بهترین اپلیکیشن های جایگزین Procreate برای اندروید , معرفی اپلیکیشن با لینک دانلود

بهترین اپلیکیشن های جایگزین Procreate برای اندروید

اگرچه Procreate در اندروید در دسترس نیست، اما ما در این مقاله بهترین اپلیکیشن های جایگزین Procreate برای اندروید که از بهترین برنامه های طراحی و نقاشی هستند و همراه با لینک مستقیم دانلود به شما ارائه می شوند را مورد بررسی قرار می دهیم.

بهترین اپلیکیشن های جایگزین Procreate برای اندروید , معرفی اپلیکیشن با لینک دانلود

بهترین برنامه های جایگزین Procreate برای اندروید

هنر دیجیتال به طور فزاینده ای در حال محبوب شدن است، تا حدی که به لطف برنامه های طراحی و نقاشی راهی سریع و ساده را برای هنرمندان گرافیست برای خلق آثار هنری ارائه می دهند. Procreate یکی از این برنامه های عالی برای هنرمندان است، زیرا ابزارها و ویژگی های مختلفی را برای بهبود هنر آنها ارائه می دهد.

با این حال، کاربران اندروید با Procreate شانسی ندارند زیرا فقط بر روی iPhone و iPad در دسترس است. خوشبختانه، تعداد زیادی برنامه طراحی و نقاشی مشابه Procreate وجود دارد که در دستگاه های اندرویدی موجود است. در اینجا شش مورد از بهترین اپلیکیشن های جایگزین Procreate برای اندروید را مورد بررسی قرار می دهیم.

بیشتر بخوانید: فایل APK چیست و چه کاربردی دارد ؟

1. ArtFlow

بهترین برنامه های جایگزین Procreate برای اندروید

اولین گزینه از بهترین اپلیکیشن های جایگزین Procreate برای اندروید ArtFlow است. چه هنرمند با تجربه ای باشید و یا تازه شروع به کار کرده باشید، ArtFlow همه چیزها را چه از ایجاد آثار هنری گرفته تا خط خطی کردن های احمقانه، در بر دارد. اگر از قلم استفاده می‌کنید، این یکی از بهترین برنامه‌ های طراحی در اندروید است، زیرا از انواع مختلف قلم پشتیبانی می‌کند، و ویژگی palm-rejection به شما کمک می کند تا در هنگام طراحی از دست خود استفاده نکنید.

حتی اگر از قلم استفاده نکنید، این برنامه را دوست خواهید داشت. تسلط بر رابط کاربری آسان است و می توانید همه چیز را با ضربه زدن روی یک دکمه در گوشه سمت راست بالای گوشی خود پاک کنید. یکی دیگر از ویژگی های جالب این است که شما می توانید یک تایم لپس را درست مانند کاربران اپل در Procreate ضبط کنید.

اما این تنها کاری نیست که می توانید در ArtFlow انجام دهید. همچنین می توانید تصاویر خود را به اشتراک بگذارید یا آنها را چاپ کنید. آن را با تعداد زیادی ابزار و ویژگی ترکیب کنید، و یک جایگزین عالی Procreate برای دستگاه اندروید خود دارید.

لینک دانلود: ArtFlow

2. Sketchbook

بهترین اپلیکیشن های جایگزین Procreate برای اندروید

Sketchbook که گزینه دوم ما در مورد بهترین اپلیکیشن های جایگزین Procreate برای اندروید است یک برنامه رایگان در Android و iOS برای هنرمندان و طراحان دیجیتال است. دارای طیف گسترده ای از برس ها و ابزارهای طراحی است که به راحتی قابل تنظیم هستند. با ویژگی های مفیدی مانند کوچک کردن برای بزرگنمایی، می توانید جزئیات دقیق تری را به پروژه های خود اضافه کنید. Sketchbook از چند جهت شبیه Procreate است.

با یک رابط کاربری ساده و بدون حواس‌ پرتی، تجربه‌ای عالی از طراحی به دست می‌آورید. منوها با یک ضربه ساده وارد و خارج از صفحه نمایش شما می شوند، بنابراین فضای بیشتری برای کشیدن خواهید داشت. Sketchbook همچنین به شما امکان می دهد تصاویر را از گالری خود وارد کنید و لایه های بیشتری به همراه متن به نقاشی های خود اضافه کنید.

این برنامه، درست مانند Procreate، دارای ویژگی پیش بینی استروک است که به شما کمک می کند کیفیت استروک خود را بهبود ببخشید و کنترل بیشتری را در صورت عدم استفاده از قلم ارائه می دهد. ویژگی های دیگر عبارتند از افزودن فونت، تایم لپس، اکسپورت تصویر، و راهنماهای ساده برای دنبال کردن است.

اندازه بوم را هنگام طراحی روی موبایل، دسکتاپ یا تبلت به راحتی مطابق با سلیقه خود تنظیم کنید. در حالی که Sketchbook قبلا اشتراک پولی را ارائه می‌کرد، اکنون برای همه رایگان است.

لینک دانلود: Sketchbook

3. ibis Paint X

بهترین اپلیکیشن های جایگزین Procreate برای اندروید

ibis Paint X که گزینه سوم ما در مورد بهترین اپلیکیشن های جایگزین Procreate برای اندروید است یک برنامه طراحی و نقاشی شناخته شده با چندین ویژگی است که تجربه طراحی بدون استرس را امکان پذیر می کند. می توانید از مجموعه گسترده ای از عناصر مانند صدها برس موجود، چندین لایه و بیش از 800 فونت لذت ببرید. پارامترهای لایه شامل کدورت لایه، ترکیب آلفا و ضرب لایه ها هستند.

با یک تبلت طراحی با کیفیت خوب برای هنرمندان دیجیتال و یک قلم، بهتر می توانید از این ویژگی ها برای استروک های دقیق تر روی صفحه نمایش بزرگتر لذت ببرید. جای تعجب نیست که تبلت ها برای افزودن جزئیات دقیق به هنر شما بهتر از گوشی هستند.

تعداد زیادی گزینه بوم برای انتخاب با بیش از 40 رنگ صفحه نمایش، 66 فیلتر و ابزار وجود دارد که به راحتی از نوار کناری قابل دسترسی هستند. این اپلیکیشن نیز مانند Procreate این قابلیت را دارد که فرآیند نقاشی شما را از ابتدا تا انتها ضبط کند. می توانید با یادگیری تکنیک های مختلف طراحی از ویدیوهای طراحی سایر کاربران، هنر خود را بهبود ببخشید.

برای تجربه کاربری بهتر می توانید برای حذف تبلیغات هزینه کنید. یک اشتراک ممتاز مجزا به شما امکان دسترسی به مواد اولیه، فونت‌های ممتاز، فیلتر ابری و سفارش مجدد کارتان در گالری را می‌دهد. هر دو نسخه رایگان و پریمیوم این برنامه برای طراحی کمیک های کارتونی و مانگا در اندروید عالی هستند.

لینک دانلود: ibis Paint X

4. Tayasui Sketches

بهترین اپلیکیشن های جایگزین Procreate برای اندروید

Tayasui Sketches که گزینه چهارم ما در مورد بهترین اپلیکیشن های جایگزین Procreate برای اندروید است از گزینه های مختلف قلم برای بهترین تجربه هنگام طراحی پشتیبانی می کند. این یک برنامه مناسب برای هنرمندان خواستار، با براش های واقع گرایانه و ویرایشگر قلم مو برای تغییر شفافیت است. همچنین می توانید در صورت نیاز قسمت هایی از نقاشی خود را به طور موثر جابجا کرده و اندازه آن را تغییر دهید تا به نتایج دلخواه خود برسید. به علاوه، ویژگی ترکیب رنگ به شما امکان می دهد سایه ای عالی ایجاد کنید.

برخی دیگر از ویژگی‌های عالی Tayasui Sketches عبارتند از فونت برای تایپ روی متن، اشکال هوشمند، ده‌ ها الگو، خط‌کش، و توانایی ایجاد و ترکیب پالت‌های رنگی برای مطابقت با هنر شما. یکی دیگر از چیزهای عالی در مورد این برنامه این است که می توانید برای تمرین با هم به جامعه بزرگ تصویرگران و هنرمندان روی پلت فرم بپیوندید و از آنها یاد بگیرید.

با نسخه حرفه ای این برنامه، لایه های نامحدود، گرادیان، همگام سازی ابری و خط کش های اضافی دریافت می کنید. Tayasui Sketches یک ابزار ایده آل برای هنرمندان مبتدی دیجیتال است تا هنر خود را بهبود بخشند و خلاقیت خود را رشد دهند.

لینک دانلود: Tayasui Sketches

5. PENUP

بهترین اپلیکیشن های جایگزین Procreate برای اندروید

PENUP که گزینه پنجم ما در مورد بهترین اپلیکیشن های جایگزین Procreate برای اندروید است یک برنامه طراحی نسبتاً منحصر به فرد است که توسط سامسونگ ساخته شده است که خود را به عنوان “SNS مبتنی بر تصاویر تولید شده توسط قلم” توصیف می کند. این بدان معناست که علاوه بر اینکه یک برنامه طراحی است، به عنوان یک سایت شبکه اجتماعی نیز طراحی شده است که می توانید هنر خود را در پروفایل خود به اشتراک بگذارید و آثار هنرمندان دیگر را بررسی کنید.

PENUP هر کاری را که از یک برنامه طراحی معمولی انتظار دارید انجام می دهد، اما چیزی که ما در مورد آن دوست داریم این است که چقدر بر جنبه اجتماعی هنرمند بودن تاکید دارد و چگونه شما را تشویق می کند تا بهتر شوید. به عنوان مثال، ویژگی Live Drawing به شما اجازه می دهد تا با دنبال کردن آموزش های طراحی، یاد بگیرید، بنابراین می توانید دقیقاً ببینید که یک هنرمند چگونه طرح خود را ایجاد کرده است.

این برنامه همچنین رویدادهای طراحی منظم را در منوی Challenges راه‌اندازی می‌ کند که در آن به هنرمندان یک دستور ساده داده می‌شود تا بتوانید موضوعات جدید را کشف کنید. در طول این رویداد، می‌توانید ارسال‌ های سایر شرکت‌ کنندگان را ببینید، لایک کنید، به اشتراک بگذارید و بازنشر کنید و حتی هنرمندانی را که واقعاً دوست دارید دنبال کنید. PENUP یکی از بهترین برنامه های سامسونگ است که باید آن را بررسی کنید.

لینک دانلود: Samsung PENUP

6. MediBang Paint

بهترین اپلیکیشن های جایگزین Procreate برای اندروید

MediBang Paint که گزینه نهایی ما در مورد بهترین اپلیکیشن های جایگزین Procreate برای اندروید است یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ های طراحی در Play Store است – و دلیل خوبی هم دارد. یکی از بهترین ویژگی های آن پشتیبانی از پلتفرم های مختلف است. از آنجایی که این برنامه در اندروید، ویندوز، iOS و macOS موجود است، می‌توانید به راحتی کار خود را از یک پلتفرم به پلتفرم دیگر منتقل کنید.

این برنامه شامل کتابخانه ای است که شامل آموزش های قابل فهم در مورد نحوه استفاده از برنامه و یافتن محل قرارگیری تمام ابزارهای طراحی است. این واقعاً مفید است زیرا نیازی به صرف زمان زیادی برای عادت کردن به برنامه ندارید. وقتی صحبت از ابزارهای طراحی شد، منابع بیش از اندازه کافی شامل 850 تن، بافت، پس زمینه، وورد بالن ها و بیش از 100 قلم مو وجود دارد.

مشابه سایر برنامه‌ های موجود در این لیست، می‌ توانید در مسابقات هنری شرکت کنید، یک تایم لپس ایجاد کنید و نقاشی‌ های دیگران را بررسی کنید. رابط کاربری مسلماً چندان زیبا نیست، اما عملکرد برنامه بیش از آن را جبران می کند.

تمام ویژگی های موجود در نسخه ویندوز این برنامه در برنامه اندروید نیز وجود دارد، بنابراین هنگام جابجایی بین گوشی و لپ تاپ خود با مشکلی مواجه نخواهید شد.

لینک دانلود: MediBang Paint

با این اپلیکیشن های جایگزین Procreate برای اندروید در هنر دیجیتال حرفه ای تر شوید

ویژگی‌هایی مانند تایم لپس، پیش‌بینی استروک، لایه‌های متعدد و رابط کاربری آسان، Procreate را به یکی از بهترین برنامه‌ های آیفون و آیپد برای هنرمندان دیجیتال با تجربه و مبتدی تبدیل می‌کند. با هزاران گزینه جایگزین مانند ibis Paint X و Autodesk Sketchbook، کاربران اندروید دیگر نیازی به حسرت نداشتن Procreate ندارند.

می توانید از ابزارهای تقارن، ترکیبی از رنگ ها، فونت های مختلف، الگوها و وارد کردن تصویر برای ایجاد اثر هنری مورد نظر خود استفاده کنید. چه بر روی تبلت یا گوشی اندرویدی خود نقاشی بکشید، می توانید به سرعت به بهترین عملکردهای طراحی برای خلق شاهکار بعدی خود دسترسی داشته باشید و از آنها استفاده کنید. از آنجایی که اکثر آنها یک پیشنهاد رایگان دارند، می توانید قبل از ارتقا نیز آنها را امتحان کنید.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید