بهترین اپلیکیشن ها برای افزایش حافظه گوشی با لینک دانلود مستقیم

اپلیکیشن های افزایش حافظه گوشی

بهترین اپلیکیشن ها برای افزایش حافظه گوشی با لینک دانلود مستقیم. معرفی اپلیکیشن هایی همچون Droid Optimizer و Norton Clean و اندروید و آیفون iOS.

بهترین اپلیکیشن ها برای افزایش حافظه گوشی

اپلیکیشن های پاک کننده گوشی برای اندروید با پاک کردن فایل‌ های ناخواسته که فضای دستگاهتان را اشغال می‌کنند به افزایش حافظه گوشی کمک می کنند.

اپلیکیشن های افزایش حافظه گوشی

بیشتر مردم فقط زمانی به پاک کردن گوشی خود فکر می کنند که با مشکلی روبرو شوند. دستگاه‌ های اندرویدی به اندازه‌ای هوشمند هستند که نیازی به تعمیر و نگهداری منظم نداشته باشند، اما هنوز هم ایده خوبی است که هر چند وقت یک‌ بار یک تنظیم دیجیتال انجام دهید. تأثیر سازماندهی دیجیتالی خود را دست کم نگیرید — ممکن است که با افزایش حافظه گوشی, گوشی شما برای مدت طولانی تری کاردهی داشته باشد.

ترفند این است که اپلیکیشن های افزایش حافظه گوشی کاربردی را پیدا کنید. در بهترین حالت، یک اپلیکیشن افزایش حافظه گوشی بد, فضای ذخیره سازی را هدر می دهد. در بدترین حالت، می تواند شما را با بدافزار آلوده کند و با تبلیغات شما را اسپم کند. با این حال، همه اپلیکیشن های پاک‌ کننده اندروید بی‌فایده نیستند، بنابراین ما به شما کمک می‌کنیم برنامه‌ هایی را که ارزش استفاده را دارند پیدا کنید تا منجر به افزایش حافظه گوشی شما شوند.

در اینجا بهترین اپلیکیشن ها برای افزایش حافظه گوشی ها و تبلت های اندرویدی را که باید امتحان کنید، آورده شده است.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد بهترین اسکرین رکوردرهای لپ تاپ 2021 و آموزش ساخت شماره مجازی رایگان با اپلیکیشن را مشاهده کنید.

1. Files by Google

اپلیکیشن های افزایش حافظه گوشی

فایل منیجر رسمی اندروید گوگل ابزارهای آسانی دارد که آن را به اولین اپلیکیشن افزایش حافظه گوشی اندروید تبدیل می کند که هر کسی باید امتحان کند. برنامه را فعال کنید و برای دسترسی به این گزینه ها به تب Clean در پایین بروید.

در اینجا چندین قسمت را می بینید که برنامه آنها را به عنوان اتلاف فضا شناسایی می کند. اینها شامل فایل های ناخواسته، موارد تکراری، عکس های پشتیبان گیری شده و برنامه های استفاده نشده است. گزینه‌ ای را انتخاب کنید تا ببینید چه چیزی بیشترین فضا را اشغال می‌کند، بررسی کنید چه چیزی را می‌خواهید حذف کنید، و تأیید کنید که برنامه مراقب بقیه فایل ها است.

در حالی که می‌توانید از تب Browse برای کاوش دستی فضای ذخیره‌ سازی گوشی خود نیز استفاده کنید، اجازه دادن به اپلیکیشن برای حذف بزرگترین هاگ های فضایی کارآمدتر است.

همانطور که خواهیم دید، بسیاری از اپلیکیشن های افزایش حافظه گوشی زیر دارای ویژگی‌ های پاک کنندگی مفیدی هستند، اما بهینه‌ سازهای رم و دیگر موارد بیهوده را که شما به آن نیاز ندارید، دارند. فایل ها پاسخ خوبی به این موارد است. این یکی از بهترین راه‌ ها برای پاک کردن اندروید با یک اپلیکیشن ساده و رایگان است که با موارد اضافی غیر ضروری پر نشده است.

لینک دانلود مستقیم: Files by Google

2. Droid Optimizer

اپلیکیشن های افزایش حافظه گوشی

Droid Optimizer یکی از شناخته شده ترین اپلیکیشن افزایش حافظه گوشی اندروید است که بیش از یک میلیون بار در Google Play Store دانلود شده است. استفاده از آن، به خصوص برای تازه کارها، با صفحه معرفی که شما را از طریق مجوزها و ویژگی ها راهنمایی می کند، ساده است.

این اپلیکیشن افزایش حافظه گوشی یک “سیستم رتبه بندی” ارائه می دهد که به شما انگیزه می دهد تا دستگاه خود را در بهترین شکل نگه دارید. اگر با این قضیه که دستگاه عادت های بد شما را ترک دهد مشکلی ندارید، Droid Optimizer بهترین اپلیکیشن افزایش حافظه گوشی اندروید برای شماست.

یک ضربه تمام چیزی است که برای شروع پاکسازی گوشی نیاز دارید. شما آمار خود را در بالای صفحه مشاهده خواهید کرد. فضای خالی و رم در کنار امتیاز “رتبه” شما نشان داده می شود، و این جایی است که برای اقدامات پاکسازی خود امتیاز دریافت می کنید.

اگر ترجیح می دهید تنظیم کنید و فراموش کنید، Droid Optimizer به شما امکان تمیز کردن منظم و خودکار را می دهد. این پاکسازی خودکار کش (cache) شما را پاک می کند، برنامه های پس زمینه را متوقف می کند و هر گونه فایل غیر ضروری را حذف می کند. همچنین با یک برنامه ریز در پایان شب برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی همراه است و به‌طور خودکار ویژگی‌ هایی مانند وای فای شما را هنگامی که فعال نیست غیرفعال می‌کند.

Droid Optimizer همچنین می تواند برنامه ها را به صورت انبوه حذف کند — اگر به دنبال ایجاد سریع فضا هستید این اپلیکیشن بسیار مفید است.

این جذاب ترین اپلیکیشن افزایش حافظه گوشی نیست، اما کاردهی خوبی را ارائه می دهد. اگر به دنبال بهترین اپلیکیشن های افزایش حافظه گوشی اندرویدی هستید و نمی خواهید کار زیادی را خودتان انجام دهید، Droid Optimizer باید در لیست نهایی شما باشد.

لینک دانلود مستقیم: Droid Optimizer

3. CCleaner

اپلیکیشن های افزایش حافظه گوشی

همان برنامه دسکتاپ معروف برای بازیابی فضای دیسک در اندروید نیز موجود است. بحث ما بر سر این بود که چرا CCleaner دیگر یک برنامه ضروری برای ویندوز نیست، زیرا از زمانی که Avast این سرویس را به دست آورد، تا حدودی افت کرده است. و در حالی که برنامه اندروید نیز بی نقص نیست، از بسیاری دیگر از اپلیکیشن افزایش حافظه گوشی اندروید بهتر است.

در واقع، CCleaner در اندروید یک برنامه چند منظوره است که تمام تلاش خود را برای تجزیه و تحلیل و پاکسازی فایل‌های سرگردان که فضای ارزشمند شما را اشغال می‌کند، انجام می‌دهد. عملکرد اصلی ویژگی پاک‌ کننده‌ای است که می‌تواند داده‌ های کش را از برنامه‌ها پاک کند، پوشه‌ های خالی را پاک کند و تاریخچه‌ های مختلف را حذف کند.

همچنین دارای یک App Manager است که یک رابط کاربری ساده را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد چندین برنامه را برای حذف نصب انتخاب کنید. در نهایت، صفحه اطلاعات سیستم بر منابع گوشی شما (CPU، RAM، جزئیات دستگاه) نظارت می‌کند تا بتوانید با یک نگاه سریع ببینید چه خبر است.

نیازی به روت نیست و رایگان است، اگرچه می توانید برای چند مورد اضافی به اشتراک Pro ارتقا دهید. ممکن است از نظر ویژگی‌ ها کمی سبک باشد، اما اگر تنها چیزی که نیاز دارید راهی سریع برای بازیابی فضای ذخیره‌سازی گوشیتان باشد، این کار را انجام می‌دهد.

لینک دانلود مستقیم:  CCleaner

4. All-in-One Toolbox

اپلیکیشن های افزایش حافظه گوشی

پاک کردن گوشی از فایل‌های غیر ضروری تنها بخشی از کار است. در مورد نظارت بر باتری یا دمای CPU یا آن تبلیغات مزاحم موبایل چطور؟ جعبه ابزار All-In-One با نام مناسب اینجاست تا همه این کارها را انجام دهد.

این اپلیکیشن افزایش حافظه گوشی می‌تواند فایل‌های موقت روی دستگاه اندرویدی شما را پاک کند، کش شما را پاک کند و پوشه‌های خالی و فایل‌ های بی‌ نام و نشان را حذف کند. تنها با زدن یک ضربه می توانید به این اپلیکیشن اجازه دهید تا دستگاه شما تجزیه و تحلیل کند، سپس با یک ضربه دیگر حذف شود و کار شما تمام است. این یک روند مشابه با سایر بخش های برنامه نیز هست.

عملکرد Boost کش سیستم شما را پاک می کند و برنامه های پس زمینه را دوباره با دو ضربه می بندد. در صورت تمایل می‌ توانید این مورد را به‌طور خودکار با عملکرد Boost+ تنظیم کنید، اما انجام این کار نیاز به خرید درون‌ برنامه‌ای دارد. اگر باتری گوشی شما در حال تمام شدن است، بخش Battery Saver یکی دیگر از برنامه های تسک کیلر پس زمینه است (برای هشدار در این مورد به زیر مراجعه کنید)، اما آمار فعلی باتری شما را نیز ارائه می دهد.

اگر این کافی نبود، یک پاک کننده انبوه برنامه، ابزارهای پیشرفته تمیز کردن فایل و تجزیه و تحلیل وای فای نیز وجود دارد. همانطور که از نام آن مشخص است، جعبه ابزار All-In-One سعی می کند همه این کارها را انجام دهد. مانند Droid Optimizer، یک سیستم رتبه بندی نیز برای تشویق استفاده منظم نیز در این اپلیکیشن افزایش حافظه گوشی وجود دارد.

لینک دانلود مستقیم:  All-in-One Toolbox

5. SD Maid

اپلیکیشن های افزایش حافظه گوشی

SD Maid ادعا می کند که به عنوان پاک کننده دیجیتال برای تلفن اندرویدی شما در خدمت شما است. با باز کردن برنامه چهار ویژگی اقدام سریع در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید از آنها برای مرتب کردن دستگاه خود استفاده کنید.

اولین مورد، CorpseFinder، فایل‌ ها یا پوشه‌ های بی نام و نشان باقیمانده از حذف یک برنامه را جستجو و پاک می‌کند. SystemCleaner یکی دیگر از ابزارهای جستجو و حذف است که این بار به دنبال فایل ها و پوشه های رایجی است که SD Maid معتقد است می تواند با خیال راحت حذف کند.

اگر به نظر خوب می آیند، AppCleaner همین عمل را برای برنامه های شما انجام می دهد. اما برای استفاده از این ویژگی، باید SD Maid Pro را ارتقا دهید. همچنین یک ناحیه پایگاه داده برای کمک به بهینه‌ سازی پایگاه‌ های داده برنامه در حال استفاده وجود دارد — در آزمایش ما، 40 مگابایت از Spotify به این روش پاک شد.

همچنین ابزارهایی برای تجزیه و تحلیل فضای ذخیره‌سازی (برای کمک به شما در یافتن و حذف فایل‌های بزرگ) و حذف انبوه برنامه‌ها اگر به دنبال تنظیم گوشی بزرگ تر هستید، وجود دارد.

لینک دانلود مستقیم:  SD Maid

6. Norton Clean

اپلیکیشن های افزایش حافظه گوشی

به غیر از CCleaner (متعلق به Avast)، هیچ یک از این اپلیکیشن های افزایش حافظه گوشی از شرکت های امنیتی سطح بالا تهیه نمی شود. جستجو برای بهترین اپلیکیشن افزایش حافظه گوشی برای اندروید نمی تواند بدون اشاره به Norton Clean، برادر کوچک اندرویدی آنتی ویروس معروف نورتون از سیمانتک، به پایان برسد.

نورتون ادعا می کند که “به هم ریختگی” را از دستگاه اندرویدی شما حذف می کند. مانند سایر ورودی‌ ها، حافظه پنهان شما را جستجو کرده و پاک می‌کند، فایل‌ های ناخواسته را حذف می‌کند و به شما کمک می‌کند تا برنامه‌های استفاده نشده‌ای را که نصب کرده‌اید به سرعت حذف کنید. بخش مدیریت برنامه‌ها همه برنامه‌های شما را فهرست می‌کند و به شما این امکان را می‌ دهد تا آنها را بر اساس آخرین استفاده، تاریخ نصب یا میزان فضای ذخیره‌سازی که استفاده می‌کند مرتب کنید.

این برنامه یک رویکرد ساده دارد. در مقایسه با ورودی‌های دیگر، Norton Clean یکی از تمیزترین، درخشان‌ترین و مدرن‌ترین رابط‌ های کاربری را دارد. هر چیزی که نیاز دارید را با یک یا دو ضربه می توانید انجام دهید، به این معنی که برای فهمیدن آن نیازی نیست که یک اندروید حرفه ای باشید.

ویژگی‌های این اپلیکیشن افزایش حافظه گوشی کم است—فقط یک پاک‌کننده فایل و پاک‌کننده برنامه، با تبلیغات برجسته برای سایر برنامه‌های نورتون است. با این حال، اگر نگران فضا هستید، Norton Clean به اندازه کافی آسان است تا به شما در بازیابی آن کمک کند. و هیچ خرید درون برنامه ای یا اشتراکی برای نگرانی ندارد.

لینک دانلود مستقیم: Norton Clean

هشدار در مورد Task Killers

بسیاری از اپلیکیشن های افزایش حافظه گوشی برای اندروید، تقویت حافظه رم و رفع وظایف را به عنوان یک ویژگی ارائه می‌کنند — حتی برخی از این لیست‌ ها مانند CCleaner. با این حال، این می تواند معکوس باشد، زیرا تسک کیلرها در واقع می توانند به عملکرد دستگاه شما آسیب برسانند.

در اندروید، استفاده کامل از رم لزوماً مشکلی نیست. در واقع، اندروید عمداً مصرف رم خود را بالا نگه می دارد تا عملکرد را به حداکثر برساند. سیستم‌عامل اندروید به اندازه‌ای هوشمند است که بداند چگونه برنامه‌های باز خود را برای عملکرد بهینه مدیریت کند. تداخل در این فرآیند می‌تواند باعث شود اندروید بیشتر از آنچه نیاز است کار کند، که در نهایت سرعت دستگاه شما را کند می‌کند، به خصوص اگر برنامه‌های سیستم پس‌ زمینه را ببندید.

اکثر اپلیکیشن های اندرویدی مدرن نیز نباید بر عملکرد باتری شما تأثیر زیادی بگذارند. اگر آنها این کار را انجام دهند، اندروید باید به شما در مورد مشکل هشدار دهد (با فرض اینکه یک دستگاه مدرن دارید). در این صورت ممکن است لازم باشد نحوه افزایش عمر باتری اندروید خود را بررسی کنید. می‌توانید این کار را با محدود کردن استفاده از پس‌ زمینه با استفاده از خود اندروید— و نه با استفاده از task killer یا برنامه‌ هایی با ویژگی‌های task-killing انجام دهید.

این برنامه‌ها برای حذف فایل‌ های قدیمی و پاک کردن داده‌های حافظه پنهان مفید هستند، اما باید مراقب کنترل برنامه‌ ها یا سرویس‌ های در حال اجرا در دستگاهتان باشید.  اندروید از این راه حل های بهینه سازی “همه در یک” عبور کرده است — دستگاه ها سریع تر هستند و Android در مدیریت منابع سیستم بهتر است.

تمیز و مرتب نگه داشتن اندروید

تعمیر و نگهداری منظم برای اکثر کاربران اندروید حیاتی نیست، اما می تواند به عملکرد روان دستگاه شما کمک کند. بله، درست است — دستگاه شما باید به کار خود ادامه دهد، حتی اگر وقت خود را صرف پاک کردن زباله ها نکنید. اکثر دستگاه های اندرویدی مدرن دارای حافظه رم و حافظه دستگاه زیادی هستند تا با هر چیزی که نصب یا ذخیره کرده اید کنار بیایند. همچنین نیازی نیست روزهای خود را صرف پاک کردن حافظه پنهان برنامه کنید.

گفته می شود، اگر متوجه شدید که دستگاه اندرویدی شما مشکلی دارد، یک اپلیکیشن افزایش حافظه گوشی اندروید می تواند کمی آن را برطرف کند. اگر کار نکرد، ممکن است لازم باشد در مرحله بعد پاک کردن دستی را امتحان کنید.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید