بهترین اپلیکیشن های اسکنر 3D اندروید با لینک مستقیم دانلود

بهترین اپلیکیشن های اسکنر 3D اندروید. آیا می خواهید یک اسکن سه بعدی از یک شی در دنیای واقعی ایجاد کنید؟ با این برنامه های اندرویدی می توانید این کار را در گوشی خود انجام دهید.

بهترین اپلیکیشن های اسکنر 3D اندروید با لینک مستقیم دانلود

آیا تا به حال خواسته اید که اشیاء واقعی را به مدل های دیجیتالی برای استفاده در کارهای طراحی سه بعدی خود تبدیل کنید؟ پیدا کردن ابزار مناسب برای فتوگرامتری ممکن است سخت باشد. خوشبختانه، چند برنامه اسکن سه بعدی برای دستگاه های اندرویدی وجود دارد که گرفتن دیتای شی را آسان می کند.

در اینجا، ما بهترین اپلیکیشن های اسکنر 3D اندروید را به شما نشان می‌دهیم – هر کدام با نقاط قوت و موارد استفاده خاص خود – که ایجاد طرح محصول عالی بعدی شما را آسان‌تر از همیشه می‌کند.

شما همچنین می‌توانید مطالب تغییر کیبورد اندروید ، استفاده از مترجم همزمان اندروید ، تست سالم بودن گوشی و همچنین تبدیل گوشی به کامپیوتر را از این بخش بخوانید.

1. KIRI Engine

بهترین اپلیکیشن های اسکنر اندروید

KIRI Engine که اولین گزینه بهترین اپلیکیشن های اسکنر 3D اندروید است یک برنامه اسکن سه بعدی محبوب برای دستگاه های اندرویدی است که به شما امکان می دهد با بازسازی یک تصویر واحد یا مجموعه ای از تصاویر یا فیلم ها، مدل های سه بعدی بسازید. این بر اساس مفهوم فتوگرامتری – فرآیند استفاده از عکاسی برای ثبت شکل و هندسه یک شی است.

برای شروع، باید حداقل بیست عکس با کیفیت بالا از زوایای مختلف بگیرید. در مرحله بعد، نوع کیفیت بافت را انتخاب کنید – بالا، متوسط یا کم، و پارامترهای دیگر مانند تنظیمات دوربین و نوردهی به انتخاب خود را انتخاب کنید و روی آپلود ضربه بزنید. این برنامه به طور خودکار نقاط کلیدی را از تصاویر تشخیص می دهد و یک مدل سه بعدی از آنها می سازد.

ویژگی AI Masking به شما اجازه می دهد تا جزئیات ناخواسته تصاویر را برای جزئیات و دقت بیشتر فیلتر کنید. شما می توانید مدل را سفارشی کنید، بافت ها (حتی در 4K) را انتخاب کنید و موارد دیگر. همچنین می توانید آن را در فرمت های مختلف مانند OBJ، STL و PLY صادر کنید. برای اینکه آثار خود را در چندین پلتفرم قابل مشاهده کنید، روی اسلایدر Visibility تغییر دهید.

می توانید از این برنامه برای اسکن اشیاء و صحنه‌ هایی با هندسه و جزئیات پیچیده در مجموعه‌ای از برنامه‌ های کاربردی مانند معماری، مهندسی، پرینت سه بعدی، واقعیت مجازی و افزوده و بازی استفاده کنید. هرچه تعداد عکس‌ های بیشتری در زوایای مختلف و در اطراف شیء بگیرید، برنامه بهتر می‌تواند شکل شی را تعیین کند. این برای همه برنامه های موجود در لیست صادق است.

استفاده از موتور KIRI حتی برای مبتدیان آسان است. نسخه پریمیوم این برنامه امکان دسترسی به صادرات نامحدود، تنظیمات پیشرفته دوربین، آپلود گالری و موارد دیگر را فراهم می کند.

لینک دانلود: KIRI Engine

2. WIDAR

بهترین اپلیکیشن های اسکنر اندروید

با برنامه اسکنر سه بعدی WIDAR که دومین گزینه از بهترین اپلیکیشن های اسکنر 3D اندروید است می توانید عکس های زیبایی بگیرید و آنها را به مدل های سه بعدی با کیفیت تبدیل کنید. می توانید مدل های سه بعدی خود را برای استفاده در واقعیت مجازی، واقعیت افزوده، بازی های ویدیویی، معماری و حتی برای چاپ سه بعدی صادر کنید!

حالت اسکن عکس به شما امکان می دهد اسکن سه بعدی را در همه دستگاه ها انجام دهید. شما می توانید از زوایای مختلف شیء مورد اسکن عکس بگیرید، که دقت و وضوح را افزایش می دهد و همچنین در زمان ایجاد یک مدل صرفه جویی می کند.

برای شروع، باید مجوزهای لازم را به دوربین و اعلان‌ها بدهید. در مرحله بعد، باید دسته‌ها را انتخاب کنید و با ایمیل یا حساب Google خود ثبت‌نام کنید.

پس از ثبت نام، به صفحه انجمن هدایت می شوید که در آن می توانید مدل های ایجاد شده و آپلود شده توسط سایر کاربران را بیابید. می توانید از اشیاء از قبل موجود به عنوان الهام بخش برای ساخت بعدی خود استفاده کنید یا دکمه دوربین را فشار دهید تا یکی از موارد خود را بسازید.

می توانید مدل های سه بعدی را در گوشی خود اسکن و ویرایش کنید، سپس آنها را در قالب های مختلف برای استفاده در پلتفرم هایی مانند Blender و Maya صادر کنید. می توانید آنها را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید یا از آنها در قالب های داده های شی مانند OBJ و FBX استفاده کنید.

لینک دانلود: WIDAR

3. Polycam 3D Scanner

بهترین اپلیکیشن های اسکنر اندروید

می توانید گوشی خود را به یک اسکنر سه بعدی تبدیل کنید تا بتوانید اشیاء خود را با شکوه تمام عکس بگیرید. Polycam که گزینه سوم بهترین اپلیکیشن های اسکنر 3D اندروید است با دستگاه های اپل و اندروید کار می کند. با این حال، دستگاه‌های منتخب اپل دارای حسگر LiDAR هستند که می‌تواند تجربه فتوگرامتری را برای شما افزایش دهد. به لیست برنامه های اسکنر سه بعدی ما برای آیفون نگاهی بیندازید تا ببینید چه چیز دیگری در دسترس است.

اگر دستگاه اندرویدی دارید، همچنان می‌توانید از حالت عکس برای گرفتن عکس با دوربین خود استفاده کنید و بعداً آن را در فضای ابری آپلود کنید. استفاده از این برنامه آسان است – فقط کافی است اسکنر را به سمت یک شی بگیرید، حداقل بیست عکس از زوایای مختلف بگیرید و منتظر بمانید تا اسکن کامل شود.

پس از پردازش تصویر، می توانید اسکن خود را روی صفحه گوشی خود مشاهده کرده و آن را از طریق ایمیل یا فضای ذخیره سازی ابری به اشتراک بگذارید. روی تصویر ضربه بزنید و از تنظیمات مختلف در منوی پایین برای تجزیه و تحلیل مدل سه بعدی خود استفاده کنید. می‌توانید با حالت‌های Orbit و Custom یک ویدیو ایجاد کنید و همچنین ببینید کجا می‌توانید فریم‌های کلیدی تصادفی را وارد کنید.

می‌توانید آن را به‌عنوان یک فایل GLTF صادر کنید یا آن را از طریق فید Explore با انجمن به اشتراک بگذارید، یا پیوندی به آثار خود به اشتراک بگذارید.

اگر جزئیات و دقت بیشتری می‌خواهید می‌توانید به نسخه پریمیوم ارتقا دهید—این به شما امکان می‌دهد تصاویر بیشتری را از طریق حالت عکس بگیرید و با برنامه وب Polycam برای دانلود مستقیم ادغام می‌شود. همچنین می توانید مدل های خود را در قالب های مختلف با نسخه پریمیوم صادر کنید

لینک دانلود: Polycam 3D Scanner

4. MagiScan

بهترین اپلیکیشن های اسکنر اندروید

اسکن سه بعدی به هیچ وجه آسان نیست. ممکن است متوجه شوید که ناحیه مش دارای شکاف است و خروجی معمولاً مطابق انتظارات شما نیست. برنامه MagiScan 3D Scanner که گزینه چهارم بهترین اپلیکیشن های اسکنر 3D اندروید است سعی می‌کند فرآیند را ساده‌تر کند و یک فناوری ساده و ظریف برای ایجاد یک مدل سه‌بعدی با کیفیت بالا از شی ارائه می‌دهد.

برنامه MagiScan که توسط متخصصان توسعه یافته است به شما امکان می دهد مدل های سه بعدی با کیفیت بالا را که برای واقعیت افزوده بهینه شده اند و می توانند به روش های مختلف استفاده شوند، ضبط کنید. تنها چیزی که نیاز دارید این است که از هر طرف به شیء اشاره کنید، بچرخانید و از آن عکس بگیرید تا تصاویر و پرسپکتیو واضحی داشته باشید.

لینک دانلود: MagiScan

5. ARLOOPA

بهترین اپلیکیشن های اسکنر اندروید

برنامه اسکنر سه بعدی ARLOOPA که گزینه آخر بهترین اپلیکیشن های اسکنر 3D اندروید است ابزار دیگری است که به شما امکان می دهد مدل های سه بعدی محیط خود را ایجاد کرده و آنها را تجزیه و تحلیل، اندازه گیری و ویرایش کنید.

برای شروع، برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید و به منوی تنظیمات بروید. روی Create AR ضربه بزنید و به برنامه وب هدایت می شوید که در آن می توانید Create New Experience را انتخاب کنید. می‌توانید بین اسکن‌ های بدون نشانگر یا مبتنی بر نشانگر یا حتی اسکن‌ های مبتنی بر مکان یکی را انتخاب کنید، و با کلیک کردن روی رابط، گزینه‌ های بیشتری ظاهر می‌شوند.

پس از اتمام، حتی می توانید مدل خود را اندازه گیری کرده و در صورت تمایل آن را منتشر کنید. اگر می‌خواهید مدل‌ های سه‌ بعدی بدون برنامه‌ های اسکنر ایجاد کنید، در اینجا نحوه ساخت یک مدل سه‌بعدی با استفاده از Blender آورده شده است.

لینک دانلود: ARLOOPA

از اشیاء مورد علاقه خود مدل های سه بعدی بسازید

در این مقاله با بهترین انتخاب‌ های ما در مورد بهترین برنامه‌ های اسکنر سه‌ بعدی Android که طیف گسترده‌ای از خلاقیت و انعطاف‌پذیری را در ایجاد مدل‌های خود از عکس‌ها، اسکن‌ها و نقاشی‌ها به شما می‌دهند آشنا شدید.

در حالی که این ابزارها ممکن است نتوانند به طور کامل تجربه سه بعدی را در زندگی واقعی تکرار کنند، اما با قابلیت‌های متفاوتی عرضه می‌شوند—مثلاً برای زمانی که در حال حرکت هستید، فوق‌العاده مفید هستند. یکی از این برنامه‌ های اسکنر را انتخاب کنید، از آن استفاده کنید و متوجه خواهید شد که چیزی کاملاً جدید از تخیل خود ساخته‌اید.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید