بهترین لپ تاپ مایکروسافت کدام است؟ راهنمای خرید سرفیس لپ تاپ

بهترین لپ تاپ سرفیس مایکروسافت

بهترین لپ تاپ سرفیس مایکروسافت کدام است؟ آیا باید سرفیس پرو بخریم یا سرفیس لپ تاپ؟ بهترین لپ تاپ مایکروسافت ،  راهنمای خرید لپ تاپ یا تبلت سرفیس مایکروسافت را به همراه بررسی قیمت و مشخصات فنی هر کدام بیان می کنیم.

بهترین لپ تاپ سرفیس مایکروسافت کدام است؟

بهترین لپ تاپ سرفیس

بهترین لپ تاپ مایکروسافت کدام است ؟ اگر نمی توانید تصمیم بگیرید که تبلت هیبریدی 2 در 1 ویندوز یا یک لپ تاپ سنتی را تهیه کنید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

برای برخی از بهترین سخت افزارهای ویندوز در بازار، به برند سرفیس مایکروسافت نگاه نکنید. مایکروسافت که بیشتر به خاطر طراحی‌ های نوآورانه و تبلت‌ مانند معروف است، خط سرفیس خود را در طول سال‌ ها گسترش داده و اکنون خانواده کاملی از کامپیوترها، از یک لپ‌ تاپ استاندارد تا یک رومیزی غول‌پیکر را ارائه می‌کند.

امروزه پیدا کردن سازنده‌ای برای کامپیوترهای شخصی سخت است که از طراحی محکم و جداشدنی صفحه‌کلید سرفیس استفاده نکند. همچنین یافتن یک تجربه ویندوز زیباتر از آنچه که سرفیس ارائه می دهد دشوار است. با چنین خانواده متنوعی از کامپیوترهای ممتاز، کدام یک برای نیازهای شما بهترین است؟ ما گزینه ها را مرتب کرده ایم و بهترین سرفیس را برای همه پیدا کرده ایم.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد لپ تاپ ایسوس ZenBook 14X OLED Space Edition با قیمت بالا رونمایی شد و بهترین لپ تاپ معماری و مناسب رندرینگ کارهای گرافیکی 2022 مطالعه کنید.

بهترین لپ تاپ مایکروسافت

سرفیس لپ تاپ 4

surface laptop 4

بهترین لپ تاپ مایکروسافت : اولین گزینه ما در مورد بهترین لپ تاپ سرفیس مایکروسافت , سرفیس لپ تاپ 4 است, این مدل به اندازه مدل‌ های متحول و انعطاف‌ پذیری که برند سرفیس را به شهرت رسانده اند، هوشمند یا شیک نیست، اما در بیشتر مواقع چیزی که واقعاً به آن نیاز دارید یک لپ‌تاپ است. تبلت‌ ها، پایه‌ ها و روکش‌ های صفحه‌ کلید مغناطیسی کلیکی در هر شرایطی به خوبی کار نمی‌کنند، به همین دلیل است که سرفیس لپ تاپ 4 (7/10، WIRED توصیه می‌کند) بهترین انتخاب برای اکثر افراد است.

این صفحه نمایش 13.5 اینچی با رزولوشن بالا، صفحه کلید زیبا، صفحه نمایش شیشه ای درخشان و یک قاب باریک دارد. پورت‌ها در یک طرف هستند هستند و این باعث می شود که لپ تاپ های سرفیس کاردهی کمتری داشته باشند (مانند مک‌بوک‌ها) ، اما شما یک پورت USB-C به همراه پورت USB-A قدیمی خود دریافت می‌کنید. همچنین این لپ تاپ دارای پورت شارژ مغناطیسی می باشد. اگر همیشه در حال شارژ کردن لپ تاپ هستید, این شارژر مغناطیسی بسیار پرکاربرد خواهد بود. بدون اینکه لازم باشد تا لپ تاپ خود را از این سوی اتاق برای شارژ کردن به آن سو ببرید این شارژر سریعا عمل شارژ را انجام می دهد.

همه سرفیس ها اکنون با تراشه AMD Ryzen یا پردازنده اینتل در دسترس هستند. ما هر دو را آزمایش کرده‌ایم، و در حالی که هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارند، تفاوت آنقدر زیاد نیست که احتمالاً متوجه تفاوت‌ ها شوید. چه مدل AMD Ryzen 5 یا Core i5 اینتل را انتخاب کنید، سرفیس لپ تاپ 4 شما به راحتی از عهده اکثر بارهای کاری و برنامه ها بر می آید. برای جزئیات بیشتر در مورد تفاوت های AMD و Intel، راهنمای خرید لپ تاپ ما را بخوانید.

مایکروسافت استانداردهای فنی عالی را در اختیار شما قرار می‌دهد، مانند دوربین Windows Hello IR که به شما امکان می‌دهد با تقسیم صورتتان به ویندوز وارد شوید. وقتی به آن عادت کردید، بازگشت به تایپ رمز عبور دشوار است. حتی حسگرهای اثر انگشت هم بعد از این کار احساس می‌کنند. اگر می‌خواهید صفحه‌نمایش بزرگ‌ تری داشته باشید، می‌توانید به لپ‌ت اپ 15 اینچی سرفیس 4 ارتقا دهید که با پردازنده‌های قدرتمندتر Ryzen 7 یا Core i7 اینتل نیز عرضه می‌شود.

مشخصات مورد نیاز: 13 اینچی، Ryzen 5/Intel Core i5، 8 گیگابایت رم، 256/512 گیگابایت SSD

قیمت در مایکروسافت: 900 دلار

قیمت در آمازون: 900 دلار

بهترین لپ تاپ 2 در 1 مایکروسافت

سرفیس پرو 8

Microsoft Surface Pro 8

طراحی اصلی سرفیس، با کیک استند و روکش کیبورد، پس از گذشت این سال‌ها هنوز هم لذت بخش است. سرفیس پرو 8 که دومین گزینه ما در مورد بهترین لپ تاپ سرفیس مایکروسافت است (7/10، WIRED توصیه می کند) فاصله بین لپ تاپ و تبلت را به خوبی پر می کند. 

مهم نیست که در کدام پیکربندی قرار می گیرید، هر Pro دارای تراشه های نسل یازدهم اینتل و صفحه نمایش 1920*2880 پیکسل با نسبت تصویر 3:2 است. صفحه نمایش را می توان با رفرش ریت 120 هرتز (120 فریم در ثانیه) تنظیم کرد، اما این به طور قابل توجهی بر عمر باتری تأثیر می گذارد. شما همچنین دو پورت USB-C، یک درگاه شارژ مغناطیسی و یک وب‌کم 1080p سازگار با Windows Hello دریافت می‌کنید. متأسفانه، دیگر اسلات MicroSD وجود ندارد. شکایت دیگر ما عمر باتری است که در آزمایش ما نسبت به سرفیس پرو قبلی کمتر است.

اگر می‌خواهید Pro شما یک تبلت-لپ‌تاپ هیبریدی واقعی باشد، باید صفحه کلید ضروری Microsoft Type Cover را نیز خریداری کنید (که شامل آن نمی‌شود). قیمت آن 180 دلار برای یک نسخه شیک تر و با پوشش آلکانترا است.

مشخصات مورد نیاز: Intel Core i5، 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت SSD Surface Pro 8 و Type Cover

قیمت در مایکروسافت 1380 دلار و در آمازون 1200 دلار  (به علاوه 180 دلار برای Type Cover)

بهترین لپ تاپ مایکروسافت برای دانش آموزان

سرفیس گو 3

Microsoft Surface Go 3

بهترین لپ تاپ مایکروسافت کدام است ؟ مقرون به صرفه ترین و کوچکترین عضو سری سرفیس، که گزینه بعدی ما در مورد بهترین لپ تاپ های سرفیس مایکروسافت است, سرفیس گو 3 10.5 اینچی است (6/10، بررسی WIRED). اگر نیازهای شما حداقل است، یا کامپیوترهای کوچک را ترجیح می دهید، این چیزی است که باید خریداری کنید. علیرغم تراشه های کندتر اینتل را در اختیاردارد، اما کاردهی بسیار خوبی را از خود به نمایش می گذارد. این مدل نسل سوم فاقد عمر باتری تمام روز نسبت به نسل قبلی خود است، اما ویندوز 11 تجربه لذت بخشی از صفحه نمایش لمسی است.

به دلیل سازگاری عالی با Surface Pen، Go برای یادداشت برداری عالی است، و با یک پوشش Type که به آن وصل شده است، به طرز شگفت انگیزی یک تبلت و لپ تاپ هیبریدی بسیار خوب است. ممکن است از نظر قدرت محاسباتی کامل نتواند با آیپد پرو مبارزه کند، اما Go 3 قیمت مناسبی دارد و برای اکثر دانشجویان کالج یا هرکسی که بودجه یک کامپیوتر قابل حمل دوم را دارد به اندازه کافی خوب است.

نسخه 399 دلاری آن قیمت جذابی دارد، اما اگر به سرفیس گو 3 به عنوان کامپیوتر اصلی خود نیاز دارید، انتخاب خوبی نیست. درایو ذخیره‌سازی کوچکتر و کندتر و رم محدود آن می‌تواند باعث شود که برنامه‌ های چند وظیفه‌ای و درخواستی کندتر به نظر برسند. اگر می توانید، به جای آن پیکربندی 630 دلاری را دریافت کنید. 

مانند سرفیس پرو, گو 3 دارای صفحه کلید Type Cover یا سرفیس پن 100 دلاری نیست، بنابراین به یاد داشته باشید که با خرید تبلت خود آن ها را انتخاب کنید.

مشخصات مورد نیاز: Intel Core i3، 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت SSD Surface Go 3 و Type Cover

قیمت در مایکروسافت 730 دلار یا در آمازون 630 دلار (به علاوه 85 دلار برای Type Cover) 

بهترین لپ تاپ برای کاربران قدرتمند

سرفیس لپ تاپ استودیو

folding laptop

سرفیس لپ تاپ استودیو (8/10، WIRED توصیه می کند) که یکی دیگر از گزینه های ما در مورد بهترین لپ تاپ سرفیس مایکروسافت است, ترانسفورماتور نیروگاه خط سرفیس است. به لطف لولای هوشمندانه‌اش، یک لپ‌ تاپ 2 در 1 و یک تبلت، و اگر به دنبال آن باشید، یک کارت گرافیک دریافت می‌کنید. این ترکیبی کمیاب از قدرت و انعطاف است که آن را به یک انتخاب قانع کننده برای حرفه ای های خلاق تبدیل می کند.

لپ‌ تاپ استودیو با تراشه i7 اینتل، که کارت گرافیک گسسته GeForce RTX انویدیا را اضافه می‌کند، بیشترین حس را به شما انتقال می دهد. قیمت برای این پیکربندی به 2100 دلار افزایش می یابد، اما اگر قصد دارید ویدیو را ویرایش کنید یا بازی کنید، قدرت گرافیکی اضافی ارزش سرمایه گذاری را دارد. هر نسخه دارای صفحه نمایش لمسی زیبا 14 اینچی با رفرش ریت 120 هرتز برای پیمایش نرم است. ترک پد لمسی نیز یکی از بهترین تاچ پدهایی است که تا به حال آزمایش کرده ایم.

یکی از ویژگی های خوبی که سرفیس لپ تاپ استودیو ارائه می دهد وزن این لپ تاپ است. در حالی که حالت تبلت برای یادداشت برداری و ایجاد طرح ها عالی است، یک تبلت 4 پوندی چیزی نیست که بخواهید برای مدت طولانی در دست بگیرید. این تبلت روی میز یا روی پای شما بهترین کار را دارد.

مشخصات مورد نیاز: Intel Core i7، 16 گیگابایت رم، 256 گیگابایت SSD، Nvidia GeForce RTX Surface Laptop Studio

قیمت در مایکروسافت 1600 دلار و در آمازون 1600 دلار 

یک لپ تاپ کوچک مایکروسافت

سرفیس لپ تاپ گو

Image may contain Electronics Pc Computer and Laptop

گزینه بعدی ما در مورد بهترین لپ تاپ سرفیس مایکروسافت سرفیس لپ تاپ گو است و به جرأت می‌توانم بگویم که این یک لپ تاپ جالب است که برای سرفیس لپ‌ تاپ مانند سرفیس گو 2 برای سرفیس پرو است. یعنی نام «گو» به معنای تأکید بر قابلیت حمل و قیمت است، نه قدرت. سرفیس لپ تاپ گو (7/10، WIRED توصیه می‌کند) با تست‌های بنچمارک شما را شگفت‌ زده نمی‌کند، اما بسیار قابل حمل و شیک است. و استفاده از آن بسیار سرگرم کننده است.

کوچک و شیک، با خطوط تمیز و حس خوب و محکم – چیزی که در این قیمت کمیاب است. قسمت بالایی از آلومینیوم و پایین آن از رزین پلی کربنات است که از پلاستیک معمولی لپ تاپ شما سفت تر و محکم تر است. این یک لپ تاپ 1000 دلاری به نظر می رسد، اما برخی ویژگی ها باعث می شود تا قیمت آن پایین نگه داشته شود. مهمترین ویژگی آن صفحه‌نمایش زیر همتراز است که حتی وضوح HD (1080p) ندارد. این بدان معناست که متن می تواند کمی پیکسلی به نظر برسد.

با این حال، اگر شما قابلیت حمل سرفیس گو هیبریدی را دوست دارید اما طراحی سنتی تر تاشو را می خواهید، سرفیس لپ تاپ گو یک گزینه عالی است. سه پیکربندی موجود است که همگی از تراشه Core i5 اینتل استفاده می‌کنند، اما در اندازه RAM و SSD متفاوت هستند. گزینه میانی بهترین قیمت است که 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت SSD ارائه می دهد. مدل ارزان قیمت آن 550 دلار است، اما تنها 4 گیگابایت حافظه رم دارد که این روزها ویژگی عالیی به حساب نمی آید.

مشخصات مورد نیاز: Intel Core i5، 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت SSD

قیمت در مایکروسافت: 700 دلار

نظرتان در مورد لپ تاپ های قدیمی تر چطور است؟

microsoft surface pro 7

سرفیس پرو 7 (800 دلار با Type Cover): در حالی که پرو 7 2019 یک انتخاب 2 در 1 است. قدرت آن کمی کمتر است، اما عمر بهتری دارد و احتمالا در این فصل تعطیلات به فروش می رسد. اگر می توانید امتیاز خوبی کسب کنید، این لپ تاپ ارزش بررسی دارد.

سرفیس گو 2 (650 دلار، Intel Core m3 با Type Cover): Go 2 یک ماشین کوچک سرگرم کننده بود و مانند Pro 7 عمر باتری بهتری نسبت به جانشین خود داشت. با این حال، عمر باتری تنها چیزی است که در مقایسه با مدل جدیدتر برای آن در نظر گرفته شده است، مگر اینکه بتوانید آن را در فروش پیدا کنید.

سرفیس بوک 3: ممکن است هنوز تعدادی از اینها وجود داشته باشد، اما مایکروسافت تولید سرفیس بوک را متوقف کرده است. سرفیس لپ تاپ استودیو نیز همین زمین را پوشش می دهد.

سطوح قدیمی: ما توصیه نمی‌کنیم که برای لپ‌ تاپ‌ های سرفیس یا 2 در 1 قدیمی‌تر از اینها هزینه زیادی بپردازید.

در ایران می توانید لپ تاپ های استوک سرفیس پرو نسل 4 تا 6 بخرید

با تمام توصیفاتی که در مورد محصولات مایکروسافت داشتیم پیشنهاد می کنم که به دنبال سرفیس پرو نسل 4 ، 5 و 6 به صورت استوک باشید. قیمت این محصولات با توجه به کانفیگ بین 13 تا 25 میلیون تومان متغیر است اما شما می توانید یک لپ تاپ تبلت بسیار سبک ، حرفه ای و قدرتمند تهیه کنید. در برخی مدل های سرفیس پرو 6 پردازنده نسل 8 اینتل core i7 با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD همراه شده که یکی از بهترین کانفیگ های موجود در بازار به شمار می رود. با این سیستم می توانید کلیه نیاز های کاری خود را برطرف کنید، بنابراین در انتخاب بهترین لپ تاپ مایکروسافت ، به سیستم های سرفیس پرو نسل 4 تا 6 استوک بازار نیز سر بزنید!

چرا محصولات مایکروسافت انقدر گران قیمت هستند؟

مایکروسافت نزدیک به یک دهه است که دستگاه‌ های سرفیس را می‌سازد، اما هنوز نواقصی وجود دارد که ممکن است بر تصمیمات شما تأثیر بگذارد. اولین چیزهایی که باعث رنجش شما می شود از زمانی شروع می شود که دستگاهی را به سبد خرید خود اضافه می کنید و آن را سفارش می دهید. اگر به امید استفاده از قلم معروف و افسانه‌ای سرفیس هستید و فکر می کنید که می توانید آنرا به همراه لپ تاپ سرفیس خریداری کنید سخت در اشتباهید ، زیرا که باید آن را جداگانه خریداری کنید. در سال‌های گذشته، سرفیس پرو و ​​سرفیس بوک دارای قلم بودند، اما دیگر اینطور نیست.

پورت ها یکی دیگر از کیسه های ترکیبی برای دستگاه های سرفیس هستند. پورت‌های USB-C را در سراسر خط سرفیس خواهید یافت، و جدیدترین نسخه‌ها از Thunderbolt 4 پشتیبانی می‌کنند. علیرغم درگاه‌های USB-C، مایکروسافت به شارژر سرفیس کانکت مغناطیسی خود پایبند بود. (به طور گیج کننده ای، می توانید با USB-C نیز شارژ کنید.) این ممکن است چیز بدی نباشد، اما با پشتیبانی Thunderbolt در آنجا نیز احساس عجیبی دارد.

آیا برای خرید باید منتظر بمانید؟

برای اکثر سرفیس ها، اکنون زمان خوبی برای خرید است. مایکروسافت, سرفیس پرو 8, سرفیس گو 3 و سرفیس لپ تاپ استودیو را در اکتبر 2021 منتشر کرد. سرفیس لپ تاپ 4 در می 2021 وارد بازار شد، در حالی که سرفیس لپ تاپ گو در اکتبر 2020 وارد بازار شد.

به Surface All Access و Microsoft Complete نگاهی بیندازید

اگر پول نقد ندارید اما همچنان می خواهید سرفیس را انتخاب کنید، برنامه Surface All Access را بررسی کنید. می‌توانید یک سرفیس جدید را با یک طرح اقساطی، با حداقل ۲۵ دلار در ماه بخرید و برای تمام دو سالی که دستگاهتان را پرداخت می‌کنید، Office 365 را دریافت کنید. دارندگان سرفیس پرو و گو نیز از این معامله یک Type Cover دریافت می کنند. شما باید یک درخواست ارسال کنید.

اگر در مورد ابزارهای خود سختگیر هستید، ضمانت مایکروسافت کامل را دریافت کنید. از 149 دلار شروع می شود، به شما ضمانت بیشتری می دهد، به علاوه دو ادعای خسارت تصادفی با 49 دلار کسر. با توجه به هزینه یک سرفیس، ارزش این را دارد که این محافظ را به دستگاه جدید خود اضافه کنید.

منبع: WIRED.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید