بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای اندروید و iOS با لینک دانلود مستقیم

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای اندروید و iOS کدام است ؟ در ادامه بهترین نرم افزارهای آموزش جامع زبان انگلیسی 2022 را با لینک دانلود معرفی می کنیم.

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای اندروید و iOS با لینک دانلود مستقیم

 آیا قصد یادگیری زبان دارید؟ در این مقاله بهترین برنامه های یادگیری زبان که شما را قادر می سازد در کمترین زمان به یک زبان جدید صحبت کنید را مورد بررسی قرار می دهیم.

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان

چه در حال آماده شدن برای رفتن به تعطیلات باشید، چه برای امتحانات مطالعه کنید یا فقط بخواهید ذهن خود را گسترش دهید، همیشه زمان خوبی برای یادگیری یک زبان جدید است.

در گذشته، می‌ توانستید کتاب‌ ها را ذخیره کنید، ساعت‌ ها به سی‌ دی گوش دهید، در یک کلاس آنلاین شرکت کنید یا در حین مرور وب سعی کنید یاد بگیرید. امروزه اپلیکیشن های موبایل یکی از کارآمدترین راه ها برای یادگیری زبان جدید هستند.

در اینجا بهترین برنامه های یادگیری زبان وجود دارد تا به شما راه های آسانی را برای ادغام یادگیری در برنامه روزانه خود بدون توجه به جایی که می روید ارائه دهد.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد بهترین اپلیکیشن های مدیریت رمز عبور و پسورد در اندروید و روش های ساختن لوکیشن تقلبی در گوشی اندروید با لینک دانلود مستقیم مشاهده کنید.

1. Rosetta Stone

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی : Rosetta Stone به مدت 25 سال پیشرو در آموزش زبان بوده است. روش های تمرین استاندارد هستند. به کلمات گوش دهید و آنها را تکرار کنید، سپس عکس ها را با عبارات مطابقت دهید.

شما به راحتی می توانید پیشرفت خود را با پاسخ های صحیح در تلفظ، واژگان و گرامر مرور کنید. Rosetta Stone یک ابزار آموزشی مبتنی بر اشتراک است، اما می‌توانید اولین درس را به صورت رایگان امتحان کنید تا ببینید آیا آن را دوست دارید یا خیر. 

لینک دانلود: Rosetta Stone for Android | iOS

2. Duolingo

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی : اپلیکیشن Duolingo با به چالش کشیدن شما با طیف وسیعی از فعالیت‌ها، به خواندن، نوشتن و تلفظ می‌پردازد. این شگفت انگیز است که چقدر سریع می توانید اصول اولیه را بدون اینکه متوجه شوید، انتخاب کنید. به‌علاوه، مرور مجدد درس‌ ها و کار بر روی نقاط ضعف‌تان آسان است، که یکی از بهترین راه‌ها برای یادگیری است.

لینک دانلود: Duolingo for Android | iOS

3. Memrise

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی : بسیاری از دانش‌آموزان از فلش کارت‌ ها برای کمک به امتحانات خود استفاده می‌کنند و Memrise نیز رویکردی مشابه دارد. به آرامی شروع می شود؛ به عنوان مثال، برای یادگیری زبان روسی، شما از طریق الفبای سیریلیک راهنمایی می شوید، اما این به هیچ وجه روش بدی نیست.

چیز جالب و جذابی در مورد کمک های بصری ساده آن وجود دارد، گویی یکی از دوستان به شما نکاتی را برای یادآوری هر درس نشان می دهد.

Memrise یک رابط دوستانه دارد که دلگرم کننده و جذاب است. Memrise Pro حتی بازی ها، ربات های چت و حالت آفلاین را برای یادگیری در حال حرکت ارائه می دهد.

لینک دانلود: Memrise for Android | iOS

4. Busuu

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی : با داشتن بیش از 80 میلیون کاربر در سراسر جهان، بهترین جنبه Busuu تعامل آن است. با 12 زبان، دوره های کامل، بررسی ورزش از زبان مادری، و آموزش لهجه، تجربه کاملی با Busuu به دست می آورید.

شما می توانید با یک آزمون تعیین سطح شروع کنید، بنابراین از سطح مناسب شروع کنید. اگر کاملا مبتدی نیستید اما می خواهید مهارت های زبانی را که قبلا آموخته اید تمرین کنید، فوق العاده است. این برنامه همچنین دسترسی آفلاین، نکات گرامری و گواهینامه های رسمی را با ارتقای ممتاز خود ارائه می دهد.

لینک دانلود: Busuu for Android | iOS

5. HelloTalk

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی : اپلیکیشن HelloTalk شما را به افرادی متصل می کند که به زبانی که شما می خواهید یاد بگیرید صحبت می کنند. در عوض، به آنها کمک می کنید تا زبان شما را یاد بگیرند. این یک ایده فوق‌ العاده اساسی است که به شما امکان می‌دهد با زبان مادری صحبت کنید و راه خوبی برای غوطه‌ ور شدن در زبان است.

فهرست بزرگی از زبان‌ ها برای انتخاب وجود دارد و شما همچنین می‌توانید خودتان فهرست معلمان احتمالی خود را بر اساس سن و کشور مرتب کنید. HelloTalk موانع بین کشورها را از بین می برد و یادگیری یک زبان دیگر به همین دلیل است.

مانند هر سایت رسانه اجتماعی، ایمن بمانید و اطلاعات شخصی خصوصی را به صورت آنلاین در اختیار دیگران قرار ندهید.

لینک دانلود: HelloTalk for Android | iOS

6. Babbel

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی : اپلیکیشن  Babble شبیه Rosetta Stone است زیرا یک برنامه مبتنی بر اشتراک است که می توانید اولین درس را رایگان امتحان کنید. از 14 زبان انتخاب کنید، به کلمات گوش دهید و تکرار کنید و سپس آنچه را که یاد می گیرید آزمایش کنید. همچنین می‌توانید میکروفون را غیرفعال کنید و فقط کلماتی را که به شما گفته می‌شود با یک آزمون کوتاه در پایان بشنوید.

وقتی درس ها را تمام کردید، می توانید فهرست های واژگان را مشاهده کنید و سپس از بین فلش کارت ها یا تمرین های نوشتن انتخاب کنید تا آنچه یاد گرفته اید مرور کنید. اگر در مورد یادگیری زبان دیگری جدی هستید و به قیمت اشتراک اهمیتی ندارید، Babbel یک انتخاب درست است.

لینک دانلود: Babbel for Android | iOS

7. Drops

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی :  اپلیکیشن Drops که توسط سازندگان Kahoot برای شما آورده شده است یک روش بسیار کاربرپسند و سرگرم کننده برای یادگیری سریع یک زبان جدید است. Drops به جای تمرکز بر آموزش کامل یک زبان به شما، بر روی 2600 کلمه پرکاربرد تمرکز می کند تا به شما در ارتباطات عمومی روزمره کمک کند.

اگر اخیراً به کشور جدیدی نقل مکان کرده اید، این برنامه بهترین نیست. با این حال، به دلیل جنبه مکالمه ای که دارد، راهنمای خوبی در سفر است. فقط باید پنج دقیقه در روز را به درس‌ های Drops اختصاص دهید و در کوتاه‌ مدت با دانستن یک زبان جدید شوکه خواهید شد.

لینک دانلود: Drops for Android | iOS

8. Tandem

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی : در حالی که بسیاری از برنامه های فهرست شده بر حفظ زبان تمرکز می کنند، Tandem بر تبادل زبان تمرکز می کند. پارتنری را انتخاب می کنید که زبان مادری او زبانی است که می خواهید یاد بگیرید. به سادگی یک مکالمه را شروع کنید و تماشا کنید که به سرعت یک زبان جدید را توسعه می دهید.

این برنامه فوق العاده است زیرا به زبان مادری قدرت می دهد و ارتباط انسانی را تشویق می کند. به اشتراک گذاری فرهنگ ها بهترین راه برای درک یک زبان جدید به جای به خاطر سپردن و تکرار کلمات کلیدی یکسان است. هنگامی که دوستی پیدا کردید، سعی کنید آنها را در یک بازی آنلاین به چالش بکشید تا مهارت های زبانی خود را بیشتر کنید.

لینک دانلود: Tandem for Android | iOS

9. Mondly

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی : اپلیکیشن Mondly  دارای تکنیک‌های کلاسیک یادگیری زبان، مانند حفظ کردن فلش کارت‌ها و یادگیری مکالمه است. Mondly همچنین خانه برخی از ویژگی‌های عالی است که ممکن است به افزایش بیشتر حفظ زبان شما کمک کند.

با Mondly، می توانید یادگیری زبان خود را با دوستان و خانواده مرتبط کنید تا تجربه را به یک بازی یا حتی یک رقابت دوستانه تبدیل کنید. اگر کسی در اطراف نیست، نگران نباشید، Mondly یک ربات چت اساسی دارد که می تواند به شما در تمرین در هر زمان کمک کند.

اگرچه ساده است، اما Mondly حتی یک ابزار یادگیری زبان AR دارد تا به شما کمک کند دنیای اطراف خود را از دیدگاه فرهنگ دیگری بهتر درک کنید!

لینک دانلود: Mondly for Android | iOS

10. Mango Languages

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی : بسیاری از برنامه‌ های یادگیری زبان، درس‌ های روزانه‌ شان را بر این اساس که شما احتیاج به یادگیری چه چیزی دارید، قرار می‌دهند. اما Mango Languages ​​به شما امکان می‌دهد برنامه‌ های درسی خود را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید.

اگر در حال برنامه ریزی یک سرمایه گذاری تجاری مهم در یک کشور خارجی هستید، حتماً روی بخش معرفی تمرکز کنید. اگر قصد دارید با نامزد خود در خارج از کشور نقل مکان کنید، درس های سبک زندگی ممکن است مفیدتر باشد.

Mango Languages ​​به طور ویژه برای تمرکز بر حساسیت فرهنگی بین زبان ها تنظیم شده است. یکی از بهترین ویژگی ها؟ می توانید درس ها را از قبل دانلود کنید و از هر مکانی به یادگیری خود ادامه دهید.

لینک دانلود: Mango Languages for Android | iOS

یادگیری زبان و اوقات فراغت

صحبت کردن به بیش از یک زبان حافظه شما را بهبود می بخشد، درک شما از جهان را افزایش می دهد و به شما تسلط بیشتری بر زبان مادری خود می دهد. می تواند به گسترش کسب و کار شما کمک کند و شما را با دوستان جدید معرفی کند.

به زبان ساده، این یک راه فوق العاده برای بهبود مهارت های شما است. با وجود برنامه‌ های بسیار آسان برای استفاده، دلیلی وجود ندارد که به زبان‌ های اسپانیایی، فرانسوی، گالیک یا حتی مغولی صحبت نکنید.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید