بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A71

بررسی گوشی سامسونگ گلگسی A71

در این مقاله قصد داریم تا گوشی سامسونگ گلکسی A71 را مورد بررسی قرار دهیم و ویژگی های آنرا از قبیل دوربین, طراحی و صفحه نمایش بیان کنیم.

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A71

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A71

صفحه نمایش بزرگ, پنج دوربین, باتری بزرگ, ارزش بالا

در بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A71 باید بگوییم که انرژی تازه سامسونگ در بازار میان رده همچنان ادامه دارد, و با ورود گوشی سامسونگ گلکسی A71, معتقد است که دقیقا دست بر روی نقطه ضعف مشتریان گذاشته است _ صفحه نمایشی بزرگ, دوربین های زیاد و عمر باتری بالا.

بسیار واضح است که این گوشی بشتر مورد توجه نسل Tik Tok است _ کاربر جوانتری که بیشتر وقتش را بصورت آنلاین صرف دیدن و ایجاد حجم بالایی از محتوای ویدئویی می کند.

با دیدن موفقیت سری A خود در سال 2019, زمانیکه گلکسی A40 در اروپا و آمریکا پرفروش ترین گوشی شناخته شد, در سال 2020 سامسونگ بدنبال عرضه گوشی دیگری بود و گوشی گلکسی A71 در بالای رده گوشی ها قرار گرفت که این گوشی در پشت گلکسی S10 و گلکسی نوت 10 لایت قرار می گیرد.

از آن زمان, سامسونگ آپشن های مقرون به صرفه تری را با نام گلکسی S20 FE روانه بازار کرده است, اما گوشی سامسونگ هنوز زمان زیادی برای کاهش قیمتش دارد _ و حتی در جمعه سیام که در 27 نوامبر است و Cyber Monday پس از آن می توانید افت قیمت زیادی از این گوشی را شاهد باشید.

صفحه نمایش, دوربین ها و باتری این گوشی بنظر عالی می آیند, اما چگونه همگی این ویژگی ها در یک گوشی ارائه می شوند؟ در ادامه ویژگی های این گوشی را مورد بررسی قرار می دهیم.

 قیمت گوشی گلکسی A71

در بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A71 باید بگوییم که قیمت گوشی گلکسی A71 در حدود 8 میملیون تومان است که با توجه به ویژگی هایی که در اختیار دارد, آنرا تبدیل به یک گوشی رقابتی می کند.

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A71

طراحی و صفحه نمایش

در بررسی طراحی گوشی سامسونگ گلکسی A71 باید بگوییم که این گوشی دارای صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی است. این صفحه نمایش تمام قسمت جلوی گوشی را در بر گرفته است, اما با حداقل حاشیه ای که در کناره ها دارد بیشتر از آنچه که تصور کنید براحتی در دست جای می گیرد.

این گوشی از فن آوری صفحه نمایش Infinity-O سامسونگ که قبلا در گوشی های همین شرکت مشاهده کردیم بهره می برد, و بدین معنی است که شما از طراحی دوربین پانچ در بالای صفحه نمایش بهره می برید. این قسمت در نوار اعلان قرار دارد که باعث می شود تا خللی در استفاده شما از گوشی ایجاد نشود.

دوربین جلویی این گوشی فضای بیشتری را نسبت به گوشی ارزان تر گلکسی A51 اشغال می کند _ با این وجود, هر دوی این گوشی ها دارای لنز یکسان هستند. این حقیقت برای ما آشکار می شود که گلکسی A71 از صفحه نمایش Super AMOLED Plus بهره می برد ( در مقایسه با صفحه نمایش Super AMOLED در گلکسی A51) که باریک تر و سبک تر است, اما در عوض برش دوربین باید کمی بزرگتر باشد.

این مسئله مهمی نیست, اما مسئله این است که سامسونگ نتوانسته تا طراحی کوچکتری را در این قسمت ایجاد کند.

گوشی گلکسی A71 با ابعاد 163.6*76*7.7 میلی متری و وزن 179 گرمی ارائه می شود, که باعث می شود تا این گوشی نسبتا براحتی در دست جای بگیرد. اما با این وجود, اشخاصی که دست کوچکی دارند ممکن است که بنظرشان این گوشی بزرگ بیاید و کشیدن انگشت به بالای صفحه ممکن است برایشان مشکل ایجاد کند _ بخصوص زمانیکه از یک دست خود استفاده می کنند.

در قسمت سمت راست گوشی دکمه های پاور و کم و زیاد کردن صدا را در اختیار دارید, و این در حالی است که در پایین گوشی جک هدفون همراه با شارژ سریع 25 وات و پورت شارژ USB-C را در اختیار دارید.

در پشت گوشی, سامسونگ افکت Prism جدیدی را برای سری جدید گوشی های A توسعه داده (A71 و A51) که این گوشی ها را نسبت به گوشی های دیگر متمایز می کند.

شما می توانید گوشی گلکسی A71 در انواعی از رنگ ها خریداری کنید که شامل سیاه, نقره ای, آبی و صورتی می شود.

خب به صفحه نمایش برمیگردیم و همانطور که گفتیم این گوشی از صفحه نمایش 6.7 اینچی با پنل Super AMOLED برخوردار است که صفحه نمایشی رنگارنگ و با وضوح بالایی را ارائه می دهد.

این گوشی دارای رزولوشن Full HD+ (1080*2400) است که سطح بالایی از جزئیات صفحه نمایش را ارائه می دهد. شما براحتی می توانید Netflix را در این گوشی مشاهده کنید.

همچنین اسکنر اثر انگشتی به این صفحه نمایش اضافه شده است و علاوه بر آن آپشن تشخیص چهره برای باز کردن قفل صفحه نمایش نیز به آن اضافه شده است.

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A71

دوربین و باتری

در بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A71 باید بگوییم که یکی از مهمترین ویژگی های گوش گلکسی A71 دوربین آن است. دوربین جلویی این گوشی 32 مگاپیکسل با کیفیت عکس بالا است, حتی در نور کم نیز طرفداران این گوشی را راضی نگه می دارد.

در پشت این گوشی 4 دوربین قرار دارد. دوربین اصلی  این گوشی 64 مگاپیکسل است و دیافراگم f/1.8 را ارائه می دهد و با آزمایش اندکی که روی آن انجام دادیم تصاویری با نور و جزئیات خوبی را ارائه می دهد.

همچنین می توانید با زدن بر روی صفحه نمایش بمنظور سوئیچ کردن به زاویه 123 درجه و دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی تصاویر اطراف این عکس را در آن جای دهید. علاوه بر این, شما دوربین ماکروی 5 مگاپیکسلی و عمق 5 مگاپیکسلی را برای تصاویر بسیار نزدیک و افکت مات در اختیار دارید.

این گوشی تجربه ویژگی های کامل دوربین را با حالت های دوربین گوشی های پرچمدار و سایر موارد اضافی دیگر ارائه می دهد.

همچنین گوشی سامسونگ گلکسی A71 زمانیکه صحبت از باتری می شود بسیار جلوه می کند. سامسونگ باتری 4500 میلی آمپری را در این گوشی جای داده است که بزرگتر از باتری گلکسی S10 پلاسی است که باتری 4100 میلی آمپری و گلکسی نوت 10 پلاس که باتری 4300 میلی آمپری را دارد.

دقیقا نمی دانیم که پس از یک شارژ تا چه زمان باتری این گوشی کاردهی دارد, اما امیدواریم که تا دو روز این باتری برای شما کاردهی داشته باشد.

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A71

عملکرد و ویژگی ها

در بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A71 باید بگوییم که با پردازشگر 8 هسته ای و رم 6 گیگابایت (در برخی از مناطق 8 گیگابایت) قدرت زیادی در گوشی گلکسی A71 وجود دارد.

این گوشی با اندروید 10 ارائه می شود که در زیر انگشت شما احساس روانی را می دهد و همچنین در این گوشی حافظه 128 گیگابایتی را در اختیار دارید که برای بسیاری از اشخاص ببیشتر از حد نیاز است.

اگر به اندازه کافی فضا در اختیار نداشتید, گوشی گلکسی A71 اسلات microSD را ارائه می دهد که تا 512 گیگابایت کارت حافظه پشتیبانی می کند.

خلاصه مطلب

گوشی سامسونگ گلکسی A71 ویژگی های زیادی را در اختیار دارد, چه از صفحه نمایش بزرگش تا قدرت پردازشگرش و دوربین عالی و باتری بزرگش. و با توجه به قیمتی که در اختیار دارد می تواند یک برگ برنده برای شما باشد.

منبع: TECHRADAR.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید