بهترین لپ تاپ مخصوص برنامه نویسی و کار گرافیکی 2022

بهترین لپ تاپ مخصوص برنامه نویسی ، اگر به دنبال خرید لپ تاپ و بهترین لپ تاپ برنامه نویسی ، گیمینگ و یا کار گرافیکی در سال 2022 هستید ، در این مطلب بهترین لپ تاپ های قدرتمند ، جدید و حرفه ای را در سال 99 معرفی کرده‌ایم که بهترین انتخاب را برای خرید لپ تاپ خوب داشته باشید.

با افزایش قیمت دلار در سال 1401، خرید یک لپ تاپ مناسب و معمولی حدودا 20 میلیون تومان هزینه بر می‌دارد. اما اگر بخواهیم یک لپ تاپ گیمینگ خوب یا مناسب برنامه نویسی بخریم چه؟ باید تا چه میزان هزینه کنیم؟ در این مطلب سعی کرده‌ایم که ارزان قیمت ترین و در عین حال بهترین لپ تاپ برنامه نویسی 2022 را معرفی کنیم تا بتوانید یک لپ تاپ بسیار قدرتمند و حرفه ای در عین حال با هزینه پایین خریداری نمایید. لینک خرید هر لپ تاپ در انتهای معرفی هر کدام قرار داده شده است. و حالا معرفی بهترین لپ تاپ برنامه نویسی 2022.

نکاتی که باید قبل از خرید لپ تاپ برنامه نویسی و گیمینگ در نظر داشته باشید

قدرت پردازش و کارت گرافیک

گیمینگ و برنامه نویسی مخصوصا در سال 2022 به یکی از سنگین‌ترین کارهای پردازشی دنیا تبدیل شده است، بنابراین باید سعی کنید که لپ تاپ قدرتمند و با آخرین نسل پردازنده و همچنین کارت گرافیک مناسب خریداری کنید. هر چه از نظر نسل ساخت ، پردازنده بهتری روی لپ تاپ باشد، از نظر کیفی بیشتر به کارتان خواهد آمد. اما باید در نظر داشته باشید که هر چه نسل پردازنده و کارت گرافیک افزایش پیدا کند، قیمت آن نیز به صورت سرسام آوری بالا خواهد رفت.

سیستم عامل

در هنگام خرید بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی و گیمینگ در سال 2022 باید به سیستم عامل آن نیز توجه کنید. در حال حاضر بیشتر گیمر ها از ویندوز استفاده می‌کنند  اما در هنگام برنامه نویسی ویندوز و مک او اس را باید در نظر گرفت ، چرا که بسیاری از سیستم های اپل نیز بهره می‌گیرند. در هر صورت یک لپ تاپ با آخرین نسخه ویندوز 10 می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

چه میزان رم نیاز دارید

یکی دیگر از مهم‌ترین نکات برای خرید لپ تاپ برنامه نویسی و گیمینگ و کار های گرافیکی ، وجود رم مناسب با فرکانس بالا روی لپ تاپ است. باید در نظر داشته باشید که برای این کار حد اقل باید یک سیستم 8 یا 16 گیگابایت رم انتخاب نمایید.

آیا هارد معمولی مناسب است یا SSD

مطمئنا برای برنامه نویسی و بازی ، هارد SSD کارایی بسیار بیشتر و بهتری دارد، بنابراین انتخاب لپ تاپ که دارای هارد SSD اضافه نیز باشد ، بسیار توصیه می‌شود. البته قیمت هارد SSD در حال حاضر بسیار افزایش پیدا کرده است بنابراین لپ تاپی که می‌خواهید خریداری کنید ، مطمئنا گران قیمت تر خواهد بود.

بهترین لپ تاپ گیمینگ ، برنامه نویسی و کار گرافیکی 2022

لپ تاپ HP 15-dy1036nr پانزده اینچ

لپ تاپ HP -15 dy1036nr بهترین لپ تاپ گیمینگ 2020

لپ تاپ HP 15-dy1036nr بهترین گزینه در لیست بهترین لپ تاپ ها برای برنامه نویسی و گیمینگ برای افرادی است که می‌خواهند با کمترین هزینه ممکن، یک لپ تاپ خوب بخرند. این لپ تاپ که ارزانترین لیست است ، در عملکرد نقص ندارد. این پیشرانه از جدیدترین پردازنده چهار هسته‌ای Intel Core i5-1035G1 بهره می‌برد و دارای 8 گیگابایت رم برای پشتیبانی از همه عملیات چند وظیفه شما است.

اگرچه از گرافیک اختصاصی برخوردار نیست ، گرافیک‌های یکپارچه UHD اینتل برای مدیریت برنامه نویسی و بازی های گاه به گاه کار عالی را انجام می‌دهد. این لپ تاپ از نمایشگر 15.6 اینچی زیبا با کیفیت 1080p با حاشیه های کوچک بهره می‌برد و در قسمت بالای آن دارای پوشش ضد تابش است. به علاوه ، آن را به اندازه کافی برای گیمینگ و کدنویسی مناسب سازی می‌کند.

تنها نکته منفی این لپ تاپ این است که صفحه کلید این لپ تاپ دارای نور پس زمینه نیست ، اما تایپ راحت است ، و همچنین دارای numpad است ، فقط در مواردی که این امر برای شما مهم باشد. تمام درگاه ها و اسلات های مورد نیاز در هر دو طرف لپ تاپ قرار گرفته اند ، و نوت بوک HP 15-dy1036nr را به صورت بسته کاملی برای برنامه نویسان تبدیل کرده است.

قیمت : 22.200.000 تومان

مشخصات فنی لپ تاپ HP 15-dy1036nr
 پردازنده 10th Generation Intel Core i5-1035G1 1.0GHz Quad-Core Processor (Turbo up to 3.6GHz)
رم 8GB DDR4 RAM (قابل ارتقا)
 حافظه 256GB SSD
 گرافیک اینتل UHD Graphics
 صفحه نمایش 15.6 اینچ فول اچ دی anti-glare WLED-backlit پ
 سیستم عامل ویندوز 10 Home 64-bit
عمر باتری بیشتر از 10 ساعت
 وزن 1.7 کیلوگرم

در حالی که ما اکیداً توصیه می‌کنیم که برای خرید بهترین لپ تاپ برنامه نویسی و گیمینگ هزینه بیشتری پرداخت کنید و از لپ تاپ با پردازنده اینتل Core i5 استفاده کنید ، اگر بودجه کمتری دارید ، ایسوس ویوو بوک 15 گزینه‌ای مناسب با قیمت پایین تر از این لپ تاپ خواهد بود. این دستگاه از جدیدترین پردازنده 10 Gen Intel Core i3-1005G1 (Ice Lake) با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت SSD برای ذخیره سازی بهره می‌برد. حافظه لپ تاپ بسیار کم است اما SSD است ، بنابراین عملکرد سریعی دارد. علاوه بر این ، اگر به فضای ذخیره بیشتری احتیاج دارید ، می‌توانید از هارد اکسترنال استفاده کرده یا SSD آن را تعویض کنید که به راحتی قابل انجام است. به طور کلی ، این لپ تاپ با قیمت عالی با جدیدترین مشخصات است. به غیر از این ، از یک نمایشگر 15.6 اینچی با کیفیت HD کامل ، صفحه کلید با نور پس زمینه و حتی اسکنر اثر انگشت استفاده می‌شود ، بنابراین این یک ارزش کامل برای پول است و انتخاب مناسبی برای خریداران با بودجه کمتر.

 

لپ تاپ ایسر اسپایر 5 (acer aspire 5)

ایسر اسپایر 5 بهترین لپ تاپ گیمینگ 2020

چه برنامه نویسی باشد و چه بهترین لپ تاپ گیمینگ را بخواهید ،ایسر اسپایر 5 یک لپ تاپ با عملکرد عالی است که تقریباً می‌تواند همه آنچه را که می‌خواهید ارائه دهد.

برای برچسب قیمت حدود 600 دلار ، این لپ تاپ قدرت کافی برای برنامه نویسی و گیمینگ و کار گرافیک فراهم می‌کند. این پیشرانه از جدیدترین نسل دهم پردازنده چهار هسته‌ای Intel Core i5 بهره می‌برد که با 8 گیگابایت رم و حافظه ویدیویی اختصاصی Nvidia GeForce MX250 2GB DDR5 ترکیب شده است. همچنین دارای 512 گیگابایت حافظه SSD است که آن را به بهترین لپ تاپ با کارایی بالا برای برنامه نویسی و بازی در این بخش تبدیل می‌کند.

ایسر اسپایر 5 همچنین دارای یک کیبورد عالی با کلیدهای دارای نور پس زمینه لمسی و پشتیبان گیری از باتری 9 ساعت مداوم! غیر منتظره بود اینطور نیست؟ همچنین دارای یک شکاف رم اضافی و یک دیسک خالی برای گسترش فضای ذخیره سازی آن در آینده است که اگر از لپ تاپ به عنوان وسیله بازی بهره بگیرید یا از این دستگاه برای عملیات سنگین استفاده می‌نمایید، یک امتیاز عالی است.

همه این ویژگی های عالی باعث شده Acer Aspire 5 به یکی از بهترین لپ تاپ های مقرون به صرفه برای برنامه نویسی و گیمینگ سال 2022 تبدیل شود.

قیمت: 22،000،000 میلیون تومان

مشخصات فنی لپ تاپ گیمینگ ایسر اسپایر 5
 پردازنده Intel Core i5-10210U 1.6GHz Quad-Core Processor (Turbo up to 4.2 GHz)
 رم 8 گیگابایت رم DDR4
 حافظه 512GB SSD
 گرافیک NVIDIA GeForce MX250 2GB DDR5 VRAM
صفحه نمایش 15.6اینچ فول اچ دی ComfyView LED-Backlit IPS Screen, 1920 x 1080 pixels Resolution
 سیستم عامل  ویندوز 10 Home 64-bit
 عمر باتری بیش از 9 ساعت
 وزن 1.9 کیلوگرم

 

لپ تاپ گیمینگ دل XPS 15 (محصول 2022)

دل Xps 15 بهترین لپ تاپ برنامه نویسی 2020

لپ تاپ دل XPS 15 که به تازگی راه اندازی شده است ، واقعاً یک لپ تاپ عالی است و وقتی از عملکرد و قابلیت حمل آن استفاده می‌شود بسیار فوق العاده به نظر می‌رسد. این لپ تاپ 15 اینچی است و به دلیل داشتن صفحه نمایش بی نهایت و طراحی فیبر کربن ، از سایر لپ تاپ های 15 اینچی کوچک‌تر و سبک‌تر است. این لپ تاپ با تنها 1.9 کیلوگرم وزن مناسب برای کسانی است که به دنبال یک لپ تاپ با کارایی نازک و سبک برای کد نویسی هستند.

این جدیدترین تراشه CPU Intel Core i7 (6 هسته‌ای) Ice Lake و کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1650 Ti را دارد و امر را برای کاربران قدرتمند مانند گیمرهای حرفه ای و برنامه نویسان گرافیکی مناسب می‌کند. با این وجود ، اگر به قدرت بیشتری احتیاج دارید ، گزینه‌ای از پردازنده 8 هسته‌ای Intel Core i7 با حداکثر 64 گیگابایت حافظه رم و حافظه SSD 2TB نیز وجود دارد. بنابراین ، این دستگاه یکی از قدرتمندترین محصولات و البته گران قیمت ترین محصول مناسب گیمینگ نیز هست.

جدا از سخت افزار ، صفحه کلید موجود در دل XPS 15 برای برنامه نویسان نیز مناسب است. این صفحه کلید دارای نور پس زمینه با کلیدهای مسافرتی 1.5 میلی متر است که تجربه تایپ بسیار رضایت بخش را به شما می‌دهد. به علاوه ، تاچ پد آن نیز پاسخگو بوده و بزرگ‌ترین موردی است که می‌توانید در هر لپ تاپی پیدا کنید. با این حال ، گزینه‌های اتصال در XPS 1520 فقط با 3 درگاه USB Type-C بسیار محدود است که دو مورد از Thunderbolt 3 پشتیبانی می‌کنند و یک جک 3.5 میلی متری برای لوازم جانبی صدا نیز وجود دارد. علاوه بر این ، تمام این جلال و قدرت ارزان نمی‌آیند. قیمت آن از 1300 دلار شروع می‌شود و از همه راه می‌رود تا 3000 دلار ، که بسیار بالاتر از رقابت است.

همچنین می توانید مطلب راهنمای خرید بهترین لپ تاپ از 10 تا 30 میلیون تومان و بهترین لپ تاپ رندرینگ را نیز در این مطلب مطالعه نمایید.

اگر قیمت برای شما مهم نباشد ، آنگاه مدل Dell XPS 1520 یک لپ تاپ بسیار همه فن حریف ، عالی و حرفه ای برای شما به حساب خواهد آمد. لپ تاپ هیچ نشانه‌ای از کند شدن حتی در حالی که فشار آن را به محدوده ها نشان می‌دهد ، نشان نمی‌دهد و هر گونه پردازش سنگین را به راحتی اجرا می‌نماید.

قیمت: 28 تا 32 میلیون تومان در نسخه های متفاوت

مشخصات فنی لپ تاپ گیمینگ دل XPS 15 2022
پردازنده Intel Core i7-10750H 2.6 GHz Six-Core Processor (Turbo up to 5.0 GHz)
 رم 16GB DDR4 RAM
 حافظه 512GB SSD
 گرافیم Nvidia GeForce GTX 1650 Ti 4GB DDR6
 صفحه نمایش 15.6 اینچ  فول اچ دی پلاس (InfinityEdge) Anti-Glare Display (1920 x 1200) with 500-nits brightness
 سیستم عامل ویندوز 10 Home
 عمر باتری بیش از 10 ساعت
 وزن 1.9 کیلوگرم

اگر نمی‌توانید تا این حد هزینه کنید  ، باز هم مدل 2021 دل XPS 15 گزینه‌ای عالی است. می‌توانید آن را با پردازنده 6 هسته‌ای Intel Core i7-9750H (حداکثر 4.5 گیگاهرتز) ، 16 گیگابایت رم ، 512 گیگابایت SSD و Nvidia GeForce GTX 1650 GPU دریافت کنید ، که مجموعه‌ای بسیار مناسب برای مشخصات بسیار کمتر از جدید است. مدل. همچنین نمایشگر مشابه 15.6 اینچی با کیفیت Full HD InfinityEdge ، صفحه کلید دارای نور پس زمینه و صفحه کلید را ارائه می‌دهد. ما فکر می‌کنیم به دلیل طراحی سبک و ماندگاری بالای باتری ، این گزینه مناسب برای دانشجویان باشد.

 

 

 

لپ تاپ اپل مک بوک پرو 16

اپل مک بوک پرو 16 بهترین لپ تاپ برنامه نویسی 2020

مک بوک گزینه پیش فرض برای برنامه نویسان است که کد هایی را در Swift و Objective C می‌نویسند. با این حال ، مک بوک پرو 16 را به همه برنامه نویسان اپل توصیه نمی‌کنیم. این قدرتمندترین مک بوک است که اکنون اپل ساخته و بهترین گزینه برای برنامه نویسان است که حجم کار آن شامل گرافیک و عملیات سنگین منابع است.

این لپ تاپ که بهترین لپ تاپ اپل گیمینگ 2022 به شمار می‌رود ، مجهز به یک پردازنده شش هسته‌ای Intel Core i7 است که با 16 گیگابایت رم و گرافیک اختصاصی AMD Radeon Pro 5300M اختصاص داده شده است. به صورت ترکیبی ، عملکرد کافی برای مدیریت تمام سرورهای شما ، ویرایشگر کد ، یک مرورگر با 20 یا زبانه بیشتر به دست می‌آورد ، با این وجود ، به اندازه کافی برای باز کردن برنامه های دیگر و اجرای هم‌زمان آن‌ها خواهید داشت! برای ذخیره سازی ، 512 گیگابایت SSD را ارائه می‌دهد ، که باید نیاز اکثر برنامه نویسان را برآورده کند. این مجموعه مشخصات پیشنهادی MacBook Pro 16 برای برنامه نویسی است. اما اگر به انرژی بیشتری احتیاج دارید ، می‌توان آن را با یک پردازنده 8 هسته‌ای Intel Core i9 و AMD Radeon Pro 5500M GPU با گرافیک 8 گیگابایتی DDR6 و 64 گیگابایت رم و حافظه 8TB SSD پیکربندی کرد.

این لپ تاپ مخصوص برنامه نویسی قدرت زیادی دارد ، و برای اکثر برنامه نویسان بیش از حد شگفت آور خواهد بود ، اما تعجب آور است که این همه قدرت در یک شاسی بسته بندی شده است که وزن آن فقط 2 کیلوگرم و ضخامت 0.6 اینچ است.

به لطف ابعاد بسیار زیاد ، فضای کافی برای اضافه کردن سخت افزار در آن وجود دارد. بعلاوه ، دو فن در داخل آن وجود دارد که تمام هوای گرم را از بین می‌برد و قادر است همیشه صفحه استراحت و کف را در دمای راحت نگه دارد. در مورد کیبوردها ، مک بوک پرو 16 با صفحه کلید مکانیزم قیچی به روز شده با کلیدهای مسافرتی 1 میلی متر ارائه می‌شود. صفحه کلید جدید ، دقیقاً مانند مک بوک های قدیمی ، تجربه تایپ کردن لذت بخش و لمسی را تجربه می‌کند ، همچنین دارای کلید اختصاصی ESCAPE است!

همه چیز در مورد مک بوک 16 خوشایند است. اینطور نیست؟ خوب ، قیمت آن کمی اذیت می‌کند. برای نوع i7 از 2400 دلار شروع می‌شود ، و اگر می‌خواهید i9 دهید ، از 2800 دلار شروع می‌شود. این یعنی لپ تاپ مک بوک پرو 16 نزدیک به 50 میلیون تومان قیمت دارد! بنابراین ، مگر اینکه به کار جدی برنامه نویسی بپردازید که بتواند از تمام هسته های CPU و توان GPU مورد نظر استفاده کند ، ما به خاطر قیمت زیاد MacBook Pro 16 را به شما توصیه نمی‌کنیم. مک بوک پرو 13 یک گزینه پیش فرض عالی برای اکثر برنامه نویسان اپل و سایر برنامه نویسان است که مک را به ویندوز ترجیح می‌دهند ، که توصیه بعدی ما در این لیست از بهترین لپ تاپ ها برای برنامه نویسی است. با این وجود ، اگر شما نیز یک سازنده محتوا هستید که به همراه کد نویسی فیلم برای YouTube یا هر چیز دیگری تهیه می‌کنید ، MacBook Pro 16 گزینه خوبی برای برنامه نویسی و ویرایش ویدیو خواهد بود.

قیمت: 55 میلیون تومان

مشخصات فنی لپ تاپ اپل مک بوک پرو 16
 پردازنده Intel Core i7 2.6 GHz Six-core 9th Gen Coffee Lake Processor (Turbo boost up to 4.5GHz)
 رم 16GB 2666MHz RAM
 حافظه 512GB SSD
 گرافیک AMD Radeon Pro 5300M 4GB DDR6 Graphics
 صفحه نمایش 16-اینچ رتینا True Tone Display, 3072 x 1920 pixels Resolution
 سیستم عامل مک او اس کاتالینا
 عمر باتری 11 ساعت
 وزن 2 کیلوگرم

لپ تاپ ایسوس ویوو بوک S15 ، بهترین لپ تاپ برنامه نویسی 2022

ایسوس ویوو بوک S15 بهترین لپ تاپ گیمینگ 2020

ایسوس ویوو بوک S15 یکی از لپ تاپ های همه منظوره مورد علاقه ما با سخت افزار قدرتمند با کارایی بالا است که فکر می‌کنیم بهترین لپ تاپ برنامه نویسی و گیمینگ با قیمت مناسب در سال 2022 است. از کیفیت ساخت تا کارایی ، ایسوس واقعاً ساخت بسیار خوبی را انجام داده است تا این لپ تاپ از هر نظر کامل باشد.

این لپ تاپ دارای پردازنده چهار هسته‌ای Intel i7 همراه با 16 گیگابایت رم است تا بتواند تمام وظیفه شما را انجام دهد و برای ذخیره سازی ، این لپ تاپ دارای 256 گیگابایت سریع SSD و HDD جادار 1TB است. ایسوس VivoBook S15 همچنین دارای پردازنده گرافیکی اختصاصی در قالب Nvidia GeForce MX250 GPU نیز هست.

این لپ تاپ با مشخصات بالا می‌تواند همه نرم افزارهای برنامه نویسی شما را به راحتی اجرا کند و همچنین می‌توانید در تنظیمات گرافیکی متوسط ​​اکثر جدیدترین عناوین بازی را در این لپ تاپ بازی کنید. جدای از این ، این لپ تاپ نیز بسیار هوشمند و ارگونومیک طراحی شده است. طراحی هوشمند فن دوگانه آن ، خنک کننده ای قوی را برای نگه داشتن این لپ تاپ در دمای معمولی در هنگام بازی و چند وظیفه سنگین فراهم می‌کند.

ایسوس VivoBook S15 با داشتن 15 اینچ صفحه نمایش HD کامل ، صفحه کلید با نور پس زمینه ارگونومیک و ماندگاری بالای باتری ، در بین سایر مدعیان در همین بازه قیمتی قوی است. از این رو ، در اینجا بهترین لپ تاپ های برتر برای برنامه نویسی و برنامه نویسی سال 2022 قرار دارد.

قیمت :18 میلیون تومان

مشخصات فنی لپ تاپ ایسوس ویوو بوک S15
 پردازنده Intel Core i7-10510U quad-core processor (Turbo up to 4.9 GHz)
 رم 16GB DDR4 RAM
 حافظه 1TB HDD + 256GB SSD
 گرافیک NVIDIA GeForce MX250 2GB DDR5 Graphics
 صفحه نمایش 15.6-اینچ فول اچ دی NanoEdge Display, 1920 x 1080 pixels Resolution
 سیستم عامل ویندوز 10 Home
 عمر باتری بیش از 8 ساعت
 وزن 1.8 کیلوگرم

لپ تاپ ام اس آی GS66 بهترین لپ تاپ گیمینگ 2022( MSI GS66 15.6)

ام اس آی ، GS66 بهترین لپ تاپ گیمینگ 2020

اگر به دنبال بهترین لپ تاپ گیمینگ 2022 هستید که بتواند آخرین بازی ها را اجرا کند ، MSI GS66 انتخاب ما است. این یک لپ تاپ گیمینگ اولترابوک مخصوص بازی است که دارای جدیدترین سخت افزار و صفحه نمایش سرعت تازه است که برای بازی و برنامه نویسی هر دو بسیار عالی است.

رنگ آن به رنگ مشکی مات به نظر می‌رسد که پریمیوم به نظر می‌رسد و شاسی آن از پلی کربنات با کیفیت بالا ساخته شده است و دارای یک درب آلومینیومی با آرم سیاه MSI است. بهترین چیز در مورد طراحی MSI GS66 این است که به نظر نمی‌رسد مانند یک لپ تاپ گیمینگ باشد. تنها یک کلید RGB روی لپ تاپ وجود دارد که می‌توانید در صورت لزوم آن را خاموش کنید.

این محصول با جدیدترین پردازنده شش هسته‌ای  Intel Core i7 و پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 2060 با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD همراه شده است که عملکرد کافی را برای انجام آخرین بازی های این لپ تاپ به همراه دارد. جدا از آن ، صفحه نمایش 15.6 اینچی با وضوح HD کامل 144Hz دارد که توانایی بازی آن را تکمیل می‌کند. این نمایشگر همچنین برای برنامه نویسی عالی است. به اندازه کافی صفحه نمایش آن روشن می‌شود که در هر شرایط روشنایی قابل استفاده است و برای محافظت از چشم از روکش ضد تابش نور برخوردار است.

در کل ، MSI GS66 یک لپ تاپ با کارایی عالی است که برای برنامه نویسی و بازی بهترین گزینه است. این سخت افزار بسیار رده بالا را در شاسی های نازک و سبک بسته بندی می‌کند که وزن آن کمتر از 2.2 کیلوگرم است و دارای صفحه و صفحه کلید است که برای کد نویسی و همچنین گیمینگ مناسب است هر چند که قیمت آن کمی بالا به نظر می‌رسد.

قیمت : 32 میلیون تومان

مشخصات فنی بهترین لپ تاپ گیمینگ 2022 ، ام اس آی GS66
 پردازنده Intel Core i7-10750H 2.6 GHz Hexa-core Processor (Turbo up to 5.0 GHz)
 رم 16GB DDR4 RAM
 حافظه 512GB PCIe NVMe SSD
 گرافیک Nvidia GeForce RTX 2060 6GB DDR6 Graphics
 صفحه نمایش 15.6 اینچ فول اچ دی LED-lit Anti-Glare Screen with 144Hz Refresh-Rate
 سیستم عامل ویندوز 10  پرو 64-bit
 عمر باتری بیش از 10 ساعت
 وزن 2.2 کیلوگرم

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که اگر به دنبال خرید بهترین لپ تاپ برنامه نویسی و گیمینگ 2022 هستید، باید حد اقل 13 میلیون تومان هزینه کنید، چرا که لپ تاپ های امروزی ، از سخت افزار قدرتمندی بهره می برند که هزینه های سنگینی دارند. یک لپ تاپ گیمینگ مناسب حد اقل 500 دلار قیمت دارد، که با دلار امروز در تابستان 99 چیزی برابر با 12 میلیون تومان قیمت خواهد داشت.

منبع: LAPTOPUNDERBUDGET

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید