بهترین دوربین های عکاسی ضد آب _ راهنمای خرید 2021

بهترین دوربین های عکاسی ضد آب

بهترین دوربین های عکاسی ضد آب. معرفی و راهنمای خرید بهترین دوربین های ضد آب در سال 2021, دوربین هایی همچون نیکون, الیمپوس و پاناسونیک و ویژگی های آنها.

بهترین دوربین های عکاسی ضد آب _ راهنمای خرید 2021

در مورد بهترین دوربین های عکاسی ضد آب و راهنمای خرید آنها باید بگوییم که اگر در حال خرید دوربین ضد آب هستید, به مکان مناسب رسیده اید! در Camera Labs من نظرات عمیقی از دوربین ها می نویسم اما می دانم که شما مشغول کار هستید و گاهی اوقات فقط توصیه هایی از برجسته ترین محصولات را می خواهید. بنابراین در اینجا من به دنبال این هستم و بهترین دوربین های ضد آب موجود در حال حاضر را لیست می کنم. توجه داشته باشید مانند سایر راهنماهای من آنها نیز بر اساس تاریخ بازبینی لیست شده اند, نه به ترتیب اولویت.

Nikon COOLPIX W150

بهترین دوربین های عکاسی ضد آب

Nikon COOLPIX W150 یک دوربین کامپکت ارزان قیمت, و ساده برای استفاده و بسیار سرگرم کننده  و ضد آب است که برای خانواده ها و بچه های فعال طراحی شده است. این دوربین کاملاً اتوماتیک است, دارای زوم اپتیکال 3x است و البته ضد آب, ضد انفجار و ضد یخ است. جدا از طراحی فوق العاده و سادگی کار, نقطه قوت اصلی آن این است که می تواند عکس ها را از طریق اتصال بلوتوث در حین عکاسی به تلفن شما ارسال کند. فاقد تثبیت کننده نوری است,دارای صفحه نمایش کوچک و با وضوح پایین است, فقط دارای یک حالت فیلمبرداری 1080/30p است و در عکاسی مداوم عالی نیست. بنابراین ممکن است چندان پیچیده نباشد, اما در عمل بسیار خوب است. همچنین, هنگامی که شاتر را فشار می دهید, می تواند مانند یک سگ پارس کند یا مانند یک پرنده صدای جیر جیر ایجاد کند, که در نظر بسیاری از مردم (و من خودم را نیز در میان آنها قرار می دهم) بیش از این نقایص را جبران می کند. با این حال, W150 نشان دهنده یک به روز رسانی بسیار جزئی نسبت به W100 قبلی است و تنها ویژگی جدید آن حالت فریم زیر آب است. بنابراین ارزش مقایسه قیمت با نیکون COOLPIX W100 قدیمی را دارد. با هر نسخه ای از این دوربین که برخورد کنید, خانواده های دارای بچه های فعال را خوشحال می کند که می توانند بدون توجه به اینکه چه کسی از دوربین استفاده می کند و کجا از آن استفاده می کنند آرامش را برای شما به ارمغان بیاورد.

Olympus TOUGH TG6

بهترین دوربین های عکاسی ضد آب

دوربین Olympus TOUGH TG6,با صفحه نمایش 1040k نقطه با وضوح بالاتر و شیشه جدید ضد تابش جلوی حسگر, یک بروزرسانی نسبتاً کوچک برای TG-5 قبلی است. کیفیت عکس ها و فیلم های زیر آب با افزودن سه حالت جدید تعادل رنگ سفید برای عمق های مختلف آب بهبود یافته است و حالت ماکرو میکروسکوپ اکنون می تواند در زیر آب استفاده شود. بنابراین یک به روز رسانی جزئی, اما بیشتر از آنچه که می توان گفت بهترین دوربین ضد آب مقاوم در میان دوربین های دیگر است که باعث می شود TG-6 دوربین برتر باشد – هیچ چیز با لنز روشن F2 آن, کیفیت تصویر فوق العاده, عکسبرداری مداوم سریع و تعداد زیادی حالت ویدیویی از جمله 4K مطابقت ندارد. من به دلیل عملکرد بی نظیر آن در داخل و خارج از آب, آن را بسیار توصیه می کنم. اما این یک دوربین ارزان قیمت نیست, بنابراین اگر قصد ندارید تا پول زیادی را صرف خرید دوربین کنید, TOUGH TG-5 قدیمی ، Fujifilm Finepix XP140 یا Lumix FT7 پاناسونیک را بررسی کنید. در عین حال اگر به دنبال چیزی ارزان تر برای کودکان فعال هستید, COOLPIX W150 نیکون را بررسی کنید.

Panasonic Lumix FT7 / TS7

بهترین دوربین های عکاسی ضد آب

در مورد بهترین دوربین های عکاسی ضد آب و راهنمای خرید آنها باید بگوییم که دوربین Panasonic Lumix FT7/TS7 یک دوربین ضد آب مقاوم با 20 مگاپیکسل, بزرگنمایی 28-128 میلی متر, منظره یاب داخلی و امکان غواصی عمیق تر از رقبا تا 31 متر به طرزی بسیار شگفت انگیز است. این یک پیشنهاد جسورانه برای تصرف بازار دوربین های ضد آب از Olympus است, بنابراین سوال بزرگ این است که چگونه با TOUGH TG-5 پیشرو در صنعت مقایسه می شود؟ مزیتی که این دوربین در اختیار دارد این است که, دارای عمیق ترین درجه رطوبت از همتایان خود است, یک منظره یاب در اختیار دارد که آن را برای عکاسی خارج از آب کاربردی تر می کند, دوربین تله فوتوی آن مناظر دورتری را برای عکس برداری انتخاب می کند و حالت های عکس 4K و وضوح بالاتر با پتانسیل بزرگتر شدن در نور خوب چاپ می کند. TOUGH TG5 لنز وسیع تری (اما تله فوتو کوتاه تر), ماکرو نزدیکتر, GPS داخلی, سنسور دما, کیفیت بهتر فیلمبرداری آهسته و کیفیت برتر تصویر برتر در نور کم را به لطف لنز راحت تر و وضوح پایین ارائه می دهد. برای غواصان عمیق و کسانی که زمان بیشتری را در خشکی سپری می کنند, Lumix FT7 / TS7 انتخاب انعطاف پذیرتری است, اما TOUGH TG-5 همچنان در آب عملکرد بهتری را ارائه می دهد. 

Nikon Coolpix W300

بهترین دوربین های عکاسی ضد آب

در مورد بهترین دوربین های عکاسی ضد آب و راهنمای خرید آنها باید بگوییم که نقطه قوت دوربین Nikon Coolpix W300 این است که یک عملکرد خوب همه جانبه با تعادل عالی از ویژگی ها است. این دوربین دارای زوم عالی 5 برابر, سنسور 16 مگاپیکسلی با کیفیت عالی, GPS, فشارسنج و قطب نمای الکترونیکی و ویدئوی 4K UHD و Wifi با بلوتوث برای انتقال تصویر پس زمینه به تلفن شما است . قیمت Olympus TOUGH TG-5 تقریباً یکسان یا کمی بیشتر است, که برای آن بزرگنمایی روشن تر اما کوتاه تر, کنترل های بیشتر, عکاسی پیوسته بهتر و حالت های عکاسی پیشرفته تر به دست می آید. متناوباً اگر ویدیوی 4K W300 و SnapBridge این کار را برای شما انجام نمی دهند, به COOLPIX AW130 که هنوز در دسترس است فکر کنید که می توانید بخشی از هزینه را با همان بزرگنمایی و اعتبار زیر آب دریافت کنید.

Olympus TOUGH TG Tracker

بهترین دوربین های عکاسی ضد آب

دوربین Olympus TOUGH TG Tracker واقعاً چیز جدیدی در دنیای دوربین های اکشن شخصی ارائه می دهد. اگر دوست دارید تا آنجا که ممکن است از فعالیت های خود اطلاعات جمع آوری کنید, از آنچه TG-Tracker ارائه می دهد ناامید نخواهید شد. در حالی که ویدیوی 4k در آزمایشات من جزئیات قابل ملاحظه ای از رزولوشن 1080p را حل نکرد, اما اولین فیلم عالی است و من واقعاً مشتاق هستم تا ببینم Olympus در مرحله بعد چه کاری را انجام می دهد. در حال حاضر ، Olympus Tough TG-Tracker توصیه می شود.

منبع: CAMERALABS.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید