بهترین اپلیکیشن های ریپست اینستاگرام برای ارسال پست مجدد

ریپست اینستاگرام

شاید شما بخواهید پست شخصی را در اینستاگرام برای صفحه خود ریپست کنید، اما راهی برای ارسال مجدد پست در اینستاگرام پیدا نکرده‌اید، در این مطلب بهترین اپلیکیشن ها برای ریپست اینستاگرام را معرفی می‌کنیم تا بتوانید به وسیله آن پست افراد دیگر را در صفحه خود ریپست کنید.

اپلیکیشن های بسیاری وجود دارند که می‌توانید به وسیله آن پست دیگران را در اینستاگرام ریپست کنید، به طور مثال اگر ویدیویی دیده‌اید یا عکسی را دوست داشته‌اید و می‌خواهید آن را به عنوان پست حساب کاربری اینستاگرام خود ارسال نمایید ، باید از این اپلیکیشن ها بهره بگیرید. با ما همراه باشید تا بهترین روش برای ریپست اینستاگرام را معرفی کنیم.

ریپست اینستاگرام

1- اپلیکیشن Repost For Instagram

این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا به ساده‌ترین روش پست دیگران را به عنوان پست خود در اینستاگرام به اشتراک بگذارید تا لایک و بازدید بخورد. از طریق این اپلیکیشن پست مورد نظر خود را در اینستاگرام پیدا می‌کنید، دکمه ریپست را لمس می‌کنید و سپس تمام!

همچنین گزینه‌های زیادی در هنگام ارسال مجدد پست اینستاگرام از طریق این اپلیکیشن وجود دارد، به عنوان مثال می‌توانید کپشن تصویر یا ویدیو را کپی کرده و تمامی تگ‌های آن را تنها با یک کلیک ساده کپی کنید، همچنین واترمارک تصاویر را نیز می‌توانید حذف نمایید.

در کنار راحتی استفاده از اپلیکیشن repost for instagram ، به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید وارد گالری شوید و هرکدام از تصاویر یا ویدیوهایی را که قبلا ذخیره کرده‌اید نیز در آن ارسال کنید.

دانلود اپلیکیشن برای iOS

2- اپلیکیشن Regram Posts ، برنامه ای برای ریپست اینستاگرام در اندروید

اگر به دنبال اپلیکیشن برای ریپست اینستاگرام در اندروید هستید، Regram Posts بهترین ابزار برای این کار است. قابلیت‌های این اپلیکیشن بسیار زیاد و پرکاربرد بوده و می‌توان به وسیله آن به راحتی پست‌هایی را که می‌خواهیم در اینستاگرام ریپست کنیم، ویرایش کرده و سپس ارسال نماییم.

با استفاده از این برنامه می‌توانید به راحتی واترمارک را تغییر دهید و واترمارک مخصوص به خود را روی ویدیو بگذارید، همچنین لوکیشن، تغییر رنگ پس زمینه و رنگ فونت‌های عکس یا ویدیو نیز در این اپلیکیشن امکان‌پذیر است.

تنها مشکل این برنامه تبلیغات بسیار زیاد در آن است که کمی کاربر را خسته می‌کند. اما در هر صورت بهترین اپلیکیشن اندروید برای ارسال پست مجدد در اینستاگرام خواهد بود.

دانلود Regram Post اینستاگرام اندروید

3- اپلیکیشن Sepia

این اپلیکیشن بسیار ساده بوده و برای گوشی های آیفون کاربری دارد، با استفاده از آن ، تصاویر یا ویدیوهایی که لایک می‌کنید به صورت خودکار وارد این برنامه می‌شوند و اگر بخواهید آن ها را در اینستاگرام ریپست کنید، به راحتی قابل دسترس هستند. شما همچنین می‌توانید برای ریپست کردن مطالب روی این اپلیکیشن زمان بندی قرار داده تا پست مد نظر شما در زمان خاصی از شب یا روز ارسال شود.

همچنین متاسفانه این اپلیکیشن از تبلیغات برخوردار است و برای حذف تبلیغات آن باید 5 دلار پرداخت نمایید.

دانلود اپلیکیشن Sepia برای ریپست اینستاگرام آیفون

4- اپلیکیشن Regrann

این اپلیکیشن کاربردی‌تر از سایر برنامه‌ها است چون زمانی که آن را نصب کنید و وارد اینستاگرام شوید، روی هر پست اینستاگرام که گزینه copy link را لمس کنید ، آن پست وارد این اپلیکیشن شده و آماده ریپست در اینستاگرام می شود.

در این اپلیکیشن ریپست اینستاگرام همچنین قابلیت‌های ویرایش واترمارک، کپی کپشن و امکان ایجاد امضا در کپشن را نیز می‌دهد. یکی دیگر از قابلیت‌های کاربری این اپلیکیشن بوکمارک کردن پست‌ها است، به صورتی که پست مورد نظر تنها برای چند ساعت در برنامه باقی می ماند و پس از این چند ساعت اگر پست را نخواستید به طور خودکار حذف خواهد شد.

برای استفاده از این نرم افزار ابتدا باید پست اینستاگرام مربوطه را copy link کنید و پس از آن بعد از ویرایش تصویر و ویدیو ، مجددا در اینستاگرام منتشر نمایید.

دانلود Regrann برای اندروید

5- اپلیکیشن Repost IG

این اپلیکیشن همچنین به شما این اجازه را می‌دهد تا علاوه بر ریپست کردن مطالب اینستاگرام، آن ها را ذخیره کرده و در گوشی موبایل خود نگهداری کنید. استفاده از نرم افزار بسیار راحت است و گزینه‌های کپی کپشن، ارسال مجدد پست از روی پیش نمایش در دایرکت، صفحه اصلی و استوری از جمله قابلیت‌های این برنامه هستند.

دانلود اپلیکیشن Repost IG برای اندروید

همچنین شما می‌توانید مطالب بهترین آنفالویاب اینستاگرام ، سیر تا پیاز اینستاگرام ، از کجا بفهمیم چه کسانی مارا در اینستاگرام بلاک کرده اند ، بهترین برنامه‌های لایک بگیر اینستاگرام و روش دریافت تیک آبی اینستاگرام  و تبلیغات در اینستاگرام را نیز در این مقالات بخوانید.

منبع: MAKEUSEOF

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید