برای خرید تبلت جدید، به این نکات دقت کنید

خرید تبلت

برای خرید تبلت جدید، به این نکات دقت کنید. نکاتی که باید برای خرید تبلت در نظر داشته باشید, اعم از اینکه چه سایز تبلتی بهترین است و چه مقدار حافظه باید داشته باشد.

برای خرید تبلت جدید، به این نکات دقت کنید

برای ساده کردن فرآیند خرید تبلت جدید، ابتدا این سوالات را از خود بپرسید.

خرید تبلت

قبلا اگر تبلت می‌خواستید، بیرون می‌ رفتید و جدیدترین آیپد را می‌خریدید—اما امروزه تعداد بی‌شماری تبلت مختلف از تولیدکنندگان مختلف وجود دارد.

تولیدکنندگان بیشتری تبلت می‌سازند، مدل‌های بیشتری در دسترس هستند و فرآیند خرید تبلت پیچیده‌ تر شده است. برای ساده کردن آن، قبل از خرید این سوالات را از خود بپرسید.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد بهترین تبلت های 2021 ، راهنمای خرید تبلت سامسونگ ، اپل و لنوو و بهترین تبلت اندروید که در سال 2020 می توان خریداری کرد را مشاهده کنید.

1. آیا من نیاز به یک آیپد دارم؟

ممکن است برای شروع این یک سوال احمقانه به نظر برسد، اما اگر به خرید یک تبلت فکر می کنید و چیزی که واقعاً می خواهید یک آیپد است، می تواند تصمیم شما را بسیار آسان تر کند. هیچ اشکالی ندارد که یک آیپد بخواهید، زیرا این یک آیپد است – آنها عالی کار می کنند، اپ استور تعداد زیادی برنامه عالی دارد، و به طرز فوق العاده ای طراحی شده اند. اگر از طرفداران سرسخت اپل هستید و می‌خواهید یک آیپد داشته باشید، خوب است.

اگر مطمئن نیستید که آیا یک آیپد یا یک تبلت اندرویدی (یا حتی یک ویندوز!) می خواهید، ادامه دهید، و تصمیم گیری آسان تر خواهد شد.

خرید تبلت

2. برای چه از آن استفاده خواهم کرد؟

در وهله اول چه چیزی باعث شد که بخواهید خرید تبلت را در نظر بگیرید؟ آیا از آن برای کار استفاده خواهید کرد؟ آیا می خواهید بازی ها را روی صفحه نمایش بزرگتر از گوشی هوشمند خود انجام دهید؟ آیا می خواهید کتاب های الکترونیکی بخوانید؟ یا اینکه فقط خواهان یک جایگزین قابل حمل برای لپ تاپ خود هستید؟ البته، همه اینها دلایل قابل قبولی برای داشتن تبلت هستند، اما هدف اصلی شما از خرید تبلت می تواند تفاوت زیادی در انتخاب شما ایجاد کند.

به عنوان مثال، اگر قرار است از آن برای کار استفاده کنید، باید یک کرومبوک 2 در 1 یا ویندوز تبدیل شونده بسیار قدرتمند را در نظر بگیرید، زیرا آنها دارای سیستم عامل کامل هستند. اگر برای کار به یک دستگاه قابل حمل و در عین حال قدرتمند نیاز دارید، این مسیری است که ممکن است بخواهید به آن بروید.

تقریباً برای گیمینگ هر تبلت مدرن از یک سازنده بزرگ خوب است. از آنجایی که بازی‌ های اپ استور به‌طور خاص برای آیپد ساخته شده‌اند، روان‌ ترین عملکرد را خواهند داشت. برای کتاب‌ های الکترونیکی، هر تبلتی کار می‌کند، اما تبلت‌های Fire آمازون به طور مستقیم با شرکت ادغام می‌شوند، بنابراین خرید از فروشگاه Kindle آسان‌تر خواهد بود. و اگر فقط می خواهید چند ایمیل بفرستید یا اخبار را بخوانید، واقعاً می توانید تقریباً هر چیزی را انجام دهید.

اگر قصد دارید زیاد مطالعه کنید، ممکن است تبلتی با نسبت تصویر 4:3 بخواهید، زیرا به صفحه ای از کتاب نزدیک تر است. با این حال، اگر قرار است فیلم های زیادی تماشا کنید، تبلتی با نسبت تصویر 16:9 می خواهید. این جنبه نوارهای سیاه را در بالا و پایین محتوای شما حذف می کند.

3. چه سایز تبلتی بهترین است؟

بدیهی است که هیچ اندازه واحدی وجود ندارد که برای همه بهترین کار را داشته باشد. همه چیز بستگی به پاسخ شما به سوال آخر دارد. اگر می‌خواهید روی تبلت کار کنید، احتمالاً نیاز به تبلتی با صفحه‌ نمایش بزرگ دارید تا هنگام تمرکز روی نوع کوچک، چشم‌ هایتان را خسته نکنید. یک تبلت 10 اینچی به شما یک صفحه نمایش بزرگ را می دهد تا روی آن کار کنید.

تبلت های کوچکتر ممکن است برای افرادی که سفرهای زیادی انجام می دهند جذاب باشد. یک آیپد Mini 6 یا یک تبلت Kindle Fire کوچکتر. این تبلت ها به اندازه ای کوچک خواهند بود که در یک کوله پشتی یا کیف پول قرار بگیرند بدون اینکه وزن زیادی داشته باشند. و اگر یک کیبورد بلوتوثی اضافه کنید، تایپ کردن آن نیز آسان‌تر خواهد بود.

خرید تبلت

4. آیا به دیتای بی سیم نیاز دارم یا وای فای کافی است؟

این سوال دیگری است که ممکن است بستگی زیادی به میزان سفر با تبلت خود داشته باشد. در حالی که داشتن اتصال 4G LTE یا 5G خوب است، اما هزینه دیگری دارد و بسته به ارائه دهنده و میزان دیتای مورد نیاز، یک برنامه داده می تواند 20 یا 30 دلار در ماه برای شما هزینه داشته باشد. از سوی دیگر، اگر نیاز به دسترسی به اینترنت از هر نقطه از کشور بدون جستجوی کافی شاپ با وای فای رایگان داشته باشید، دیتای وایرلس نجات دهنده ای خواهد بود.

با این حال، بسیاری از مردم فقط با اتصال وای فای بخوبی عمل می کنند. بین خانه، محل کار، و کافی شاپی که دوست دارید در آن وقت گذرانی کنید، تقریباً همیشه باید یک شبکه وای فای در دسترس داشته باشید. این نه تنها هزینه طرح داده را کاهش می دهد، بلکه تبلت های فقط  وای فای معمولاً ارزان تر نیز هستند.

5. چه مقدار حافظه باید داشته باشد؟

تبلت ها دارای فضای ذخیره سازی بسیار متنوعی هستند. تبلت‌ های ارزان‌تر بین 16 تا 32 گیگابایت حافظه دارند، در حالی که تبلت‌های گران‌ تر با ظرفیت 256 گیگابایت و 1 ترابایت عرضه می‌شوند. بسیاری از تبلت های اندرویدی نیز قابل ارتقا هستند، بنابراین می توانید از کارت SD برای افزایش فضای ذخیره سازی فراتر از آن استفاده کنید. پس چگونه شما انتخاب می کنید؟

به این فکر کنید که روی تبلت جدید خود چه چیزی قرار می دهید – آیا قرار است بازی های بزرگ و گسترده ای انجام دهید که فضای زیادی را اشغال کنند؟ آیا می خواهید موسیقی و فیلم های زیادی همیشه در دسترس باشد؟ آیا از تبلت خود برای نشان دادن تعداد زیادی عکس استفاده خواهید کرد؟ آیا ویدیوهای زیادی را ذخیره خواهید کرد؟ اگر به هر یک از این ها پاسخ ها جواب مثبت داده اید، باید تبلتی با فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی یا حتی بیشتر خریداری کنید. این خیلی زیاد به نظر می رسد، اما ممکن است از اینکه چقدر سریع می توانید آن را پر کنید شگفت زده شوید.

6. آیا باید بجای آن گوشی تاشویی را خریداری کنیم؟

مردم معمولا تبلت می خرند زیرا صفحه نمایش بزرگتر به بهره وری بهتر کمک می کند. پیدا کردن تبلتی که برای نوشتن و دریافت ایمیل‌ ها مناسب باشد، نباید خیلی مشکل باشد. با این حال، گزینه دیگری نیز وجود دارد: گوشی های تاشو.

گوشی های تاشو به‌ سبک تبلت، زمانی که از آنها استفاده نمی‌کنید، این مزیت را دارند که به شکل کوچک‌تری فشرده می‌شوند. اگر می خواهید یک تبلت با اندازه متوسط ​​داشته باشید، اما بتوانید پس از اتمام کار، آن را در جیب بگذارید، ممکن است بخواهید یک گوشی تاشو تهیه کنید. موارد جدیدتر ممکن است گران باشند، اما تطبیق پذیری آن گران قیمت است.

خرید تبلت

پیدا کردن بهترین تبلت

هنگامی که پاسخ این سؤالات را داشتید، درک کاملی از آنچه از تبلت خود می خواهید خواهید داشت و سپس می توانید شروع به خرید کنید. رد کردن برخی از گزینه‌ها بسیار ساده‌تر خواهد بود، زیرا با نیازهای شما مطابقت ندارند، در حالی که برخی دیگر در فهرست نهایی قرار می‌گیرند. در پایان، شما فقط باید تصمیم بگیرید (اغلب بین پرداخت هزینه بیشتر برای iPad یا کمتر برای تبلت اندرویدی)، اما پس از بررسی این لیست باید بسیار آسان تر باشد.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید