بهترین تلویزیون های سال 2021 _ راهنمای خرید

در این مقاله قصد داریم تا بهترین تلویزیون های سال 2021 را مورد بررسی قرار دهیم و ویژگی های هر کدام را بطور جداگانه بررسی کنیم.

بهترین تلویزیون های سال 2021

بهترین تلویزیون های سال 2021

آیا بدنبال بهترین تلویزیون برای خرید می گردید؟ در جای دیگری بدنبال آن نباشید به این علت که ما برای شما لیستی از بهترین تلوزیون های موجود برای خرید را از QLED و OLED گرفته تا Mini LED را برای شما مهیا کرده ایم.

هرکدام از تلوزیون هایی که در لیست زیر قرار دارند قابلیت بالا بردن فیلم های 4K Bluerays و یا فیلم های نتفلیکس را دارند, و همچنین با سیستم های صوتیی که در درون آنها تعبیه شده است می توانند همسایگان شما را آزار دهند.

بهترین تلوزیون های لیست ما هر آنچه که شما از یک تلوزیون هوشمند انتظار دارید را بر آورده می کنند, که با ویژگی هایی که از قبیل رزولوشن 4K و HDR رنگی هستند برای تاثیر گزاری هرچه بیشتر ارائه می شوند. بهترین تلوزیون های امروزه باید به گونه ای باشند که از نسل بعدی کنسول های بازی PS5 و Xbox X با پشتیبانی از HDMI 2.1 حمایت کنند و همچنین باید از VAR در این صفحه نمایش ها تبدیل به یک ویژگی نرمال شود.

البته هر شخصی که بدنبال بهترین صفحه نمایش است باید راهنمای ما را در مورد بهترین Prime Day 2021 که در این هفته از 21 تا 22 ژوئن اتفاق می افتد و همچنین بروز رسانی مداوم ما را در مورد راهنمای خرید تلوزیون Prime Day را چک کند.

با این وجود, گفته می شود که اگر قصد این را دارید تا در روزهای دیگر سال پول خود را پس انداز کنید,  بسیاری از تلوزیون های سال گذشته هنوز با قیمتی پایین و حتی پایین تر از زمانیکه در حال راه اندازی بودند بفروش می رسند. به محض اینکه تلویزیون جدید راه اندازی می شود, نمی توان گفت که سهام تلوزیون قبلی آن چه مدت دوام خواهد آورد, بنابراین این شانس را در اختیار دارید تا تلویزیون قدیمی تر را با قیمت مناسبی خریداری کنید.

انتخاب هاب ما در زیر نشان دهنده اوج مطلق آنچه که ممکن است در تلوزیون های جدید باشد است. اما همچنین تعدادی از تلویزیون ها را که ارزش خرید دارند را به شما ارائه داده ایم.

آیا تلویزیون بزرگتر بهتر است؟ انتخاب های ما را در مورد بهترین تلویزیون های 65 اینچی چک کنید.

 

1. بهترین تلویزیون با کیفیت 8K: سامسونگ QN900A Neo OLED 8K

یک دستگاه تلویزیون 8K با امتیاز جدید benchmark

ویژگی ها و مشخصات

اندازه صفحه نمایش: 85/75/65 اینچ

رزولوشن: 8K

نوع پنل: Neo QLED/Mini LED

تلویزیون هوشمند: Tizen

HDR: دارای +HDR, HLG, HDR10

چرا باید تلویزیون سامسونگ QN900A QLED 8K را خریداری کنیم
  • کیفیت تصویر عالی
  • استاندارد HDR
چرا نباید تلویزیون سامسونگ QN900A QLED 8K را خریداری کنیم
  • فاقد پشتیبانی از Dolby Vision
  • محتوای 8K محدود

در مورد بهترین تلویزیون های سال 2021 باید بگوییم که ممکن است که از نظر برخی ها 8K زیاد باشد اما تردید در ذهن ما وجود ندارد که تلویزیون QN900A QLED 8K سامسونگ عصر جدیدی از فن آوری تلویزیونی را آغاز کرده است. تلویزیون Mini LED-sporting سامسونگ QN900A QLED 8K کیفیت تصویر عالی, وضوح و رنگ استثنایی, صدای عالی و سیاهی برجسته ای را ارائه می دهد و همگی این ویژگی ها در پکیجی ارائه می شوند که از نظر طراحی بی نظیر هستند.

برای افراد تازه کار تلویزیون های Mini-LED سامسونگ Quantum ضخامت 1/40 ام LED معمولی را دارند, بدین معنی که هزاران LED کوچکتر را بطور محکمی می توان در کنار هم قرار داد که به مناطقی تاریک و با سطح سیاهی برجسته که عملا قابل تشخیص نیستند را قابل تشخیص می کنند.

از آنجا که LED ها بسیار کوچکتر هستند, قادر به دستیابی به دقت بیشتری دارند, بنابراین عمل دیدن مناطق روشن تر صفحه بطور غیر طبیعی به سمت مناطق تاریک تر می رود که این عمل باید بطرز زیادی کاهش پیدا کند و یا اینکه اصلا مشهود نباشد. و از آنجایی که از افزایش هوش مصنوعی چند منظوره سامسونگ بهره می برد, QN900A بطور مداوم قادر به تولید تصاویری است که بهتر از منبعشان است.

نتنها تلویزیون QN900A QLED 8K سامسونگ آخرین HDMI 2.1 و ویژگی eARC را ارائه می دهد, بلکه همچنین برای گیمرهایی مفید است که اخیرا در نسل بعدی کنسول های بازی و یا کامپیوترهای بازی سرمایه گذاری کرده اند و این بخاطر پشتیبانی از 4K/120fps و یا 8K/60fps از طریق HDMI 2.1 و Game Motion Plus و AMD FreeSync Premium Pro است.

این یک تلویزیون 8K برتر سال 2021 است.

 

2. دومین تلویزیون برتر: ال جی G1 Gallery Series OLED

طراحی تصویر روی دیوار ال جی بسیار زیباست و در عین حال گران قیمت

ویژگی ها و مشخصات

اندازه صفحه: 77/65/55 اینچ

رزولوشن: 4K

نوع پنل: OLED evo

تلویزیون هوشمند: webOS

HDR: نوع HDR10, HLG,Dolby Vision, HDR10+

چرا باید تلویزیون ال جی G1 Gallery Series OLED را خریداری کنیم
  • کنتراست عالی تصویر
  • طراحی باریک
چرا نباید تلویزیون G1 Gallery Series OLED را خریداری کنیم
  • فاقد استند
  • سیستم صوتی با باس مشکل دارد

منتظر تلویزیونی شیک تر هستید؟ تلویزیون ال جی G1 OLED تلویزیونی عالی با طراحی زیبای سال گذشته Gallery Series OLED است و تا حدی بهتر شده است.

در مورد بهترین تلویزیون های سال 2021 باید بگوییم که قهرمان واقعی در اینجا فن آوری جدید OLED evo ال جی است که ساختار پنل را بمنظور وضوح بیشتر بروز رسانی کرده است. تلویزیون ال جی G1 بنظر می آید که تحولی را در تولید تلویزیون های OLED ایجاد کرده است و بنابراین ارتقای بهتری را نسبت به ال جی C1 OLED ارائه می دهد _ بر خلاف سال گذشته که مدل های CX و GX تفاوت قیمت زیادی داشتند اما عملکرد تصویر یکسانی را ارائه می دادند.

این یک دستگاه گران قیمت است و سیستم صوتی Dolby Atoms آن بیس خوبی را ارائه نمی دهد و این ویژگیی است که سایر تلویزیون های ال جی که در این لیست وجود دارند نیز دارای آن هستند. اما طراحی باریک فوق العاده آن و کنتراست و رنگ OLED جدید و سطح نور آن باعث شده تا این تلویزیون مورد توجه بسیار قرار بگیرد. پردازشگر جدید a9 Gen 4 Al آن حتی با ارتقا پردازش حرکتی آن قابلیت بیشتری در پردازش اشیا روی صفحه نمایش و پردازش دارد .

با این حال دقت کنید: تلویزیون G1 تنها برای نصب بر روی دیوار طراحی شده است و دارای استندی در داخل جعبه نیست. می توانید به همراه آن استند زمیتی Gallery Stand را خریداری کنید و یا راه حل سومی را برای نصب آن بر روی پیشخوان پیدا کنید.

3. بهترین تلویزیون پرچمدار 4K: ال جی C1 OLED Series

تلویزیون جدید 2021, تلویزیون ال جی C1 OLED بهترین تلویزیون پرچمدار 4K است

ویژگی ها و مشخصات

اندازه صفحه نمایش: 77/65/55/48 اینچ

رزولوشن: 4K

نوع پنل: OLED

تلویزیون هوشمند: webOS

HDR: نوع HDR, HLG, Dolby Vision

چرا باید تلویزیون ال جی C1 OLED را خریداری کنیم
  • تصویر زیبای 4K/HDR
  • دارای چهار پورت HDMI 2.1
  • webOS آن محشر است
چرا نباید تلویزیون ال جی C1 OLED را خریداری کنیم
  • سطح شیشه ای منعکس کننده
  • فاقد HDR10+

در مورد بهترین تلویزیون های سال 2021 باید بگوییم که اگر تنها یک تلویزیون در این لیست در خاطر شما بماند, آن تلویزیون ال جی C1 OLED است. همانطور که در سال گذشته تلویزیون ال جی CX OLED بهترین تلویزیون 2020 بود, ما انتظار زیادی از تلویزیون C1 OLED داریم و با این حال این تلویزیون تمامی انتظارات ما را برآورده کرده است.

دلیل آن این است که ال جی اصلاحات کمی را در مدل سال گذشته ایجاد کرده است. هم اکنون ال جی از نسل چهارم  پردازنده alpha a9 بمنظور ارتقای بهتر سیستم صوتی مجازی فراگیر بهره می برد و با در اختیار داشتن چهار پورت جداگانه HDMI 2.1 آماده برای استفاده از PS5 و Xbox Series X و Xbox Series S و هر کنسول نسل بعدی که می تواند با آن مطابقت داشته باشد است. همچنین گیمرها از منوی جدید Game Optimiser استفاده می کنند که آپشنی را به شما ارائه می دهد که بسرعت می توانید روشنایی, کنتراست و VRR را تنظیم کنید.

تلویزیون ال جی C1 بدون عیب نیست به این علت که ما با مشکلاتی در مورد نسل چهارم alpha a9 مواجه شدیم و همچنین اینکه چگونه صفحه نمایش تمام شیشه ای این تلویزیون در روز بازتاب دهنده است, که اینها مشکالاتی حادی نیستند.

البته تلویزیون های زیاد دیگری با رزولوشن بالاتری همچون سامسونگ QN900A که رزولوشن 8K را ارائه می دهند و همچنین تلویزیون جدید ال جی G1 Gallery Series که بمنظور وضوح و روشنایی بیشتر از پنل OLED evo بهره می برد. با این حال, احساس می کنیم که تلویزیون ال جی C1 OLED ترکیبی از قیمت و عملکردی باورنکردنیی را ارائه می دهد و باید در لیست شما در رتبه اول برای خرید در سال 2021 قرار گیرد.

4. بهترین تلویزیون میان رده: سونی براویا X90J

کیفیت تصویر عالی, ارتقای عالی, دو پورت HDMI 2.1

ویژگی ها و مشخصات

رزولوشن: 4K

نوع پنل: LCD

تلویزیون هوشمند: Android TV

HDR: نوع HDR10, HLG, Dolby Visio

چرا باید تلویزیون سونی براویا X90J را خریداری کنیم
  • بهترین کیفیت تصویر
  • ارتقای تاثیر گذار
  • صدای تمام صفحه
چرا نباید تلویزیون سونی براویا X90J را خریداری کنیم
  • فاقد HDR10+
  • زاویه دید محدود

ما تردید داریم که تلویزیون سونی براویا X90J برای گیمر ها بهترین تلویزیون میان رده باشد.

در مورد بهترین تلویزیون های سال 2021 باید بگوییم که این تلویزیون کیفیت تصویر بسیار بالایی دارد و این به خاطر پردازنده جدید Cognitive XR است که در مجموعه های برتر تلویزیون های سونی قرار داده شده است و باعث افزایش کنتراست می شود. همچنین تلویزیون X90J پلتفرم هوشمند Google TV را ارائه می دهد که بمنظور نصب آسان و پشتیبانی از برنامه گسترده و همچنین مزایای Google Cast از دستگاه های اندروید است. همچنین این تلویزیون از صدای Dolby Vision HDR و Dolby Atoms بهره می برد.

زمانیکه صحبت از بازی می شود, تلویزیون X90J دارای پنل 120 هرتز و دو پورت HDMI 2.1 برای کنسول های Xbox Series X و PS5 با VRR ( رفرش ریت متغیر) و ALLM ( حالت تاخیر پایین خودکار برای لگ زیر 10 میلی ثانیه)  برای ارتقای هر چه بهتر تجربه بازی است. فقط مطمئن شوید که به تنظیمات تصویر بروید و برای پورت انتخابی خود Enhanced format را روشن کنید, در غیر اینصورت از ویژگی 2.1 این پورت بهره نخواهید برد.

هنوز چند مشکل در مورد این تلویزیون وجود دارد که شامل زمانی می شود که شما خارج از محدوده تلویزیون قرار دارید و تصویر درستی ار آنرا نخواهد داشت و همچنین در نور روز این تلویزیون تصویر واضحی را به شما ارائه نمی کند, و بدون شک تلویزیون X90J با قابلیت هایی که تلویزیون X95J خواهد داشت از در رقابت عقب خواهد افتاد. هنوز هم تلویزیون سونی X90J در ارائه عملکردش با توجه به قیمتی که دارد موفق است.

5. بهترین تلویزیون OLED میان رده: سونی A8H OLED

تلویزیون مقرون به صرفه OLED 2020 که پایین تر از مدل جدید ال جی OLED قرار می گیرد.

ویژگی ها و مشخصات

اندازه صفحه نمایش: 65/55 اینچ

رزولوشن: 4K

نوع پنل: OLED

تلویزیون هوشمند: Android TV

HDR: نوع HDR1, HLG, Dolby Vision

چرا باید تلویزیون سونی A8H OLED را خریداری کنیم
  • تصویر زیبا
  • کیفیت صدای خوب
  • زاویه دید فوق عریض
چرا نباید تلویزیون سونی A8H OLED را خریداری کنیم
  • فاقد پشتیبانی از HDR10+
  • گاهی از اوقات سیستم عامل مشکل پیدا می کند
  • Android TV می تواند ناامید کننده باشد

در مورد بهترین تلویزیون های سال 2021 باید بگوییم که با ترکیب عملکرد تصویر برتر OLED با سیستم قدرتمند صوتی, تلویزیون سونی A8H OLED آپشن های یک تلویزیون را برای طرافداران سینمای خانگی ارائه می دهد.

این تلویزیون از پردازشگر X1 Ultimate و Pixel Contrast Booster سونی ( بمنظور هایلایت کردن بیشتر تصویر) و OLED جدید نسخه X-Motion Clarity که سونی در ابتدا برای تلویزیون های هوشمند FALD LCD از آن استفاده می کرد بهره می برد.

در قسمت صوتی این تلویزیون, در عین حال, سیستم Acoustic Surface Audio سونی با یک سیستم بیس دو ساب ووفر و یک سیستم Acoustic Auto Calibration که قادر به بهینه سازی صدای تلویزیون در اتاق شما است ارائه می شود.

نتیجه آن فاقد چیز عالیی است. اگرچه این مدل توسط مدل جایگزین آن که سونی A80J هست از رقابت عقب می افتد, اما در حال حاضر بهترین تلویزیون سونی در این رنج قیمت است.

6. بهترین تلویزیون مقرون به صرفه 4K: تلویزیون TLC سری 6 با Mini LED

بهترین تلویزیون برای اشخاصی که بدنبال تلویزیون ارزان قیمت هستند

ویژگی ها و مشخصات

اندازه صفحه نمایش: 75/65/55 اینچ

رزولوشن: 4K

نوع پنل: QOLED

تلویزیون هوشمند: Roku TV

HDR: نوع HDR1, HLG, Dolby Visio

چرا باید تلویزیون TLC سری 6 را خریداری کنیم
  • نور پس زمینه Mini LED
  • رنگ کوانتوم دات
چرا نباید تلویزیون TLC سری 6 را خریداری کنیم
  • پیک روشنایی متوسط
  • کنترل موشن ضعیف

در مورد بهترین تلویزیون های سال 2021 باید بگوییم که زمانیکه متوجه شدیم که تلویزیون TCL سری 6 2020 با پنل QLED از Mini LED استفاده می کند, بسیار تعجب کردیم. این به این خاطر است که تنها در سال گذشته, تکنولوژیی همانند آن وارد سری 8 این تلویزیون ها شد و صدها دلار قیمت آن بیشتر از سری 6 مقرون به صرفه بود. این تمام LED-LCD نیست که ما در انتظار آن بودیم, به این علت که روشنایی محدود و کنترل موشن و یا حرکتی ضعیفی را در اختیار داشت, اما واقعا این تلویزیون ارزش خرید را دارد و ما تقریبا به همگی آنرا توصیه می کنیم.

سری 6 از گذشته روشن تر, رنگی تر است و هیچ نشانه ای از هاله در آن وجود ندارد. این تلویزیون طوری طراحی شده است که سیم تلویزیون را مخفی می کند و این اولین تلویزیونی است که با حالت THX Certified Game Mode برای بازی 144p/120Hz ارائه می شود.

اما این دقیقا تلویزیونی نیست که ما برای نسل بعدی گیمرها که بدنبال یک همراه مناسب برای Xbox Series X و یا PS5 هستند و بتوانند 4K را در 120 فریم در ثانیه اجرا کنند توصیه کنیم, اما اگر در حال خرید تلویزیونی هستید که فیلم های Netflix را با آن مشاهده کنید و یا Hulu را استریم کنید, خب اساسا می توانید از تجربه داشتن آنها لذت ببرید و این بهترین تلویزیون هوشمند است که ما به شما توصیه می کنیم.

7. بهترین تلویزیون  4K QLED سامسونگ: QN90A Neo QLED

باریک تر , روشن تر و برجسته تر, اما با چند نکته قابل توجه ارائه می شود

ویژگی ها و مشخصات

اندازه صفحه نمایش: 85/75/65/55/49 اینچ

رزولوشن: 4K

نوع پنل: QOLED

تلویزیون هوشمند: Tizen

HDR: نوع +HDR, HLG, HDR10

چرا باید تلویزیون 4K QLED سامسونگ را خریداری کنیم
  • نور پس زمینه عالی
  • پردازنده تصویر 4K Quantum
  • پیک روشنایی بالا
چرا نباید تلویزیون 4K QLED سامسونگ را خریداری کنیم
  • فاقد Dolby Vision
  • QLED ان خیلی زیبا نیست

در مورد بهترین تلویزیون های سال 2021 باید بگوییم که تلویزیون سامسونگ QN90A Neo QLED یکی از اولین صفحه نمایش های 4K در سال 2020 است که از پنل های Neo QLED عالی این شرکت استفاده می کند که تعداد دیودهای تابش نور بیشتری در هر اینچ مربع نسبت به نسل های قبلی دارد. نتیجه آن تلویزیونی است که روشن تر از مدل های قبلی است.

در داخل ، همه تلویزیون های Neo QLED از پردازنده رده بالاتر Neo Quantum Processor 4K بهره می برند که از یک شبکه عصبی برای تجزیه و تحلیل تصاویر برای ارتقا بهتر HD و Motion Xcelerator Turbo + برای مدیریت بهتر حرکت و یا موشن استفاده می کند – همه اینها واقعاً برای صفحه نمایش پرچمدار سامسونگ جواب داده است.گفته می شود که در سال جاری چند مسئله پیش رو وجود دارد که براحتی نمی توان ار آنها چشم پوشی کرد, که این مشکلات از قبیل لرزش جزئی در پایه, نداشتن کیفیت صدای مناسب که مناسب یک تلویزیون پرچمدار نیست هستند. همچنین هنوز پشتیبانی از Dolby Vision در این تلویزیون وجود ندارد, این بدان معنی است که در Netflix تنها کیفیت HDR10 و در جاهای دیگر در HDR10+ را در اختیار دارید.

این تلویزیون یک خرید خوب نیست, اما باعث می شود تا تلویزیون پرچمدار سامسونگ QLED 2021 در جایگاه هفتم لیست ما در مورد بهترین تلویزیون های 2021 قرار گیرد.

8. واضح ترین تلویزیون 4K: تلویزیون Vizio P-Series Quantum X

بهترین تلویزیون Vizio و روشن ترین تلویزیون هوشمند

ویژگی ها و مشخصات

اندازه صفحه نمایش:85/75/65 اینچ

رزولوشن: 4K

نوع پنل: Quamtum LED

تلویزیون هوشمند: SmartCast

HDR: نوع  HDR10, HLG, Dolby Vision, HDR10+

چرا باید تلویزیون Vizio P-Series Quantum X را خریداری کنیم
  • فن آوری Quantum dot
  • پیک روشنایی 3000 نیت
چرا نباید تلویزیون Vizio P-Series Quantum X را خریداری کنیم
  • ارتقای ضعیف
  • SmartCast هنگ می کند

در مورد بهترین تلویزیون های سال 2021 باید بگوییم که تلویزیون Vizio P-Series Quantum X یک تلویزیون هوشمند LED و LCD است که بطور مداوم تاثیر گذار است که روشنایی QLED و برخی از سطح های سیاهی را در OLED با هم ترکیب می کند. با بیش از 2000 نیت اوج روشنایی, هر سینمایی خانگی را روشن می کند و نور محیط را کاهش می دهد تا به یکی از بهترین تلویزیون ها برای اتاق نشیمن  با نور زیاد تبدیل شود _ به لطف به روز رسانی سیستم عامل اخیر, این تلویزیون هم اکنون یک هماهنگی عالی با Xbox Series X و PS5 با پشتیبانی از 4K/120Hz, حالت تاخیر کم خودکار و پاسخگویی 13 میلی ثانیه ای با بازی های 4K/60 دارد.

گفته می شود که این تلویزیون بدون عیب نیست. تلویزیون های در این حد روشنایی دارای کمی ماتی رنگ هستند و زمانی این مشکل مشخص می شود که نوشته سفیدی را بر روی زمینه سیاهی مشاهده می کنید _ و این در حالی است که خیلی بهتر از مدل سال گذشته است _ اما هنوز در حد تلویزیون های  ال جی, سامسونگ و سونی نیست.   بطرز مشابهی SmartCast آن به علت اضافه شدن Apple TV Plus و Disney Plus و Peacock خیلی بهتر از مدل سال گذشته است, اما هنوز بطرز ناامید کننده ای کند است.

اگر واقعا بدنبال تلویزیون گران قیمت هستید و قصد دارید تا تلویزیونی با کیفیت بالا خریداری کنید, پس بنابراین تلویزیون های ال جی OLED و سامسونگ OLED ارزش خرید را دارند. در زمانیکه بدنبال تلویزیون ارزان قیمتی هستید, تلویزیون 1599 دلاری Vizio P-Series Quantum X P75QX-H1 بهترین آپشن برای کسانی است که بدنبال فن آوری quantum dot در بهترین تلویزیون ها با قیمت پایین Vizio هستند.

9. بهترین تلویزیون OLED ارزان قیمت: Vizio OLED

ویژگی ها و مشخصات

اندازه صفحه نمایش:65/55 اینچ

رزولوشن: 4K

نوع پنل: OLED

تلویزیون هوشمند: SmartCast

HDR: نوع HDR10, HLG, Dolby Vision,HDR10+

چرا باید تلویزیون Vizio OLED را خریداری کنیم
  • پشتیبای از Dolby Vision و HDR10+
  • ارزانتر از تلویزیون ال جی OLED
چرا نباید تلویزیون Vizio OLED را خریداری کنیم
  • به روشنی بقیه تلویزیون های OLED نیست
  • ارتقای آن می توانست بهتر باشد

در مورد بهترین تلویزیون های سال 2021 باید بگوییم که تلویزیون سال گذشته 2020 Vizio OLED که بطور رسمی H1 نامیده می شد, جایگزین ارزانتری برای تلویزیون های ال جی و سونی است که در سال های گذشته تولید شده اند. برای اشخاصی که قصد ندارند تا پول زیادی را صرف خرید تلویزیون کنند, باید تلویزیون Vizio OLED با ویژگی های کلیدیی که در اختیار دارد را انتخاب کنند که عملکرد مشابهی را شبیه به بقیه تلویزیون های OLED با صدها دلار قیمتی کمتر ارائه می دهد.

قیمت این تلویزیون 1299 دلار برای مدل 55 اینچی و OLED55-H1 و 1999 دلار برای مدل 65 اینچی و OLED65-H1 است, با این حال, مدل قبلی آن با قیمتی کمتر از 1000 دلار بفروش می رسد. در مقایسه با تلویزیون ال جی CX OLED که قیمت آن از 1699 دلار برای مدل 55 اینچی شروع می شود, راحت است که بدانیم که چرا بسیاری از ما بخاطر قیمت کم این تلویزیون تازه تولید شده هیجان زده شویم.

البته, بعنوان یک صفحه نمایش OLED, تلویزیون Vizio OLED مزایای زیادی دارد که باید از قبل خاطر نشان کرد. مزیت دیگر OLED در اختیار داشتن کنتراست منحصر بفرد و زاویه دید وسیع تر است که بیشتر مردم از آن استقبال می کنند. عیبی که این تلویزیون دارد این است که به روشنی تلوزیون های LCD-LED همانند خود نیست و دیگر اینکه تلویزیون Vizio OLED تاریک تر از بقیه تلویزیون هاست.

با چنین معایبی که پلتفرم Vizio’s SmarCast در اختیار دارد و منجر به از دست دادن چند اپلیکیشن کلیدی می شود, باعث می شود تا پس از روشن شدن تلویزیون کند شود. همچنی احساس می کنیم که ارتقای Vizio OLED به اندازه ال جی و یا سونی نیست.

چیزی که در آخر پس از در نظر گرفتن جزئیات این تلویزیون برای شما می ماند تلویزیون OLED ارزان قیمتی است که در محتوای 4K HDR عملکرد عالیی را در اختیار دارد و کمی با ارتقای HD مشکل دارد.

10. بهترین تلویزیون بسیار ارزان قیمت: هایسنس H8G Quantum

این تلویزیون هایسنس H8G Quantum یک تلویزیون 4K با قیمتی ارزان است.

 ویژگی ها و مشخصات

اندازه صفحه نمایش:75/65/55/50 اینچ

رزولوشن: 4K

نوع پنل: Quantum LED

تلویزیون هوشمند: Android TV

HDR: نوع HDR10, HLG, Dolby Vision

چرا باید تلویزیون هایسنس H8G Quantum را خریداری کنیم
  • روشن و رنگارنگ با قیمتی پایین
  • Dolby Atoms و Dolby Vision HDR
چرا نباید تلویزیون هایسنس H8G Quantum را خریداری کنیم
  • طراحی نا مناسب
  • Android TV ان کمی کند است

در مورد بهترین تلویزیون های سال 2021 باید بگوییم که تلویزیون هایسنس H8G Quantum Series انتخابی عالی برای اشخاصی است که قصد دارند تا پول کمی را صرف خرید تلویزیون کنند و ویژگی های زیادی را در آن در اختیار داشته باشند.

تنها با قیمت 700 دلاری که مدل 65 اینچی هایسنس H8G در اختیار دارد _پس از اینکه RRP اصلی کاهش قیمت داشت_ این تلویزیون ارزش خرید را دارد. مجبور نیستید با یک مجموعه فرعی استاندارد کنار بیایید, اگرچه یافتن و استفاده از برنامه ها آسان است, بنابراین پشتیبانی از دستیار گوگل بخوبی انجام می شود و ویژگی های فنی آن با مدل های گران قیمت تر رقابت می کند. همچنین موشن با عملکرد عالی در ویدئوی HD و 4K علی رغم روشنایی کم در مقایسه با مدل های دیگر QLED بسیار عالی عمل می کند.

شما در این لیست کاملا تجربه کیفیت بالایی را نخواهد داشت و طراحی این دستگاه چندان عالی نیست. برای این رنج قیمت تلویزیون هایسنس H8G Quantum Series یک تلویزیون مناسب است.

منبع: TECHRADAR.COM


 

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید