خرید بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت که سال 2020 و 2021

بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت 2020

بهترین ساعت هوشمند ارزان و خوب در سال 2020 و 2021 کدام است؟ برای خرید ساعت هوشمند ارزان باید نکاتی از جمله طراحی ، ساخت و قیمت را رعایت کنیم تا بتوانیم یک ساعت هوشمند خوب انتخاب کنیم.

انتخاب بهترین ساعت هوشمند در سال 2020 و ساعت هوشمند خوب بین هزاران طرح و برند ساعت هوشمند و دستبند سلامتی ، مطلبی است که در این بخش به همراه مشخصات ساعت های هوشمند مختلف و قیمت آن‌ها بررسی خواهیم کرد. شما کدام ساعت هوشمند یا دستبند سلامتی را انتخاب می‌کنید؟

از سال 2017 ساعت های هوشمند متنوعی وارد بازار شدند که هر کدام از قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردار بودند، حسگر ضربان قلب، حسگر میزان اکسیژن خون، میزان مسافت طی شده، پایش حالت خواب، هشدار عدم فعالیت، تنظیم فعالیت‌های روزانه، دسترسی به گوشی هوشمند و باز کردن مسیج ها، تماس‌ها، اعلان‌ها و سایر موارد و یا حتی چک کردن ایمیل‌ها و پیام‌های رسیده از قابلیت‌هایی است که بهترین ساعت های هوشمند سال 2020 همه از آن برخوردار هستند.

اما ما در این مطلب سعی داریم تا بهترین ساعت هوشمند 2020 که ارزان قیمت نیز هست را بررسی کنیم و به نوعی یک راهنمای خرید ساعت هوشمند به شما معرفی کنیم که بتوانید بهترین محصول را خریداری کنید. ساعت هایی که بیشترین قابلیت ممکن را دارند و بهترین گزینه برای خرید در این شرایط سخت و دشوار بازار ایران هستند. پس با ما همراه باشید.

بهترین ساعت هوشمند 2020 و 2021

بهترین ساعت هوشمند روزمره ، گارمین Vivoactive 4S

بهترین ساعت هوشمند ، گارمین Vivoactive 4S

قیمت 6،100،000 تومان

گارمین بیشتر به خاطر دستگاه‌های GPS مدار خود مطرح شد، اما کم کم در بازار ساعت هوشمند و دستبندهای سلامتی نیز جای خود را بیش از پیش مستحکم کرد. ساعت هوشمند گارمین Vivoactive 4S یکی از بهترین ساعت های هوشمند سال 2020 با قیمت فوق العاده است که می‌توانید آن را خریداری کنید.

صفحه نمایش این ساعت 40 میلی‌متری بوده و به راحتی هر کاری را می‌توانید با آن انجام دهید، به علاوه این که نمودارهای آماری بسیار زیادی به شما ارائه می‌دهد که از جمله آن می‌توان به میزان انرژی، بررسی سیکل قاعدگی، محاسبه ضربان قلب و میزان سلامتی اشاره کرد.

در کنار تمام این قابلیت‌ها از این ساعت هوشمند با استفاده از Garmin Pay می‌توانید در پرداخت های بین المللی نیز بهره بگیرید. همچنین موقعیت مکانی دقیق را با استفاده از این ساعت می‌توانید در اختیار داشته باشید، همچنین روی آن موسیقی دانلود کرده و بدون وجود گوشی، به موسیقی گوش دهید.

 

آنر مجیک واچ 2 ، بهترین ساعت هوشمند خوب

بهترین ساعت هوشمند ، آنر مجیک واچ 2

قیمت 3،900،000 تومان

آنر نیز از زیرمجموعه های شرکت هواوی است که در حال حاضر یکی از بهترین ساعت های هوشمند سال 2020 را در اختیار دارد. آنر مجیک واچ 2 دارای طراحی بسیار زیبا، قیمت خوب و همچنین قابلیت‌های بی‌شمار است.

این ساعت هوشمند به صفحه نمایش 46 میلی‌متر مجهز شده و طرح و رنگ‌های متنوعی را نیز دارد. از قابلیت‌های این ساعت که بهترین ساعت هوشمند از نظر کارایی نیز هست می‌توان به بررسی ضربان قلب، پایش حالت خواب و میزان اکسیژن خون اشاره کرد. همچنین یک سیستم GPS داخلی نیز برای دقت بیشتر در موقعیت‌یابی در فعالیت‌های ورزشی نیز روی این ساعت هوشمند قرار داده شده.

ساعت هوشمند آنر مجیک واچ 2 هر کاری را که انجام دهید ذخیره و بررسی می‌کند و برای اپلیکیشن موجود روی گوشی هوشمند شما ارسال می‌نماید. همچنین می‌توانید به صورت مستقیم روی این ساعت موسیقی بارگذاری کنید و به آن گوش دهید.

از مزایای این ساعت می‌توان به امکانات زیاد و قیمت پایین اشاره کرد.

 

ساعت هوشمند فیت بیت ورسا 2 ، بهترین ساعت هوشمند ورزشی

بهترین ساعت هوشمند ، فیت بیت ورسا 2

قیمت 4،550،000 تومان

اگر یک ورزشکار حرفه‌ای هستید، بهترین ساعت هوشمند برای شما فیت بیت ورسا 2 است. این ساعت هوشمند بهترین قابلیت‌هایی که یک ورزشکار حرفه‌ای نیاز دارد را در اختیار او می‌گذارد به علاوه این که طراحی بسیار زیبا و دقیقی نیز دارد.

ساعت هوشمند فیت بیت ورسا 2 با اپلیکیشن فیت بیت روی گوشی‌های اندروید و iOS هماهنگ می‌شود و اطلاعات بسیار دقیقی از بدن شما را به نمایش می‌گذارد. پایش خواب روی این اپلیکیشن یکی از بهترین آنالیزهای ممکن در بین تمامی ساعت های هوشمند است. در این ساعت هوشمند می‌توانید اهداف ورزشی تعیین کنید و برای هر هدف زمان‌بندی کرده و آن را انجام دهید.

در کنار قابلیت‌های بی‌شمار ورزشی و سلامتی آن، این ساعت به سیستم دستیار صوتی الکسا مجهز است که می‌توانید به وسیله صدا آن را کنترل کنید به علاوه این که هدفون بی سیم خود را به آن متصل کرده و به موسیقی در اسپاتیفای، دیزر یا پاندورا گوش فرا دهید.

 

شیائومی amazefit BIP ، ارزان قیمت ترین اسمارت واچ حرفه ای

بهترین ساعت هوشمند ، Amazefit BIP

قیمت 2،310،000 تومان

اگر به دنبال ساعت هوشمندی هستید که تمام قابلیت‌ها را داشته باشد و قیمت آن نیز پایین باشد،شیائومی Amazefit BIP بهترین ساعت هوشمند 2020 از نظر ارزش خرید به حساب می‌آید.

این ساعت علاوه بر دارا بودن برچسب قیمتی خوب، به یک باتری بسیار عالی مجهز است به طوری که می‌تواند بیش از 30 روز تنها با یک بار شارژ طی کند. شرکت شیائومی این ساعت هوشمند را با هشتگ #30DaysofBIP روانه بازار کرده که نشان دهنده باتری خوب آن است.

علاوه بر قابلیت‌های ورزشی و پایش سلامت و همچنین GPS ، همچنین گزینه‌های جالبی مثل رژیم‌های غذایی نیز روی این ساعت هوشمند موجود است. همچنین طراحی آن نیز کاملا منحصر به فرد بوده و از خرید آن پشیمان نخواهید شد.

 

کدام ساعت هوشمند را بخریم؟

هر کدام از ساعت هایی که معرفی کردیم در راهنمای خرید ساعت هوشمند دارای قابلیت‌های ویژه‌ای هستند و همه به نوعی بهترین ساعت هوشمند سال 2020 به شمار می‌روند، اما بنا بر سلیقه شخصی، میزان کارایی، دوام باتری، ورزشی یا ساده بودن هر کدام را خواستید می‌توانید انتخاب نمایید.

توجه کنید که یک ساعت هوشمند خوب در بازار فعلی سال 99 از 1.5 میلیون تومان به بالا قیمت گذاری می‌شود.

شاید بخواهید در مورد پاپ سوکت و نحوه خرید آن ، ساعت هوشمند هوامی Amazefit و پاوربانک ریلمی نیز مطالب را بخوانید، بنابراین از طریق این لینک ها آن را مشاهده نمایید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید