بهترین تبلت های اندرویدی 2023, راهنمای خرید

بهترین تبلت های اندرویدی 2023

بهترین تبلت های اندرویدی 2023, راهنمای خرید. بهترین تبلت های مخصوص اندرویدی که با قیمت مناسب می توانید در سال 1402 خریداری کنید.

بهترین تبلت های اندرویدی 2023, راهنمای خرید

بهترین تبلت های اندرویدی جایگزین های عالی برای آیپد هستند.

بهترین تبلت های اندرویدی 2023

بهترین تبلت‌ های اندرویدی دستگاه‌ هایی با طراحی خوب و با قدرت کافی برای اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها با کمترین کاهش سرعت هستند. آنها همچنین آنقدر کارآمد هستند که با یک بار شارژ دوام زیادی داشته باشند. و با اضافه کردن صفحه کلید، برخی از تبلت های اندرویدی می توانند به اندازه لپ تاپ ها قابل اعتماد باشند.

وقتی صحبت از تبلت‌ های اندرویدی به میان می‌آید، سامسونگ با ارائه تعداد زیادی از برنامه ها بازار را در دست می گیرد. با این حال، اگر شما یک کاربر اختصاصی آمازون هستید که به دنبال یک دستگاه قابل حمل برای لذت بردن از محتوای Prime مورد علاقه خود در حال حرکت هستید، تبلت‌های Fire یک انتخاب عالی هستند.

 ما برای کمک به شما برای یافتن تبلت اندرویدی مناسب، بسیاری از این تبلت ها را در آزمایشگاه آزمایش کردیم و عمر باتری و عملکرد و همچنین کیفیت صفحه نمایش را اندازه‌گیری کردیم. وقتی نوبت به کیفیت برنامه می‌رسد متوجه شدیم که تصمیم شما ممکن است باشد که یک تبلت چه تعداد برنامه ای را ارائه می دهد – و همه این تبلت‌های اندرویدی برنامه‌های یکسانی ندارند.

بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا بهترین تبلت های اندرویدی، بر اساس آزمایش های عملی و بررسی ده ها مورد از آمازون، سامسونگ، نوکیا و حتی OnePlus آورده شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین تبلت های 2023 ، راهنمای خرید تبلت سامسونگ ، اپل و لنوو خرداد 1402

بهترین تبلت های اندرویدی که می توانید امروز بخرید

بهترین تبلت های اندرویدی 2023

مشخصات فنی

سی پی یو : MediaTek Dimensity 9000
صفحه نمایش: 11.6 اینچ (2800 x 2000) نسبت تصویر 7:5، 144 هرتز
فضای ذخیره سازی: 128 گیگابایت
حافظه: 8 گیگابایت
پورت ها: 1x USB-C
ابعاد: 10.1*7.4*0.2 اینچ
وزن: 1.2 پوند

چرا باید تبلت OnePlus Pad را خریداری کنیم

  •  لبه های منحنی راحت
  • دوربین های جلو و عقب شارپ
  • عملکرد سریع

چرا نباید تبلت OnePlus Pad را خریداری کنیم

  •  کیفیت بلندگوی متوسط

وان پلاس Pad (479 دلار) اولین گزینه از بهترین تبلت های اندرویدی 2023, یک تبلت اندرویدی است که ارزش هیجان را دارد. داشتن دوربین پشتی بزرگ 13 مگاپیکسلی، لبه‌های خمیده و نسبت تصویر منحصر به فرد 7:5، این تبلت را از سایر رقبا متمایز کرده است.

این تبلت علاوه بر طراحی متمایز، امکانات زیادی برای آن دارد. فیلم‌ها و کتاب‌های الکترونیکی با نمایشگر 11.6 اینچی 144 هرتزی عالی به نظر می‌رسند و به لطف پردازنده MediaTek Dimensity 9000 و  سیستم‌عامل اندروید 13  ، برنامه‌ها و بازی‌ها روان و سریع اجرا می‌شوند. OnePlus Pad سبک وزن نیز دارای عمر باتری استثنایی است و در آزمایش ما بیش از 13 ساعت دوام می آورد.

اگر به دنبال یک تبلت اندرویدی عالی با قیمت کمتر از 500 دلار هستید، نباید از OnePlus Pad چشم پوشی کنید.

بهترین تبلت های اندرویدی 2023

مشخصات فنی

CPU: اسنپدراگون 8 نسل 1
صفحه نمایش: صفحه نمایش LCD 11 اینچی (2560 در 1600) 120 هرتز
فضای ذخیره سازی: 128/256 گیگابایت
حافظه: 8 گیگابایت رم
پورت ها: USB-C، microSD
ابعاد: 9.99*6.51*0.25 اینچ
وزن: 1.1 پوند

چرا باید تبلت سامسونگ گلکسی تب S8 را خریداری کنیم

  • صفحه نمایش روشن و زیبا
  • عمر باتری عالی
  • کیفیت صدای عالی
  • دوربین های شگفت آور خوب
  • تعویض مناسب لپ تاپ

چرا نباید تبلت سامسونگ گلکسی تب S8 را خریداری کنیم

  • عملکرد ضعیف در مقابل iPads
  • کیفیت دوربین به شدت کاهش می یابد
  • صفحه‌کلید کوچک و فشرده به نظر می‌رسد

گلکسی تب اس 8 که گزینه دوم ما در مورد بهترین تبلت های اندرویدی 2023 است در بسیاری از کارها عملکرد خوبی را از خود ارائه می دهد و همچنین بهترین تبلت اندرویدی پریمیوم است. می‌توانید از آن برای انجام کارها در کمترین وقت استفاده کنید، اما تجربه نشان داده که بهترین استفاده ای که از آن می شود کرد به‌عنوان یک دستگاه همه‌منظوره سریع برای لذت‌بخش‌تر کردن کار و بازی است. می توانید روی مبل دراز بکشید و بازی کنید و یا کمیک بخوانید. در محل کار، داشتن آن به عنوان یک دستگاه یادداشت‌دار یا نمایشگر ثانویه خوب است.

اگر قطعاً باید بزرگترین و بهترین نسخه اندرویدی ممکن را داشته باشید، احتمالاً خواهان Galaxy Tab S8 Ultra هستید، اما اگر فقط به یک تبلت عالی اندرویدی ممتاز نیاز دارید، Galaxy Tab S8 گزینه خوبی است.

قیمت در سایت آمازون: 145 دلار

3. سامسونگ گلکسی Tab A7

بهترین تبلت اندرویدی میان رده
بهترین تبلت های اندرویدی 2023

مشخصات فنی

سی پی یو: Qualcomm SM6115
صفحه نمایش: 10.4 اینچی، 2000×1200 پیکسل
فضای ذخیره سازی: 32 گیگابایت
حافظه: 3 گیگابایت
پورت ها: USB-C، microSD
ابعاد: 9.7*6.2*0.3 اینچ
وزن: 1.1 پوند

چرا باید تبلت سامسونگ گلکسی تب A7 را خریداری کنیم

  • عمر باتری عالی
  • تشخیص چهره
  • شارژ USB-C

چرا باید تبلت سامسونگ گلکسی تب A7 را خریداری کنیم

  • صفحه نمایش کمی تاریک است
  • عملکرد ضعیف

این تبلت اندرویدی که گزینه بعدی ما در مورد بهترین تبلت های اندرویدی است یک تبلت مقرون به صرفه است که طرفداران مدت هاست سزاوار آن بوده اند. در تاریخچه جایگزین های iPad، Galaxy Tab A7 با قیمت کمتر 219 دلاری، 100 دلار کمتر از iPad، متمایز است. علاوه بر این، حاشیه‌های نازک‌تری نسبت به آی‌پد 10.2 اینچی و عمر باتری بیش از 13 ساعت دارد – بنابراین می‌توانید برای مدت طولانی‌تری از آنچه که تماشا می‌کنید و می‌خوانید لذت ببرید. و حتی با این قیمت، برای باز کردن قفل دستگاه، تشخیص چهره دریافت می کنید.

همچنین دارای شارژ USB-C است، بنابراین می‌توانید از همان کابلی استفاده کنید که گوشی ها و لپ‌ تاپ‌ های مدرن را با آن شارژ می‌کنید. اگرچه که انتظار این را داریم که کمی روشن‌تر یا سریع‌تر باشد، اما این تبلت تجربه واقعی و بدون تحریف اندروید – با فروشگاه برنامه Google Play و برنامه‌های Google – را ارائه می دهد، بنابراین محدود به Gmail و YouTube فقط تحت وب نیستید.

قیمت در سایت آمازون: 150 دلار

بهترین تبلت اندرویدی وقتی می خواهید صفحه نمایش بزرگی داشته باشید

بهترین تبلت های اندرویدی 2023

مشخصات فنی

سی پی یو: اسنپدراگون 870
وضوح دوربین: 8 مگاپیکسل (جلو)
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی خازنی 13 اینچی (2160 در 1350 پیکسل)
فضای ذخیره سازی: 128 گیگابایت
پورت ها: USB-C، micro-HDMI
ابعاد: 11.55*8.03*0.24-0.98 اینچ
وزن: 1.83 پوند
وای فای : 802.11a/b/g/n/ac

چرا باید تبلت لنوو یوکا تب 13 را خریداری کنیم

  • پایه توکار
  • صفحه نمایش لمسی 13 اینچی بسیار واضح
  • بلندگوهای تاثیرگذار
  • عمر باتری طولانی

چرا باید تبلت لنوو یوکا تب 13 را خریداری کنیم

  • عدم پشتیبانی 5G
  • فاقد دوربین عقب
  • به سختی می توان موارد مناسب برای آن پیدا کرد

 تبلت لنوو Yoga Tab 13 که گزینه چهارم ما در مورد بهترین تبلت های اندرویدی است یک تبلت اندرویدی متمرکز بر سرگرمی با صفحه نمایش 13 اینچی چشمگیر و بلندگوهای با کیفیت است. این باعث می شود که احساس کنید به جای یک تبلت حجیم در حال تماشای فیلم و برنامه در یک تلویزیون مناسب هستید. به لطف پردازنده سریع اسنپدراگون 870 و 8 گیگابایت حافظه، انجام بازی ها نیز لذت بخش است. این تبلت حتی می تواند به عنوان یک مانیتور ثانویه برای لپ تاپ یا تبلت شما عمل کند و به صفحه نمایش 2K آن کمی تطبیق پذیری بیشتری بدهد.

اگرچه در کاری که انجام می دهد عالی است، اما قابل حمل ترین دستگاه موجود نیست. همچنین یافتن پوشش محافظ به دلیل طراحی غیرمعمول آن غیرممکن است. فقدان پشتیبانی از 5G و عدم وجود جک هدفون نیز از معایب این تبلت است. با این حال، اگر به دنبال تبلتی با تمرکز بر سرگرمی هستید که قصد خرید آن را ندارید، Yoga Tab 13 انتخاب خوبی است.

قیمت: 32 میلیون تومان

بهترین تبلت اندرویدی مقرون به صرفه با عمر باتری شگفت انگیز
بهترین تبلت های اندرویدی 2023

مشخصات فنی

سی پی یو: سی پی یو هشت هسته ای 2.0 گیگاهرتز
وضوح دوربین: 5 مگاپیکسل (عقب) 2 مگاپیکسل (جلو)
صفحه نمایش: 10.1 اینچی، 1920 در 1200 پیکسل
فضای ذخیره سازی: 32 گیگابایت، 64 گیگابایت
پورت ها: 1x USB-C، جک هدفون، microSD
ابعاد: 9.7*6.5*0.4 اینچ
وزن: 17.8 اونس / 1.1 پوند
وای فای: 802.11a/b/g/n/ac

چرا باید تبلت آمازون فایر 10 اچ دی 2021 را خریداری کنیم

  • عمر باتری ستاره ای
  • صفحه نمایش واضح و روشن
  • شارژ USB-C

چرا نباید تبلت آمازون فایر 10 اچ دی 2021 را خریداری کنیم

  • بلندگوها آنقدر قوی نیستند
  • هنوز برنامه های گوگل را ندارد

آمازون Fire HD 10 (2021) که گزینه پنجم بهترین تبلت های اندرویدی 2023 است یک تبلت از قبل خوب را انتخاب می کند و به روز رسانی های تدریجی را اعمال می کند، مانند صفحه نمایش کمی روشن تر، 1 گیگابایت رم بیشتر و طراحی کوچکتر و سبک تر. اگرچه احتمالاً خرید این تبلت برای هر کسی که مدل 2019 را خریده است یک امر ضروری نیست ، اما نشان دهنده توانایی آمازون در ارائه یک صفحه ارزش محور است که برای بسیاری به اندازه کافی خوب است.

اگر فکر می‌کنید با تاخیر جزئی در عملکرد شما را آزار می‌دهد، باید 30 دلار اضافی برای دریافت آمازون فایر HD 10 پلاس 179 دلاری خرج کنید که مسلماً بهترین تبلت آمازون است که تا کنون خریداری کرده اید. با این حال، Fire HD 10 (2021) هنوز هم برای افرادی که به دنبال دستگاهی برای بررسی معمولی اینترنت، خواندن کتاب‌های الکترونیکی و تماشای ویدیو هستند، عالی خواهد بود. این باعث می‌شود Fire HD 10 در بین بهترین تبلت‌های اندرویدی موجود باشد و یکی از بهترین  تبلت‌هایی باشد  که می‌توانید خریداری کنید- به خصوص اگر بودجه کمی دارید.

با این حال، بزرگترین نقص آن چیز جدیدی نیست. مهم‌تر از همه، Fire OS آمازون همچنان چالش‌برانگیز است و Google Play Store را از دست داده است – به این معنی که برای مثال نمی‌توانید تجربه کامل YouTube را داشته باشید و بسیاری از برنامه‌های عالی را که در آمازون در دسترس نیستند از دست خواهید داد.

قیمت: 10 میلیون تومان

بهترین تبلت اندرویدی زیر 100 دلار

بهترین تبلت های اندرویدی 2023

مشخصات فنی

CPU: پردازنده 4 هسته ای 2.0 گیگاهرتز
وضوح دوربین: 2 مگاپیکسل (عقب)، 2 مگاپیکسل (جلو)
صفحه نمایش: 8 اینچی 1280 در 800 پیکسل
فضای ذخیره سازی: 32 گیگابایت، 64 گیگابایت
حافظه: 2 گیگابایت
پورت ها: جک هدفون. USB-C، microSD،
ابعاد: 8*5.4*0.4 اینچ
وزن: 0.8 پوند (12.5 اونس)
وای فای: 802.11a/b/g/n/ac

چرا باید تبلت آمازون فایر اچ دی 8 را خریداری کنیم

  • عمر باتری شگفت انگیز
  • صفحه نمایش روشن
  • پورت USB-C

چرا نباید تبلت آمازون فایر اچ دی 8 را خریداری کنیم

  • هنوز برنامه Google وجود ندارد
  • برای حذف تبلیغات آمازون هزینه کنید

گزینه ششم ما در مورد بهترین تبلت های اندرویدی 2023 آمازون فایر اچ دی 8 است. اگر کسی از من توصیه‌هایی برای تبلت بخواهد و بودجه‌اش برای iPad بسیار کم باشد، احتمالاً می‌پرسم که آیا مشترک Amazon Prime هستند یا خیر. Amazon Fire HD 8 بهترین تبلت اندرویدی برای آن دسته از افرادی است که عاشق یک معامله خوب هستند، زیرا فقط با قیمت 90 دلار بسیار مناسب است.

عمر باتری چشمگیر 13+ ساعت آن در دریایی از تبلت‌هایی که ما قبلاً برای استقامت آن را تکمیل می‌کنیم، متمایز است، و بله، می‌توانید پورت USB-C قابل برگشت را با این قیمت مناسب برای کیف پول دریافت کنید. حتی دوربین سلفی آن نیز بسیار مناسب است و وب‌کم‌های لپ‌تاپ‌های گران‌تر را مورد زقابت قرار می‌دهد.

Amazon Fire HD 8 بدون برخی از اصول اولیه دیگر که ممکن است با شنیدن “تبلت اندروید” انتظار داشته باشید ارائه می شود. Google Play Store، همراه با بسیاری از برنامه های پادکست عالی را در این تبلت در اختیار ندارید. بله، این بدان معناست که برنامه‌های YouTube و Gmail را نمی‌توان در این تبلت استفاده کرد، و شما مجبور به دسترسی به نسخه‌های مرورگر وب این سرویس‌های استاندارد، در مرورگر وب اکثرا قابل قبول Silk آمازون هستید. 

قیمت: 5 میلیون تومان

بهترین تبلت اندرویدی که قیمت آن نگران کننده نیست
بهترین تبلت های اندرویدی 2023

مشخصات فنی

CPU: اسنپدراگون کوالکام 865+
صفحه نمایش: پنل TFT 11 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل
فضای ذخیره سازی: 128/256 گیگابایت
حافظه: 6/8 گیگابایت
پورت ها: USB-C، microSD
ابعاد: 10*6.5*0.2 اینچ
وزن: 1.1 پوند
وای فای: Wi-Fi 6

چرا باید تبلت سامسونگ گلکسی تب S7 را خریداری کنیم

  • عمر باتری فوق العاده
  • صفحه نمایش 120 هرتزی زیبا
  • طراحی نازک و سبک

چرا نباید تبلت سامسونگ گلکسی تب S7 را خریداری کنیم

  • صفحه‌کلید جلد کتاب دارای طرح‌بندی فشرده است
  • حالت DeX هنوز جای رشد دارد

گزینه هفتم ما در مورد بهترین تبلت های اندرویدی 2023 سامسونگ گلکسی تب S7 است. دوستداران تبلت اندرویدی قبل از اینکه حتی از وجود گلکسی S7 سامسونگ بدانند به آن نیاز داشتند. این تبلت زیبا نازک، سبک است و حاشیه‌های باریکی برای زیبایی تمام صفحه‌ای دارد که اپل سال‌ها با iPad Pro به کاربران ارائه می‌کرد. صفحه نمایش Tab S7 به قدری روشن و رنگارنگ است که دوست دارید از آن برای تماشای نتفلیکس بعدی خود استفاده کنید. و بیش از 13 ساعت در تست عمر باتری ما صرف شد. علاوه بر آن، شما یک تجربه برنامه اندرویدی پنجره‌دار در حالت DeX (که می‌تواند از مقداری پولیش استفاده کند) دریافت می‌کنید، اما برای انجام کار بسیار مناسب است.

با این حال، ما چیزهای بیشتری از صفحه کلید جلد کتاب Tab S7 می خواهیم (افزونه اضافی 199 دلاری). کلیدهای اعداد آن برای برخی بسیار کوچک خواهد بود و اگر اغلب از حالت لپ‌تاپ به حالت تبلت منتقل می‌شوید، مونتاژ طراحی دو تکه آن کمی آزاردهنده است. همچنین، آرزو می‌کنیم اسنپدراگون 865 پلاس کمی بیشتر در مرحله خود باشد، زیرا بنچمارک‌ها نشان می‌دهند که تراشه‌های Core i5 و Apple A12Z اینتل در حال چرخش هستند. بنابراین در حالی که برخی تبلت‌های اندرویدی ارزان‌تر (و هنوز هم خوب) را انتخاب می‌کنند، Galaxy Tab S7 تبلت سطح بالایی است که کاربران اندرویدی شایسته آن هستند.

قیمت: 29 میلیون تومان

تبلت اندرویدی قدرتمندی که می تواند جایگزین لپ تاپ شود
بهترین تبلت های اندرویدی 2023

مشخصات فنی

CPU: پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 8 نسل 1
وضوح دوربین: 12 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل UW (جلو)، 13 مگاپیکسل AF + 6 مگاپیکسل UW (پشت)
صفحه نمایش: 14.6 اینچی، 2960 x 1848 پیکسل
فضای ذخیره سازی: 128 گیگابایت، 256 گیگابایت، 512 گیگابایت
پورت ها: 1x USB-C، microSD
ابعاد: 10*6.5*0.2 اینچ
وزن: 1.4 پوند
وای فای: WiFi 6E (2.4/5/6GHz)

چرا باید تبلت سامسونگ گلکسی تب S8 اولترا را خریداری کنیم

  • صفحه نمایش OLED بزرگ و زیبا
  • طراحی شیک
  • رابط اندروید Snappy

چرا باید تبلت سامسونگ گلکسی تب S8 اولترا را خریداری کنیم

  • ممکن است برای برخی بیش از حد بزرگ باشد
  • گران تر از لپ تاپ های بهتر

سامسونگ گلکسی Tab S8 Ultra (1099 دلار) که گزینه نهایی ما در مورد بهترین تبلت های اندرویدی 2023 است اولین تبلتی است که به معنای واقعی کلمه بر روی iPad Pro سایه افکنده است . با صفحه نمایش 14.6 اینچی OLED فوق العاده خود، این تخته سنگ اندرویدی آیپد پرو 12.9 اینچی را در مقایسه با آن زیبا جلوه می دهد. و با اتصال صفحه کلید اختیاری و بهبود حالت چند پنجره ای، Galaxy Tab S8 Ultra به طور بالقوه می تواند جایگزین لپ تاپ شود.

سامسونگ به وضوح گزینه های هیبریدی و خانگی را با Galaxy Tab S8 Ultra هدف قرار داده است، زیرا دوربین‌های جلوی دوگانه را با پشتیبانی تا رزولوشن 4K برای تماس‌های ویدیویی و همچنین قاب‌بندی خودکار برای نگه داشتن شما در قاب در حین حرکت در اختیار دارد. به‌علاوه، کاهش نویز پیشرفته‌ای وجود دارد تا مطمئن شوید که با صدای بلند و واضح از آن عبور می‌کنید.

از دیگر ویژگی های برجسته Tab S8 Ultra می توان به تراشه سریع اسنپدراگون 8 نسل 1، تجربه S Pen با تاخیر کم، شارژ سریع 45 واتی و ادغام بهبود یافته با گوشی های سری گلکسی اس اشاره کرد.

Galaxy Tab S8 Ultra با قیمت 1099 دلار قیمت بالایی دارد. اما ترکیبی مست کننده از اندازه، سرعت و تطبیق پذیری را ارائه می دهد که آن را به یکی از بهترین تبلت های موجود در بازار تبدیل می کند.

قیمت: 45 میلیون تومان

چگونه بهترین تبلت اندرویدی را برای خود انتخاب کنیم

وقتی نوبت به انتخاب بهترین تبلت اندرویدی برای شما می رسد، با فکر کردن به برنامه هایی که می خواهید شروع کنید. بله، عمر باتری و عملکرد در بسیاری از این تبلت ها به قدری مشابه است که می توانید به راحتی نیمی از این لیست را با فکر کردن به اینکه آیا تبلت اندروید بعدی خود را برای چیزی فراتر از Netflix و Spotify نیاز دارید یا نه، حذف کنید.

کسانی که تک تک برنامه‌ها را روی گوشی اندرویدی خود می‌خواهند، احتمالاً باید نگاهی به تبلت‌های آمازون فایر بردارند، زیرا این تبلت‌ها برای دریافت جی‌میل یا هر یک از برنامه‌های Google به‌عنوان برنامه نیاز به پریدن از حلقه‌ها (و غیرفعال کردن ویژگی‌های حفاظت امنیتی) دارند. اگر به آن برنامه‌ها در تبلت خود نیاز ندارید، یا می‌توانید از نسخه‌های قدیمی‌تر و کمتر ستاره‌ای آن برنامه‌ها در مرورگر وب استفاده کنید، می‌توانید تبلت‌های Fire را در نظر بگیرید.

اگر همه برنامه‌ها را می‌خواهید، سه سؤال دارید که هر کدام پاسخ خاص خود را دارد. آیا شما عمدتاً محتوا را مصرف می کنید؟ Galaxy Tab S6 Lite را دریافت کنید. آیا به دنبال دستگاهی هستید که بتوانید یک سند Word را منتشر کنید و احتمالاً لپ تاپ خود را جایگزین کنید؟ Galaxy Tab S6 برای شما مناسب است. به دنبال تبلتی برای به اشتراک گذاشتن با خانواده هستید؟ MediaPad M5 Lite هواوی بهترین گزینه برای شماست.

کسانی که با محدودیت‌های تبلت‌های آمازون موافق هستند، باید Fire 7 را برای استفاده‌های کم‌تقاضا، و Fire HD 8 را اگر برای افرادی با استانداردهای کمی بالاتر خریداری می‌کنند، انتخاب کنند. و اگر به‌دنبال بهترین‌های مجموعه اقتصادی هستید، Fire HD 10 برای شما مناسب است.

چگونه تبلت های اندرویدی را تست می کنیم

اولین کاری که برای جدا کردن تبلت های بزرگ از جوکرها انجام می دهیم این است که تمام جنبه های مختلف آنها را آزمایش کنیم. تست باتری مبتنی بر وب گردی ما مدت زمانی است که یک تبلت می تواند اینترنت را مرور کند، با نمایشگر آن روی 150 نیت روشنایی تنظیم شده است. اما برای اینکه بفهمیم چه درصدی از روشنایی برابر با 150 نیت است، یک سری تست نمایشگر انجام می‌دهیم تا میزان رنگارنگ بودن پنل (که با عدد خروجی sRGB اندازه‌گیری می‌شود) و همچنین میزان روشنایی آن را اندازه‌گیری کنیم. سپس، تست‌های بنچمارک را روی تبلت مذکور اجرا می‌کنیم، از جمله آخرین نسخه معیار عملکرد عمومی Geekbench.

یکی دیگر از کارهایی که ما برای ارزیابی تبلت‌های اندرویدی انجام می‌دهیم این است که فروشگاه برنامه را بررسی کنیم تا ببینیم آیا یک تجربه واقعی اندروید را دریافت می‌کنید یا دیدگاه شرکتی در مورد آن. مورد دوم یک ناامیدی بزرگ است – اگرچه ما در این مرحله هیچ چیز متفاوتی از آمازون انتظار نداریم. در تبلت ها با تنظیمات کنترل‌های والدین، ما سعی می‌کنیم حفره‌های موجود در محدودیت‌های گفته شده را پیدا کنیم تا قبل از اینکه فرزندانتان بتوانند پرچم‌های قرمز را پیدا کنند.

سپس، ما فقط از تبلت ها استفاده می کنیم، همانطور که اگر مالک آنها بودیم. برگه بعد از تب و برنامه بعد از برنامه را باز می کنیم تا ببینیم آیا می توانیم بدون مشکل چند کار را انجام دهیم یا خیر. ما همچنین ویدیوهای یوتیوب را تماشا می‌کنیم زیرا اندازه‌گیری‌های خروجی رنگ (sRGB) و روشنایی (nits) کل داستان را نشان نمی‌دهند. فقط از طریق همه این آزمایش‌ها، می‌توانیم مطمئن باشیم که ارزیابی کاملی از ارزش تبلت به شما ارائه می‌کنیم.

منبع: TOMSGUIDE.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید