بهترین تبلت ها برای طراحی و کارهای گرافیکی 2022, راهنمای خرید

بهترین تبلت ها برای طراحی و کارهای گرافیکی 2022

بهترین تبلت ها برای طراحی و کارهای گرافیکی در سال 2022 کدام تبلت ها هستند؟ در ادامه بیش از 12 تبلت مناسب کار گرافیکی، طراحی و دیزاین را به همراه قیمت و مشخصات فنی هر کدام معرفی خواهیم کرد.

بهترین تبلت ها برای طراحی و کارهای گرافیکی 2022

اینها بهترین تبلت های طراحی هستند که برای همه کاربران و بودجه ها مناسب هستند.

بهترین تبلت ها برای طراحی و کارهای گرافیکی 2022

استفاده از بهترین تبلت ها برای طراحی و کارهای گرافیکی می‌ تواند خلق هنری دیجیتالی را مانند طراحی روی کاغذ یا نقاشی روی بوم طبیعی کند. تبلت های طراحی برتر قبلاً گران قیمت و منحصر به هنرمندان حرفه ای بودند، اما در چند سال اخیر با ورود برندهای جدید به بازار، قیمت این وسایل هنری کاهش یافته است.

فرقی نمی‌ کند تازه کار باشید و یا قصد داشته باشید تا از تبلت بعنوان سرگرمی یا کار حرفه‌ای استفاده کنید, در هر صورت اگر به دنبال یک معامله مناسب یا جایگزین مناسب برای تبلت طراحی خود هستید، گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد. در واقع با وجود بسیاری از برندها و مدل های جدید، انتخاب آن می تواند دلهره آور باشد. به همین دلیل است که من این راهنمای خرید را برای بهترین تبلت های طراحی و کارهای گرافیکی گردآوری کرده ام.

بازبینان ما همه تبلت های طراحی موجود در این فهرست را آزمایش کرده‌اند, بنابراین می‌ توانید مطمئن باشید طیف وسیعی از دستگاه‌ هایی که من انتخاب کرده‌ام توسط کاربرانی که به طور روزانه از این تبلت‌ها استفاده می‌کنند رتبه‌ بندی شده‌اند. چه به دنبال یک تبلت گرافیکی، یک صفحه نمایش قلم یا تبلت باشید (و اگر مطمئن نیستید که دنبال کدام یک هستید، به پایین صفحه بروید، جایی که معنی این عبارات را توضیح می دهیم)، بهترین تبلت ها برای طراحی و کارهای گرافیکی را در اینجا پیدا کنید.

همه بهترین برندها در لیست من هستند، از جمله تبلت های طراحی Wacom، Huion، XP-Pen و Xencelabs. با این حال، من برخی از برندهای فناوری گسترده‌تر مانند اپل و مایکروسافت را نیز توصیه می‌کنم، زیرا تبلت‌های این تولیدکنندگان را می‌توان به عنوان تبلت‌های طراحی نیز استفاده کرد – برای مثال، Procreate عالی، به زیبایی روی iPad Pro کار می‌کند.

اگر می‌خواهید بیشتر در مورد بهترین تبلت ها برای طراحی و کارهای گرافیکی موجود بیشتر تحقیق کنید، به برخی از راهنماهای دیگر ما، از جمله بهترین تبلت‌ ها برای دانش‌ آموزان و بهترین تبلت‌های نقاشی برای کودکان نگاهی بیندازید. اگر به این شکل هنری منحصر به فرد علاقه دارید، ما همچنین نگاهی دقیق تر به بهترین تبلت های طراحی برای انیمیشن می اندازیم.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد بهترین تبلت های 2021 ، راهنمای خرید تبلت سامسونگ ، اپل و لنوو و بهترین تبلت اندروید که در سال 2020 می توان خریداری کرد را مشاهده کنید.

بهترین تبلت های طراحی و کار گرافیکی موجود

1. Xencelabs Pen Tablet Medium Bundle

بهترین تبلت قلمی که همراه با لوازم جانبی عالی ارائه می شود

بهترین تبلت ها برای طراحی و کارهای گرافیکی 2022

ویژگی ها و مشخصات

ناحیه طراحی فعال: 10.3*5.8 اینچ

حساسیت به فشار قلم: 8192

اتصالات: USB-C به USB-A

چرا باید تبلت Xencelabs Pen Tablet Medium Bundle را خریداری کنیم

  • کیفیت ساخت فوق العاده 
  • تجربه طراحی دوست داشتنی 
  • لوازم جانبی موجود است

چرا نباید تبلت Xencelabs Pen Tablet Medium Bundle را خریداری کنیم

  • احتیاج به یک نمایشگر خارجی دارد

بهترین تبلت ها برای طراحی و کارهای گرافیکی : در ازای پول ما، بهترین تبلت طراحی و کارهای گرافیکی که می توانید در حال حاضر تهیه کنید، تبلت قلم Xencelabs است. Xencelabs نسبتاً تازه وارد به بازار است، و در حالی که نام آن به نظر می رسد که ممکن است یکی دیگر از برندهای ارزان قیمت چینی باشد، طراحان آن اولین تجربه ساخت این تبلت را ارائه می دهند. این یک تبلت طراحی برجسته است که به زیبایی طراحی شده است و از نظر قیمت و کیفیت به نقطه مطلوبی رسیده است.

وقتی تبلت را امتحان کردیم، متوجه شدیم که ناحیه طراحی کاملاً مناسبی را ارائه می دهد، با سطح عالی “bite” در برابر قلم که استفاده از آن را بسیار رضایت بخش می کند. این تبلت همچنین دارای دو قلم است، یک نسخه معمولی و یک نسخه باریک، و به شما اجازه می‌دهد تا آنها را به طور گسترده سفارشی کنید. این یک راه مفید برای تنظیم دو قلم برای استفاده های مختلف است، به عنوان مثال یکی برای ترسیم خط و دیگری برای سایه زدن بهینه شده است. حساسیت فشار و حساسیت شیب عالی هستند.

اگرچه ما فکر می‌کنیم این تبلت قیمت مناسبی دارد، اما اگر قصد دارید تا پول کمتری را هزینه کنید، Xencelabs نسخه ارزان‌ تر و کوچک‌ تر تبلت را نیز ارائه می‌کند که تجربه طراحی ممتاز مشابهی را ارائه می‌دهد.

قیمت در سایت آمازون: 359.59 دلار

2. Wacom Cintiq 22

یک تبلت طراحی بسیار شگفت انگیز

بهترین تبلت ها برای طراحی و کارهای گرافیکی 2022

ویژگی ها و مشخصات

ناحیه طراحی فعال: 19.5*11.5 اینچ

وضوح: 1080*1920

حساسیت به فشار قلم: 8192

سطح اتصالات: HDMI، USB 2.0

چرا باید تبلت Wacom Cintiq 22 را خریداری کنیم

  • حساسیت فشار عالی
  • قیمت عالی

چرا نباید تبلت Wacom Cintiq 22 را خریداری کنیم

  • وضوح صفحه نمایش کم برای اندازه
  • بدون اکسپرس کیس داخلی

بهترین تبلت ها برای طراحی و کارهای گرافیکی : Wacom قبلاً تبلت طراحی را تقریباً برای خودش داشت، اما در سال‌ های اخیر تعداد زیادی از برندهای رقیب برای خوردن ناهار آن، به‌ ویژه در انتهای ارزان‌ تر بازار، ظاهر شده‌اند. با این حال، علیرغم افزایش رقابت، نام Wacom هنوز بسیار قابل بررسی است، و تا آنجا که به ما مربوط می شود، Wacom Cintiq 22 قطعا یکی از بهترین تبلت های طراحی است که می توانید تهیه کنید.

این تبلت با صفحه نمایش 22 اینچی، یک تبلت جدی با فضای زیادی برای بازی است. وضوح فول اچ دی دارد – به اندازه برخی از تبلت های جدیدتر و درخشان تر پیکسل نیست، اما برای اکثر مردم بیش از اندازه کافی است. می‌ توانید صفحه‌ نمایش‌ های واضح‌ تری را در تبلت‌ های دیگر Wacom دریافت کنید، اما قیمت آنها بیشتر است، و این مدل تماماً برای ارائه کیفیت Wacom با برچسب قیمت مقرون‌ به‌ صرفه است. و فراموش نکنیم که بسیاری از تبلت ها، از جمله Xencelabs، اصلا صفحه نمایش ندارند.

چیزی که واقعاً استفاده از Cintiq 22 را بسیار لذت بخش می کند، Wacom Pro Pen 2 با 8192 سطح کل حساسیت فشار و همچنین حساسیت به شیب است. Wacom مدت زیادی است که در این بازی حضور داشته است و تصور اینکه کاربری از Pro Pen 2 شکایت کند قابل باور نیست. این واقعاً بسیار خوب کار می کند.

مزیت تبلت‌ های Wacom برای دانش‌ آموزان و کسانی که به‌دنبال ورود به هنر دیجیتال به صورت حرفه‌ ای هستند این است که تقریباً استاندارد صنعت است، بنابراین یادگیری استفاده از آن گام بسیار خوبی برای برداشتن است. این بدان معنا نیست که نباید تبلت های دیگر را در نظر بگیرید، این فقط چیزی است که باید در نظر داشت.

قیمت در سایت آمازون: 1099.95 دلار

3. اپل آیپد ایر ( نسل پنجم, 2022)

یکی از بهترین تبلت های طراحی که می توانید خریداری کنید

بهترین تبلت ها برای طراحی و کارهای گرافیکی 2022

ویژگی ها و مشخصات

ناحیه طراحی فعال: 9.74*7 اینچ

رزولوشن: 1640*2350

حساسیت به فشار قلم: مشخص نشده (نیاز به Apple Pencil اختیاری است)

اتصالات: USB-C، Wi-Fi، Bluetooth 15.4

سیستم عامل: iPadOS

چرا باید تبلت اپل آیپد ایر را خریداری کنیم

  • قدرت تراشه M1
  • کیفیت صفحه نمایش فوق العاده

چرا نباید تبلت اپل آیپد ایر را خریداری کنیم

  • صفحه نمایش بالای 60 هرتز است
  • فاقد تاندربولت 4

بهترین تبلت ها برای طراحی و کارهای گرافیکی : تراشه های M1 داخلی اپل در چند سال گذشته یک تغییر مطلق بازی بوده‌اند. آنها لپ‌ تاپ و کامپیوترهای رومیزی اپل را تقویت کرده‌اند، آیپد پرو را متحول کرده‌اند و اکنون می‌توان آنها را در آیپد ایر پیدا کرد و عملکرد فوق‌ العاده‌ای را با خود به ارمغان آورد. این، همراه با سازگاری با Apple Pencil 2، به این معنی است که جدیدترین iPad Air یکی از بهترین تبلت‌ های طراحی موجود در حال حاضر است، و همچنین یک تبلت همه جانبه برجسته است.

ما اپل آی‌پد ایر (نسل پنجم، 2022) را بررسی کرده‌ایم و چیزهای زیادی را برای علاقمند شدن به آنها پیدا کردیم. صفحه نمایش آن کاملاً خیره کننده است: یک پنل LCD IPS 2360×1640 که 264 پیکسل در هر اینچ را برای وضوح فوق العاده ارائه می دهد، با پشتیبانی جامع از رنگ و حتی نور پس زمینه، با حداکثر روشنایی 500 نیت. مسلماً آیپد پرو صفحه‌ نمایش فوق‌ العاده‌ای را ارائه می‌کند، با ۶۰۰ نیت روشنایی در نسخه ۱۱ اینچی یا ۱۰۰۰ نیت برای آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی پرچم‌دار. Pro همچنین رفرش ریت بسیار نرم‌تری 120 هرتز به جای 60 هرتز ارائه می‌کند (به زودی در مورد همه این موارد بیشتر توضیح می‌دهیم)، اما همچنین پیشنهاد بسیار گران‌تری است.

دو تبلت را در کنار هم با Apple Pencil 2 قرار دهید و رفرش ریت متفاوت به این معنی است که تفاوت از نظر تأخیر را متوجه خواهید شد. اما اجازه دهید در اینجا غافل نشویم: از نظر عملی، 60 هرتز بیش از حد کافی است، و آیپد ایر 2022 هنوز یکی از روان‌ ترین تجربه‌ های طراحی است که می‌توانید در حال حاضر به دست آورید – به علاوه، می‌توانید Netflix را در آن تماشا کنید و خیلی بیشتر از تبلت Wacom می توانید با آن کار انجام دهید.

4. Huion H430P

با این مینی تبلت طراحی کم هزینه اما بسیار قابل استفاده شروع کنید

بهترین تبلت ها برای طراحی و کارهای گرافیکی 2022

ویژگی ها و مشخصات

ناحیه طراحی فعال: 4.8*3 اینچ

حساسیت فشاری قلم: 4096

سطح اتصالات: USB  

سیستم عامل: macOS یا ویندوز

چرا باید تبلت Huion H430P را خریداری کنیم

  • یک تبلت استارتر عالی
  • قیمت پایین

چرا نباید تبلت Huion H430P را خریداری کنیم

  • دارای تنها 4 دکمه میانبر
  • ناحیه طراحی برای برخی از افراد کم است

بهترین تبلت ها برای طراحی و کارهای گرافیکی : Huion نامی است که Wacom را در چند سال گذشته با طیف وسیعی از تبلت‌ های طراحی که ویژگی‌ های چشمگیری را با قیمت‌های عالی ارائه می‌دهند، به پول خود تبدیل شده است. اگر تازه شروع کرده‌اید و کاملاً مطمئن نیستید که آیا تبلت چیزی است که می‌خواهید پول زیادی برای آن خرج کنید، Huion H430P بهترین راه برای آزمایش آن است، بدون اینکه هزینه زیادی برای شما تحمیل کند.

بله، منطقه طراحی کوچک است، اما قلم به اندازه کافی حساس است تا به شما حس واقعی مزایای خلاقانه ای را که تبلت های طراحی می توانند به همراه داشته باشند، ارائه دهد. ممکن است زمان زیادی طول نکشد تا از این تبلت راضی شوید، اما این یک راه بسیار مقرون به صرفه برای شروع است. فقط توجه داشته باشید که این یک تبلت گرافیکی است، نه یک نمایشگر خودکار، بنابراین برای اینکه بتوانید آنچه را که می‌کشید ببینید، باید آن را به نوعی صفحه نمایش خارجی متصل کنید.  اگرچه یک گوشی هوشمند یا تبلت دیگر این کار را به سرعت انجام می دهد اما یک مانیتور ایده آل است،

بررسی Huion Inspiroy H430P ما بررسی کرد که چرا این تبلت گرافیکی کوچک اما قدرتمند یک انتخاب عالی برای هنرمندان مبتدی است.

5. آیپد پرو 12.9 اینچ (M1, 2021)

یک تبلت طراحی باورنکردنی با امکانات فراوان

بهترین تبلت ها برای طراحی و کارهای گرافیکی 2022

ویژگی ها و مشخصات

ناحیه طراحی فعال: 10.32*7.74 اینچ

رزولوشن: 2732*2048

حساسیت فشاری قلم: مشخص نشده (نیاز به مداد اپل اختیاری است)

اتصالات: تاندربولت 4, بلوتوث, وای فای

سیستم عامل: iPadOS 15.4

چرا باید تبلت آیپد پرو 12.9 اینچ را خریداری کنیم

  • قدرت پردازش بی نظیر
  • نمایشگر جدید فوق العاده قدرتمند

چرا نباید تبلت آیپد پرو 12.9 اینچ را خریداری کنیم

  • iPadOS نیاز به به‌روزرسانی دارد
  • بیشتر از آنچه نیاز دارید؟

بهترین تبلت ها برای طراحی و کارهای گرافیکی : اگر داشتن بهترین تبلت طراحی برای شما کافی نیست، و باید بهترین تبلت را در همه جا داشته باشید، واقعاً تنها یک انتخاب وجود دارد: آخرین 12.9 اینچی M1 iPad Pro.  نه تنها از تراشه سریع M1 اپل برای عملکرد بسیار خیره‌ کننده استفاده می‌کند، بلکه دارای یک نمایشگر مینی LED XDR با روشنایی شگفت‌ انگیز و همچنین کم‌ نور محلی برای ارائه کنتراست خیره‌ کننده است. این دو را در کنار هم قرار دهید (و مداد اپل 2 فوق‌العاده روان و شهودی را وارد کنید) و یک سیستم تقریباً بی‌ رقیب همه کاره برای خلق هنر دیجیتال و همچنین نشان دادن آن به بهترین اثر خواهید داشت.

پس چرا با این همه، این انتخاب برتر ما نیست؟ خب، بستگی به نیاز شما دارد. آیپد پرو 12.9 اینچی (M1، 2021) آنقدر قدرتمند است و قیمت مناسبی دارد که اگر فقط به دنبال یک تبلت طراحی هستید و به بسیاری از ویژگی های دیگر آن نیاز ندارید، احتمالاً ارزشش را ندارد. ابزار اختصاصی مانند موارد بالا ارزش بیشتری برای پول ارائه می دهد. با این حال، بیایید از این واقعیت غافل نشویم که این تبلت یکی از بهترین تبلت‌ های موجود در بازار در حال حاضر، و یکی از بهترین تبلت‌ها برای طراحی و کارهای گرافیکی است.

6. Huion Kamvas 22 Plus

تبلت 22 اینچی Huion دارای صفحه نمایش فوق العاده با قیمتی وسوسه انگیز است

بهترین تبلت ها برای طراحی و کارهای گرافیکی 2022

ویژگی ها و مشخصات

ناحیه طراحی فعال: 18.77*10.56 اینچ

رزولوشن: 1920*1080 فول اچ دی

حساسیت فشار قلم: 8192 سطح

اتصالات: USB-A/USB-C/HDMI

چرا باید تبلت Huion Kamvas 22 Plus را خریداری کنیم

  • صفحه نمایش عالی 
  • ارزش عالی برای تبلت 22 اینچی

چرا نباید تبلت Huion Kamvas 22 Plus را خریداری کنیم

  • فاقد صفحه نمایش لمسی
  • قلم این تبلت ابتدایی است

بهترین تبلت ها برای طراحی و کارهای گرافیکی : صحبت کردن در مورد تبلت Wacom Cintiq 22 احتیاج به صفحات بیشتری در این پیج دارد اما آیا می توانید از عهده قیمت این تبلت بر آیید؟  این تبلت به طور قابل توجهی ارزان‌تر از Cintiq است، اما هنوز هم یک تبلت طراحی با کیفیت با صفحه‌ نمایش زیبا و سخاوتمندانه است. 16:9 و وضوح Full HD است، اما نکته مهم این است که به جای داشتن یک فیلم ضد تابش، از شیشه ضد تابش حکاکی شده ساخته شده است. نتیجه نهایی یک نمایشگر قلمی است که کشیدن روی آن واقعاً خوب است، با یک تجربه طراحی که لمسی و کاملاً مشابه است.

این تبلت با طراحی ضد اختلاف منظر، پوشش sRGB 140٪ و توانایی تکرار 16.7 میلیون رنگ، یک تبلت بسیار چشمگیر است. قلمی که همراه آن ارائه می‌شود اساساً مناسب است و این کار را انجام می‌دهد – شاید کمی بدون حاشیه باشد و تنها یک نوع از نوک آن ارائه می‌شود. به طور کلی، همانطور که در بررسی Huion Kamvas 22 Plus خود اشاره کردیم، این تبلت Huion یک خرید مناسب است، به خصوص در مقایسه با رقبای این قیمت از قبیل XP-Pen – پوشش رنگ بهتری دارد و به طور کلی احساس طراحی بهتری دارد.

7. XP-Pen Artist Pro 16

تبلتی با احساس چرخش که تجربه ای حرفه ای را با قیمتی وسوسه انگیز ارائه می دهد

بهترین تبلت ها برای طراحی و کارهای گرافیکی 2022

ویژگی ها و مشخصات

ناحیه طراحی فعال: 13.42*7.55 اینچ

رزولوشن: 1920*1080 فول اچ دی

حساسیت فشار قلم: 8192 سطح

اتصالات: USB-C

چرا باید تبلت XP-Pen Artist Pro 16 را خریداری کنیم

  • احساس طراحی عالی 
  • حداقل اختلاف منظر

چرا نباید تبلت XP-Pen Artist Pro 16 را خریداری کنیم

  • پایه گنجانده نشده است
  • صفحه نمایش می تواند روشن تر باشد

بهترین تبلت ها برای طراحی و کارهای گرافیکی : در کنار Huion، شرکت دیگری که در بازار تبلت‌ های طراحی پیشرفت‌ های زیادی داشته است XP-Pen است و XP-Pen Artist Pro 16 نمونه‌ای عالی از طیف آن است که تجربه طراحی حرفه‌ای را با قیمتی شگفت‌ انگیز مقرون‌ به‌ صرفه ارائه می‌دهد. این یک نسخه ارتقا یافته از Innovator 16 است که سطح طراحی فوق العاده ای را ارائه می دهد، با پوشش 99٪ Adobe RGB و تقریباً هیچ اختلاف منظری را ارائه می دهد.

قلم جدید XP-Pen Artist Pro 16 دارای یک تراشه هوشمند است که به گفته XP-Pen، حساسیت لمسی ده برابر بیشتر از نسخه های قبلی را به شما می دهد. این اجازه می دهد تا زمانی که صحبت از ایجاد خطوط ریز می شود، لمس سبکی واقعی داشته باشد، که برای ایجاد علامت فقط به 3 گرم فشار نیاز است. داشتن صفحه دوگانه و هشت دکمه میانبر قابل تنظیم، کنترل Artist Pro 16 را به یک فرآیند لمسی لذت بخش تبدیل می کند، همانطور که بدنه تمام فلزی آن را احاطه کرده است.

فقدان پایه همراه کمی ناامید کننده است، و برخی از تنظیمات مانیتور ممکن است برای شروع به کار نیاز به کمی کابل های بهم ریخته داشته باشد، که ممکن است کسانی را که یک دسکتاپ تمیز را ترجیح می دهند آزار دهد. اما در غیر این صورت این یک تبلت چشمگیر، براق و وسوسه انگیز است.

قیمت در سایت آمازون: 399.99 دلار

8. (Huion Kamvas 16 (2021

نسخه به روز شده تبلت محبوب Huion با اندازه متوسط

بهترین تبلت ها برای طراحی و کارهای گرافیکی 2022

ویژگی ها و مشخصات

ناحیه طراحی فعال: 344.16*193.59 اینچ

رزولوشن: 1920*1080

حساسیت فشار قلم: 8192 سطح

اتصالات: USB-C

چرا باید تبلت Huion Kamvas 16 را خریداری کنیم

  • صفحه نمایش بافت چند لایه 
  • تکنولوژی قلم عالی 
  • تجربه طراحی عالی

چرا نباید تبلت Huion Kamvas 16 را خریداری کنیم

  • صفحه نمایش می توانست روشن تر باشد
  • استند بصورت جداگانه به فروش می رسد

بهترین تبلت ها برای طراحی و کارهای گرافیکی : اگر به دنبال یک تبلت طراحی صفحه نمایش قلمی سطح ابتدایی هستید، Huion Kamvas 16 (2021) به روز شده گزینه بسیار خوبی است. این یک نمایشگر خودکار است که می تواند برای انواع مختلف کاری استفاده شود و همچنین به عنوان صفحه نمایش برای بازی های ویدیویی، ویرایش ویدیو و مطالعه استفاده می شود.

در بررسی Huion Kamvas 16 (2021) ما اشاره شده است که این دستگاه دارای صفحه نمایش فول اچ دی با دقت رنگ عالی است که آن را به عنوان یک صفحه نمایش دوم خوب نیز ایده آل می کند. بازبینی کننده ما همچنین خاطرنشان کرد که پایه این دستگاه به طور جداگانه فروخته می شود، اما ارزش خرید دارد زیرا از نظر ارگونومی طراحی شده است تا طراحی را آسان تر کند.

قیمت در سایت آمازون: 359 دلار

9. مایکروسافت سرفیس پرو 8

پرچمدار جدید به طیف وسیع مایکروسافت تجدید نظر بسیار مورد نیاز را می دهد

بهترین تبلت ها برای طراحی و کارهای گرافیکی 2022

ویژگی ها و مشخصات

ناحیه طراحی فعال: 11.25*7.5 اینچ

رزولوشن: 3000*2000

حساسیت فشار قلم: 4096 سطح ( با قلم سرفیس)

اتصالات: وای فای, بلوتوث, USB, USB-C

سیستم عامل: ویندوز 10 پرو

چرا باید تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 8 را خریداری کنیم

  • ویندوز 11 را نیز اجرا می کند
  • صفحه نمایش واکنش گرای عالی

چرا نباید تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 8 را خریداری کنیم

  • هزینه اضافی قلم استایلوس
  • از 1099.99 دلار شروع می شود

بهترین تبلت ها برای طراحی و کارهای گرافیکی : تبلت های سرفیس مایکروسافت هرگز به چیزی که در طیف آیپد اپل از آن لذت می‌برد، دست نیافته‌اند، اما جدیدترین سرفیس پرو ۸ بیشتر شبیه چالشی برای تسلط اپل است. این تبلت تقریباً با قیمتی برابر با آیپد پرو جدید 12.9 اینچی عرضه می شود و مایکروسافت به وضوح تلاش زیادی کرده است تا این تبلت را از نظر ظاهر و عملکرد به یک جایگزین مناسب تبدیل کند.

حتی در مدل پایه، که دارای پردازنده Intel Core i5-1135G7، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت SSD است، قدرت زیادی وجود دارد، و اگر این برای شما کافی نیست، پیکربندی‌ های پانچی‌ تر نیز موجود است.

هنگامی که آن را آزمایش کردیم، متوجه شدیم صفحه نمایش آن عالی است، با وضوح 2880 در 1920 و گزینه ای برای افزایش رفرش ریت تا 120 هرتز. این باعث می‌شود هنگام استفاده با قلم استایلوس Surface Pen بسیار پاسخگو باشد، هرچند توجه داشته باشید که باید آن را جداگانه خریداری کنید.

داشتن ویندوز 11 نیز یک مزیت بزرگ برای این تبلت است، زیرا به این معنی است که شما می توانید از نسخه کامل دسکتاپ برنامه هایی مانند فتوشاپ استفاده کنید، نه اینکه با برنامه های تبلت کار کنید. اگر قبلاً در اکوسیستم ویندوز هستید، پس این تبلت قطعاً به عنوان یک خرید منطقی است.

قیمت در سایت آمازون: 995 دلار

10. Wacom One (2020)

مقرون به صرفه ترین نسخه Wacom، یک تبلت عالی را برای توده ها به ارمغان می آورد

بهترین تبلت ها برای طراحی و کارهای گرافیکی 2022

ویژگی ها و مشخصات

ناحیه طراحی فعال: 11.6*6.5 اینچ

رزولوشن: 1920*1080

حساسیت فشار قلم: 4096 سطح

اتصالات: USB-C, HDMI

سیستم عامل: ویندوز, macOS یا اندروید

چرا باید تبلت Wacom One را خریداری کنیم

  • یک تبلت عالی
  • کیفیت بی نظیر Wacom

چرا نباید تبلت Wacom One را خریداری کنیم

  • فاقد سازگاری با آیفون
  • منطقه طراحی کوچک

بهترین تبلت ها برای طراحی و کارهای گرافیکی : Wacom مدت‌ها به گران بودن شهرت داشت، بنابراین خوب است که ببینیم این شرکت به هجوم رقبای خود با انتشار یک تبلت طراحی با قیمت بسیار مناسب‌تر واکنش نشان می‌دهد تا کاربران را از برندهای ارزان‌تر دور کند. Wacom One (با Wacom One های قبلی اشتباه گرفته نشود) یک تبلت کوچک قابل حمل 13 اینچی عالی است که تجربه طراحی خارق العاده ای را ارائه می دهد اما هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت.

صفحه نمایش فول اچ دی آن 72 درصد رنگ NTSC و یک فیلم ضد انعکاس را ارائه می دهد، و این تبلت حتی با استندهای کوچک برای ایستادن در زمانی که بیرون هستید و می خواهید سریع کارهای خود را انجام دهید، ارائه می شود. این تبلت ایده‌آل برای قرار دادن در کیف شماست. 

قیمت در سایت آمازون: 399.95 دلار

11. XP-Pen Deco Pro Medium

جایگزین بسیار مقرون به صرفه Wacom، اگرچه فاقد چند ویژگی است

بهترین تبلت ها برای طراحی و کارهای گرافیکی 2022

ویژگی ها و مشخصات

ناحیه طراحی فعال: 11*6 اینچ

رزولوشن: n/a 

حساسیت فشار قلم: 8192

سطح اتصالات: USB-C

سیستم عامل: Windows, macOS or Android

چرا باید تبلت XP-Pen Deco Pro Medium را خریداری کنیم

  • ارزش بالا
  • کیفیت باتری عالی

چرا نباید تبلت XP-Pen Deco Pro Medium را خریداری کنیم

  • نرم افزار کمی ناکارآمد است
  • فاقد پشتیبانی از iPhone/iPad

بهترین تبلت ها برای طراحی و کارهای گرافیکی : اگر به دنبال جایگزینی ارزان برای Intuos Pro Wacom هستید، ارزش آن را دارد که XP-Pen Deco Pro را در نظر بگیرید. تقریباً یک سوم قیمت Intuos Pro عرضه می شود و صادقانه بگویم که در جاهایی نشان داده می شود. کاملاً حس ممتاز Wacom را ندارد و درایورهای نرم‌ افزار می‌توانند گیج‌ کننده باشند، اما وقتی به آن می‌رسیم، یک تجربه طراحی خوب را ارائه می‌دهد.

شما یک سطح طراحی صاف و یک خودکار با 8192 سطح حساسیت فشار دریافت می کنید و طراحی کلی تبلت جایزه Red Dot را به خود اختصاص داده است. این فقط یک تبلت ارزان قیمت نیست – این یک امتیاز عالی است، و اگر کاربری هستید که بودجه لازم را برای خرید این تبلت دارید، قطعاً باید این تبلت را در نظر بگیرید، همانطور که بررسی XP-Pen Deco Pro ما تأیید می کند.

12. Wacom Intuos Pro (بزرگ)

بهترین تبلت گرافیکی برای هنرمندان و تصویرگران

بهترین تبلت ها برای طراحی و کارهای گرافیکی 2022

ویژگی ها و مشخصات

ناحیه طراحی فعال: 12.1*8.4 اینچ

حساسیت فشار قلم: 8192 سطح

اتصالات: USB, بلوتوث

سیستم عامل: ویندوز یا macOS

چرا باید تبلت Wacom Intuos Pro را خریداری کنیم

  • حساسیت  بالای قلم
  • طراحی سیال 
  • اتصال سیمی یا بی سیم

چرا نباید تبلت Wacom Intuos Pro را خریداری کنیم

  • ناحیه طراحی می توانست بزرگتر باشد

بهترین تبلت ها برای طراحی و کارهای گرافیکی : برای ایجاد آثار هنری بر روی یک تبلت طراحی، در حالت ایده‌آل به فضای زیادی برای کار و همچنین خودکاری نیاز دارید که درست مانند قلم‌ هایی که روی کاغذ استفاده می‌کنید، به نظر برسد. در این صورت باید Wacom Intuos Pro Large را انتخاب کنید، که تقریبا طبیعی ترین تجربه طراحی را که می توانید به صورت دیجیتالی به دست آورید، ارائه می دهد.

در حالی که منطقه طراحی آن بزرگ‌ترین منطقه‌ای نیست که می‌توانید به دست آورید، اما همچنان فضای زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد، و 8192 سطح حساسیت فشاری قلم باعث می‌شود تا آنجا که می‌توانید به استفاده از خودکار واقعی نزدیک شوید. همه این‌ها توسط اکوسیستم گسترده قلم‌ های جایگزین و Texture Sheets Wacom پشتیبانی می‌شوند تا به سطح طراحی شما احساسی متمایز بدهد.

Intuos Pro در اندازه های دیگر نیز موجود است، بنابراین اگر قیمت درخواستی کمی زیاد است و مایل به کار با صفحه نمایش کوچکتر هستید، ممکن است بخواهید Intuos Pro Medium یا Intuos Pro Small را در نظر بگیرید. هر دوی این تبلت ها عملکردی مشابه با بزرگترین نسخه، فقط با مناطق کاری کوچکتر ارائه می دهند.

لوازم جانبی بهترین تبلت های طراحی و گرافیکی 2022

Wacom Pro Pen 3D

دکمه سوم ممکن است چندان نوآورانه به نظر نرسد، اما Pro Pen 3D را قادر می‌سازد تا از حرکت و زوم سه بعدی پشتیبانی کند و به هنرمندان سه‌ بعدی ناوبری بدون محدودیت در نوک انگشتانشان بدهد.

قلم مرکب Wacom

برای احساس سنتی، قلم جوهر به شما این امکان را می دهد که یک ورق کاغذ را روی تبلت Wacom خود قرار دهید و سپس با جوهر روی آن بکشید، در حالی که تبلت همزمان حرکات طراحی شما را ثبت می کند. Inking Pen فقط برای تبلت های Intuos است: می تواند به صفحه نمایش Cintiqs و MobileStudios آسیب برساند.

Adonit Jot Pro

اگر Apple Pencil جذاب نیست یا iPad شما سازگار نیست، Adonit Jot Pro یک قلم شیک است که روی هر iPad (یا تبلت اندرویدی) کار می کند. نوک آن، ترکیب یک نوک باریک با یک دایره پلاستیکی برای ثبت روی صفحه نمایش تبلت، کنجکاو به نظر می رسد اما در عمل به خوبی کار می کند.

منبع: CREATIVEBLOQ.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید