بهترین اپلیکیشن ویرایش حرفه ای عکس و ویدیو در گوشی

بهترین اپلیکیشن ویرایش حرفه ای عکس و ویدیو گوشی

ویرایش عکس و ویدیو در چند سال اخیر فقط مختص به کامپیوتر خانگی و دسکتاپ بود ، حالا ما سعی داریم بهترین اپلیکیشن ویرایش حرفه‌ای عکس و ویدیو گوشی را برای شما معرفی کنیم تا ببینید گوشی های هوشمند تا چه اندازه پیشرفت کرده‌اند که بتوان از طریق آن‌ها تصاویر یا ویدیوها را به راحتی ویرایش و در بخش‌های مختلف ارسال کرد.

معرفی بهترین اپلیکیشن ویرایش حرفه‌ای عکس و ویدیو

اپلیکیشن های ویرایش عکس

اپلیکیشن Adobe Lightroom

بهترین اپلیکیشن ویرایش حرفه ای عکس و ویدیو

Adobe Lightroom به یک استاندارد مدیریت و ویرایش عکس های دیجیتال در بین بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس تبدیل شده است. خوشبختانه ، به دلیل رابط کاربری ساده و ویژگی‌های همگام‌سازی فوق العاده ، مدیریت و ویرایش عکس ها در نسخه مبتنی بر اندروید، این اپلیکیشن بسیار کاربردی است. در هر دو سیستم عامل Android و iOS اپلیکیشن adobe Lightroom یک مدیر و ویرایشگر عکس کامل است ، با پشتیبانی از عکس RAW ، از پیش تنظیم‌شده ، تنظیم نوردهی ، واترمارکینگ و موارد دیگر امکانات بسیار زیادی نیز دارد.

بارگیری و ویرایش عکس ها در این نرم افزار رایگان است ، اما اگر می‌خواهید امکان همگام‌سازی عکس های خود را در دستگاه‌ها و استفاده از ویژگی‌های بهتر داشته باشید ، باید از برنامه Adobe’s Creative Cloud Adobe استفاده کنید که هزینه آن 10 دلار در هر ماه است و دسترسی به فتوشاپ و لایت روم کلاسیک در دسکتاپ را نیز می‌دهد.

و در حالی که Lightroom CC ابزار ویرایش‌های عکس را ایجاد می‌کند ، این برنامه همچنین دارای یک دوربین داخلی است که می‌تواند با گزینه‌هایی مانند نوردهی طولانی و ابزارهای پیشرفته‌تر ، کاری بیشتر از برنامه دوربین اصلی گوشی شما انجام دهد.

دانلود اپلیکیشن Adobe lightroom برای اندروید

دانلود اپلیکیشن Adobe lightroom برای iOS

اپلیکیشن Photoshop Express

بهترین اپلیکیشن ویرایش حرفه ای عکس و ویدیو

حالا که صحبت از ابزارهای عکاسی با درجه حرفه‌ای شد، شاید هیچ ابزاری ویرایش عکس بهتر از Adobe Photoshop نباشد ادوبی مدتی نسخه Express را منتشر کرد که در عین حال به‌اندازه همتای دسکتاپ خود قدرتمند نیست ، اما به شما امکان می‌دهد عکس ها را برش دهید ، نوردهی را تنظیم کنید و کارهای مختلفی را انجام دهید.

حتی می‌توانید از پیش تنظیم‌های خود را ایجاد کنید ، که می‌تواند در هنگام ویرایش عکس ها درگوشی هوشمند خود، صرفه‌جویی در وقت زیادی باشد. فتوشاپ اکسپرس همچنین دارای یک ابزار درمانی (مانند استفاده از شما برای از بین بردن آکنه در یک پرتره) ، گزینه‌های محو شدن و الگوهای کولاژ است. اگر می‌خواهید با یک لایه در یک برنامه Adobe کار کنید ، با این حال ، Photoshop Mix برنامه‌ای است که شما به دنبال آن هستید و یکی از بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس در گوشی خواهد بود.

اکنون Photoshop برای iPad عرضه شده است ، و برای سیستم عامل مک نیز موجود است. اگر قبلاً یک iPad Pro و اشتراکی عکاسی Adobe Creative Cloud داشته باشید ، Photoshop برای iPad نزدیک‌ترین برنامه به ابزار رایج دسکتاپ خواهد بود.

دانلود اپلیکیشن Adobe Express برای اندروید

دانلود اپلیکیشن Adobe Express برای iOS

اپلیکیشن Snapseed

اپلیکیشن snapseed

Snapseed اپلیکیشن ویرایش حرفه‌ای عکس در گوشی که توسط گوگل طراحی شده است. این دستگاه دارای تعداد گسترده‌ای از گزینه‌های ویرایش عکس های شخصی و سایر تصاویر است.

Snapseed با استفاده از تعدادی از قابلیت‌ها قادر به تغییر وضوح تصویر ، تاری ، درجه حرارت و سایر خصوصیات از جمله پوشش‌های دانه دار ، جلوه‌های چرخشی فیلم به سبک 1960 یا فیلتر منحصر به فرد Retrolux ، به شما امکان کنترل تصاویر را می‌دهد.

شما حتی می‌توانید جلوه‌های عکس را ، مانند Layers در Photoshop ، انباشته کنید و هر بار ویرایش یک عکس ، نتیجه کاملاً جدیدی را آسان کنید. گزینه‌های پیشرفته‌تر ، مانند محصولات چشم انداز ، یک برس شفابخش ، منحنی‌ها و تنظیمات محلی نیز گنجانده شده است ، و این گزینه برای کاربرانی که مایل به بارگیری چندین برنامه برای ویرایش عکس نیستند ، گزینه‌ای عالی است.

یکی از قابلیت‌های این اپلیکیشن امکان تغییر زاویه سر و صورت در تصویرهایی است که سلفی گرفته‌اید. حتما این ویژگی را امتحان کنید.

دانلود اپلیکیشن Snapseed برای اندروید

دانلود اپلیکیشن Snapseed برای iOS

اپلیکیشن VSCO

بهترین اپلیکیشن ویرایش حرفه ای عکس و ویدیو

VSCO با تلفظ ویزکو ، یک برنامه ویرایش عکس است که با ایده ایجاد عکس های تلفن هوشمند شما بیشتر شبیه به فیلم طراحی شده است. علاوه بر مجموعه پالایه‌های موجود ، VSCO به شما امکان می‌دهد پالایه‌های از پیش تعیین شده را نیز خریداری کنید ، که هر کدام زیبایی خاص خود را برای انواع خاص تصاویر دارند.

VSCO همچنین دارای یک شبکه اجتماعی داخلی است که شامل هنرمندان حرفه‌ای و آماتور و عکاسانی نیز می‌شود که کارهای خود را در محیطی با تمرکز بیشتر از دوست داشتن اینستاگرام به اشتراک می‌گذارند.

VSCO با داشتن ابزار درجه یک حرفه‌ای و کنترل دوربین پیشرفته ، یک برنامه عالی برای افراد تازه کار و حرفه‌ای است. عکاسان موبایل می‌توانند آن را به صورت رایگان بارگیری کنند ، اما اشتراک عضویت VSCO با بیشترین ابزار و پالایه‌های موجود نیز وجود دارد.

دانلود اپلیکیشن VSCO برای اندروید

دانلود اپلیکیشن VSCO برای iOS

بهترین اپلیکیشن ویرایش ویدیو

اپلیکیشن Adobe Premiere Rush

بهترین اپلیکیشن ویرایش عکس و ویدیو Adobe Premiere rush است که به راحتی امکانات وسیعی را برای ویرایش ویدیو به صورت حرفه‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد.

Adobe Premiere Rush اکنون جایگزین اپلیکیشن قبلی Adobe Premiere شده است. این برنامه جدید به شما امکان می‌دهد فیلم‌های تلفن‌های هوشمند خود را در هر سکویی بارگذاری، ویرایش و به اشتراک بگذارید.

این کمک می‌کند تا بتوانید فیلم‌های حرفه‌ای ویرایش کرده به اشتراک بگذارید یا از طریق رسانه‌های اجتماعی به طور مستقیم از برنامه به اشتراک بگذارید و به شما امکان می‌دهد تا در هر دستگاهی که متعلق به شما باشد ، از جمله آیفون‌ها ، iPad ها ، دستگاه‌های Android و رومیزی با آن کار کنید.

ویژگی‌های ویرایش شامل چیدمان و کشیدن فیلم ، صدا ، گرافیک و عکس ها و تقویت رنگ ، عناوین ، انتقال‌ها ، صوتی و موارد دیگر است. چهار آهنگ ویدیویی و سه آهنگ صوتی به شما انعطاف‌پذیری خلاق می‌دهد. می‌توانید عناوین را از ابتدا با قالب‌های داخلی و متحرک سفارشی کنید و رنگ ، اندازه و فونت را تغییر دهید و به Adobe Stock دسترسی بیشتری داشته باشید.

همچنین می‌توانید موسیقی را اضافه کنید ، صدا را ضبط کنید و از ابزارهای پیشرفته‌ای استفاده شده توسط موتور هوش مصنوعی Sensei برای تعادل صدا ، کاهش نویز خودکار استفاده کنید. اشتراک‌گذاری ویژگی‌ها به شما امکان می‌دهد نسبت به ابعاد ویدیو را برای کانال‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام ، فیس‌بوک و یوتیوب به راحتی تغییر دهید.

تمام ویدیوهای شما به طور خودکار با ابر همگام‌سازی می‌شود ، بنابراین می‌توانید آن را از هر سیستم عامل بازیابی کنید. راش برای استفاده نامحدود ساخته نشده مگر اینکه شما با مبلغ 10 دلار در ماه برای استفاده نامحدود و 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری ارتقا دهید .

اگر یا شما مشترک Adobe Creative Cloud یا Adobe Premiere Pro هستید ، در این صورت راش رایگان است.

دانلود اپلیکیشن Adobe Premiere Rush برای iOS

دانلود اپلیکیشن Adobe Premiere Rush برای اندروید

اپلیکیشن iMovie

اپلیکیشن imovie

یکی دیگر از اپلیکیشن های حرفه برای ویرایش ویدیو و عکس iMovie است که برای iOS ساخته شده است.

iMovie for iOS برنامه همراه با برنامه دسکتاپ اپل با همین نام است. برنامه تلفن همراه ورود به فیلم‌ها و تریلرهای زیبا ، به سبک هالیوود را در iPhone یا iPad شما ارائه می‌دهد.

رابط لمسی بصری برنامه باعث رفع موانع ویرایش فیلم برای مبتدیان می‌شود در حالی که اپل مضامین آماده را برای ساخت فیلم با عناوین ، انتقال‌ها و موسیقی هماهنگ در بسته ها قرار می‌دهد. می‌توانید فیلم‌های خود را با فیلترها ، slo-mo ، موسیقی متن فیلم سریع ، به جلو ، داخلی ساخته شده و جلوه‌های صوتی تقویت کنید ، یا فقط روی ویدیو دوبله کنید.

از میان جلوه‌های ویژه آن می‌توان به صفحه سبز ، اسپلیت و تصویر در تصویر اشاره کرد. از میان 14 قالب تریلر ، آرم و اعتبار فیلم قابل تنظیم ، و فیلم تریلر را مستقیماً از برنامه ضبط کنید. وقتی ساخت ویدیوی خود را به پایان رسانید ، می‌توانید به راحتی پروژه‌ها را برای بهتر کردن بیشتر بین iPhone ، iPad یا Mac خود جابجا کنید یا مانیتور را برای ویرایش در صفحه بزرگ به برنامه تلفن همراه وصل کنید.

سپس ، فیلم پایان یافته را در کتابخانه عکس خود ذخیره کنید یا آن را در YouTube در 4K یا 1080p با حداکثر 60 فریم در ثانیه به اشتراک بگذارید. جدیدترین نسخه‌ها به شما امکان دسترسی ویدیو از هارد اکسترنال ، کارتهای SD و درایوهای USB را می‌دهند. همچنین در iOS 13. پشتیبانی از حالت تاریک و یک صفحه اشتراک اشتراکی جدید نیز وجود دارد. اکنون وقتی موسیقی متن را در تنظیمات پروژه اضافه می‌کنید ، موسیقی متن فیلم به طور خودکار با طول فیلم شما مطابقت دارد.

دانلود اپلیکیشن iMovie برای iOS

اپلیکیشن Vizmato

یکی از ساده‌ترین و جذاب‌ترین و در عین حال بهترین اپلیکیشن های ویرایش ویدیو گوشی هوشمند Vizmato است.

اگر قصد ساخت فیلم را دارید و می‌خواهید با این کار لذت ببرید ، به غیر از Vizmato اپلیکیشن دیگری را انتخاب نکنید

برنامه نمایش به صورت اسلایدها و ویرایش ویدیو به شما امکان می‌دهد فیلترها ، مضامین ، موسیقی ، جلوه ها و متن را برای اشتراک در Facebook ، Instagram ، YouTube ، Whatsapp و سایر رسانه‌های اجتماعی به فیلم اضافه کنید. Vizmato بیش از 20 مضمون ویدیویی و دو برابر بیشتر جلوه‌های ویژه به علاوه 140 نمونه موسیقی پس زمینه برای افزودن به فیلم‌های شما فراهم می‌کند.

یک جلوه تعویض صدا به شما امکان می‌دهد تا صدای خود را مبدل کنید تا مانند کودک ، چیپمک ، شبح و سایر شخصیت‌ها به صدا درآید. می‌توانید سرعت فیلم‌برداری را آهسته ، سرعت بخشیده و یا معکوس کنید یا متن و برچسب‌های دلخواه را به فیلم خود اضافه کنید. سازنده نمایش پرده‌ای به شما امکان می‌دهد تا عکس ها را با فیلم با موضوع و موسیقی بدون حق امتیاز به فیلم‌ها تبدیل کنید. این برنامه همچنین به شما امکان می‌دهد از طریق ضبط کننده زنده آن فیلم HD را ضبط کنید. Vizmato رایگان است ، اما اشتراکی در نسخه Pro با 12 دلار در سال ، علامت را از بین می‌برد ، یک بسته ویژوال FX اضافه می‌کند ، و دسترسی به موسیقی بدون حق امتیاز بیشتری را فراهم می‌کند.

دانلود اپلیکیشن Vizmato برای اندروید

دانلود اپلیکیشن Vizmato برای iOS

برای دانلود بهترین والپیپر های گوشی و لپتاپ ، بهترین اپلیکیشن برای سرگرمی و اپلیکیشن های تبدیل ویدیو به Mp3 نیز می توانید این مطالب را مطالعه کنید.

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید