بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022 کدام نرم افزار ها هستند؟ در ادامه اپلیکیشن هایی را که هر کاربر گوشی اندروید باید داشته باشد به همراه لینک مستقیم دانلود معرفی میکنیم

در طول سال‌ها، شاهد انتشار برنامه‌های باکیفیت زیادی در Play Store بوده‌ایم، و بنابراین ما اینجا در TECHMAZE تصمیم گرفته‌ایم تا برنامه‌های مورد علاقه‌مان را جمع‌آوری کنیم، بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022، برجسته‌ترین‌هایی که کلاچ برای استفاده روزمره هستند. بسیار شبیه به جمع بندی بهترین بازی های اندرویدی ما، لیست برنامه های امروزی همه چیزهایی را که برای ورود به زمین به عنوان یک کاربر جدید نیاز دارید را پوشش می دهد، و ما خوانندگان قدیمی خود را نیز فراموش نکرده ایم، زیرا چند مورد کمتر شناخته شده را نیز گنجانده ایم.بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022 را در ادامه بررسی کنیم!

ایا به بازی های استراتژیکی علاقه دارید ؟ پس بخوانید:    بهترین بازی های استراتژی اندروید 2022 با لینک مستقیم دانلود

بنابراین، اگر برای دیدن بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022 در صدر فهرست برنامه های AP احساس نیاز دارید، به جای درستی آمده اید. لذت ببرید و استفاده کنید!

نقشه های گوگل

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022

بیایید با Google Maps کار را آسان شروع کنیم. این برنامه‌ای است که مطمئنم اکثر ما از آن استفاده کرده‌ایم و با آن آشنا هستیم، اما مفید بودن این فهرست را کاهش نمی‌دهد. Google Maps یکی از اصلی‌ترین نرم‌افزارهای نقشه برای دستگاه‌های تلفن همراه است، و به دلیل خوبی، این هنوز یکی از بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022، بهترین نقشه‌ها و نرم‌افزارهای ناوبری موجود در حال حاضر است.

Google Maps یک برنامه عالی برای شکار غذا برای خوردن، پمپ بنزین برای توقف، و حتی می توانید مکان هایی را که بازدید کرده اید مرور کنید. به علاوه، جنبه ناوبری عالی است. در حالی که می‌دانم مردم Waze را دوست دارند، نمی‌توان انکار کرد که Google Maps توسط افراد بیشتری استفاده می‌شود و به محتوای جمع‌آوری‌شده اجازه می‌دهد به طور مداوم با کلیپ بسیار سریع‌تری نسبت به هر نرم‌افزار نقشه‌برداری دیگری رشد کند. بنابراین، چه به دنبال یک اشتراک سواری، نزدیک‌ترین مسیر دوچرخه‌سواری، یا صرفاً می‌خواهید بدانید چقدر پیاده‌روی تا فروشگاه مواد غذایی طول می‌کشد، Google Maps به احتمال زیاد مکانی است که به دنبال این اطلاعات خواهید بود.

برای دانلود کلیک کنید:  Google Maps

OpenTable

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022

اگر برای قرار ملاقات و گردش های خانوادگی زیاد غذا می خورید و اغلب می بینید که رزرو می کنید، OpenTable برای ایمن کردن یک میز به راحتی ضروری است. بعلاوه، اگر اهل غذا خوردن هستید، OpenTable همچنین یک برنامه اکتشافی عالی برای کشف برخی از غذاهای بهتر در منطقه شما است. به نظرات برتر کاربران اضافه کنید، و یک برنامه عالی برای کشف نه تنها غذاهای خوب که به خوبی بررسی شده اند، بلکه یک برنامه عالی برای ایمن کردن میز خود در روزی که ترجیح می دهید خواهید داشت.

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022، OpenTable برای استفاده رایگان است و شامل هیچ گونه خرید درون برنامه ای برای مختل کردن تجربه نیست. آنچه می بینید همان چیزی است که به دست می آورید، و آنچه دریافت می کنید یک برنامه با کیفیت برای کشف و رزرو رستوران است. چه چیزی را دوست ندارد؟

برای دانلود کلیک کنید: OpenTable

Duolingo: درس های زبان

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022

یادگیری یک زبان جدید چالش برانگیز است، اما برنامه های زیادی وجود دارند که می توانند در این زمینه کمک کنند، با Duolingo به عنوان یک برنامه برجسته ،بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022 که بیش از 35 زبان را از طریق درس های کوچک قابل هضم پوشش می دهد. اساساً این شرکت یادگیری زبان‌های جدید را بازی‌سازی کرد و جای تعجب نیست که این روش به حفظ انگیزه کاربران کمک می‌کند. شما حتی می توانید پیشرفت خود را دنبال کنید تا مطمئن شوید که به اهداف خود می رسید.

به خاطر داشته باشید که اگر می خواهید از برنامه به صورت رایگان استفاده کنید، محتوا محدود است. یک اشتراک اختیاری وجود دارد که 6.99 دلار در ماه است، و 14 روز اول با دسترسی کامل رایگان است، بنابراین می توانید قبل از بیرون رفتن از جیب خود، همه چیز را بررسی کنید. بنابراین اگر میل به یادگیری یک زبان جدید دارید یا به سادگی می‌خواهید چند عبارت مفید را برای سفر بعدی خود انتخاب کنید، Duolingo به لطف درس‌های قابل دسترس، مطمئناً مفید است.

برای دانلود کلیک کنید:  Duolingo: language lessons

صفحه کلید SwiftKey مایکروسافت

یکی از چیزهای عالی در مورد اندروید تطبیق پذیری آن است: می توانید از ابزارهای شخص ثالث برای جایگزینی برخی از اجزای اصلی خود مانند صفحه کلید نرم افزار خود استفاده کنید. بنابراین اگر از طرفداران Gboard نیستید یا می‌خواهید به سادگی گزینه‌ای را که بسیاری از کاربران اندروید آن را بهتر می‌دانند آزمایش کنید، صفحه کلید مایکروسافت SwiftKey ممکن است همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید.

SwiftKey یک صفحه‌کلید نرم‌افزاری با امکانات کامل است که اکنون متعلق به مایکروسافت است و ورودی‌های عالی مبتنی بر کشیدن انگشت را به جدول می‌آورد. مانند بسیاری از برنامه‌های صفحه‌کلید نرم‌افزاری، این نسخه از تایپ شما یاد می‌گیرد، بنابراین در حالت ایده‌آل، هرچه بیشتر از آن استفاده کنید، پیش‌بینی‌های آن بهتر می‌شود. بی شک این یکی از بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022 است!

برای دانلود کلیک کنید:  Microsoft SwiftKey Keyboard

همگام سازی برای reddit (Pro)

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022

برنامه‌های Reddit زیادی وجود دارد، برخی آمده‌اند و رفته‌اند و برخی دیگر در اطراف گیر کرده‌اند. همگام‌سازی برای ردیت یکی از پایه‌های اصلی است، سال‌هاست که وجود داشته و در تمام مدت توسعه فعال بوده است، و این برنامه شخصی من است که به سراغ Reddit می‌روم. این به راحتی قالب بندی می شود، به طور یکسان برای تلفن ها و تبلت ها مناسب است، و حتی می توانید در زمانی که سرورهای آن با مشکلاتی روبرو هستند، Reddit را مرور کنید، که به نظر می رسد در چند سال اخیر اغلب این مشکل وجود دارد.

مانند همه برنامه‌های Reddit، مشکلات ممکن است ظاهر شوند، اما حداقل برنامه‌نویس پاسخگو است، بنابراین می‌دانید که این مشکلات برای مدت طولانی باقی نمی‌مانند. همگام سازی برای reddit ده ساله است، اما همچنان محبوب است زیرا قابل اعتماد است پس یکی از بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022 است!

برای دانلود کلیک کنید:  Sync for reddit (Pro)

مرورگر Tor: رسمی، خصوصی و ایمن

مرورگر Tor یک ابزار حفظ حریم خصوصی است که در حال حاضر یکی از بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022 است، مرورگری که ردیاب ها و اثر انگشت را مسدود می کند و در عین حال رمزگذاری را نیز ارائه می دهد. این همچنین یک ابزار مفید برای دور زدن هر سایتی است که ISP یا بلوک کشور شما، بسیار شبیه به VPN است. بهترین از همه، منبع باز است، به این معنی که استفاده از آن کاملا رایگان است و همیشه خواهد بود. این که آیا شما یک کاربر آگاه به امنیت هستید یا به سادگی می‌خواهید به سایت‌های ممنوعه یا سایت‌های پیاز سفر کنید، نسخه اندروید مرورگر Tor قطعاً برنامه‌ای است که می‌توانید نصب کنید تا اطمینان حاصل کنید که در صورت نیاز وجود دارد.

برای دانلود کلیک کنید:  Tor Browser: Official, Private, & Secure

Twitch: پخش زنده بازی

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022

اگر بازی های ویدیویی انجام می دهید، احتمالاً نام Twitch را شنیده اید. این یک پلتفرم استریم بازی است که اکنون متعلق به آمازون است و بهترین مکان برای مشاهده و پخش ویدیوهای بازی است. چه بخواهید مکانیزم یک نسخه جدید را بررسی کنید، یا صرفاً ببینید که چگونه بازی‌های قدیمی‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند، Twitch احتمالاً حاوی آن محتوا است. و اگر چیزی وجود دارد که احساس می‌کنید گم شده است، می‌توانید جریان خود را بچرخانید تا آن حفره را در بازار پر کنید. می‌توانید به‌صورت رایگان تماشا کنید زیرا این سرویس از تبلیغات پشتیبانی می‌کند، و اگر پخش‌کننده را دوست دارید، می‌توانید با 4.99 دلار در کانال آن‌ها مشترک شوید و در عین حال چند امتیاز دریافت کنید. دو سطح اشتراک دیگر نیز با قیمت های 9.99 دلار و 24.99 دلار موجود است.

برای دانلود کلیک کنید:  Twitch: Live Game Streaming

کتاب طرح

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022

اگر می‌خواهید روی دستگاه اندرویدی خود نقاشی و طراحی کنید، برنامه‌های زیادی وجود دارد، اما Sketchbook به لطف استفاده آسان و طراحی فکر شده، بالاتر از بقیه است و در صدر بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022 جای دارد. هیچ چیز خیلی به هم ریخته نیست، و با این حال همه ابزارهای شما معمولاً با یک شیر آب فاصله دارند. این برنامه از لایه‌ها پشتیبانی می‌کند، و به لطف طیف گسترده‌ای از نکات قلم مو و قلم/مداد، شما هیچ‌وقت در آرزوی چیزهای بیشتر غافل نخواهید شد. بنابراین، اگر در طراحی، مانند کتاب‌های سیاه برای طرح‌های گرافیتی، علاقه‌مند هستید، Sketchbook ابزار زیبایی است که نیاز به کاغذ را از بین می‌برد. به علاوه، این برنامه رایگان است، چیزی که رقابت به سادگی ارائه نمی دهد.

برای دانلود کلیک کنید:  Sketchbook

وظیفه

این یکی برای تمام نیاز های اتوماسیون شماست. Tasker یکی از قدرتمندترین ابزارها در اندروید است و علیرغم اینکه گوگل دائماً دسترسی به سیستم عامل را کاهش می‌دهد، این برنامه همچنان مخاطبان خود را پیدا می‌کند که گواه مفید بودن Tasker است.

بیش از 350 اقدام مختلف برای راه اندازی اتوماسیون های شخصی شما (همه بدون نیاز به دسترسی روت) در دسترس است، مانند روشن کردن حالت تاریک در یک زمان خاص از روز یا خاموش کردن خودکار اعلان ها پس از اتصال به وای فای خانه پس از کار. . در حالی که من این برنامه را بصری نمی‌دانم، کسانی که وقت خود را صرف کشف چیزها می‌کنند، پاداش خواهند گرفت. یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه برای هر کسی که می‌خواهد نگاهی بیاندازد وجود دارد، و اگر آنچه را که می‌بینید دوست دارید، می‌توانید با یک خرید، قفل کامل برنامه را باز کنید.

برای دانلود کلیک کنید: Tasker

درایو گوگل

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022

راه‌حل‌های ذخیره‌سازی ابری زیادی وجود دارد، اما با توجه به اینکه همه ما از تلفن‌های اندرویدی استفاده می‌کنیم، منطقی است که گزینه ذخیره‌سازی ابری Google برخی از بهترین ادغام‌ها را با سیستم‌عامل و برنامه‌های آن دارد. برای من، من یک خواننده بزرگ هستم، و ترجیح می‌دهم کتاب‌های الکترونیکی خود را در یک درایو محلی نگه دارم، اما من هم لوازم اصلی خود را در فضای ابری نگه می‌دارم تا بدون توجه به برنامه خواندنی که استفاده می‌کنم، به راحتی به آنها دسترسی داشته باشم. به هنگام.بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022

به ندرت پیش می‌آید که یک برنامه Android از Drive پشتیبانی نمی‌کند، اگر از سایر خدمات ذخیره‌سازی ابری نیز پشتیبانی کند. به‌علاوه، با نصب برنامه Drive، حتی مجبور نخواهید بود به برنامه‌های دیگری با اتصالات داخلی به Drive اعتماد کنید. در سراسر، Drive یکی از راحت‌ترین سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری موجود برای کاربران اندروید است، و از آنجایی که بسیاری از ما هر روز به آن تکیه می‌کنیم، به راحتی یکی از بهترین برنامه‌های موجود در تمام دوران است.

برای دانلود کلیک کنید:  Google Drive

احراز هویت دو عاملی Twilio Authy

بیش از چند برنامه مجوز دو مرحله ای در پلی استور وجود دارد و حتی گوگل یکی را ارائه می دهد. Twilio (قبلاً Authy) این توانایی را دارد که اطلاعات شما را در فضای ابری ذخیره کند، به این معنی که اگر دستگاه‌ها را مرتباً تغییر دهید، از آن غافل نخواهید شد. به این ترتیب، می‌توانید طی سال‌ها به راحتی گوشی را به تلفن، تبلت به تبلت منتقل کنید و همچنان به همه حساب‌هایی که در Twilio ذخیره کرده‌اید دسترسی خواهید داشت.

به راستی چه کسی می تواند تمام اکانت هایی را که دو عاملی برای آن ها روشن کرده اند به خاطر بیاورد؟ می دانم که همیشه فراموش می کنم، دقیقاً به همین دلیل است که من برای احراز هویت 2 عاملی همیشه Twilio است. به این ترتیب، هر زمان که سایت یا سرویسی کد 2 عاملی من را بخواهد، تنها کاری که باید انجام دهم این است که Twilio را بر روی هر دستگاه اندرویدی که در دست دارم نصب کنم، و من آماده هستم.

برای دانلود کلیک کنید:  Twilio Authy 2-Factor Authentication

پخش کننده موسیقی Poweramp

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022

اگر به دنبال پخش موسیقی محلی ذخیره شده با یکی از بهترین موتورهای صوتی در اطراف هستید، Poweramp Music Player آن برنامه است. این نه تنها پادشاه دیرینه است، بلکه چندین بار در طول سال ها به روز شده است تا تجربه بهتر و بهتری را ارائه دهد. اگر به FLAC و سایر فایل‌های بدون اتلاف علاقه دارید، این یکی از بهترین برنامه‌های موجود برای پخش آن‌ها است.

Poweramp یک پخش کننده صوتی برای علاقه مندان به موسیقی است که برای همه افراد دیگر نیز عالی است. تا به امروز، هنوز هم می‌توانید مجموعه کامل ویژگی‌های Poweramp را از طریق یک خرید باز کنید، که برای یک برنامه یازده ساله که توانسته در آزمون زمان مقاومت کند، قابل توجه است.

برای دانلود کلیک کنید:  Poweramp Music Player

یوتیوب

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022

بهترین لیست برنامه های اندرویدی در تمام دوران بدون YouTube در آن چه خواهد بود؟ همانطور که همه به خوبی می‌دانند، یوتیوب بهترین سرویس برای محتوای ویدیویی ساخته شده در جامعه است. همچنین همه فیلم‌های خریداری‌شده ما در فروشگاه Play را در خود جای داده است، به‌علاوه موسیقی‌های زیادی همراه با دریای بی‌پایانی از آموزش‌ها، نقدها و نگاه‌های اولیه وجود دارد. پاسخ تمام سوالات زندگی در جایی در سرویس جابجا می شود و فقط کافی است آنها را کشف کنید تا بهتر مطلع شوید. به علاوه، بسیاری از آنها با ارسال محتوا در سایت امرار معاش می کنند.

یوتیوب اساساً اکوسیستم محتوای ویدیویی خودش است، جریانی بی پایان از اطلاعات در نوک انگشتان همه، و به همین دلیل، احتمالاً یکی از پرکاربردترین برنامه های تلفن همراه موجود است. اگر محتوای ویدیویی تماشا می‌کنید، احتمالاً چندین بار از YouTube استفاده کرده‌اید. این برنامه ای است که نیازی به معرفی ندارد، اما یکی از قدرتمندترین ابزارهای در اختیار ما است، به همین دلیل است که در بهترین جمع بندی امروزی قرار دارد.

برای دانلود کلیک کنید:  YouTube

Solid Explorer File Manager

تعداد زیادی فایل منیجر در فروشگاه Play موجود است و Solid Explorer به نوعی توانسته یکی از بهترین گزینه ها باقی بماند. این برنامه نه تنها روی Android TV و Chromebook عالی کار می کند، بلکه در تلفن ها و تبلت های اندرویدی نیز بسیار مفید است. تعداد ویژگی‌های موجود، گزینه‌های از پیش نصب شده موجود در دستگاه‌های ما را از آب خارج می‌کند.

Solid Explorer پشتیبانی داخلی ذخیره سازی ابری از جمله Drive را ارائه می دهد، به علاوه از بایگانی پشتیبانی می شود، به این معنی که می توانید به راحتی فایل های RAR را باز کنید (برای ما که کمیک های بایگانی شده به عنوان CBR را جمع آوری می کنیم عالی است). همچنین پشتیبانی داخلی از NAS و پشتیبانی از FTP وجود دارد، بدون اینکه به تعداد زیادی از تم ها اشاره کنیم. همه می‌توانند برنامه را به صورت رایگان امتحان کنند، و اگر می‌خواهید قفل برنامه را باز کنید، می‌توانید از طریق خرید درون‌برنامه این کار را انجام دهید. برخی از عملکردها به صورت تکه تکه فروخته می شوند، اما اینها گزینه های خاص تری هستند که اکثر مردم از آنها استفاده نمی کنند.

برای دانلود کلیک کنید:  Solid Explorer File Manager

ZOOM Cloud Meeting

با تشکر از Covid، من مطمئن هستم که بیش از تعداد کمی از شما با سرویس ویدئو کنفرانس ZOOM آشنا هستید. این برنامه رایگان است و از 100 شرکت کننده در جلسات سطح رایگان خود پشتیبانی می کند، دقیقاً به همین دلیل است که این سرویس در حال حاضر بسیار داغ است. برنامه های پولی نیز وجود دارد، و این برنامه ها از 16 دلار در ماه تا 20 دلار متغیر است، و این طرح ها تعداد شرکت کنندگان مجاز به 1000 نفر را افزایش می دهند و همچنین محدودیت زمانی مجاز برای این جریان ها را افزایش می دهند.بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022

مهم نیست که چگونه آن را برش می دهید، ZOOM یکی از بهترین برنامه های ویدئو کنفرانس است. راه‌اندازی آن آسان است و مگر اینکه کسب‌وکار بزرگی را اداره کنید، می‌توانید به راحتی با دوستان و خانواده از آن استفاده کنید، حتی در دستگاه‌های Chromebook.

برای دانلود کلیک کنید:  ZOOM Cloud Meetings

Bitwarden Password Manager

مدیران رمز عبور ممکن است برای همه جذاب نباشند، به خصوص از آنجایی که گوگل یک مدیر داخلی با کروم ارائه می دهد، اما اگر به دنبال کمی امنیت هستید، Bitwarden Password Manager یکی از بهترین گزینه های موجود است. تعداد نامحدودی از گذرواژه‌ها پشتیبانی می‌شوند، به‌علاوه این گذرواژه‌ها با رمزگذاری فراوان محافظت می‌شوند، از جمله بیت AES-256، هشتگ‌های سالت، و کلیدهای PBKDF2 SHA-256. همچنین یک تولید کننده رمز داخلی وجود دارد، بنابراین نیازی به فکر کردن پسوردهای خود ندارید.بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022

Bitwarden همچنین یک سرویس بین پلتفرمی است، به این معنی که شما در سیستم عامل های دیگر تحت پوشش هستید. اساسا، Bitwarden همه ویژگی‌هایی را که از برنامه‌های اشتراک شناخته شده‌تر انتظار دارید، ارائه می‌کند، به جز منبع باز بودن آن، و یک ردیف رایگان برای افراد وجود دارد. خیلی بهتر از این نمیشه هک، حتی اگر بخواهید در ردیف پرمیوم مشترک شوید، سالانه فقط 10 دلار است.

برای دانلود کلیک کنید:  Bitwarden Password Manager

زیلو: خانه ها و آپارتمان ها

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022

راستی، چه کسی دوست ندارد به خانه های موجود در بازار نگاه کند در حالی که رویاهای بزرگ می بیند؟ Zillow احتمالاً شناخته‌شده‌ترین اپلیکیشن املاک و مستغلات موجود است، و به دلایلی خوب، مطالعه آن شگفت‌انگیز است. یک شهر را انتخاب کنید، و سپس شروع به دیدن عکس های زیادی از هر خانه کنید که به نظر شما می رسد. قیمت‌های تخمینی به همراه مالیات‌های عمومی گنجانده شده‌اند، که به این معنی است که می‌توانید به سرعت تصمیم بگیرید که آیا خانه‌ای با بودجه فعلی شما مطابقت دارد یا خیر. حتی می‌توانید تورهای این خانه‌ها را در برنامه برنامه‌ریزی کنید و می‌توانید پیشنهادهایی ارائه دهید. هک، حتی اگر فقط به دیدن عکس‌های خانه‌های عجیب و غریب و صحنه‌های جنایت علاقه دارید، این برنامه برای شماست.

برای دانلود کلیک کنید:  Zillow: Houses & Apartments

Simple Gallery Pro: عکس ها

Simple Mobile Tools چیزی اصلی در اندروید است و تعدادی از برنامه‌های آن‌ها پولی پرداخته‌اند و Simple Gallery Pro به‌عنوان یک محصول برجسته، پیشتاز است. یک نسخه قدیمی منسوخ رایگان نیز وجود دارد، اگرچه ارزش برنامه Pro به راحتی 1.30 دلار است. نه تنها تعداد زیادی گزینه مرتب سازی برای گالری وجود دارد، بلکه یک ویرایشگر داخلی نیز وجود دارد. در مقایسه با برنامه‌های عکس استوک که با دستگاه‌های Android عرضه می‌شوند، Simple Gallery Pro یک نفس تازه است. بسیاری آن را بهترین برنامه گالری روی پلتفرم می دانند و من موافقم.

برای دانلود کلیک کنید:  Simple Gallery Pro: Photos

Spotify: موسیقی و پادکست

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022

من قبلاً یک متعصب سرسخت FLAC بودم، فقط فایل‌های موسیقی‌ام را به صورت محلی پخش می‌کردم و هرگز پخش نمی‌کردم. یک فروش تعطیلات در Spotify (رایگان Hulu) طول کشید تا من آن را به چرخش درآورم، و در حالی که در ابتدا تحت تأثیر قرار نگرفتم، هنگامی که یک کتابخانه از موسیقی مورد علاقه خود ایجاد کردم، Spotify بی نهایت مفیدتر شد. به نظر من ماهانه به Spotify پرداخت می‌کنم، نه تنها برای دسترسی به آهنگ‌های مختلف، بلکه برای توصیه‌های Spotify. به طور خاص Discovery Weekly و Release Radar. این لیست‌های پخش سفارشی‌شده هفتگی نشان می‌دهد که من اکنون مقدار زیادی موسیقی جدید را کشف می‌کنم، دنیاهایی بهتر از خزیدنی که قبلاً در آمازون و iTunes برای نسخه‌های جدید انجام می‌دادم.

برای فردی که به ندرت احساس می‌کند اشتراک‌ها ارزشش را دارند، Spotify همچنان هر ماه ارزش هر پنی را دارد. مطمئناً، برخی نقاط ضعف وجود دارد، مانند موسیقی زنده در لیست‌های پخش، و ریمیکس‌ها، به‌علاوه حمله مداوم تبلیغات پادکست، بنابراین همه چیز به نور خورشید و رنگین کمان نیست، اما من هنوز سرویس پخش موسیقی بهتری پیدا نکرده‌ام، و این از تبدیل موسیقی Play.

برای دانلود کلیک کنید:  Spotify: Music and Podcasts

MX Player Pro

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022

از بین تمامی پخش کننده های ویدئویی بومی اندروید، MX Player یکی از قدیمی ترین هاست، و با این حال هنوز یکی از بهترین پخش کننده های ویدئویی در حال حاضر موجود است، همه اینها به لطف پشتیبانی گسترده از کدک ویدئویی آن است. مطمئناً، می‌توانید اکثر ویدیوها را در Photos یا هر یک از پخش‌کننده‌های داخلی سازنده مشاهده کنید، اما MX تقریباً همیشه عملکرد بهتری دارد. در تلفن و رایانه لوحی مفید است و حتی در دستگاه‌های Chromebook و Android TV مفیدتر است. من هنوز فایلی را پیدا نکرده ام که این پخش کننده ویدیو نمی تواند آن را پخش کند. حتی اگر بیشتر رسانه های خود را از دریاهای آزاد دریافت می کنید، MX Player نباید لنگ بزند.

برای دانلود کلیک کنید:  MX Player Pro

MyRadar Weather Radar Ad Free

من از همان ابتدا از اندروید استفاده می‌کردم و در طول سال‌ها، بسیاری از برنامه‌های هواشناسی مختلف را در جستجوی بی‌پایان نصب کرده‌ام تا دقیق‌ترین و زیباترین برنامه را پیدا کنم. من هنوز در حال شکار هستم، و با این حال MyRadar یکی از اولین برنامه هایی است که روی هر دستگاه اندرویدی جدیدی نصب می کنم. امکان مشاهده یک نقشه متحرک آب و هوا مطمئناً به من کمک می کند تا مشخص کنم طوفان ها به کجا می روند، و همچنین اگر عجله دارید، یک نمای سریع برای دمای فعلی و پیش بینی وجود دارد.بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022

نقشه این برنامه فیلترهای زیادی را ارائه می دهد تا نمای مورد نیاز شما را مشخص کند، و حتی یک بخش ویدیویی برای کسانی که ترجیح می دهند تماشای گزارش آب و هوا را تماشا کنند وجود دارد. بنابراین اگر به یک برنامه هواشناسی با یکی از بهترین نماهای رادار موجود نیاز دارید، MyRadar یک انتخاب عالی است، به خصوص که اکثر تلفن ها اکنون با برنامه های آب و هوای خود ارائه می شوند که نمای راداری دقیق را ارائه نمی دهند.

برای دانلود کلیک کنید:  MyRadar Weather Radar Ad Free

VLC برای اندروید

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022

دو پخش کننده اصلی ویدیویی برای اندروید VLC و MX Player هستند. به طور معمول، زمانی که یکی با فرمت ویدیوی شما به خوبی کار نمی کند، دیگری این کار را انجام می دهد – بنابراین اگر اتفاقاً تعداد زیادی از فایل های ویدیویی خود را سایدلود کردید و به دنبال یک پخش کننده ویدیویی قوی و قابل اعتماد هستید، VLC به راحتی این کار را انجام می دهد. به خصوص اگر شما دیگر پخش کننده رسانه موفق به پخش فایل فعلی خود نشده باشید.

در پایان، امکان انتخاب پخش کننده ویدیوی محلی خود، فضایی را برای اشخاص ثالث مانند VLC ایجاد می کند تا محصولات خود را درست مانند رایانه شخصی ارائه دهند. نکته جالب این است که نسخه اندروید به اندازه نسخه رایانه شخصی قابل اعتماد است، به همین دلیل است که VLC به راحتی یکی از پرکاربردترین پخش کننده های ویدیو در پلتفرم اندروید است.

برای دانلود کلیک کنید:   VLC for Android

FL Studio Mobile

اگر اهل تولید موسیقی هستید، احتمالاً درباره FruityLoops شنیده اید. مطمئن. DAW ممکن است اکنون FL Studio نامیده شود، اما در قلب ما، همیشه FruityLoops خواهد بود. FL که قدمت آن به سال 1997 بر روی رایانه شخصی بازمی‌گردد، یک DAW شناخته شده است که ساخت آهنگ‌های موسیقی را با نقاشی روی صفحه (مثل Acid Pro سونی) آسان می‌کند، با یک ترتیب سنج گام‌هایی که در داخل آن تعبیه شده است تا کاربران بتوانند آهنگ‌های خود را بسازند. آهنگ ها را به منظور ایجاد یک آهنگ با هم نقاشی کنید.بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022

ضبط صدا همراه با پشتیبانی از کنترلر MIDI و همچنین صادرات و واردات فایل MIDI پشتیبانی می شود. این برنامه به طور یکسان روی Android و ChromeOS کار می کند و از صفحه نمایش و ماوس پشتیبانی می کند. نه خیلی کهنه

برای دانلود کلیک کنید:  FL Studio Mobile

نتفلیکس

بدون نتفلیکس در لیست، یک جمع بندی بهترین برنامه اندرویدی در تمام دوران ها چه خواهد بود؟ از بین تمامی سرویس‌های پخش ویدیو، نتفلیکس همراه با یوتیوب در صدر قرار دارد، اما از آنجایی که نتفلیکس بیشتر بر محتوای مشابه هالیوود متمرکز است، اینجا مکانی است که می‌توان بسیاری از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی برتر موجود در سال 2021 را مشاهده کرد. فصل 4 Stranger Things چه زمانی شروع می شود، من کم حوصله می شوم، به راه حل خود نیاز دارم).

طرح اولیه از 8.88 دلار شروع می شود، استاندارد 13.99 دلار و Premium 17.99 دلار است. اگر می‌خواهید محتوای 4K تماشا کنید، طرح Premium همان چیزی است که به دنبال آن هستید. در مجموع، نتفلیکس تقریباً در همه جا در دسترس است، و از آنجایی که بسیاری از تلویزیون‌ها اکنون تلویزیون‌های اندرویدی هستند، شانس زیادی برای استفاده از برنامه اندروید وجود دارد. بنابراین اگر مشترک هستید، اکنون به تعداد انگشت شماری از بازی‌های اندرویدی دسترسی خواهید داشت و تعداد بیشتری نیز در راه است.

برای دانلود کلیک کنید:  Netflix

Shazam: Music Discovery

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022

Shazam یک برنامه تشخیص و کشف موسیقی است که 13 سال است در اندروید موجود است. این مدت زمان زیادی است که یک برنامه پشتیبانی می شود، و چیزی که دیوانه کننده است این است که این برنامه رایگان است، بدون هیچ گونه تبلیغاتی. Shazam قابل توجه آن هنوز اینجاست، و این ارتباط با نحوه عملکرد خوب آن دارد. مطمئناً، گوگل و سایر سازندگان گوشی برنامه‌ها و عملکردهای مشابهی را ارائه می‌کنند، اما Shazam مستقل است و پس از تعریف آهنگ، مجموعه‌ای از ویژگی‌های اضافی را برای کشف آسان ارائه می‌دهد.بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022

بنابراین اگر تا به حال نیاز داشته اید بدانید که چه کسی آهنگ تصادفی در حال پخش را نوشته است، تلفن خود را بیرون بیاورید، این برنامه را راه اندازی کنید، و پاسخ تنها چند لحظه با شما فاصله دارد و سفر خود را برای کشف آنچه آن گروه و هنرمندان صدادار مشابه باید انجام دهند آغاز کنید. پیشنهاد.

برای دانلود کلیک کنید:  Shazam: Music Discovery

پی پال

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022

عرضه بی‌پایان برنامه‌های بانکی و پولی در فروشگاه Play وجود دارد، و با این حال PayPal همچنان موفق شده است در رتبه اول قرار گیرد. من شخصاً از برنامه و سرویس به عنوان سپری برای خریدهای آنلاین استفاده می‌کنم، هرگز کارت‌های اعتباری یا بدهی‌ام را کثیف نمی‌کنم، به PayPal اجازه می‌دهم همه کارها را انجام دهد تا در صورت اختلاف، راهی برای بازگشت آسان داشته باشم. PayPal هنوز هم تمایل دارد که طرف خریداران باشد، نه فروشندگان، که برای ما مصرف کنندگان عالی است (اما شاید برای همه شما فروشندگان eBay آنقدر عالی نباشد).

PayPal بیومتریک را برای ورود آسان به سیستم ارائه می دهد، هر زمان که پول می رود یا می رود هشدار می دهد، و حتی می توانید انتقالات را مستقیماً از دستگاه خود انجام دهید. در حالی که من هرگز بانکم را با PayPal جایگزین نمی‌کنم، اما امکانات و حفاظتی که این برنامه به ارمغان می‌آورد مطمئناً ارزش تلاش برای اتصال یک حساب بانکی را دارد.

برای دانلود کلیک کنید:  PayPal

DoorDash

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022

خدمات تحویل غذا مطمئناً در طول کووید منفجر شد، و با وجود فشار، DoorDash همچنان در حال زمزمه کردن است. بله، Uber Eats نیز یک گزینه برتر است، اما من متوجه شدم که این سرویس رستوران های کمتری را ارائه می دهد، بنابراین من از DoorDash stan هستم. این ممکن است از ناحیه ای به منطقه دیگر متفاوت باشد، اگرچه من استفاده از برنامه را بسیار ساده تر از گزینه Uber می دانم. پیدا کردن رستوران‌هایی که به دنبال آنها هستم بسیار آسان است و ردیابی قابل اعتماد است تا بدانم سفارشم چه زمانی می رسد. حتی کارمزدها و معاملات در DoorDash نسبت به بسیاری از رقبای خود بهتر است.

اگر متوجه شدید که همیشه از این برنامه استفاده می کنید، حتی اشتراکی در دسترس است که تمام هزینه های تحویل DoorDash را کاهش می دهد. در حالی که من هر چند وقت یکبار سفارش نمی‌دهم، اما در مقابل راحتی که غذاهای هندی، مکزیکی، تایلندی، ژاپنی و جنوبی را در اختیار دارم به سختی می‌توانم مقاومت کنم.

برای دانلود کلیک کنید:  DoorDash

Snapseed

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022

برای سال‌ها اندروید فاقد برنامه‌های ویرایش عکس با کیفیت بود، اما با انتشار Snapseed، دیگر اینطور نیست. برای بهتر نشان دادن منظورم، نویسندگانی داریم که به طور انحصاری از این برنامه برای ویرایش عکس‌ها در Chromebook و Android استفاده می‌کنند. این یک برنامه ویرایش قوی است که به حرفه ای ها و آماتورها این امکان را می دهد تا روشی آسان برای تصحیح و ویرایش عکس های خود بدون نیاز به پرش به رایانه رومیزی با یک برنامه با امکانات کامل داشته باشند. Snapseed ممکن است جایگزینی برای نسخه دسکتاپ فتوشاپ نباشد، اما مطمئناً نسخه موبایل را شکست می دهد.بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022

بنابراین اگر زمانی نیاز به ویرایش یک عکس در کوتاه‌مدت دارید، اما به چیزی کمی قوی‌تر از گزینه‌های موجود در دستگاه خود نیاز دارید، Snapseed به راحتی ابزار موبایل AP است و از همه بهتر، رایگان است.

برای دانلود کلیک کنید: Snapseed

تلگرام

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022

از بین همه برنامه های پیام رسان موجود در پلی استور، چرا تلگرام را انتخاب کنم؟ خوب، اول از همه، من عاشق این هستم که تلگرام برنامه های متعددی را ارائه می دهد، حتی برای لینوکس، که نیازهای پیام رسان دسکتاپ را برای سه سیستم عامل بزرگ دسکتاپ پوشش می دهد. به هر حال، اگر من از یک پیام رسان استفاده می کنم، می خواهم بتوانم آن پیام ها را در دستگاه هایی که در آن زمان استفاده می کنم، دریافت کنم. به علاوه، چت های رمزگذاری شده در دسترس هستند، اگرچه برخلاف سیگنال، باید به صورت دستی وارد این چت ها شوید. تم‌های زیادی برای سفارشی‌سازی برای شما در دسترس است و پیام‌ها معمولاً با سرعتی سرسام‌آور ارسال می‌شوند (مخصوصاً در مقایسه با پیامک).

تلگرام در میانه راه است. این برنامه دارای ویژگی های کافی برای رقابت با پسران بزرگ است، اما همچنین امنیت بیشتری را نسبت به بسیاری دیگر ارائه می دهد، و شما نمی توانید آن برنامه های دسکتاپ را تخفیف دهید زیرا آنها بسیار مفید هستند. تنها نقطه ضعف این است که دوستان و خانواده خود را متقاعد کنید که تغییر را انجام دهند.

برای دانلود کلیک کنید: Telegram

مرورگر اینترنت سامسونگ

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022

در این مرحله، تقریباً هر کسی در اندروید باید با مرورگر کروم آشنا باشد، اما شاید مرورگر کروم این کار را برای شما انجام ندهد. خوب، با کمال تعجب، سامسونگ یک مرورگر ارزشمند ایجاد کرده است که از راه شما دور می ماند، بر اساس Chromium برای حسی آشنا، اما بدون تمام ناخواسته های گوگل، کروم بی نهایت مملو از آن است. این یک مرورگر تمیز است که محتوا را سریع بارگیری می‌کند و یک مرورگر پشتیبان عالی را ایجاد می‌کند، اما با استفاده منظم نیز می‌درخشد، زیرا مرور بدون نفخ تمرکز اصلی است.

استفاده از این برنامه رایگان است، حتی اگر دستگاه سامسونگ ندارید، بنابراین مطمئناً بررسی آن ضرری ندارد. و من می‌دانم که ممکن است سامسونگ بهترین شهرت را نداشته باشد، اما در این مورد، مرورگر اینترنت سامسونگ نسخه‌ای هدفمند از شرکتی است که ارائه می‌کند.

برای دانلود کلیک کنید: Samsung Internet Browser

راهنمای سری

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022

اگر یک بیننده مشتاق تلویزیون یا یک دزد دریایی مشتاق تلویزیون هستید، به خوبی می‌دانید که پیگیری هر برنامه سخت است، به خصوص اکنون که بسیاری از آنها نه تنها توسط شبکه‌ها، بلکه توسط سایت‌های پخش جریانی نیز از هم جدا شده‌اند. بنابراین داشتن یک برنامه کاربردی برای پیگیری آنچه که در سایت‌ها و سرویس‌ها تماشا می‌کنید، و همچنین مکانی برای سازماندهی موارد بعدی در برنامه‌ی مشاهده‌تان، در واقع بسیار مفید است.بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022

نه تنها می‌توانید برنامه‌های مورد علاقه خود را ردیابی کنید و به راحتی ببینید که قسمت یا فصل بعدی چه زمانی پخش می‌شود، بلکه می‌توانید حساب خود را با ابر همگام‌سازی کنید تا مطمئن شوید که کار سخت شما بدون توجه به دستگاه Android مورد نظرتان در دسترس باقی می‌ماند. بعلاوه، این برنامه منبع باز است، به این معنی که رایگان است، بدون تبلیغات و خریدهای درون برنامه ای. این یک برنامه تمیز و خوانا است که استفاده از آن کاملا رایگان است. بنابراین اگر به دنبال ردیابی برنامه های تلویزیونی خود به راحتی هستید، SeriesGuide یک انتخاب عالی است.

برای دانلود کلیک کنید:  SeriesGuide

اوبر

بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022

اشتراک سواری به راحتی تعداد ما را تغییر داده است و اوبر همچنان پادشاه است. رانندگان بیشتری نسبت به بقیه برای این سرویس رانندگی می‌کنند، که به این معنی است که شما سریع‌تر سوار می‌شوید. بله، به نظر می‌رسد که هزینه‌های اضافی دائماً در حال افزایش است، و حتی اشتراکی برای کسانی که اغلب از برنامه استفاده می‌کنند وجود دارد، اما این میزان مفید بودن برنامه و این سرویس را تغییر نمی‌دهد.بهترین اپلیکیشن های اندروید 2022

در فرودگاه گیر کرده اید؟ با اوبر تماس بگیرید. ماشین خراب شد و مجبور شدی آن را به مکانیک بسپاری؟ با اوبر تماس بگیرید. استفاده‌ها بی‌پایان است، و به مردم این امکان را می‌دهد تا با سهولت رفت و آمد کنند، در حالی که هنگام خروج از میله‌ها، رانندگان مست را کاهش می‌دهند. این برنامه به خودی خود بسیار شهودی است، اگرچه به نظر می رسد طراحی همیشه تغییر می کند (آرام، Uber). با این حال، اوبر به معنای واقعی کلمه تعداد استفاده از وسایل حمل و نقل را تغییر داده است، و اگر در شهری زندگی می کنید، این یک چیز بسیار خارق العاده است.

برای دانلود کلیک کنید:  Uber

سخن پایانی:

این خلاصه بهترین برنامه های اندروید ما را به پایان می رساند. امیدواریم که همه بتوانند اپلیکیشن‌های باکیفیتی را برای استفاده روزمره خود بیابند. البته، اگر چیزی وجود دارد که دوست دارید به لیست اضافه شود، در نظرات زیر صدای خود را اعلام کنید تا بهترین از بهترین موارد مورد علاقه خود را توصیه کنید. اوه، و اگر به دنبال جمع‌بندی از بهترین برنامه‌های مستقل ناشناخته هستید، ما شما را با یک جمع‌بندی جداگانه پوشش می‌دهیم که دقیقاً بر روی آن تمرکز دارد.

منبع:   www.androidpolice.com/

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید