بهترین اپلیکیشن های انیمیشن سازی اندروید با لینک مستقیم دانلود

بهترین اپلیکیشن های انیمیشن سازی برای اندروید

بهترین اپلیکیشن های انیمیشن سازی اندروید . معرفی 7 اپلیکیشن انیمیشن سازی اندروید با لینک مستقیم دانلود. با این مجموعه اپلیکیشن های خلاقانه انیمیشن های خود را بر روی دستگاه اندرویدی خود طراحی و ترسیم کنید.

بهترین اپلیکیشن های انیمیشن سازی اندروید با لینک مستقیم دانلود

بهترین اپلیکیشن های انیمیشن برای اندروید

ایجاد یک انیمیشن یک راه عالی برای دمیدن بخشی از زندگی به یک نقاشی بی‌جان است. پیشرفت در ابزارهای دیجیتال، انیمیشن سازی را برای افراد حرفه ای و مبتدی بسیار ساده و راحت کرده است.

اگرچه ممکن است بازار تبلت‌ های طراحی اختصاصی جذاب به نظر برسد، اما هیچ چیز به راحتی بیرون کشیدن گوشی و کشیدن روی صفحه نمایش آن نیست. متأسفانه، گزینه های محبوب زیادی مورد برنامه هایی که به شما در ساخت انیمیشن کمک می کنند، در Play Store وجود ندارد.

صرف نظر از این، ما تعداد زیادی از اپلیکیشن های انیمیشن سازی اندروید را آزمایش کرده ایم و برخی از بهترین آنها را که می توانید به صورت رایگان استفاده کنید جمع آوری کرده ایم.

شما همچنین می‌توانید مطالب تغییر کیبورد اندروید ، استفاده از مترجم همزمان اندروید ، تست سالم بودن گوشی و همچنین تبدیل گوشی به کامپیوتر را از این بخش بخوانید.

1. FlipaClip

بهترین اپلیکیشن های انیمیشن سازی برای اندروید

اولین گزینه از بهترین اپلیکیشن های انیمیشن سازی اندورید ما یعنی FlipaClip اپلیکیشنی است که در ایجاد انیمیشن در اندروید بی نظیر است. این اپلیکیشن یک استاندارد طلایی است و همان چیزی است که هر برنامه طراحی دیجیتال دیگری باید تلاش کند تا همانند این اپلیکیشن باشد.

نه تنها گزینه‌های زیادی مانند برس‌ها، شبکه‌ها، خط‌کش، onion skin و موارد دیگر را دریافت می‌کنید، بلکه FlipaClip پا را فراتر می گذارد و کتابخانه‌ای چشمگیر از جلوه‌

های صوتی دارد. اگرچه این ویژگی پولی است، اما استفاده از جلوه های صوتی در انیمیشن های ساده می تواند آنها را به یک اپلیکیشن منحصر به فرد تبدیل کند.

اگر دستگاه سامسونگ پشتیبانی شده دارید، FlipaClip یکی از بهترین برنامه های S Pen است. این برنامه به شما امکان می دهد از حساسیت فشار برای افزودن عمق به نقاشی های خود استفاده کنید. می توانید ویدیوها را به بوم خود وارد کنید و انیمیشن هایی ایجاد کنید که مکمل فیلم های موجود هستند.

چیز مورد علاقه ما به راحتی در مورد FlipaClip طراحی زیبا و سهولت استفاده آن است. کاربرانی که برای اولین بار از این اپلیکیشن استفاده می کنند، حتی یک ویدیوی آموزشی مفید دریافت می‌کنند که تمام گزینه‌هایی را که برنامه ارائه می‌کند، در بر دارد. FlipaClip را به کسانی که قصد دارند انیمیشن را تنها با استفاده از یک گوشی اندرویدی به سطح بالاتری برسانند، به شدت توصیه می کنیم.

لینک دانلود: FlipaClip

2. Animation Desk

بهترین اپلیکیشن های انیمیشن سازی برای اندروید

با بیش از یک میلیون بار دانلود، Animation Desk که دومین گزینه از بهترین اپلیکیشن های انیمیشن سازی اندروید است یکی از بهترین برنامه های انیمیشن برای اندروید است که می توانید آن را امتحان کنید. این برنامه همه ویژگی هایی را که یک برنامه انیمیشن سازی باید داشته باشد در بر دارد – یک رابط کاربری منظم، مقدار کافی از گزینه ها، و تعداد انگشت شماری روش برای تولید انیمیشن .

میز انیمیشن دارای چند براش برای انتخاب و یک پالت رنگ بصری است که می توانید آن را مطابق میل خود سفارشی کنید. پیمایش بین فریم ها آسان است و تعویض onion skin فقط با یک ضربه فاصله دارد. اگر گزینه پیش فرض 24 فریم در ثانیه آن را برای شما قطع نکرد، می توانید تعداد فریم ها را برای انیمیشن های خود تنظیم کنید.

پس از اتمام کار، برنامه به شما امکان می دهد انیمیشن خود را به عنوان یک فایل ویدیویی یا PDF صادر کنید. شما همچنین می توانید فریم های جداگانه را به عنوان تصویر صادر کنید. اشتراک پریمیوم فضای ذخیره‌سازی ابری شما را به 1 ترابایت ارتقا می‌دهد، از نقاشی‌های onion skin با کد رنگی پشتیبانی می‌کند و صادرات GIF را باز می‌کند.

لینک دانلود: Animation Desk

3. Draw Cartoons 2

بهترین اپلیکیشن های انیمیشن سازی برای اندروید

برای ایجاد انیمیشنی که چند ثانیه طول می کشد همچنان باید چندین فریم به صورت دستی ترسیم شود. انجام این کار در یک صفحه نمایش کوچکتر می تواند حتی دشوارتر باشد. اگر برنامه‌ای می‌خواهید که بتواند بدون نیاز به زمان و تلاش زیاد انیمیشن‌های اولیه را انجام دهد، Draw Cartoons 2 که گزینه سوم ما در مورد بهترین اپلیکیشن های انیمیشن سازی اندروید است را دوست خواهید داشت.

این برنامه دارای یک کتابخانه وسیع از اشیاء و شخصیت ها با مدلی مبتنی بر استخوان بندی است که می توانید برای ایجاد انیمیشن های سریع در اطراف آن حرکت کنید. شما همچنین می توانید شخصیت های خود را بسازید و همان عملکرد اسکلت را اضافه کنید تا متحرک سازی چیزها ده برابر آسان تر شود.

Draw Cartoons 2 به وضوح جوانان را هدف قرار داده است، اما ما به هر حال در حین آزمایش برنامه، ار آن لذت بردیم. به غیر از انیمیشن صحنه ها، می توانید صدا و موسیقی اضافه کنید و محصول نهایی را به عنوان یک فایل ویدیویی صادر کنید.

لینک دانلود: Draw Cartoons 2

4. Stop Motion Studio

 

بهترین اپلیکیشن های انیمیشن سازی برای اندروید

یکی دیگر از راه های ساخت انیمیشن، استفاده از استاپ موشن کپچر است. اگر ترجیح می دهید از وسایل واقعی برای روایت داستان استفاده کنید، Stop Motion Studio که گزینه بعدی بهترین اپلیکیشن های انیمیشن سازی اندروید است یک اپلیکیشن انیمیشن سازی عالی خواهد بود.

اگرچه برای گرفتن یک سری عکس و قرار دادن آنها به صورت متوالی برای ایجاد یک فیلم نیازی به برنامه خاصی ندارید، اما این برنامه کل فرآیند را بدون مشکل می کند. یک حالت پوشش آشنا به شما امکان می دهد وسایل خود را مطابق با قاب قبلی خود قرار دهید.

این برنامه همچنین طیف گسترده ای از فیلترها و ابزارهای ویرایشی را ارائه می دهد که می توانید از آنها برای ارتقای انیمیشن خود به سطح بعدی استفاده کنید. برای کسانی که علاقه مند هستند، ابزارهایی مانند صفحه سبز و روتوسکوپی می توانند دنیای کاملا جدیدی از امکانات را حتی با وسایل محدود باز کنند.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به حالت فاصله زمانی که تصاویر را به‌طور خودکار ثبت می‌کند، حالت دستی کامل برای تنظیم مواردی مانند ISO و تعادل رنگ سفید، و امکان استفاده از تلفن ثانویه به عنوان کنترل از راه دور برای گرفتن تصاویر، اشاره کرد.

لینک دانلود: Stop Motion Studio

5. Stick Nodes

بهترین اپلیکیشن های انیمیشن سازی برای اندروید

اگر ایده متحرک سازی با استفاده از مفاصل و قطعات متحرک را دوست دارید، به Stick Nodes که گزینه بعدی بهترین اپلیکیشن های انیمیشن سازی اندروید است نگاهی بیندازید. این برنامه انیمیشن یک فروشگاه یک مرحله ای برای همه طرفداران فیگور استیک است.

ایین اپلیکیشن هر ویژگی انیمیشنی که فکرش را بکنید را در اختیار دارد. می‌توانید با استفاده از کتابخانه عظیم، فیگورهای چوبی را اضافه یا ویرایش کنید و حتی می‌توانید دو یا چند شی را به هم بپیوندید تا انیمیشن را بسیار آسان‌تر کنید. Stick Nodes تعداد شگفت‌ انگیزی از کنترل‌ ها و افکت‌ های قدرتمند کاربر دارد که می‌توانید به شکل‌های چوبی نسبتاً ساده اضافه کنید.

با نسخه حرفه ای برنامه، می توانید تاری، درخشش و سایر جلوه های قانع کننده را به نقاشی های خود اضافه کنید. صرف نظر از این، نسخه رایگان برنامه حاوی تبلیغات غیر مزاحم است و شما را مجبور به ارتقا به نسخه حرفه ای نمی کند.

فهرست گسترده گزینه‌ ها و منوها ممکن است در گوشی های کوچک‌ تر کمی شلوغ شود. این تنها شکایتی است که ما از این برنامه داریم که به دلیل قدردانی از تعداد زیادی از ویژگی های آن نیز پنهان می شود. اگر می‌ خواهید انیمیشن‌های فیگور چوبی قدرتمند بسازید، اما نمی‌خواهید وقت طولانیی را صرف کشیدن همه آنها به صورت دستی کنید، Stick Nodes یکی از بهترین گزینه‌های موجود است.

لینک دانلود: Stick Nodes

6. LottieFiles

بهترین اپلیکیشن های انیمیشن سازی برای اندروید

ششمین گزینه از بهترین اپلیکیشن های انیمیشن سازی اندروید LottieFile است که می توانید در این اپلیکیشن مجموعه عظیمی از انیمیشن های از پیش ساخته را پیدا کنید. شما می توانید از این تصاویر کوتاه و اغلب از نوع GIF برای تمجید از پست های خود در رسانه های اجتماعی استفاده کنید. این برنامه دارای یک جامعه فوق العاده از طراحان و انیماتورها است که می توانید هنگام ایجاد آثار هنری خود از آنها الهام بگیرید.

می توانید انتخاب کنید که یک حساب کاربری LottieFiles ایجاد کنید تا انیمیشن ها را به مجموعه خود اضافه کنید. انیمیشن‌ ها را می‌توان به صورت فایل‌های JSON، MP4، GIF یا dotLottie صادر کرد و سپس می‌توان آنها را به‌عنوان برچسب در پلتفرم‌های پیام‌رسانی مانند WhatsApp به اشتراک گذاشت.

سبک منحصر به فرد و ساده ای که اکثر این انیمیشن ها به ارمغان می آورند آنها را برای استفاده در طراحی اپلیکیشن یا پروژه های وب سایت کاملا ایده آل می کند. امکان وارد کردن انیمیشن ها بدون زحمت در برنامه هایی مانند Figma، LottieFiles را به یکی از مفیدترین برنامه های اندروید برای طراحان UX تبدیل می کند.

LottieFiles همچنین به شما این امکان را می دهد که به طور یکپارچه ویرایش های سریع انیمیشن ها را انجام دهید. مواردی مانند تغییر رنگ‌ها، افزودن تصویر پس‌زمینه، و حتی بهینه‌سازی انیمیشن‌ها با ویرایشگر درون‌برنامه آسان می‌شوند. همچنین از پیش تنظیمات ذخیره شده ای برای به اشتراک گذاری انیمیشن های خود در اینستاگرام، تیک تاک، توییتر و دیگر پلتفرم های اجتماعی وجود دارد.

لینک دانلود: LottieFiles

7. Alight Motion

بهترین اپلیکیشن های انیمیشن سازی برای اندروید

آیا دوست دارید همه آن TikToks و قرقره های اینستاگرام چشمگیر را بسازید که از انتقال های مسحورکننده استفاده می کنند؟ برای ایجاد انیمیشن‌هایی با فریم‌ های کلیدی صاف مانند آنها، به طور سنتی به یک کامپیوتر کامل و یک برنامه ویرایش ویدیوی حرفه‌ای مانند After Effects یا Premiere Pro نیاز دارید.

اینجاست که Alight Motion که بهترین اپلیکیشن های انیمیشن سازی برای اندروید است وارد عمل می‌شود و قابلیت‌های تلفن هوشمند شما را به 100% می‌رساند. در داخل برنامه، می‌توانید یک ویرایشگر ویدیوی کامل با تعداد زیادی کنترل دستی پیدا کنید. متحرک سازی فریم های کلیدی به صورت دستی برای مبتدیان چندان مناسب نیست، به همین دلیل است که برنامه دارای بخش آموزشی دقیقی است که در آن می توانید دانش انتقال های فانتزی را بیاموزید.

این برنامه برای استفاده با گزینه‌های ویرایش محدود رایگان است و به سرعت نشان می‌دهد که بیشتر بیت‌ های جالب پشت یک دیوار پرداخت قفل شده‌اند. با این وجود، هیچ برنامه دیگری برای اندروید وجود ندارد که به شما امکان می‌دهد تا این اندازه با موشن گرافیک بازی کنید.

لینک دانلود: Alight Motion

ایجاد انیمیشن در حال حرکت

با توجه به انواع مختلفی از بهترین اپلیکیشن های انیمیشن سازی اندروید، امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که تصمیم بگیرید کدام ابزار مناسب ترین نیاز شما را دارد. در حالی که درست است که هیچ چیز بهتر از یک تنظیمات اختصاصی برای انیمیشن با صفحه نمایش های متعدد و یک تبلت طراحی نیست، دیدن اینکه چقدر می توانید با استفاده از گوشی خود به دست آورید بسیار لذت بخش است. به لطف برنامه‌ های خلاقانه‌ای مانند این است که انیمیشن‌ های عکس و ویدیو در حال حرکت راه طولانی را طی کرده‌اند.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید