با آپدیت جدید واتساپ می توانید پیام های محو شونده ارسال کنید

آپدیت جدید واتساپ

واتساپ مجموعه ویژگی های جدیدی را در آپدیت جدید خود اضافه می کند تا بتواند این رقابت را با اینستاگرام دایرکت، اسلک و تلگرام بیشتر کند. آپدیت جدید واتساپ قابلیت پیام های زمان دار و پیام های محو شونده را  که به کاربران امکان می دهد متن ها و رسانه هایی را که پس از 7 روز از بین می روند برای یکدیگر ارسال کنند، به همراه دارد

همچنین ، واتساپ یک ابزار مدیریت ذخیره سازی بهبود یافته وجود دارد که امکان کنترل دقیق تر آنچه را که در تلفن ذخیره شده و آنچه را که پاک می شود ، با فیلترها برای اندازه یا سن ، فراهم می کند.

پیام های محو شونده در آپدیت جدید واتساپ

آپدیت جدید واتساپ

پیام های محو شونده فقط برای یک گپ خاص در آپدیت جدید واتساپ قابل فعال سازی است. باید روی نام مخاطب ضربه بزنید و سپس ویژگی را پیدا کنید و سپس فقط روی روشن / خاموش ضربه بزنید. پس از فعال شدن ، پیام ها به طور خودکار از موضوع گپ حذف می شود اما اگر گزینه پشتیبان گیری نیز فعال باشد و بتواند پیامی را که برای حذف شدن انتخاب شده است ، ممکن است در حافظه تلفن باقی بماند.

این ویژگی هم به اندروید و هم به iOS می رسد اما به روزرسانی تدریجی است – ممکن است برخی از کاربران آن را دریافت کنند ، برخی دیگر ممکن است کمی زمان بیشتری برای دریافت آن زمان لازم داشته باشند. اگر فیلتر شکن دارید می توانید ویدیو زیر را از طریق یوتیوب برای آپدیت جدید واتساپ مشاهده کنید

امکان افزایش فضای گوشی در آپدیت جدید واتس اپ

ابزار مدیریت ذخیره سازی دوباره طراحی شده در زیر منوی “مدیریت ذخیره سازی” در تنظیمات / ذخیره سازی و داده در دسترس خواهد بود. در حال حاضر ، واتس اپ همه رسانه ها را در یک پوشه واحد جمع آوری می کند و همه آنها را در یک مکان نمایش می دهد ، اما در آینده مواردی که بارها ارسال شده اند ، در یک مکان ظاهر می شوند و مکان دیگر برای پرونده های بزرگتر از 5 مگابایت ساخته خواهد شد.

به این ترتیب کاربران ایده بهتری می گیرند که دقیقاً فضای زیادی به چه درد می خورد و می توانند فضای ذخیره سازی خود را مدیریت کنند ، خصوصاً در کشورها و مناطقی که تلفن های هوشمند ارزان قیمت با حافظه داخلی کمتر فروخته می شوند.

آپدیت جدید واتساپ

شما همچنین می توانید مطالب ریکاوری عکس و ویدیو در واتساپ ، ترفندهای مخفی واتساپ و این که از کجا بفهمیم چه کسانی ما را در واتساپ بلاک کرده اند را از طریق این مطالب مطالعه کنید.

منبع: GSMARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. سلام من واتساپ دارم. و تمام مسج که کردم از یک سال داخل واتساپ است حالی واتساپ ابدیت میخایه وقت ابدیت کنی خوو تمام هیج وقت پیش حذف میشه از واتساپ چطور کنم که ابدیت واتساپ شوه و مسج های که از داخل واتساپ حذف نشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید