بهترین اپلیکیشن های رژیم غذایی و تناسب اندام

بهترین اپلیکیشن های رژیم غذایی

بهترین اپلیکیشن های گوشی موبایل رژیم غذایی و تناسب اندام کدام است ؟ چطور می توانیم با گوشی موبایل همیشه خوش اندام بمانیم و به افزایش سلامت جسمی خود کمک کنیم ؟ در ادامه بهترین اپلیکیشن و نرم افزار های سلامت و تناسب اندام را معرفی می کنیم .

سیستم گوارش شما نقش مهمی در سلامت کلی شما ایفا می کند ،در این مقاله تلاش کرده ایم 8 مورد از بهترین اپلیکیشن های رژیم غذایی را که  می توانند به شما در مراقبت مناسب از آن کمک کنند،معرفی کنیم. اگر مورد دیگری را امتحان کرده و یا میشناسید ،خوشحال میشوم نام برنامه را به ما هم پیشنهاد دهید.

برای همه کاربران اینترنت و گوشی های هوشمند و یا ویندوز لازم است که بدانند:      وای فای دایرکت چیست و چگونه از آن استفاده کنیم ؟

ممکن است این را ندانید، اما سلامت روده شما نقش مهمی در سلامت کلی شما دارد. اغلب اوقات، ممکن است غذا را بدون در نظر گرفتن اینکه چگونه می تواند بر سیستم گوارش شما تأثیر بگذارد، در بدن خود قرار دهید.

قبل از خوردن آن رول سوسیس یا دونات لعاب دار، به این فکر کنید که آیا آن غذاهای فرآوری شده بر سلامت شما تأثیر منفی می گذارد یا خیر. خوشبختانه، اپلیکیشن های موبایل می توانند به شما کمک کنند تا در مورد نحوه کنترل سیستم گوارش خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.

1. FODMAP A تا Z

بهترین اپلیکیشن های رژیم غذایی

از بهترین اپلیکیشن های رژیم غذایی : ODMAP ها کربوهیدرات های غیرقابل هضم هستند و از آنجایی که می توانند در IBS شما نقش داشته باشند، رژیم غذایی کم FODMAP ممکن است برای شما مفید باشد. این رژیم غذایی برای از بین بردن این غذاهای محرک بالقوه کار می کند تا در نهایت بتوانید بفهمید که کدام یک باعث مشکلات گوارشی شما می شوند.

FODMAP A to Z صرفاً یک برنامه برای آلرژی های غذایی نیست، اما برنامه ای برای حفظ رژیم غذایی کم FODMAP است. در مورد هر غذا رتبه بندی واضحی وجود دارد: قرمز، کهربایی و سبز. رتبه‌بندی‌ها به شما کمک می‌کنند تا ببینید از کدام غذاها باید اجتناب کنید و کدام یک برای مصرف بی‌خطر هستند.

اگر به دنبال یک پایگاه داده واضح و ساده از مواد غذایی هستید، این دقیقا همان چیزی است که این برنامه است. با تایپ نوعی غذا در نوار جستجو، برنامه به شما امکان می دهد کد رنگ، دسته بندی و اندازه سرو را بدانید.

Download: FODMAP A to Z for iOS | Android

2. Cara Care

بهترین اپلیکیشن های رژیم غذایی

داشتن گزارش روزانه از رژیم غذایی، خلق و خو، سطح استرس، داروها، علائم و حتی عادات حمام خود می تواند به شما کمک کند تا از نیازهای گوارشی خود مراقبت کنید. Cara Care یک برنامه جامع است که هدف آن آسان‌تر کردن زندگی شما با IBS است.

شما می توانید یک دفتر خاطرات دقیق از غذایی که در بهترین و بدترین روزهای علائم خود خورده اید داشته باشید و دستور العمل های خود را همراه با مواد تشکیل دهنده فردی ذخیره کنید. برنامه Cara Care فوق‌العاده است، اگرچه اگر بتوانید وزن خود را نیز ردیابی کنید مفید است.

Download: Cara Care for iOS | Android

3. نروا Nerva

بهترین اپلیکیشن های رژیم غذایی

از بهترین اپلیکیشن های رژیم غذایی : در طول یک برنامه شش هفته ای، Nerva از قدرت هیپنوتیزم درمانی استفاده می کند تا به شما کمک کند به یک سفر بهبودی روده بروید. این برنامه می‌تواند به شما کمک کند با استفاده از ترکیبی از جلسات هیپنوتیزم درمانی، مطالب مختلف خواندن و تمرین‌های تنفس عمیق، ارتباط روده و مغز خود را برطرف کنید.

Nerva ممکن است مرسوم ترین راه برای مقابله با مشکلات IBS نباشد، اما می تواند روشی باشد که برای شما کارساز است. استفاده از هیپنوتیزم درمانی برای مدیریت IBS ممکن است به ویژه مفید باشد اگر نمی خواهید با تغییر کامل رژیم غذایی خود یا ثبت همه علائم خود کنار بیایید.

Download: Nerva for iOS | Android

4. خاطرات غذایی mySymptoms

بهترین اپلیکیشن های رژیم غذایی

با اپلیکیشن mySymptoms Food Diary به راحتی سلامت خود را ثبت، ردیابی و تجزیه و تحلیل کنید. همه چیز را در زندگی روزمره خود ثبت کنید، مانند علائم IBS، حرکات روده، ورزش، انرژی، کیفیت خواب و آنچه در طول وعده های غذایی می خورید.

بدون زحمت بارکدهای غذا را اسکن کنید یا دستور العمل های دقیق خود را با مواد خاص اضافه کنید و سپس نتایج و رویدادهای خود را در دفتر خاطرات خود مشاهده کنید. اگر برنامه را به صورت رایگان دانلود کرده اید، برای دسترسی به نمودارهای دقیق و نتایج مربوط به روند علائم خود، باید به یک طرح برتر ارتقا دهید. شما حتی می توانید یک گزارش PDF را برای چاپ و نمایش به پزشک خود ذخیره کنید!

Download: mySymptoms Food Diary for iOS ($4.99) | Android

5. اندیو Endive

بهترین اپلیکیشن های رژیم غذایی

بهترین اپلیکیشن های رژیم غذایی :همانطور که قبلا ذکر شد، داشتن گزارشی از آنچه می‌خورید و احساستان می‌تواند به شما کمک کند تا چگونگی تأثیر این جنبه‌ها بر سلامت روده‌تان را پیگیری کنید. برنامه Endive مدیریت وضعیت شما را، هر چه که باشد، با ارائه یک نمودار بصری ساده برای خواندن آسان تر می کند.

نمودار به شما امکان می دهد به وضوح ببینید که در چند روز، هفته و ماه گذشته چه احساسی داشته اید. به عنوان مثال، اگر به شدت احساس نفخ و استرس می کنید، علائم خود را در سطح پنج ارزیابی کنید و سپس مشاهده کنید که این احساسات به صورت بصری نشان داده می شوند. پس از آن، می توانید آنچه را که در یک روز خاص خورده اید مقایسه کنید و شدت علائم خود را تجزیه و تحلیل کنید.

Download: Endive for iOS | Android

6. زمدی Zemedy

بهترین اپلیکیشن های رژیم غذایی

Zemedy اپلیکیشنی است که به طور خاص افرادی که از IBS رنج می برند را هدف قرار می دهد. این برنامه دارای شش ماژول هفتگی است که شامل ابزارها و تکنیک های خاص IBS به همراه منابع و مقالات مفید در مورد سلامت روده شما می شود.

برای شروع، یک ارزیابی اولیه، بررسی، و جلسات خوش آمدگویی را از Mel، مربی مجازی IBS خود انجام دهید. از آنجا می توانید شاخص هفتگی حساسیت احشایی، نمره شدت IBS و اندازه گیری کیفیت زندگی IBS را پیگیری کنید. تنها نقطه ضعف برنامه Zemedy این است که برای دسترسی به برنامه کامل شش هفته ای، باید هزینه یک برنامه را پرداخت کنید.

Download: Zemedy for iOS | Android

7. Tummi FODMAP

بهترین اپلیکیشن های رژیم غذایی

اگر به تازگی رژیم کم FODMAP را شروع کرده اید و به دنبال بهترین منابع کم FODMAP هستید، این یک برنامه فوق العاده مفید است. طراحی اپلیکیشن Tummi FODMAP نه تنها برای استفاده ساده و بدون درد است، بلکه می تواند به سرعت به شما کمک کند تا یاد بگیرید چه غذاهایی منجر به علائم بد IBS در بدن شما می شود.

فهرست غذاها را جستجو کنید، مواد غذایی روزانه خود را وارد کنید و سپس به علائم IBS هنگام خوردن غذاهای خاص توجه داشته باشید. با ردیابی عودهای خود، می توانید رژیم غذایی متناسب با نیازهای روده خود داشته باشید.

Download: Tummi FODMAP for Android

8. (مربی IBS) IBS Coach

بهترین اپلیکیشن های رژیم غذایی

از بهترین اپلیکیشن های رژیم غذایی : IBS Coach برنامه‌ای است که تمام ویژگی‌های اساسی مورد نظر شما را دارد: ردیابی علائم، گزارش‌ها و فهرست مفیدی از غذاها. فهرست مواد غذایی FODMAP شامل مواد تشکیل دهنده ایمن، محرک های بالقوه و مواردی است که باید کاملاً از آنها اجتناب کنید.

بر اساس پاسخ‌هایی که در طول ارزیابی در برنامه می‌دهید، مربی IBS تخمین می‌زند که چقدر طول می‌کشد تا شما از علائم IBS خود رهایی پیدا کنید. اجازه دهید سرآشپز در IBS Coach برنامه غذایی هفتگی شما را برنامه ریزی کند یا برنامه غذایی خود را از ابتدا برنامه ریزی کند.

IBS Coach می تواند اپلیکیشنی باشد که برای کمک به کاهش علائم گوارشی مانند نفخ، گرفتگی عضلات، درد شکم و موارد دیگر به آن نیاز دارید.

Download: IBS Coach for iOS | Android

بهترین اپلیکیشن های رژیم غذایی ،برنامه‌های موبایلی که به شما کمک می‌کنند سبک زندگی خود را دوست داشته باشید

دستگاه گوارش انسان شبکه ای بسیار پیچیده است که اغلب مغز دوم نامیده می شود. با این حال، اگر روده شما برای سلامتی شما بسیار مهم است، چرا تمام اقدامات لازم را برای مراقبت صحیح از آن انجام نمی دهید؟

اگر احساس روده دارید که باید به سلامت دستگاه گوارش خود توجه بیشتری داشته باشید، برخی از این برنامه های موبایل عالی را امتحان کنید و درباره غذاهایی که باید بخورید، از مصرف آنها اجتناب کنید و علائم IBS که باید مراقب آنها باشید بیشتر بدانید.

منبع:www.makeuseof.com  

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید