بهترین اپلیکیشن های نقاشی و طراحی برای گوشی اندروید با لینک دانلود

بهترین اپلیکیشن های نقاشی و طراحی اندروید

بهترین اپلیکیشن های نقاشی و طراحی در اندروید به همراه لینک دانلود مستقیم، برای طراحی از چه برنامه یا نرم افزاری در اندروید استفاده کنیم؟ در این مطلب به همراه بررسی کامل نشان می دهیم.

بهترین اپلیکیشن های نقاشی و طراحی برای گوشی اندروید

در اینجا بهترین اپلیکیشن های نقاشی و طراحی برای اندروید را مورد بررسی قرار می دهیم که به شما امکان می دهد تا در گوشی یا تبلت خود نقاشی، طراحی، و هنر دیجیتال ایجاد کنید.

بهترین اپلیکیشن های نقاشی و طراحی

آیا می خواهید از گوشی یا تبلت اندرویدی خود برای نقاشی دیجیتال استفاده کنید؟

بهترین اپلیکیشن های نقاشی و طراحی زیر برای اندروید برای حرفه ای ها و آماتورها به طور یکسان در نظر گرفته شده است. توصیه می شود تا از این اپلیکیشن ها تا حد امکان استفاده کنید، و این در حالی است که این اپلیکیشن ها نیازی به استفاده از قلم ندارند.

پس از انجام این کار، بهترین اپلیکیشن های نقاشی و طراحی برای اندروید را بررسی کنید.

قبل از شروع: برای نقاشی و طراحی دیجیتال در اندروید آماده شوید

طراحی روی تبلت مانند کار با خودکار و کاغذ نیست و با استفاده از قلم مو بسیار متفاوت است. جای تعجب نیست که استفاده از ماوس نیز کاملاً متفاوت است.

قبل از انتخاب یک اپلیکیشن رنگ دیجیتال برای اندروید، باید بررسی کنید:

  • آیا گوشی یا میز از چند نقطه لمسی پشتیبانی می کند؟
  • آیا می تواند تشخیص دهد که کف دست شما روی نمایشگر قرار گرفته است؟

در حالی که بیشتر اپلیکیشن های نقاشی اندروید به شما امکان استفاده از انگشتانتان را می‌دهند، قلم یک گزینه هوشمند است. برخی از تبلت های اندرویدی با قلم عرضه می شوند. به عنوان مثال، سامسونگ گلکسی تب 7 دارای قلم S است که نسخه بزرگتری از قلم سامسونگ گلکسی نوت 20 است.

یک گزینه خوب همه جانبه، قلم فعال KEKOW است که با تمام گوشی‌ ها و تبلت‌ های اندرویدی سازگار است. اگر بودجه شما کمتر است، قلم جهانی MEKO را در نظر بگیرید. این از یک نوک قلم دیسک برای بهبود دقت استفاده می کند.

در حالی که به اندازه سایر استایل ها چشمگیر به نظر نمی رسد، یک گزینه عالی در سطح ابتدایی است.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد بهترین اسکرین رکوردرهای لپ تاپ 2021 و آموزش ساخت شماره مجازی رایگان با اپلیکیشن را مشاهده کنید.

هنگامی که برای کشیدن آماده شدید، این بهترین برنامه های طراحی اندروید را بررسی کنید.

1. بهترین برنامه طراحی و نقاشی برای اندروید: ibis Paint X

بهترین اپلیکیشن های نقاشی اندرویدو طراحی

اگر به دنبال یکی از بهترین اپلیکیشن های نقاشی و طراحی در گوشی اندرویدی هستید که به شما امکان ایجاد نقاشی های دیجیتال را می دهد، ibis Paint X جایی برای شروع است.

این ابزار دارای تثبیت کننده استروک، خط کش ها و ماسک های برش دهنده است، این ابزار عالی برای هنرمندانی است که علاقه مند به تصویرسازی هستند.

Ibis Paint X دارای بیش از 300 براش به همراه لایه های نامحدود است که هر کدام دارای پارامترهای جداگانه هستند. وقتی کارتان تمام شد، می توانید خلاقیت های خود را از این اپلیکیشن نقاشی اندروید به صورت آنلاین با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دو گزینه ممتاز در دسترس است: حذف تبلیغات و عضویت Prime. عضویت ویژگی‌ های پیشرفته‌ای مانند فونت‌ها و فیلترهای جدید را اضافه می‌کند، بنابراین ارزش توجه دارد. همچنین باید کانال یوتیوب ibis Paint X را برای ویدیوهای آموزشی بررسی کنید.

لینک دانلود: ibis Paint X

2. Adobe Illustrator Draw

بهترین اپلیکیشن های نقاشی اندرویدو طراحی

توسعه دهنده معروف نرم افزار بهره وری خلاق، Adobe یکی از بهترین اپلیکیشن های نقاشی و طراحی رایگان به نام Adobe Illustrator Draw ارائه می دهد. این نسخه قابل حمل از برنامه محبوب گرافیک برداری یک رابط ساده، مکانیک ژست های بصری و لیست ویژگی های جامع را ارائه می دهد.

با استفاده از ابزارهای قلم مو برای تصویر برداری مبتنی بر هنر، تصاویر به دست آمده واضح و واضح هستند. برای بهره‌وری انعطاف‌ پذیر، می‌توانید طرح‌ ها یا محصولات نهایی را به‌طور یکپارچه به Adobe Illustrator اصلی انتقال دهید تا به کار ادامه دهید. از لایه بندی گرفته تا طراحی و نقاشی، این برنامه طراحی اندروید همه چیز را دارد.

لینک دانلود: Adobe Illustrator Draw

3. ArtFlow

بهترین اپلیکیشن های نقاشی اندرویدو طراحی

با همه چیزهایی که ArtFlow ارائه می دهد، باور نمی کنید که این یک اپلیکیشن یکی از بهترین اپلیکیشن های نقاشی و طراحی رایگان است. Artflow با داشتن چندین براش و ویژگی های درون برنامه ای که با کلیک روی یک آیکون در دسترس هستند، یکی از بهترین برنامه های طراحی اندروید است. از آن برای بازی کردن یا خلق آثار هنری جدی استفاده کنید.

گزینه رایگان فقط به شما امکان می دهد هنر را به صورت JPEG یا PNG ذخیره کنید. با این حال، نسخه Pro اجازه صادرات فرمت PSD را می دهد، بنابراین می توانید به کار بر روی دسکتاپ خود ادامه دهید.

لینک دانلود: ArtFlow

4. MediBang Paint

بهترین اپلیکیشن های نقاشی اندرویدو طراحی

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه در گوشی خود هنر دیجیتال بسازید؟ MediBang Paint یکی از بهترین اپلیکیشن های نقاشی و طراحی برای اندروید است، با رابط کاربری که به لطف شباهت به مجموعه Adobe، احساس آشنایی دارد.

از آنجایی که این برنامه هم رایگان است و هم با ویژگی های مختلف، منابع آنلاین زیادی برای کمک به شما در شروع پیدا خواهید کرد.

لینک دانلود: MediBang Paint

5. Infinite Painter

بهترین اپلیکیشن های نقاشی اندرویدو طراحی

Infinite Painter مورد علاقه طرفداران فوری است. خیلی ساده است: تنها چیزی که به طور پیش فرض می بینید که تعداد انگشت شماری از ابزارها است (براش، لک، اندازه قلم مو، رنگ و کدورت قلم مو).

همه ابزارهای اضافی با یک دکمه فاصله دارند و Infinite Painter از آن دکمه استفاده بسیار خوبی می کند. این حداقل است، اما ویژگی های کافی را در نسخه رایگان خود دارد تا کار واقعاً چشمگیر و حرفه ای ایجاد کند. به همین دلیل است که Infinite Painter یکی از بهترین اپلیکیشن های طراحی اندروید است.

لینک دانلود:  Infinite Painter

6. SketchBook

بهترین اپلیکیشن های نقاشی اندرویدو طراحی

SketchBook توسط غول نرم افزار طراحی Autodesk (سازنده AutoCAD، در میان دیگران) توسعه یافته است. این اپلیکیشن  که یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های نقاشی و طراحی اندروید است ابزارها و ویژگی های مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد تا هر آنچه را که تخیل شما ایجاد می کند طراحی کنید.

یک نکته، Sketchbook یک برنامه برتر بود، اما در سال های اخیر Autodesk این برنامه را رایگان کرده است. این شامل هر دو نسخه دسکتاپ و گوشی هوشمند Sketchbook می شود، بنابراین می توانید با استفاده از هر رسانه ای که با تخصص خود سازگار است کار کنید.

لینک دانلود: SketchBook

7. PaperColor

بهترین اپلیکیشن های نقاشی اندرویدو طراحی

اگر می‌خواهید روی گوشی خود هنر دیجیتال انجام دهید، PaperColor همه چیزهایی را که برای شروع نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد. این اپلیکیشن به‌ جای یک رابط کاربری حداقلی، قلم‌ ها و قلم‌ ها را در مقابل شما قرار می‌دهد. به همان اندازه که می توانید از یک برنامه رنگ اندروید دریافت کنید، به سه پایه و بوم نزدیک است.

PaperColor همچنین دارای یک صفحه نمایش نمونه کارها و یکی از گسترده ترین و شهودی ترین انتخاب های قلم مو در میان هر اپلیکیشن طراحی است. با خرید نسخه VIP، به تمام ابزارهای خارق العاده ای که PaperColor ارائه می دهد دسترسی خواهید داشت.

لینک دانلود: PaperColor

8. Pixel Studio

بهترین اپلیکیشن های نقاشی اندرویدو طراحی

یک اپلیکیشن نقاشی در اندروید می‌خواهید که وضوح کمتری داشته باشد؟ ممکن است به هنر پیکسل علاقه مند باشید، و در اینجاست که Pixel Studio ظاهر می شود. این یک برنامه هنری اندروید است که به شما امکان می دهد آثار هنری پیکسلی به سبک 8 بیتی و 16 بیتی، از آیتم های تک تا کاراکترها و پس زمینه ایجاد کنید.

Pixel Studio که یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های نقاشی و طراحی اندروید است نیز به نام خود عمل می کند. این فقط برای خلق هنر ایستا نیست. Pixel Studio دارای ابزارهای انیمیشن و حتی گزینه ای برای افزودن موسیقی یا صدای FX در حلقه است. انیمیشن ها را می توان به صورت GIF خروجی گرفت، در حالی که هنر استاتیک را می توان در قالب های استاندارد ذخیره کرد و به بسته های هنری دیگر صادر کرد.

لینک دانلود:  Pixel Studio

9. Krita

بهترین اپلیکیشن های نقاشی اندرویدو طراحی

یکی از بزرگترین نام ها در نرم افزار خلاقیت منبع باز، Krita برای استفاده رایگان است و در حال حاضر در نسخه بتا در اندروید است. اولین نسخه Krita برای لینوکس توسعه داده شد، اما از آن زمان بر روی ویندوز، macOS و کروم منتشر شده است و اندروید در لیست بعدی قرار دارد.

این اپلیکیشن یکی از بهترین اپلیکیشن های نقاشی و طراحی برای هر کسی است که می خواهد مهارت های نقاشی دیجیتال خود را توسعه دهد، نسخه اندروید کریتا اساساً مشابه نسخه دسکتاپ است. همه منوها همان ابزار هستند، در همان مکان ها در دسترس هستند. این بدان معناست که کریتا بیشتر برای قلم یا ماوس مناسب است تا انگشت.

با این حال، از Krita می توان برای ایجاد هنر دیجیتال برجسته استفاده کرد.

لینک دانلود:  Krita

10. Da Vinci Eye: AR Art Projector

بهترین اپلیکیشن های نقاشی اندرویدو طراحی

اگر مهارت‌های هنریتان آن‌طور که می‌خواهید خوب نیست، این برنامه‌ای است که نیاز دارید. Da Vinci Eye : پروژکتور هنری AR به شما کمک می کند تا با استفاده از فناوری واقعیت افزوده (AR) تصاویر روی گوشی خود را در سطح زیرین “ردیابی” کنید.

به سادگی گوشی را بالای کاغذ خود قرار دهید، برنامه را اجرا کنید، تصویر را انتخاب کنید، و شروع به کشیدن کنید و در حین حرکت به صفحه نمایش نگاه کنید. Da Vinci Eye: پروژکتور هنری AR به طراحی شما کمک می کند، همانطور که از طریق تصویر منبع نگاه می کنید.

برای برخی، این یک تقلب در نظر گرفته می شود. با این وجود، این یک برنامه خیره کننده است که به طور هوشمند از AR برای اهداف خلاقانه استفاده می کند.

لینک دانلود:  Da Vinci Eye: AR Art Projector

11. Bamboo Paper

بهترین اپلیکیشن های نقاشی اندرویدو طراحی

برای یک رویکرد اساسی تر برای طراحی و نقاشی در اندروید، بامبو Paper را امتحان کنید. Bamboo Paper که توسط Wacom (که یک یا دو چیز در مورد هنر دیجیتال می‌داند) توسعه داده شده است، یک برنامه سبک وزن است که برای یادداشت‌ برداری نوشتاری مناسب است و برای هنر دیجیتال مناسب است.

می‌توانید از این برنامه برای کارهای طراحی استفاده کنید و قلم‌ها نیز پشتیبانی می‌شوند. با انتخاب قلم‌ ها، پالت‌ ها و بافت‌ های موجود (و بیشتر از طریق خرید درون برنامه‌ای)، کاغذ بامبو می‌ تواند مقدمه‌ ای برای هنر دیجیتالی شما در تلفن یا تبلت باشد، زیرا استفاده از آن بسیار ساده است.

با شناسه Wacom همچنین می‌توانید قفل ویژگی همگام‌سازی Inkspace را باز کنید و مطمئن شوید که طرح‌ها و یادداشت‌های شما در هر دستگاهی در دسترس هستند.

لینک دانلود: Bamboo Paper

مجموعه ای عالی از برنامه های نقاشی رایگان و پولی برای اندروید

اگر در گذشته اشتیاق به طراحی یا طراحی داشتید، اکنون هیچ بهانه ای ندارید. با این بهترین اپلیکیشن های نقاشی برای اندروید، می‌توانید قابلیت‌ های طراحی خود را به طور جدی توسعه دهید.

به طور خلاصه، اپلیکیشن های نقاشی و طراحی اندرویدی که باید بررسی کنید عبارتند از:

  1. Ibis Paint X
  2. Adobe Illustrator Draw
  3. ArtFlow
  4. MediBang Paint
  5. Infinite Painter
  6. Sketchbook
  7. PaperColor
  8. Pixel Studio
  9. Krita
  10. Da Vinci Eye: AR Art Projector
  11. Bamboo Paper

همه اینها روی گوشی ها و تبلت‌های اندرویدی کار می‌کنند، اگرچه برای بهترین نتیجه باید از یک قلم سازگار با اندروید استفاده کنید. و اگر متوجه شدید که یک تبلت اندرویدی برای اهداف هنری شما مناسب نیست، یک تبلت طراحی اختصاصی در نظر بگیرید.

امیدواریم مواردی را که توصیه و بحث می کنیم مورد پسند شما قرار گیرد! MUO دارای شراکت های وابسته و حمایت شده است، بنابراین ما بخشی از درآمد حاصل از برخی از خریدهای شما را دریافت می کنیم. این روی قیمتی که می‌پردازید تأثیری نمی‌گذارد و به ما کمک می‌کند بهترین توصیه‌ های محصول را ارائه دهیم.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید