بهترین اپلیکیشن های تناسب اندام به همراه لینک دانلود مستقیم

بهترین اپلیکیشن تناسب اندام

بهترین اپلیکیشن های تناسب اندام به همراه لینک دانلود مستقیم. اگر می خواهید به وزن ایده آل خود برسید با استفاده از این اپلیکیشن های رژیم غذایی ورزشی و تناسب اندام ، زودتر به هدف خود خواهید رسید. شما نمی توانید برای بدن خود کاری بهتر از خوش فرم بودن، خوش اندام ماندن و کار کردن انجام دهید. به طور منظم. ورزش همه چیزهای بد (کلسترول، فشار خون و غیره) را کاهش می دهد و همه چیزهای خوب (عضلات، استقامت و غیره) را افزایش می دهد. یک ردیاب تناسب اندام به شما کمک می کند ورزش خود را پیگیری کنید، ا برنامه های زیادی وجود دارد که می تواند به حفظ رژیم شما کمک کند. درباره بهترین برنامه‌های تناسب اندام اندروید و برنامه‌های تمرینی بیشتر بدانید.

نحوه انتخاب یک برنامه تناسب اندام

برای پیدا کردن برنامه مناسب برای خود، ابتدا تمرکز خود را مشخص کنید. آیا به دنبال strokes گسترده یا برنامه ای هستید که در فعالیت مورد نظر شما متخصص باشد؟ اگر به دومی نیاز دارید، برنامه‌ای را در نظر بگیرید که مرتبط است، مانند برنامه‌ای که هدف آن تمرین دهی است یا برنامه‌ای که تماماً در مورد یوگا خواهد بود. به همین ترتیب، وسعت ویژگی‌هایی را که احتمالاً استفاده می‌کنید در نظر داشته باشید. برخی از برنامه‌ها به سادگی پیشنهادات تمرینی را ارائه می‌کنند، در حالی که برخی دیگر از ابزارها و منابع بسیار عمیق‌تری میزبانی می‌کنند. در نهایت، هزینه زیادی لازم نیست انجام دهید. اپلیکیشن های تناسب اندام به طرز شگفت آوری در کاری که انجام می دهند خوب شده اند. متأسفانه، آنها همچنین می توانند در مدت زمان طولانی به طور تکان دهنده ای گران باشند.

بهترین اپلیکیشن های تناسب اندام برای اندروید

بهترین برنامه های تناسب اندام عمومی

استراوا

تصویر استوک برنامه تناسب اندام Strava 1

قیمت: رایگان/7.99 دلار در ماه/59.99 دلار در سال

Strava یک برنامه تناسب اندام بسیار محبوب و همه کاره برای دوندگان و دوچرخه سواران به طور یکسان، دویدن و سواری را ضبط می کنند. این برنامه همچنین داده‌های بی‌درنگ را در طول این فعالیت‌ها، از جمله مسافت طی شده، کالری سوزانده شده تخمینی و موارد دیگر، نگه می‌دارد. به‌علاوه، اگر ویژگی‌های اجتماعی مورد توجه شما هستند، برنامه آن‌ها را نیز بسته‌بندی می‌کند. اگر وزنه‌برداری، بدنسازی یا تمرینات زمینی تمرین‌هایی هستند که در حوزه شما هستند، توصیه می‌کنیم در جای دیگری به دنبال اپلیکیشنی بگردید.

8Fit

8fit اسکرین شات برنامه تناسب اندام

قیمت: رایگان/24.99 دلار در ماه/79 دلار برای هر year

اگر به دنبال بهترین اپلیکیشن تناسب اندام با تمرین های جامع و رژیم غذایی میگردید این برنامه را پیشنهاد می کنیم. 8Fit یک رویکرد جامع برای تناسب اندام هست. این برنامه تمرینات مختصری را برای کسانی که می خواهند در زمان استراحت سریع عرق کنند و چندین دستور العمل برای حفظ یک سبک زندگی سالم ارائه می دهد. همچنین شما را از طریق آن تمرین‌ها راهنمایی می‌کند، بنابراین می‌دانید که در یک زمان معین باید چند تا فشار یا پرش ستاره انجام دهید. 8Fit نیز یکی از جذاب‌ترین برنامه‌هاست، اما ارزان نیست. اشتراک سالانه شما را کمی عقب می‌اندازد. با این حال، اگر به دنبال راه حل جامع تری برای تناسب اندام هستید، ممکن است ارزشش را داشته باشد.

MyFitnessPal

تصویر استوک MyFitnessPal 1
ادگار سروانتس/اندروید Authority

قیمت: رایگان/9.99 دلار در هر ماه هفتم/49.99 دلار در سال

MyFitnessPal یکی از محبوب ترین برنامه های تناسب اندام موجود هست. این برنامه کمی همه کارها را انجام می دهد، اما عمدتاً خود را به عنوان یک برنامه شمارش کالری محاسبه می کند. اساساً هر تمرینی را ردیابی می کند، به ده ها دستگاه و برنامه دیگر متصل می شود، پیشرفت شما را ثبت و ردیابی می کند، و حتی دارای ابزارهایی مانند تایمر تمرین و ردیابی گام هست. تا حدودی گران است و 9.99 دلار در ماه هست. با این حال، تعداد کمی از برنامه های تناسب اندام یا حتی برنامه های رژیم غذایی با عمق و یکپارچگی MyFitnessPal وجود دارد.

بهترین برنامه های تمرین و ورزش

Peloton

قیمت: رایگان/12.99 دلار در ماه

برای دسترسی به برنامه تناسب اندام این برند محبوب، لازم نیست یک دوچرخه (یا تردمیل) گران قیمت داشته باشید. هر کسی می تواند برای عضویت در Peloton ثبت نام کند. این شرکت کلاس های درخواستی و همچنین آموزش زنده در استودیو را ارائه می دهد که طیف گسترده ای از انواع تمرین را پوشش می دهد. برای تمرینات قدرتی به یک بوت کمپ ضربه بزنید یا روی دوچرخه ثابت یا تردمیل باشگاه خود بپرید. این برنامه همه چیز را دارد، از مدیتیشن گرفته تا بوکس تا barre و موارد دیگر. به‌علاوه، این یک ورزش خانگی برای ورزشکارانی است که می‌خواهند در سفر تناسب اندام خود با دیگران ارتباط برقرار کنند. از طریق این برنامه، می‌توانید دوستان خود را دنبال کنید، به چالش‌ها بپیوندید و حتی پس از یک تمرین سخت، امتیازهای دیجیتالی ارسال کنید.

دانلود اپلیکیشن تناسب اندام Peloton

Centr

قیمت: رایگان/29.99 دلار در ماه/119.99 دلار در سال

Centr یک برنامه تناسب اندام است که توسط کریس همسورث پشتیبانی می شود برای کسانی که می خواهند مانند ثور تمرین کنند. و چه کسی این کار را نمی کند؟ این برنامه چندین برنامه تمرینی را ارائه می دهد که طیفی از رشته ها از پیلاتس تا تمرینات اینتروال را پوشش می دهد. این برنامه ها توسط مربی Hemsworth و سایر متخصصان این حوزه توسعه داده شده هست. علاوه بر ساختن و تقویت عضلات، مرکز دارای دوره‌های تمرکز حواس و برنامه‌ریزی غذا است و در صورت داشتن اپل Watch. نرخ اشتراک ماهانه این برنامه بسیار ارزان نیست، اما یک دوره آزمایشی هفت روزه را ارائه می دهد.

دانلود اپلیکیشن Centr

MapMyFitness

نمایش عکس Map My Fitness 2020

قیمت: رایگان/5.99 دلار در ماه/29.99 دلار در سال

اگر به دنبال بهترین اپلیکیشن تناسب اندام با تمرین های مناسب میگردید این برنامه را پیشنهاد می کنیم. MapMyFitness شامل مجموعه ای از تمرینات برای مبتدیان و افراد با تجربه هست. کاربران می توانند از برنامه های طراحی شده توسط متخصصان Under Armor که گروه های عضلانی خاصی را هدف قرار می دهند، انتخاب کنند. این برنامه همچنین می تواند برنامه های تمرینی را متناسب با اهداف و سطح تناسب اندام شما ایجاد کند. MapMyFitness که یک اپلیکیشن Under Armor است، به ابزارهای پوشیدنی و سایر دستگاه‌های این شرکت متصل می‌شود تا معیارهای پیشرفته و ردیابی تمرینات را ارائه دهد. MapMyFitness مانند برنامه های هم عصر خود به هزینه اشتراک ماهانه نیاز دارد، اما نسبت به سایر برنامه ها بسیار ارزان تر هست.

دانلود اپلیکیشن MapMyFitness

هفت

720

قیمت: رایگان/9.99 دلار در ماه/79.99 دلار در سال

Seven یک برنامه عالی برای تقویت تناسب اندام شما است، به خصوص اگر وقتتان تنگ شده هست. این برنامه بر مفهوم جلسات هفت دقیقه ای تمرکز دارد و رویکردی ساده و گیمیفیکیشن برای تمرین دارد. به انگیزه نیاز دارید؟ مربیان تمرین شامل گروهبان های مته و تشویق کننده هستند. این برنامه همچنین چندین ویژگی اجتماعی را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد پیشرفت را به اشتراک بگذارند و از دوستان و خانواده تشویق شوند.

بهترین برنامه های بدنسازی و تمرینات قدرتی

JEFIT

قیمت: رایگان/6.99 دلار در ماه/39.99 دلار در سال

JEFIT یک برنامه تمرینی و ردیاب تمرین. برای اکثر برنامه های تناسب اندام به خوبی عمل می کند. با این حال، قطعا به سمت بدنسازی گرایش دارد. مهمتر از همه، JFIT از پشتیبانی بین پلتفرمی بین تلفن و وب شما برخوردار هست. ابزارهای مختلفی مانند تایمر استراحت، تایمرهای فاصله زمانی، گزارش اندازه گیری بدن و برنامه ریز برنامه تمرینی را خواهید یافت. به علاوه، شما به پایگاه داده JEFIT با بیش از 1300 تمرین دسترسی خواهید داشت. این شامل روال های تمرینی مبتدی و پیشرفته می شود.

دانلود اپلیکیشن JEFIT

Shred

shred-workout app screenshot

قیمت: رایگان/99.99 دلار در سال

Shred یکی از بهترین اپلیکیشن های تناسب اندام حرفه ای است. این برنامه روتین‌های تمرین در باشگاه را برای کسانی که می‌خواهند تن به تن بدنسازی کنند، حجیم کنند یا کاردیوی خود را بهبود ببخشند، بسته می‌شود. این برنامه همچنین چندین برنامه تمرینی در خانه را برای کسانی که عضو باشگاه نیستند، ارائه می دهد. این روال‌ها معمولاً روی دمبل‌ها، کتل‌بل‌ها و سایر تجهیزاتی که کاربران احتمالاً خودشان را دارند، تمرکز می‌کنند. به طور کلی، به نظر می رسد که Shred برای کسانی که می خواهند اهداف تناسب اندام خود را پیش ببرند، مناسب تر خواهد بود.

دانلود اپلیکیشن SHRED

بهترین برنامه های تناسب اندام حرفه ای

Nike Run Club

قیمت: رایگان

Nike Run Club یک برنامه در حال اجرا. اجراها و آمار شما را ردیابی می کند و روال های شما را سفارشی می کند. همچنین تمرینات صوتی را ارائه می دهد. برای حفظ سرمایه گذاری کاربران، Nike Run Club از دستاوردها و تابلوهای امتیازات برای پیگیری دستاوردهای شما استفاده می کند. کاملا رایگان است، که آن را بالاتر از بسیاری از رقابت ها قرار می دهد. سایر برنامه‌ها ویژگی‌های بیشتری دارند، اما اگر اصول اولیه را می‌خواهید و نمی‌خواهید چیزی بپردازید، Nike Run Cub بهترین گزینه خواهد بود.

دانلود اپلیکیشن Nike Run

آدیداس رانینگ (رونتاستیک سابق)

تصویر استوک برنامه آدیداس Runtastic 5

قیمت: رایگان/متفاوت است/9.99 دلار در ماه/49.99 دلار در سال

Adidas Running (قبلاً Runtastic) یکی از بهترین برنامه های در حال اجرا در تلفن همراه خواهد بود. توسعه دهندگان بخش خوبی از چند سال گذشته را صرف افزودن ابزارهای بیشتر به برنامه و بهبود ویژگی های موجود کرده اند. به عنوان مثال، Adidas Running اکنون برنامه هایی را برای یادآوری مصرف آب، برنامه ریز تمرین HIIT و دستور العمل های غذای سالم ارائه می دهد. برنامه‌های ورزشی جداگانه برای چیزهایی مانند فشار، دوچرخه‌سواری و کشش وجود دارد. حتی یک برنامه ردیاب خواب و یک برنامه تایمر جداگانه پیدا خواهید کرد. همه اینها زمانی که آنها را آزمایش کردیم به خوبی کار می کنند. برخی از آنها هزینه های تکی دارند، برخی رایگان هستند، و برخی تحت اشتراک ماهانه (یا سالانه) برنامه قرار می گیرند. تعداد زیادی ویژگی تناسب اندام در این برنامه ها وجود دارد.

دانلود اپلیکیشن تناسب اندام Adidas Running

بهترین برنامه یوگا ، بهترین اپلیکیشن تناسب اندام

Down Dog

Down Dog اسکرین شات 2021
جو هندی/اندروید Authority

قیمت: رایگان/7.99 دلار در ماه/49.99 دلار در سال

Down Dog یکی از بهترین تجربیات کاربری را برای هر کسی که به دنبال یک همراه یوگا است ارائه می دهد. اگر عرق کردن در استودیو برای شما مناسب نیست، این برنامه عالی برای آوردن یک مربی به اتاق نشیمن شما خواهد بود. فقط تشک خود را پهن کنید و شروع کنید. این برنامه دارای طیف وسیعی از تمرینات تمرکز خاص، به علاوه جلسات برای کاربران در تمام سطوح مهارت خواهد بود. ویژگی‌های اضافی عبارتند از پشتیبانی Google Fit، پشتیبانی آفلاین، و فهرست‌های پخش انتخاب‌شده.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید