببرید. مطمئناً همه گوشی ها دارای برنامه‌ های داخلی برای برش و بهبود عکس‌های شما هستند، اما این تنها بخش کوچکی از کاری است که ممکن است بخواهید انجام دهید.

برای مثال، برخی از گزینه‌های زیر می‌توانند فایل‌های RAW را مدیریت کنند، یا عناصر ناخواسته را از پس‌زمینه تصویر حذف کنند، یا با فیلترهای هوشمندانه مبتنی بر هوش مصنوعی، ظاهر آنها را تغییر دهند. همچنین گزینه هایی مانند تعادل رنگ سفید، لایه ها، نوردهی و موارد دیگر را خواهید یافت. و البته ویژگی های سرگرم کننده ای مانند استیکرها، به علاوه امکان اشتراک گذاری سریع تصاویر در رسانه های اجتماعی نیز وجود دارد.

ما همه برنامه‌های موجود در این فهرست را به‌ طور گسترده امتحان کرده‌ایم تا مطمئن شویم که هر کدام دارای مهر تأیید راهنمای Tom’s Guide هستند. بنابراین برای انتخاب بهترین های نرم افزار ویرایش عکس ما را بررسی کنید.

بهترین نرم افزار های ویرایش عکس چه هستند؟

پس از آزمایش بیش از دوازده برنامه محبوب، انتخاب ما از بهترین های نرم افزار ویرایش عکس به طور کلی PicsArt است. دارای مجموعه ای عالی از ابزارها، به علاوه ویژگی هایی مانند جلوه های عکس هوش مصنوعی، استیکرها، پوشش های متنی و پس زمینه برای بهبود عکس های شما.

علاوه بر این، PicsArt دارای آموزش‌ها و چالش‌های روزانه ویرایش عکس است که به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را ارتقا دهید، و کتابخانه‌ای از تصاویری که می‌ توانید خودتان ویرایش کنید. به علاوه، این برنامه دارای یک جزء اجتماعی است که به شما امکان می دهد با سایر کاربران چت کنید و عکس های خود را با آنها به اشتراک بگذارید.

اگر به دنبال چیزی جامع تر هستید، Snapseed ویژگی هایی مانند ویرایش غیر مخرب، منحنی ها، ویرایش تصویر RAW، نوردهی تعادل رنگ سفید و فیلتر نوردهی دوگانه را ارائه می دهد. همچنین می‌توانید افکت‌ های لایه‌ای ایجاد کنید که می‌توانید آنها را ذخیره کرده و روی چندین عکس اعمال کنید. با این حال، این برنامه برای کسانی است که دانشی در زمینه ویرایش عکس دارند، بنابراین منحنی یادگیری تندتری نسبت به سایر محصولات در اینجا وجود دارد.

و در حالی که ابزارهای ویرایش Google Photos در بخش کمی قرار دارند، در مورد پشتیبان گیری نه تنها از عکس های خود، بلکه از همه ویدیوهای خود و همگام سازی آنها در هر دستگاهی که ممکن است داشته باشید، خواه کامپیوتر شخصی باشد، و یا مک، تبلت یا گوشی هوشمند, در رتبه دوم قرار دارد.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد روش های مخفی کردن عکس در اینستاگرام بدون حذف کردن آن و آموزش عکاسی با گوشی موبایل را مشاهده کنید.

مطمئن شوید که همه انتخاب های ما را برای بهترین برنامه های ویرایش عکس بررسی کنید.

1. PicsArt (Android, iOS) بهترین نرم افزار ویرایش عکس اندروید و آیفون iOS

بهترین نرم افزار ویرایش عکس 2022

PicsArt انتخاب برتر ما از بهترین های نرم افزار ویرایش عکس است، زیرا سرگرم کننده است، استفاده از آن آسان است، و در عین حال تقریباً همه پایه های عکاسی با موبایل مصرف کننده را پوشش می دهد.  و همچنین کنترل خلاقانه زیاد، ابزارهای عالی ویرایش تصویر و طیف وسیعی از فیلترهای جذاب را ارائه می دهد. علاوه بر این، می توانید به سرعت استیکرهای سرگرم کننده را انتخاب یا ایجاد کنید، تصاویر خود را در کلاژهای بسیار قابل تنظیم ترکیب کنید، متن هنری اضافه کنید و به اشتراک بگذارید. ماژول دوربین با امکانات کامل شامل جلوه‌ های قبل از عکاسی و ابزارهای عکس است.

می توانید از Remix Chat برای اشتراک گذاری و ویرایش مشترک عکس ها با 150 میلیون کاربر ماهانه PicsArt یا فقط با دوستان خود استفاده کنید. پیگیری آموزش های درون برنامه ای آسان است و چالش ها کاربران را وادار می کند تا آثار خود را بر اساس نوع خاصی از ویرایش یا موضوع ارسال کنند. 

با این حال، تبلیغات PicsArt premium اغلب (و به طرز آزاردهنده ای) در میانه فرآیندهای ویرایش ظاهر می شوند. برای خاموش کردن آنها – و داشتن ویرایشگر ویدیو، به علاوه ابزارها، فیلترها و محتوای بیشتر – باید یک اشتراک ممتاز به قیمت 11.99 دلار برای یک ماه یا 55.99 دلار در سال بخرید. (تخفیف دانشجویی نیز وجود دارد).

PicsArt مجموعه ای غنی و بسیار در دسترس از ابزارهای ویرایش عکس و کولاژ را برای عکاسان مصرف کننده ارائه می دهد. و در عین حال که همه چیز را سرگرم کننده و سرزنده نگه می دارد، کنترل خلاقانه زیادی را فراهم می کند.

لینک دانلود: AndroidiOS

2. Snapseed (Android, iOS)

بهترین نرم افزار ویرایش عکس 2022

بهترین نرم افزار و برنامه ویرایش عکس : SnapSpeed یک نرم افزار ویرایش عکس است که برای کاربران معمولی کاردهی آنچنانیی را در بر ندارد، بلکه برای عکاسان جدی است که می خواهند یا نیاز دارند زمانی را صرف ایجاد بهترین تصویر ممکن در حین حرکت کنند. به این ترتیب، دارای مجموعه کاملی از ابزارهای ویرایش درجه یک، از جمله براش های ویرایش انتخابی، به علاوه مجموعه ای زیبا از فیلترهای مرتبط با فیلم (مانند Lens Blur، Retrolux و Double Exposure) است. 

برای عکاسان جزئیات گرا، Snapseed نه تنها می تواند سرگرم کننده باشد، بلکه ممکن است اعتیاد آور نیز باشد. هنگامی که تنظیمات مختلف را آزمایش می‌کردیم، از گشتن در طیف وسیعی از نوردهی، رنگ، پوشاندن و تغییر شکل ابزارها، براش‌ ها و فیلترها لذت بردیم. از آنجایی که ویرایش غیرمخرب است، همیشه می‌توانید به پشته (لایه‌های ویرایش‌ها) بروید و هر گونه ویرایش (از جمله تصحیح متن غلط املایی) را تنظیم یا حذف کنید. یا می توانید از براش Stacks برای اعمال یک افکت فقط بر روی بخشی از تصویر خود استفاده کنید. علاوه بر این، می‌توانید مجموعه‌ای از ویرایش‌ هایی را که روی یک عکس اعمال کرده‌اید به‌عنوان «نگاه» ذخیره کنید، که سپس می‌تواند روی عکس‌ های دیگر اعمال شود و با سایر کاربران به اشتراک گذاشته شود.

ابزارهای سنتی عالی و ویرایش غیرمخرب Snapseed آن را به یکی از بهترین برنامه‌ های ویرایش عکس برای عکاسان جدی تبدیل می‌کند که می‌خواهند یا نیاز به صرف زمان برای تنظیم دقیق تصاویر خود دارند. این برنامه رایگان است و هیچ نسخه پریمیومی وجود ندارد.

لینک دانلود: AndroidiOS

3. Adobe Photoshop Camera (Android, iOS)

بهترین نرم افزار ویرایش عکس 2022

بهترین نرم افزار و برنامه ویرایش عکس حرفه ای : Adobe Photoshop Camera به دلیل هوش مصنوعی خود یکی از بهترین های نرم افزار ویرایش عکس است که جلوه های ویژه و اصلاحات عکس را قبل یا بعد از عکاسی با دوربین گوشی خود اعمال می کند. دوربین فتوشاپ از فیلترهایی به نام “لنز” برای اعمال جلوه های ویژه یا تنظیمات رنگ، نور و وضوح استفاده می کند. اما چیزی که دوربین را خاص می کند استفاده از Adobe Sensei است که به طور خودکار نوع عکس (پرتره یا منظره) را شناسایی می کند و ماسک هایی را برای جنبه های کلیدی مانند چهره یا آسمان ایجاد می کند. بنابراین، به عنوان مثال، لنزهای آسمان می توانند رنگ آسمان را تغییر دهند، ابرها را اضافه یا حذف کنند، و حتی انعکاس های مناسب را در یک بدنه آب اضافه کنند، بدون اینکه بر قسمت های دیگر تصویر تأثیر بگذارند. به‌ علاوه، برخی از لنزها دارای «اسپریت» هستند – اشیاء هوشمندی که می‌توان آنها را پینچ کرد، بزرگ‌ نمایی کرد و در ناحیه‌ ای از تصویر که توسط Sensei شناسایی شده است حرکت داد. این امکان قرار دادن و تغییر اندازه اشیاء قرار گرفته در لنز (مانند سیارات یا ابرها) را فراهم می کند. و برخی از لنزها دارای انیمیشن‌های کوچکی هستند، مانند ستاره‌ های دنباله دار یا یک کشتی موشکی در حال انفجار. 

نسخه iPad ادوبی فتوشاپ دارای چند ویژگی دسکتاپ هوشمندانه است، مانند براش لبه اصلاح شده، که به شما امکان می دهد شیئی را که می خواهید انتخاب کنید، بهتر تعریف کنید و بوم را بچرخانید. هر دو ویژگی با لمس فعال هستند.

Adobe قول داده است که لنزهای جدید (همه رایگان) را به طور منظم اضافه می کند، برخی از آنها توسط هنرمندان مشهور و اینفلوئنسرها ساخته شده اند. از آنجایی که هر یک از لنزها دارای تنوع هستند (با کشیدن انگشت به راست یا چپ به آنها دسترسی خواهید داشت)، می توانید ساعت ها ماجراجویی عکس داشته باشید. PS Camera یک برنامه لذت بخش است که در اصل عکاسی با دکمه است، حتی اگر می توانید برخی از تنظیمات را در جلوه ها انجام دهید. به این ترتیب بیشتر برای عکاسان سرگرم کننده جذاب خواهد بود تا حرفه ای ها یا آماتورهای واقعی. این برنامه رایگان است و هیچ نسخه پریمیوم وجود ندارد.

لینک دانلود:  AndroidiOS

4. Pixlr (Android, iOS)

بهترین نرم افزار ویرایش عکس 2022

Pixlr یکی از بهترین های نرم افزار ویرایش عکس برای عکاس‌ های معمولی است که می‌خواهند تنظیمات کمتری را انجام دهند، شاید برخی افکت‌ های منظم اضافه کنند و سپس در هر شبکه اجتماعی روی گوشی خود به اشتراک بگذارند. تسلط بر رابط بصری آسان است، بنابراین می توانید از بازی با تصاویر خود لذت ببرید.

Pixlr دارای انواع خوبی از ابزارهای تنظیم عکس با استفاده آسان است، بدون اینکه شما را با انتخاب‌ ها تحت تأثیر قرار دهد. این شامل براش هایی برای اعمال ویرایش های انتخابی (مانند تاریک کردن یا لغو) می شود. کتابخانه های فیلترهای جلوه های ویژه، پوشش ها و حاشیه ها سرگرم کننده و به طور کلی جذاب هستند. برچسب های کارتونی متنوع و سرگرم کننده هستند. با استفاده از طرح‌بندی‌های از پیش تعیین‌شده یا الگوهای طراحی‌شده که به شما امکان می‌دهد عکس‌هایتان را به هم بزنید، و همچنین بزرگ‌نمایی کنید و آن‌ها را در مکان‌های نگهدارنده حرکت دهید، به سرعت کلاژ ایجاد کنید.

نسخه پریمیوم (1.99 دلار در ماه یا 11.99 دلار در سال) تبلیغات را خاموش می کند و محتوای بیشتری (برچسب ها، همپوشانی ها، حاشیه ها و فونت ها) را ارائه می دهد. در حالی که عکاسان جدی ممکن است کتابخانه ابزارهای ویرایش Pixlr را بسیار کم عمق بدانند، کاربران عادی از خلاقیت آسان این برنامه لذت خواهند برد.

لینک دانلود:  AndroidiOS

5. Adobe Lightroom (Android, iOS)

بهترین نرم افزار ویرایش عکس 2022

بهترین نرم افزار و برنامه ویرایش عکس موبایل : نسخه موبایل Adobe Lightroom (iOS و Android) بخشی از یک گردش کار مبتنی بر ابر است که شامل ذخیره‌سازی کل کتابخانه عکس شما و دسترسی به فایل‌ های با وضوح کامل (اصلی و ویرایش شده) در همه دستگاه‌های شما (موبایل، لپ‌تاپ و دسکتاپ) است. ). بنابراین، هنگامی که با کل سیستم لایت روم خریداری می شود (شروع از 9.99 دلار در ماه)، یک اکوسیستم پردازش عکس قدرتمند را خریداری می کنید که کنترل و کیفیت در سطح حرفه ای را ارائه می دهد. با این حال، اگر تنها چیزی که می خواهید یک برنامه عکس درجه یک بر روی گوشی یا تبلت خود است، لایت روم موبایل مستقل رایگان است، یا می توانید 4.99 دلار در ماه برای اشتراک Premium که 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی در اختیار شما قرار می دهد، بپردازید.

Lightroom Mobile یک پلتفرم یادگیری عالی است. کتابخانه همیشه در حال رشد آن از آموزش های تعاملی به شما می آموزد که تصاویر خود را مانند یک حرفه ای ویرایش کنید. و این خوب است، زیرا مجموعه ای از ویژگی ها بسیار عمیق است، با ده ها ابزار برای کار با نوردهی، رنگ، ویرایش انتخابی، فیلترها و مواردی از این دست. اکثریت قریب به اتفاق ویرایش‌ ها شامل کنترل‌ های لغزنده، با پاسخ‌ دهی سریع است، بنابراین شما دقیقاً می‌دانید که این تنظیم چگونه بر عکس شما تأثیر می‌گذارد. علاوه بر این، ویرایش‌ ها غیرمخرب هستند، بنابراین همیشه می‌توانید به تصویر اصلی خود بازگردید. لایت روم علاوه بر اشتراک‌گذاری اجتماعی بصری، دارای یک منطقه Discover است، که در آن می‌توانید انیمیشن‌ هایی از مراحلی که سایر عکاسان و هنرمندان برای ایجاد بهترین تصاویر خود استفاده می‌کنند، مشاهده کنید. به علاوه، می توانید تصاویر ویرایش شده خود را در لایت روم کاوش کنید.

Lightroom Mobile یک برنامه عکاسی درجه یک برای هر کسی است که به دنبال بهترین نتیجه از عکس های خود است. اما ممکن است برای افرادی که نمی‌خواهند قبل از به اشتراک گذاشتن عکس‌ هایشان وقت خود را صرف انجام یک روشن‌کردن سریع، برش یا جلوه‌های ویژه کنند، بیش از حد باشد.

لینک دانلود: AndroidiOS

6. Instagram (Android, iOS)

بهترین نرم افزار ویرایش عکس 2022

اینستاگرام به دلایل خوبی بیش از 850 میلیون کاربر دارد: تمرکز آن بر اشتراک‌گذاری سریع و بدون عارضه عکس‌ ها و ویدیوها در رسانه‌های اجتماعی یک فرمول برنده است. رابط بصری آن یک مسیر سریع از گرفتن عکس یا ویدیو از طریق ویرایش های ساده تا ارسال همزمان در چندین شبکه اجتماعی را ارائه می دهد. 

لایک کردن و اشتراک گذاری پست ها، ارسال و دریافت پیام های مستقیم و به طور کلی تعامل با دیگران از فعالیت های اصلی اینستاگرام است. در واقع، مهم ترین معیار (که کسب و کارها و اینفلوئنسرها برای کسب درآمد از حساب های اینستاگرام خود استفاده می کنند) میزان تعامل شما یا تعداد افرادی است که پست های شما را مشاهده و لایک می کنند. و بسیاری از ویژگی هایی که اخیراً اضافه شده اند شامل ابزارهایی برای سنجش و بهبود میزان تعامل شما هستند. این شامل توانایی حذف «فالوور ارواح» (کسانی که با پست‌های شما درگیر نیستند) و ردیابی اینکه کدام هشتگ‌ ها بازدیدها و لایک‌ های بیشتری را جذب می‌کنند، می‌شود. یک ویژگی امنیتی خوب اکنون تمام ایمیل‌ هایی را که اینستاگرام اخیراً برای شما ارسال کرده است فهرست می‌کند، بنابراین می‌توانید تأیید کنید که چه چیزی واقعاً از اینستاگرام است و یک حمله فیشینگ نیست. و معتادان به اینستاگرام کمک کمی برای ترک این عادت دریافت کرده‌اند – این برنامه اکنون به شما می‌گوید که چقدر زمان در روز برای آن صرف می‌کنید.

اینستاگرام اغلب ویژگی‌ ها و ابزارهایی را اضافه و حذف می‌کند که برخی از کاربران را گیج می‌کند و برخی دیگر را هیجان‌زده می‌کند. اما یک نکته ثابت این است که محبوبیت آن همچنان در حال افزایش است.

لینک دانلود: AndroidiOS

7. Google Photos (Android, iOS)

بهترین نرم افزار ویرایش عکس 2022

Google Photos تنها نرم افزار ویرایش عکس است که ما آن را برای هر دستگاه تلفن همراه ضروری می دانیم. اگر تا به حال تمام فایل‌ های رسانه‌ای خود را هنگام از بین رفتن یا جابجایی گوشی خود از دست داده‌اید، دلیل آن را خواهید فهمید. در حالی که Google Photos تنها دارای حداقل ابزار ویرایش است، عکس‌ ها و ویدیوهای شما را سازمان‌ دهی می‌کند، اشتراک‌ گذاری آسان را ارائه می‌دهد و – مهمتر از همه – به طور خودکار از کل کتابخانه تصویر شما در فضای ابری پشتیبان‌گیری می‌کند. از آنجا، به طور یکپارچه با تمام دستگاه های شما که برنامه نصب شده است، همگام می شود. این شامل گوشی های اپل، لپ تاپ ها، تبلت ها و کامپیوترهای رومیزی و کامپیوترهای ویندوزی و همه دستگاه های اندرویدی می شود.

ویژگی‌ های ویرایش عکس Google به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به ورودی بسیار کمی از کاربر نیاز دارند و به همین دلیل سریع و ساده هستند. به عنوان مثال، تنها اسلایدرهای کنترل شده توسط کاربر برای تنظیم رنگ، نور و کنتراست (پاپ) روی تصویر کلی است. همچنین دارای تعدادی فیلتر با یک نوار لغزنده برای کنترل قدرت اثر است. Google Photos جنبه سرگرم کننده خود را نیز دارد. به عنوان مثال، به طور خودکار GIF های متحرک را از عکس هایی که به صورت دسته ای می گیرید تولید می کند.

Google Photos همچنین یکی از بهترین انتخاب‌ های ما برای بهترین سایت‌ های ذخیره‌ سازی و اشتراک‌ گذاری عکس است. فقط به خاطر داشته باشید که دیگر فضای ذخیره‌ سازی نامحدود ارائه نمی‌دهد: هر عکسی که آپلود می‌کنید جزو محدودیت 15 گیگابایتی رایگان Google Drive شما محسوب می‌شود. اگر فضای بیشتری می خواهید، باید هزینه آن را بپردازید، با قیمت هایی که از 1.99 دلار در ماه برای 100 گیگابایت شروع می شود.

جدا از این هشدار، Google Photos یک الزام است. فقط آن را دانلود کنید، آن را تنظیم کنید و اجازه دهید کار خود را در پس زمینه انجام دهد.

لینک دانلود: AndroidiOS

8. Pixtica (Android)

بهترین نرم افزار ویرایش عکس 2022

بهترین نرم افزار و برنامه ویرایش عکس اندروید ساده : Pixtica به اندازه بقیه نرم افزارهای ویرایش عکس کاردهی دارد، اما به ندرت می توان همه اینها را در یک مکان دریافت کرد – و همچنین در چنین بسته ای زیبا و کاربرپسند.

این برنامه فقط اندرویدی کنترل کاملی بر هر جنبه ای از عکاسی، از ISO گرفته تا سرعت شاتر تا فوکوس ارائه می دهد، در حالی که فیلترهای زنده، پانوراما، HDR، برچسب ها و حالت های هایپرلپس گزینه های خلاقانه زیادی را در اختیار شما قرار می دهند.

یک نسخه پولی فیلترهای بیشتر و وضوح بالاتری اضافه می‌کند و گزینه‌های مختلف دیگر را باز می‌کند، اما نسخه رایگان برای اکثر افراد بسیار زیاد است.

لینک دانلود:  Android

9. Prisma (Android, iOS)

بهترین نرم افزار ویرایش عکس 2022

Prisma چیزی متفاوت از بسیاری از بهترین های نرم افزار ویرایش عکس را ارائه می دهد، زیرا بر اساس فیلترهای سبکی ساخته شده از هنرمندان واقعی ساخته شده است. در حالی که بسیاری از برنامه‌ های دیگر از فیلترها استفاده می‌کنند – به ویژه Adobe Photoshop Camera که کمی بالاتر از این لیست قرار دارد – Prisma در جنبه هنری همه چیز به کار می‌رود و به شما امکان می‌دهد عکس خود را به مینی پیکاسو یا ون گوگ تبدیل کنید. و واقعاً کار می کند، با استفاده از هوش مصنوعی هوشمندانه برای اعمال افکت ها با نتایج غیرعادی دقیق.

در مجموع بیش از 300 فیلتر برای استفاده وجود دارد، اما بسیاری از آنها در پشت دیوار قفل شده اند. برای باز کردن همه آنها می توانید 1.99 دلار در هفته، 7.99 دلار در ماه یا 29.99 دلار در سال بپردازید. اشتراک ممتاز همچنین به شما امکان می دهد به پردازش HD تصاویر خود دسترسی داشته باشید. پس از اعمال فیلتر، می‌توانید به راحتی یک پس‌زمینه سفارشی اضافه کنید یا تنظیمات بیشتری در نوردهی، کنتراست و تنظیمات دیگر ایجاد کنید، آنها را در گوشی خود ذخیره کنید یا با دیگران به اشتراک بگذارید. بعلاوه، فیلترهای جدید به طور مرتب اضافه می شوند تا احساس تازگی برنامه را حفظ کنند.

لینک دانلود: AndroidiOS

10. Facetune 2 (Android, iOS)

بهترین نرم افزار ویرایش عکس 2022

Facetune 2 بهترین نرم افزار ویرایش عکس برای روتوش پرتره است. با استفاده از هوش پیچیده، فراتر از صاف کردن و تقویت پوست و سفید کردن دندان ها می باشد. به عنوان مثال، ابزار آرایش آن، خطوط با رنگ های ظریف، سایه ها و هایلایت ها هستند. من به ویژه توانایی تبدیل یک بیان جدی را به یک پرتره خندان جذاب تر دوست دارم. کنترل‌ های لغزنده ساده به شما امکان می‌دهند شدت افکت‌ها را کم یا زیاد کنید. حتی می توانید قبل از گرفتن عکس، پرتره خود را در پیش نمایش دوربین تغییر دهید. متأسفانه، اگر نسخه پریمیوم برنامه را نخرید، نمی توانید از برخی از ابزارهای جالب تر استفاده کنید. این موارد شامل تغییر پس‌زمینه، رنگ آسمان یا چشم، از بین بردن لکه‌ها، یا استفاده از ابزارهای لمسی (مانند برداشتن کیسه‌های چشم، تغییر شکل ابروها و ساختار صورت، یا افزودن درخشش پوست) است.

نسخه پریمیوم 1.99 دلار در ماه، 35.99 دلار در سال یا 69.99 دلار برای یک بار خرید هزینه دارد که بسیار گران است. با این حال، نسخه رایگان یک ابزار قدرتمند است. برای بهبود آسان پرتره ها و سلفی های خود آن را دانلود کنید.

لینک دانلود: AndroidiOS

11. Afterlight (Android, iOS)

بهترین نرم افزار ویرایش عکس 2022

Afterlight 2 برای کسانی طراحی شده است که می خواهند زمان خود را صرف ویرایش عکس های جداگانه کنند. ابزارهای رنگ، نوردهی، ترکیب و ساختار نسبتاً جامع هستند، از جمله لایه‌ها، منحنی‌ ها و رنگ انتخابی. برچسب ها ساده اما متنوع هستند و متن شامل فونت های متعددی است. هر دو را می توان برای رنگ، کدورت، قرارگیری، اندازه و چرخش ویرایش کرد. علاوه بر چندین سطح لغو و انجام مجدد، می توانید از صفحه تاریخچه برای بازگرداندن تصویر خود به یک مرحله خاص استفاده کنید. یا می توانید از صفحه لایه ها برای انتخاب، ویرایش یا حذف یک ویرایش خاص استفاده کنید.

پس از سردرگمی اولیه در مورد چند آیکون غیر استاندارد در صفحه اصلی، به طور کلی استفاده از رابط کاربری آسان است. متأسفانه، تعداد قابل توجهی از ابزارها و گزینه‌ها، به غیر از بیش از 130 فیلتر، تنها در صورت خرید عضویت به قیمت 2.99 دلار در ماه، 17.99 دلار در سال یا 35.99 دلار در طول عمر در دسترس هستند. همچنین، نسخه اندروید به اندازه نسخه iOS پیشرفته نیست.

لینک دانلود: AndroidiOS

12. VSCO (Android, iOS)

بهترین نرم افزار ویرایش عکس 2022

VSCO با تمرکز بر عکاسی سنتی، تنوع خوبی از اصلاحات و تنظیمات عکس دارد که نتایج با کیفیت خوبی از جمله فیلترهای نوع فیلم امولسیونی را ایجاد می کند. حتی می تواند فایل های RAW را وارد کند. با این حال، مجموعه ویژگی های آن به اندازه برخی از بهترین برنامه های ویرایش عکس دیگر جامع نیست. به عنوان مثال، ویرایش، متن یا جلوه‌های ویژه انتخابی ندارد، و در حالی که می‌توانید رنگ حاشیه خود را از درون عکس خود انتخاب کنید، تنها نوع حاشیه، حاشیه‌ای نسبتاً درهم است که یک قالب عکس مربعی ایجاد می‌کند. با این وجود، می‌توانید تا 10 «دستور پخت» – لیستی از ویرایش‌های انجام شده روی یک عکس – را برای استفاده در سایر تصاویر ذخیره کنید. دوربین VSCO همچنین مجموعه خوبی از کنترل‌های قبل از عکس‌برداری (فقط در iOS، نه اندروید)، از جمله نقطه فوکوس انتخابی، و کنترل دستی تعادل رنگ سفید، ISO و نوردهی را ارائه می‌دهد.

VSCO جامعه ای از کاربران و اینفلوئنسرها دارد (“VSCO girl” یک الگوی رفتاری واقعی است)، اما انتظار نوع تعاملی که در اینستاگرام یا سایر شبکه های اجتماعی دارید را نداشته باشید. از سوی دیگر، پست کردن عکس‌ها از VSCO به هر شبکه‌ای که روی گوشی شما وجود دارد، آسان است، هرچند فقط یکی در یک زمان. هر عکسی که در پروفایل VSCO خود ارسال می کنید، حتی برای کسانی که حساب VSCO ندارند، عمومی است و تنها تنظیمات حریم خصوصی مربوط به اشتراک گذاری تنظیمات مکان عکس های شما است.

برنامه رایگان به ابزارهای ویرایش اولیه (فقط تصاویر ثابت) و ده پیش تنظیم (فیلتر) محدود می شود. با 19.99 دلار در سال، به یک ویرایشگر ویدیو، بیش از 200 پیش تنظیم، ابزارهای ویرایش پیشرفته (مانند HSL و مرزها)، ابزارهای مونتاژ ثابت و متحرک (از جمله لایه بندی)، چالش های هفتگی عکس، و پشتیبانی یادگیری قوی تر دسترسی خواهید داشت. (نکات، ترفندها و آموزش ها). VSCO ابزار عکاسی است که با ابزارهایی که ارائه می دهد نتایج باکیفیتی ایجاد می کند.

13. TouchRetouch (iOS, Android)

بهترین نرم افزار ویرایش عکس 2022

ابزار جدید Magic Eraser گوگل از زمانی که روی گوشی‌های Pixel 6 و Pixel 6 Pro عرضه شد توجه زیادی را به خود جلب کرده است، اما این اولین اپلیکیشنی نیست که اشیاء ناخواسته را از عکس‌ ها حذف می‌کند. در واقع، TouchRetouch سال‌هاست که وجود دارد و تصاویر شما را از شر photobombers یا ویژگی‌های پس‌زمینه ناخوشایند خلاص می‌کند. استفاده از آن فوق‌العاده آسان است: شما به سادگی روی شی‌ای که می‌خواهید حذف کنید نقاشی می‌کنید و روی دکمه دوستانه «Go» کلیک می‌کنید – و درست مثل آن، از بین می‌رود.

مسلماً، همیشه 100% موفقیت آمیز نیست، و قطعاً در عکس هایی که جسم ناخواسته در یک پس زمینه نسبتاً ساده قرار دارد، بهتر عمل می کند، اما در بیشتر موارد این کار را انجام می دهد، و تنها با 2 دلار به سختی می تواند از بین برود. همچنین ابزاری برای حذف خطوط مستقیم مانند سیم وجود دارد.

لینک دانلود: AndroidiOS

نحوه انتخاب بهترین نرم افزار ویرایش عکس

حوزه اپلیکیشن های مرتبط با عکس بسیار شلوغ و رقابتی است. بنابراین هنگامی که یک برنامه با ویژگی محبوبی روبرو می شود، سایرین به سرعت وارد بازار می شوند. به عنوان مثال، موفقیت اسنپ چت با پیام‌ های عکس و ویدیویی که به سرعت ناپدید می‌شوند، باعث ایجاد کپی‌برداری شده است.

با این حال، به طور کلی، بهترین برنامه‌های ویرایش عکس معمولاً به دو دسته تقسیم می‌شوند: برنامه‌ هایی که برای مصرف‌کنندگان روزمره در نظر گرفته شده‌اند، و برنامه‌ هایی که بیشتر به سمت عکاسان حرفه‌ای یا خریداران حرفه‌ای طراحی شده‌اند. ما هر دو نوع برنامه را در این لیست قرار داده ایم، اما ارزش آن را دارد که قبل از انتخاب یک برنامه، نیازهای خود را ارزیابی کنید.

همانطور که در مورد اکثر نرم افزارها وجود دارد، اکثر بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس تعداد مشخصی از ویژگی ها را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهند، اما برای مجموعه کامل ویژگی ها باید یک اشتراک ماهانه یا سالانه بپردازید.

چگونه برنامه های ویرایش عکس با گزینه های دسکتاپ مقایسه می شوند؟

بهترین های نرم افزار ویرایش عکس برای ویرایش‌های سریع روی گوشی ایده‌آل هستند، اما اگر از بهترین نرم‌افزار ویرایش عکس روی دسک‌تاپ یا لپ‌تاپ استفاده کنید، چه عملکردی اضافی خواهید داشت؟ خب بدیهی است که این بستگی به نرم افزارهای خاص دارد. اما به طور کلی، شما می توانید تفاوت ها را به چهار حوزه اصلی تقسیم کنید:

1. اندازه نمایشگر

اگر در حال ویرایش یک عکس در گوشی با استفاده از یک برنامه هستید، لزوماً آن را روی صفحه نسبتاً کوچک مشاهده خواهید کرد. حتی در تبلت، احتمالاً بیشتر از 10 اینچ نیستید – در حالی که بیشتر لپ‌ تاپ‌ ها معمولاً از 10 اینچ شروع می‌کنند و تا 15 اینچ یا بیشتر می‌روند. و با دسکتاپ ها، واضح است که می توانید بسیار بزرگتر شوید. هنگام انجام ویرایش های دقیق، صفحه نمایش بزرگتر همیشه ترجیح داده می شود.

2. روش های کنترل

در تلفن یا تبلت معمولاً از انگشت خود یا احتمالاً قلم یا قلم اپل استفاده می کنید. در دسکتاپ یا لپ‌ تاپ به احتمال زیاد ترک‌ پد یا ماوس به‌علاوه صفحه‌کلید است. هر دو مزایای خود را دارند و شما ترجیح می دهید ممکن است به کاری که می خواهید انجام دهید یا آنچه که بیشتر به آن عادت دارید بستگی دارد.

3. پیچیدگی ویژگی ها

نرم افزار ویرایش عکس دسکتاپ معمولاً تجربه ویرایش عکس غنی تری نسبت به یک گزینه برنامه ارائه می دهد. برای مثال فتوشاپ، نسخه برنامه مجموعه ای عالی از گزینه های ویرایش عکس را در اختیار شما قرار می دهد، اما قرار نیست از لایه ها استفاده کنید و با آن برش های پیچیده انجام دهید. برای بیشتر افراد، یک برنامه شامل ابزارهای اصلی ویرایشی است که شما نیاز دارید، و نرم افزار دسکتاپ ممکن است بیش از حد باشد – به خصوص اگر تنها کاری که می خواهید انجام دهید این است که یک عکس را روشن کنید و آن را در واتساپ به اشتراک بگذارید. اما اگر قصد دارید کاری کمی خلاقانه‌تر انجام دهید،

4. قیمت

بسیاری از بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس هزینه دارند یا رایگان هستند یا بیش از چند دلار هزینه ندارند. بسیاری از ورودی های لیست ما از بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس هزینه بسیار بیشتری دارند!

چگونه ما برنامه های ویرایش عکس را آزمایش می کنیم

برنامه ها طیف وسیعی از تمرکز و هدف را نشان می دادند. بنابراین، زمانی که ما اسکریپت‌های آزمایشی خود را توسعه دادیم، مطمئن شدیم که هر برنامه را بر اساس نقاط قوت و ضعف خودش قضاوت و رتبه‌بندی می‌کنیم، زیرا آنها به آنچه برنامه قرار است انجام دهد مربوط می‌شود.

همه برنامه ها برای موارد زیر آزمایش شدند:

  • کیفیت و دسترسی به رابط.
  • راحتی در استفاده.
  • تعداد و کیفیت امکانات سهولت و تطبیق پذیری اشتراک گذاری چقدر به هدف اعلام شده خود (مانند ویرایش عکس یا تهیه نسخه پشتیبان) می رسد.

سایر جنبه هایی که ما به صورت انتخابی بسته به برنامه آزمایش کردیم، عبارتند از:

  • تطبیق پذیری واردات عکس
  • تطبیق پذیری ماژول دوربین قابلیت ویرایش عکس،
  • تطبیق پذیری و سهولت استفاده.
  • سهولت استفاده، قدرت، انعطاف پذیری و سرگرمی ابزارهای کلاژ و پروژه های دیگر.

منبع: TOMSGUIDE.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید