بهترین برنامه های پادکست اندروید با لینک مستقیم دانلود

بهترین برنامه های پادکست اندروید . آیا به دنبال بهترین برنامه پادکست برای اندروید هستید؟ در این مقاله ما شما را با برنامه هایی آشنا می کنیم که به شما در دانلود، کشف، گوش دادن و موارد دیگر کمک می‌کنند.

بهترین برنامه های پادکست اندروید

محبوبیت پادکست ها همچنان در حال افزایش است، به این معنی که افراد بیشتری از همیشه می پرسند که بهترین برنامه پادکست برای اندروید کدام است.

متأسفانه، به دلیل انتخاب گسترده برنامه‌های پادکست اندروید، پاسخ به این سؤال ساده نیست. اما نگران نباشید – ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد نقد و بررسی گوشی شیائومی 12 پرو, قیمت و مشخصات فنی و بررسی گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو ، مشخصات فنی و قیمت مشاهده کنید.

1. Pocket Casts

بهترین برنامه های پادکست اندروید

Pocket Cast که اولین گزینه ما در مورد بهترین برنامه های پادکست اندروید است برای مدت طولانی مورد علاقه کاربران اندروید بوده است و با به روز رسانی های منظم خود، همچنان بهتر می شود. این برنامه یکی از پر ویژگی ترین پخش کننده های پادکست موجود است.

این برنامه دارای جلوه‌ های صوتی، امکان برنامه‌ ریزی دانلود در هنگام خواب، پشتیبانی از استریم اپیزود در حین پرواز، همگام‌ سازی خودکار قسمت‌ها بین Android، iOS و برنامه وب و گزینه‌ های ذخیره‌سازی متعدد است.

همچنین می‌تواند قسمت‌ ها را مستقیماً از دستگاه شما به Chromecast شما پخش کند و اینکه این برنامه با Android Auto سازگار است. نکته مهم این است که همه اشتراک های شما در فضای ابری ذخیره می شوند. اگر اتفاقی برای دستگاه شما بیفتد، کتابخانه خود را از دست نخواهید داد.

لینک دانلود: Pocket Casts

2. Spotify

بهترین برنامه های پادکست اندروید

Spotify که گزینه دوم بهترین برنامه های پادکست اندروید است یکی از بهترین راه‌ ها برای پخش موسیقی است و همچنین به عنوان یک پخش کننده پادکست نیز عمل می‌کند، که میزبان کتابخانه وسیعی از پادکست‌ ها در کنار برخی از پادکست‌های انحصاری است. رابط کاربری پخش کننده موسیقی و پخش کننده پادکست کاملاً متفاوت است، بنابراین لازم نیست نگران کنترل ها باشید.

می‌توانید با جستجوی نام‌ ها یا قسمت‌ های پادکست‌ها به پادکست‌ها دسترسی پیدا کنید، یا با رفتن به بخش پادکست‌ ها در برگه جستجو، موارد جدید را کشف کنید. یک پخش کننده پادکست عالی دارد که ویژگی های زیادی دارد.

می توانید سرعت را تغییر دهید، یک تایمر خواب تنظیم کنید، ۱۵ ثانیه به جلو یا عقب بروید، قسمت‌ها را دانلود کنید و آن‌ها را در دستگاه مورد علاقه‌تان پخش کنید. Spotify برای استفاده با تبلیغات رایگان است، اما می‌توانید طرح Premium را دریافت کنید که از 9.99 دلار در ماه شروع می‌شود.

لینک دانلود: Spotify

3. Google Podcasts

بهترین برنامه های پادکست اندروید

اگر به دنبال یک پخش کننده پادکست ساده و در عین حال غنی هستید، Google Podcasts که گزینه سوم ما در مورد بهترین برنامه های پادکست اندروید است می تواند یک انتخاب عالی باشد. این یک برنامه سبک وزن است که منابع زیادی را در گوشی اندرویدی شما مصرف نمی کند.

این میزبان یک کتابخانه عظیم از پادکست‌ ها است و به شما امکان می‌دهد در صورت تمایل به دریافت اعلان‌ ها هر زمان که یک قسمت پخش می‌شود، در آنها مشترک شوید. علاوه بر این، رابط کاربری آسان برای پیمایش است و برنامه نمایش ها و قسمت های جدید را بر اساس سابقه شنیداری شما توصیه می کند.

همچنین می‌توانید سرعت را تغییر دهید، تایمر خواب تنظیم کنید، قسمت‌ها را دانلود کنید و حتی آن‌ها را روی هر دستگاه پشتیبانی‌شده پخش کنید. در نهایت، استفاده از پادکست Google رایگان است و نیازی به اشتراک اضافی ندارید.

لینک دانلود: Google Podcasts

4. Stitcher

بهترین برنامه های پادکست اندروید

برنامه Stitcher که گزینه چهارم ما در مورد بهترین برنامه های پادکست اندروید است یکی از بسیاری از برنامه‌ های رایگان برای گوش دادن به پادکست‌ هاست که نام خود را به عنوان یک سرویس رادیویی اینترنتی بر اساس تقاضا مطرح کرد، اما رشد آن بسیار بیشتر از این است. هم اکنون این برنامه یکی از بهترین برنامه های پادکست برای اندروید است.

هنگامی که همه پادکست های مورد علاقه خود را اضافه کردید، می توانید آنها را به یک ماراتن طولانی رادیویی وصل کنید. این برنامه حتی به شما امکان می دهد آنها را با محتوای واقعی رادیویی، مانند اخبار فوری و برنامه های مورد علاقه خود، در هم آمیخته کنید.

همچنین به لطف موتور کشف پادکست خود که محتوای جدید را بر اساس سلیقه شنیداری و موضوعات مورد علاقه شما پیشنهاد می کند، در معرفی نمایش های جدید به شما عالی است.

لینک دانلود: Stitcher

5. Castbox

بهترین برنامه های پادکست اندروید

Castbox که گزینه پنجم ما در مورد بهترین برنامه های پادکست اندروید است دارای میلیون ها پادکست است و همچنین به عنوان یک پخش کننده کتاب های صوتی دو برابر می شود. این برنامه دارای یک رابط کاربری حداقل و آسان برای ناوبری است. می‌توانید کانال‌ های پادکست مختلفی را در بخش شبکه‌ها پیدا کنید، مانند TED Talks، The Economist، NPR، BBC، Castbox Originals و بسیاری دیگر.

این برنامه دارای یک کتابخانه عظیم از پادکست ها است زیرا آنها را از فیدهای RSS مختلف، کتابخانه های iTunes و موارد دیگر تهیه می کند. می‌توانید سرعت یک قسمت را در حین گوش دادن تغییر دهید، قسمت‌ها را دانلود کنید، تایمر خواب تنظیم کنید، صدا را افزایش دهید و خیلی موارد دیگر.

علاوه بر این، ویژگی “Trim silence” به شما امکان می دهد بخش های بی صدا را از قسمت ها حذف کنید. از طرف دیگر حالت Zen به شما امکان می دهد موسیقی محیطی سفید پخش کنید که به شما کمک می کند آرامش داشته باشید. استفاده از این برنامه برای برخی از تبلیغات رایگان است، اما می‌توانید با 0.99 دلار در ماه مشترک نسخه Premium شوید.

لینک دانلود: Castbox

6. Podbean

بهترین برنامه های پادکست اندروید

Podbean که گزینه ششم ما در مورد بهترین برنامه های پادکست اندروید است دارای یک رابط کاربری ساده و آسان برای پیمایش است که به شما امکان می دهد از بین پادکست های زیادی انتخاب کنید. این برنامه به شما امکان می دهد در کانال های پادکست محبوب مانند NPR، CBC، نیویورک تایمز و بسیاری دیگر مشترک شوید. این برنامه به شما امکان می دهد پادکست های جدید را از طریق موضوعات پرطرفدار یا دسته بندی های مختلف مرور کنید. همچنین پادکست های جدید را بر اساس سابقه شنیداری شما توصیه می کند.

Podbean به شما امکان می‌دهد سرعت قسمت را تنظیم کنید، قسمت‌ها را دانلود کنید، تایمر خواب تنظیم کنید، صدا را افزایش دهید و خیلی چیزهای دیگر. این یک استودیوی پادکست دارد که به شما امکان می دهد در صورت داشتن پادکست خودتان را ضبط و ویرایش کنید. Podbean برای استفاده در برخی از تبلیغات رایگان است، اما می توانید با 9.99 دلار در سال عضو طلایی شوید.

لینک دانلود: Podbean

7. Podcast Republic

بهترین برنامه های پادکست اندروید

Podcast Republic که گزینه هفتم ما در مورد بهترین برنامه های پادکست اندروید است خود را به عنوان قابل تنظیم ترین برنامه پادکست اندروید در Google Play معرفی می کند. این برنامه پادکست ها و رادیو زنده را در یک رابط واحد قرار می دهد. همچنین می‌توانید از آن برای مدیریت کتاب‌ های صوتی، کانال‌ های YouTube، اشتراک‌های SoundCloud و فیدهای RSS خود استفاده کنید.

از دیگر ویژگی های مهم می توان به تقویت کننده صدا، اسکاپ بی صدا و سرعت پخش متغیر اشاره کرد. حتی می‌توانید یک پادکست را برنامه‌ ریزی کنید تا در ساعت مشخصی هر روز شروع به پخش کند، به این معنی که می‌توانید هر روز صبح با محتوای مورد علاقه خود بیدار شوید.

اگرچه Podcast Republic یکی از بهترین برنامه‌های پادکست رایگان اندروید است، اما نسخه‌ای بدون آگهی نیز وجود دارد که 2 دلار برای شما بازگردانده است.

لینک دانلود: Podcast Republic

8. Snipd

بهترین برنامه های پادکست اندروید

Snipd که گزینه آخر ما در مورد بهترین برنامه های اندروید است با سایر برنامه های پخش کننده پادکست متفاوت است زیرا از هوش مصنوعی برای بسیاری از ویژگی ها استفاده می کند. این رابط کاربری عالی و شهودی دارد و به شما امکان می‌دهد پادکست‌ های جدید و نکات برجسته آنها را در یک فید به سبک TikTok کشف کنید.

علاوه بر این، می‌ توانید هر لحظه را در پادکست‌ ها تنها با یک کلیک ذخیره کنید، و هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند متن و خلاصه یک قسمت را به سرعت دریافت کنید. علاوه بر این، می توانید یادداشت های خود را اضافه کنید، آنها را در مجموعه ها سازماندهی کنید و به خوبی با برنامه هایی مانند Notion، Obsidian و موارد دیگر ادغام می شود.

هوش مصنوعی در Snipd به شما امکان می دهد لحظات را در یک پادکست خاص و همچنین در رونوشت ها جستجو کنید. می‌توانید نکات برجسته را بیابید و به اشتراک بگذارید یا از آنها ویدیو ایجاد کنید. بهترین بخش در مورد این برنامه این است که استفاده از آن رایگان است و هیچ تبلیغاتی ندارد.

لینک دانلود: Snipd

]چیزهای بیشتری را در مورد نحوه کشف پادکست های جدیدی که دوست دارید بدانید

اگر نمی توانید صفحه نمایش را تماشا کنید، پادکست ها راهی عالی برای سرگرم نگه داشتن خود هستند. اینها برخی از بهترین برنامه هایی بودند که به شما امکان می دهند از پادکست های اندروید لذت ببرید. اگر شیفته پادکست هستید، می توانید پادکست خود را با برنامه هایی مانند Anchor ایجاد کنید.

علاوه بر این، حتی با برنامه‌های مناسب، پیدا کردن پادکست‌های دلخواه سخت است. خوشبختانه، برخی از خدمات می توانند به شما کمک کنند پادکست هایی را که ارزش شنیدن دارند پیدا کنید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید