اپلیکیشن کلاب هاوس چیست و چگونه آنرا نصب کنیم؟ _ راهنمای 2021

کلاب هاوس

اپلیکیشن کلاب هاوس چیست؟ اینکه چگونه آنرا نصب کنیم و نحوه ملحق شدن و چگونگی تنظیم پروفایل کلاب هاوس را در این مقاله مورد بررسی قرار دهیم.

اپلیکیشن کلاب هاوس چیست و چگونه آنرا نصب کنیم؟

اپلیکیشن کلاب هاوس چیست و چگونه آنرا نصب کنیم؟

آیا کاربری جدید در کلاب هاوس هستید؟ نمی دانید که چگونه از کلاب هاوس استفاده کنید؟

در این مقاله, خواهید فهمید که کلاب هاوس چگونه کار می کند و چگونه می توانید برای ایجاد اقتدار و تجارت خود از آن استفاده کنید.

کلاب هاوس

اپلیکیشن کلاب هاوس چیست؟

در مورد اینکه اپلیکیشن کلاب هاوس چیست باید بگوییم که اگر در چند هفته گذشته در شبکه های اجتماعی بوده اید, احتمالا کلمه جدیدی را شنیده اید: Clubhouse. این پلت فرم جدید این امکان را می دهد تا افراد بدون نیاز به تجهیزات زیاد, در زمان واقعی گپ بزنند, استوری ها را به اشتراک بگذارند, با هم همکاری کنند و با استفاده از صدای خود از یکدیگر ایده بگیرند.

این اپلیکیشن احساس واقعی شبکه اجتماعی را به ما می دهد و ما را با آنچه همیشه در مورد شبکه های اجتماعی دوست داشته ایم تنها می گذارد – که در مورد جنبه اجتماعی بودن آن صدق می کند.

اما چیزی که در واقع کلاب هاوس را متمایز می کند انحصاری بودن آن است. در حالی که ما تمایل داریم موفقیت یک پلتفرم رسانه اجتماعی را از طریق تعداد اعضای فعال که هر روز وارد آن می شوند و از آن استفاده می کنند بسنجیم, کلاب هاوس به عنوان کانون داغ اجتماعی دره سیلیکون شاهد این موفقیت بوده است. محدودیت ها در دعوت نامه ها فقط به جذابیت آن در میان کارآفرینان و نخبگان تجاری افزوده است.

نحوه استفاده از اپلیکیشن کلاب هاوس: از مواردی برای صاحبان مشاغل و بازاریاب ها استفاده کنید.

در مورد اینکه اپلیکیشن کلاب هاوس چیست باید بگوییم که اگرچه پلتفرم های شبکه های اجتماعی می آیند و می روند و افراد مشهور و غول های فناوری در پلتفرم های دیگر حضور دارند, اما کلاب هاوس تمام نشانه های چرخش بازاریابی در شبکه های اجتماعی را همانطور که می دانیم نشان می دهد. در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا کلاب هاوس می تواند پلتفرم اصلی بعدی رسانه های اجتماعی باشد:

  • این اپلیکیشن توانایی برقراری ارتباط با افراد حرفه ای را در خارج از حرفه شما ارائه می دهد.
  • الگوریتم های معمول شبکه های اجتماعی که به مردم کمک می کنند اتاق های اکو را در پلتفرم های های دیگر ایجاد کنند که با اتاق هایی پر از گفتگوهای واقعی در مورد انواعی از موضوعات جایگزین می شوند.
  • در اینجا تمرکز بر روی گفتگوهای ارزشمند است تا ایجاد محتوا.
  • کاربران کلاب هاوس بشدت به این اپلیکیشن وفادار هستند و از آن محافظت می کنند, تا آنجاییکه در دعوت کردن اشخاصی که قصد دارند تا به اپلیکیشن بپیوندند بسیار محافظه کار هستند.

بیش از همه اینکه, کلاب هاوس فاکتوری را وارد شبکه اجتماعی می کند که مابقی شبکه های اجتماعی این کار را نمی کنند: صدا. درحالیکه بقیه شبکه های اجتماعی بر روی تصویر و نوشته تمرکز دارند (مانند زیرنویس ها, تصاویر و ویدئوها), اما کلاب هاوس تنها تمرکز خود را بر روی صدا گذاشته است.

چند دقیقه پس از پیوستن به برنامه و اسکرول کردن در آن ذهن شما مملو از گزینه هایی برای استفاده از کلاب هاوس بمنظور شبکه سازی, افزایش اقتدار یا گسترش دانش شما خواهد شد. 

ایجاد انجمن هایی برای مربیان و آموزش دهندگان: در حالی که برنامه Clubhouse هنوز در بتا خصوصی است, ممکن است نتوانید کل انجمن خود را به برنامه بکشانید. اما هنگامی که برنامه برای عموم باز می شود, کلاب هاوس به مکانی جدید برای ایجاد انجمن شما تبدیل می شود و راهی جدید برای تعامل و ارتباط با آنها ایجاد می کند. علاوه بر این, هنگامی که با اعضای کلاب هاوس ارتباط برقرار می کنید و با آنها ملاقات می کنید, خواهید دید که آنها به طور طبیعی شما را در کانال ها و انجمن های دیگر شما نیز دنبال می کنند.

ایجاد انجمن هایی برای رویدادهای مجازی: سال 2020 شاهد افزایش رویدادها و اجلاس های مجازی بود, اما نگرانی های نیز در رابطه با حریم خصوصی و هزینه هایی که برای جلب حضور شرکت کنندگان در یک محیط زنده بود به همراه داشت. کلاب هاوس یک انجمن صمیمی و منحصر به فرد را در قالب یک کلوپ ارائه می دهد که می تواند برای شرکت کنندگان در آن مجالس مجازی و حتی حضوری تعامل و همکاریی را ایجاد کند.

تهیه محتوا برای ایجاد کنندگان محتوا: ضبط و رونویسی مکالمات در اتاق های کلاب هاوس بدون اجازه هر شرکت کننده کاملاً خلاف شرایط استفاده از این بستر است. با این حال, می توانید با افزودن اهداف خود به عنوان و توضیحات عمومی اتاق, اتاق جدیدی را به منظور بررسی محتوا راه اندازی کنید. سپس می توانید از یک اتاق برای پرسیدن سوال, مصاحبه با سایر اعضا, گرفتن نکات مهم و مشاوره درباره موضوعات مختلف استفاده کنید و مقالاتی را کنار هم قرار دهید.

توجه: پس از شروع یک اتاق کلاب هاوس, نمی توانید عنوان یا توضیحات اتاق را ویرایش یا تغییر دهید بنابراین پس از شروع اتاق نمی توانید تصمیم بگیرید که ضبط را شروع کنید. این تصمیمی است که باید هنگام راه اندازی اتاق بگیرید تا بتوانید اعلامیه های مناسب را برای افراد اضافه کنید.

همکاری برای پروژه ها و شبکه ها: از آنجا که هر کسی می تواند با یکی از ارتباطات خود گپ خصوصی ایجاد کند, پس کلاب هاوس مکانی عالی برای انجام مکالمات خصوصی در مورد فرصت های شبکه یا همکاری است. و پس از بسته شدن اتاق گفتگو, هیچ چیز ذخیره نمی شود و باعث می شود کل مکالمه خصوصی و محافظت شود.

انجمن های پادکست: باز هم ممکن است انجام این کار در حالی که کلاب هاوس در بتا خصوصی است دشوار باشد, اما هنگامی که برنامه عمومی است, می توانید بدون اینکه نیازی به ایجاد محتوای زیاد برای نگهداری داشته باشید از باشگاه های کلاب هاوس برای ایجاد انجمن های مرتبط با پادکست خود استفاده کنید.

شبکه سازی با متخصصان صنایع دیگر: همه ما ارزش شبکه سازی و یادگیری از متخصصان صنایع خود را می دانیم, اما بیایید ارزش یادگیری را از سایر استارتاپ ها, صاحبان مشاغل کوچک, مدیران عامل چند میلیون دلاری و غول های فناوری تصور کنید. بسیاری از ما فقط می توانستیم آرزو داشته باشیم که بتوانیم صحبت هایشان را روی صحنه بشنویم. اکنون کلاب هاوس پلتفرمی را ایجاد کرده است که امکان به اشتراک گذاشتن استیج ها با آنها, پرسیدن مستقیم سوال و دریافت پاسخ در زمان واقعی را فراهم می کند.

نحوه ملحق شدن به اپلیکیشن کلاب هاوس

کلاب هاوس  هنوز در مرحله بتا خصوصی است و فقط در دسترس کاربران آیفون است, همین امر به ماهیت انحصاری آن دامن می زند.

هم اکنون تنها دو راه برای ورود به پلتفرم وجود دارد و هر دو به روابط نزدیک با افرادی که از قبل در برنامه هستند نیاز دارند:

از طریق دعوتنامه خصوصی: وقتی کسی به کلاب هاوس ملحق می شود, به طور خودکار یک دعوت نامه به او تعلق می گیرد که می تواند با استفاده از شماره تلفن خود, آنرا برای کسی ارسال کند. این بدان معناست که اعضا به جای اینکه صرفاً با یک دوست آشنا روبرو شوند, برای دوستانی که با آنها ارتباط نزدیک دارند دعوت نامه ارسال می کنند. وقتی کسی مدتی در کلاب هاوس بود و وقت خود را صرف تعدیل اتاق ها و صحبت می کند, می تواند دعوت نامه بیشتری برای ارسال کسب کند.

ورودی جانبی انحصاری: هنگامی که می خواهید از وب سایت کلاب هاوس بازدید کنید, آنها به شما امکان می دهند برنامه را از App Store بارگیری کنید تا بتوانید نام کاربری خود را رزرو کنید. بسته به اینکه چه تعداد از دوستان شما از کلاب هاوس استفاده می کنند, ممکن است اعلانی دریافت کنند تا به آنها اطلاع داده شود که شما نام کاربری خود را رزرو کرده اید و برنامه را بارگیری کرده اید. وقتی این اتفاق می افتد, آنها حتی اگر دعوت نامه رسمی برای ارسال ندارند, این گزینه را برای شما فراهم می کنند (و اگر هنوز از آن استفاده نکرده اند, از یکی از دعوت های آنها استفاده نمی کند).

کلاب هاوس

نحوه تنظیم پروفایل کلاب هاوس

همانند مابقی شبکه های اجتماعی, کلاب هاوس به شما پروفایلی را می دهد که می توانید با استفاده از آن به دیگران در مورد خود و آنچه که قصد دارید تا ارائه دهید صحبت کنید.

برای عکس پروفایل خود, می توانید از رول دوربین خود عکسی انتخاب کنید یا از دوربین خود برای گرفتن عکس جدید استفاده کنید. هر کدام از روش ها را که انتخاب کنید باید عکسی را انتخاب کنید که:

  • صورت شما رانشان دهد, ترجیحا لبخند زده باشید و بطرز خوبی در عکس فریم شده باشید.
  • در چندین اندازه خوب به نظر برسد. این عکس در کل برنامه نشان داده می شود, گاهی با نام شما و گاهی به تنهایی. هرچه عکس شما واضح تر باشد, بیشتر قابل تشخیص خواهید بود.
  • دارای پس زمینه واضح با رنگ هایی متضاد باشد. رنگ پس زمینه در کلاب هاوس سفید تا سفید و بژ روشن است که خوب و خنثی هستند بنابراین عکس شما می تواند برجسته باشد. داشتن یک پس زمینه روشن در عکس خود می تواند باعث شود پروفایل شما هنگام تماشای دریایی از عکس های پروفایل به خوبی به چشم بیاید.

کلاب هاوس به شما فضای کافی برای نوشتن یک بیوگرافی کامل را می دهد. سه خط اول (تقریباً 125 حرف) به عنوان پیش نمایش در اتاق های برنامه در دسترس هستند و این مهمترین کلمات در بیوگرافی شما هستند.

کلاب هاوس

ویرایشگر کلاب هاوس, یک ویرایشگر متن ساده است, به این معنی که هیچ نشانه گذاری, هایپرلینک و یا قالب بندی وجود ندارد. به راحتی نمی توانید شکلک ها را در بیوگرافی خود قرار دهید.

کلاب هاوس

همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم, سه خط اول مهمترین کلمات در بیوگرافی کلاب هاوس شما هستند. صفحه پیش نمایش فقط عکس شما, تعداد فالوورهای شما, تعداد افرادی را که دنبال می کنید و این سه خط را نشان می دهد. در پروفایل شما محدودیتی برای شمارش کلمات یا نویسه وجود ندارد,  اما اگر بیوگرافی شما خیلی طولانی باشد وقتی می خواهید آن را ذخیره کنید پیامی به رنگ قرمز دریافت می کنید که از شما می خواهد یک بیوی کوتاه تر بنویسید.

در اینجا چند راهکار دیگر برای ایجاد پروفایل کلاب هاوس وجود دارد:

  • کلاب هاوس یک اپلیکیشن مکالمه در زمان واقعی و شبکه است, بنابراین مطمئن شوید که پروفایل شما آنچه که شما قصد دارید تا در گفتگوی خود ارائه دهید را مطرح می کند.
  • تنها لینک های قابل کلیک روی پروفایل شما لینک های پروفایل توییتر و اینستاگرام شما هستند اما می توانید لینک های دیگر را در بیو ارسال کنید. اگر لینک های بیشتری در بیوگرافی خود ارسال کردید, مطمئن شوید که به راحتی به خاطر سپرده می شوید زیرا دیگران نمی توانند آن لینک را کپی و جای گذاری کنند.
  • موضوعاتی را که می خواهید در مورد آنها بحث کنید لیست کنید تا به مردم اطلاع داده شود که می خواهید از چه نوع مکالمه هایی دعوت شوید.
  • بطور استراتژیک از کلمات کلیدی استفاده کنید تا به مردم کمک کند که زمانیکه از گزینه جستجو استفاده می کنند شما را پیدا کنند.
  • برای تجزیه و تحلیل پاراگراف های طولانی, بیوگرافی خود را در یک برنامه خارج بنویسید و ویرایش کنید.

بسیاری از کاربران کلاب هاوس ترجیح می دهند که بیوهای خود را در یک برنامه خارج از دفترچه یادداشت بنویسند و قالب بندی کنند, و سپس بیوگرافی کامل شده را در پروفایل خود کپی و جای گذاری کنند. در حالی که هنوز بیوگرافی شما هیچ لینک قابل کلیکی ندارد, شما می توانید برخی از قالب بندی های اساسی و شکلک ها را به این روش اضافه کنید.

اگر قصد دارید تا لینک های قابل کلیکی را به توئیتر و اینستاگرام خود اضافه کنید, در اینجا نحوه اضافه کردن آنها را به پروفایل کلاب هاوس شما نشان خواهیم داد.

نحوه اضافه کردن پروفایل اینستاگرام به اپلیکیشن کلاب هاوس

به پروفایل خود در کلاب هاوس بروید و به پایین اسکرول کنید. در آنجا, لوگوی اینستاگرام را به همراه کلمات “افزودن اینستاگرام” مشاهده خواهید کرد. روی آن بزنید و از شما خواسته می شود برای اتصال حساب اینستاگرام خود وارد حساب فیسبوک خود شوید.

اگر می خواهید اینستاگرام خود را قطع کنید, دو روش بمنظور انجام این کار وجود دارد:

در ابتدا, در کلاب هاوس, بمنظور کامل کردن پروفایل خود, بر روی عکس پروفایل خود بزنید. سپس بر روی آیکون چرخ دنده ستینگ در گوشی سمت راست بالا بزنید.

کلاب هاوس

به پایین صفحه اسکرول کنید و بر روی گزینه Disconnect Instagram بزنید.

کلاب هاوس

با لغو دسترسی از داخل اینستاگرام, می توانید حساب اینستاگرام خود را از کلاب هاوس قطع کنید. ابتدا وارد برنامه اینستاگرام شوید و به پروفایل خود بروید.

سپس بر روی منوی همبرگر در گوشه سمت راست بالای صفحه بزنید و از منوی که به پایین کشیده می شود Settings را انتخاب کنید.

کلاب هاوس

در صفحه بعد, بر روی Security و سپس بر روی Apps and Websites بزنید.

کلاب هاوس

در آخر, گزینه Remove Clubhouse را انتخاب کنید.

کلاب هاوس

زمانیکه به پروفایل کلاب هاوس خود باز می گردید, می توانید آنرا از اینستاگرام جدا کنید و یا به حساب دیگر اینستاگرام متصل شوید.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد نحوه حذف حساب اینستاگرام , نحوه گرفتن تیک آبی در اینستاگرام , و نحوه تغییر آدرس ایمیل در اینستاگرام مشاهده کنید.

نحوه اضافه کردن پروفایل توئیتر به اپلیکیشن کلاب هاوس

بمنظور اضافه کردن پروفایل توئیتر, به پروفایل کلاب هاوس بروید و به پایین اسکرول کنید. در آنجا لوگوی توییتر را به همراه کلمات “افزودن توییتر” مشاهده خواهید کرد. بر روی آن بزنید و از شما خواسته می شود وارد توئیتر شوید و حساب خود را وصل کنید.

در صورت تمایل به قطع ارتباط حساب توئیتر خود, دو روش بمنظور انجام این کار وجود دارد:

ابتدا در کلاب هاوس, روی عکس پروفایل خود بزنید تا پروفایل کامل خود را بگیرید. سپس روی چرخ دنده تنظیمات در گوشه بالا سمت راست بزنید.

به پایین اسکرول کنید و بر روی گزینه Disconnect Twitter بزنید.

کلاب هاوس

همچنین می توانید با لغو دسترسی  از داخل برنامه توئیتر, حساب توئیتر خود را قطع کنید. ابتدا وارد برنامه توئیتر شوید و منوی اصلی خود را بالا بکشید.

و سپس بر روی settings and Privacy بزنید.

کلاب هاوس

در صفحه بعدی, بر روی Account و سپس بر روی Apps and Sessions بزنید.

کلاب هاوس

سپس بر روی Connected Apps بزنید.

کلاب هاوس

در آخر, به پایین اسکرول کنید تا Clubhouse App را مشاهده کنید و دسترسی را لغو کنید.

کلاب هاوس

زمانیکه به پروفایل کلاب هاوس بازگشتید و به پایین اسکرول کردید, گزینه اتصال به حساب جدید توئیتر را مشاهده خواهید کرد.

Clubhouse App Hallway چیست؟

hallway و یا راهرو نام کلاب هاوس برای فید اصلی است. در اینجا اتاق های گفتگوی فعال و مداوم را پیدا خواهید کرد. اگر به هر باشگاه کلاب هاوس پیوسته اید یا اتاق های زمانبندی  شده ای را دنبال کرده اید, برخی از آنها در بالای راهرو ذکر می شوند.

کلاب هاوس

منوی اصلی در بالای راهرو قرار دارد. در آنجا شما می توانید:

  • بدنبال عضوی بگردید که از اسم و کلمات کلیدی استفاده می کند.
  • مخاطب جدید را برای ملحق شدن به کلاب هاوس دعوت کنید.
  • تقویم را با اتاق های آینده مشاهده کنید.
  • نوتیفیکیشن های خود را مرور کنید.
  • پروفایل کلاب هاوس خود را مشاهده و ادیت کنید.

نحوه پیدا کردن شخصی در اپلیکیشن Clubhouse : جستجوی اعضا

می توانید با استفاده از ویژگی Member Search, هر شخصی را در کلاب هاوس پیدا کنید. در حال حاضر, هیچ راهی برای مشخص کردن پروفایل خود به عنوان خصوصی وجود ندارد, بنابراین هر یک از اعضای کلاب هاوس را می توان از طریق این جستجو پیدا کرد. جستجو نتایج از نام, نام کاربری و فیلد بیو عضو می گیرد.

نحوه ارسال دعوتنامه Clubhouse App

در این قسمت, می توانید ببینید که چه تعداد دعوتنامه برای ارسال وجود دارد. برای دعوت از شخص جدید به کلاب هاوس, او باید در تلفن شما مخاطب باشد و شما باید اجازه دهید تا کلاب هاوس به مخاطبین خود دسترسی داشته باشد. پس از اتصال, می توانید لیستی از مخاطبین موجود خود را مشاهده کرده و فردی را برای ارسال دعوت نامه جستجو کنید.

زمانیکه شخصی را به عضویت کلاب هاوس دعوت می کنید پیام متنی دریافت می کند که به او می گوید شما از او دعوت کرده اید و شماره تلفن را برای پذیرفتن دعوت استفاده می کند.

نحوه مشاهده زمانبندی اتاق های Clubhouse App: تقویم

کلاب هاوس

تقویم کلاب هاوس به شما لیستی از اتاق های پیش رو را نشان می دهد. هر شخصی می تواند اتاق یا رویدادی جدیدی را به این تقویم اضافه کند و انجام این کار باعث مطلع کردن هر شخصی که شما را دنبال می کند می شود.

نحوه مشاهده اعلان های Clubhouse App

زمانیکه بر روی آیکون زنگ اعلان ها می زنید, لیستی از برخی اقدامات مربوط به دوستان خود و کلوپ ها یا اتاق هایی که دنبال می کنید, مانند موارد زیر را مشاهده خواهید کرد:

  • زمانیکه شخصی شما را فالو کرده است.
  • زمانیکه شخصی که با او در ارتباط هستید, در اتاقی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید, در حال صحبت است.
  • زمانیکه با شخصی که در ارتباط هستید, شما را به اتاق در پیش رو که ممکن است به آن علاقمند باشید دعوت می کند.
  • زمانیکه شخصی را که دنبال می کنید و یا کلوپی را که دنبال می کنید, اتاقی را برای باز کردن زمانبندی می کند.

نحوه مدیریت Clubhouse App Settings

در پروفایل کلاب هاوس خود, بمنظور نشان دادن تنظیمات حساب خود,بر روی آیکون چرخ دنده در گوشه سمت راست بالای صفحه بزنید.

کلاب هاوس

از اینجا, می توانیدتنظیمات اعلان خود را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید, از جمله اینکه مرتباً اعلان دریافت می کنید, آیا اتاق های پرطرفدار را در اعلانات خود قرار دهید (نه فقط مواردی که دنبال می کنید) و در صورت لزوم, اعلان های خود را متوقف کنید.

همچنین می توانید لیستی از منابع مفید کلاب هاوس, از جمله به روزرسانی درباره برنامه و سوالات متداول را پیدا کنید. همچنین مکانی وجود دارد که می توانید اتفاقی را که در برنامه رخ داده است به صورت واقعی گزارش دهید. دستورالعمل های انجمن, شرایط خدمات و خط مشی حریم خصوصی نیز در اینجا موجود است.

Clubhouse App Rooms چه هستند و چگونه می توان از آنها استفاده کرد

اتاق های کلاب هاوس مکان هایی هستند که تمامی جادوها در اپلیکیشن اتفاق می افتند.

فرض کنید که در یک کنوانسیون بزرگ هستید, در راهرو قدم می زنید و از درها نگاه می کنید و می بینید که مکالمات در هر یک از اتاق ها در حال انجام است. این همان تجربه دقیق است که برنامه کلاب هاوس از آن تقلید می کند.

هنگامیکه در حال اسکرول کردن به پایین راهروی کلاب هاوس هستید, می توانید منظره ای از یک اتاق را با یک نگاه مشاهده کنید, که شامل نام اتاق ، برخی از افراد در حال حاضر در اتاق و تعداد افراد و بلندگوهای اتاق می شود .

اتاق های کلاب هاوسی که در راهرو نشان داده می شوند عمومی هستند و هر کسی می تواند در هر زمان به هر کدام از آنها برود. یا می توانید با یک یا چند اتصال خود یک اتاق خصوصی راه اندازی کنید و یک گپ خصوصی داشته باشید.

برای اینکه بفهمید که چه کسی آنلاین است و برای گفتگو در دسترس است, صفحه را به سمت چپ راهرو بکشید و کلاب هاوس لیستی از همه افراد موجود را نشان می دهد و اینکه آیا در حال حاضر آنلاین هستند و در کدام اتاق هستند.

کلاب هاوس

بیش از هر چیز, کلاب هاوس به منظور تقویت ارتباطات و امکان ساخت انجمن ها  ایجاد شده است. اما برای اینکه انجمن ها بدرستی کار کنند و اطمینان حاصل کنند که هر کس حداکثر ارزش را از تجربه خود می گیرد, چند دستورالعمل را برای رفتار هرچه بهتر در نظر گرفت که اگر رعایت شود, تجربه را برای دیگران بسیار بهتر می کند. در اینجا خلاصه ای از مواردی است که باید هنگام شنونده, سخنران و مجری به خاطر بسپارید.

Clubhouse App Listener چیست؟

زمانیکه به اتاق کلاب هاوسی ملحق می شوید, به عنوان شنونده به آن می پیوندید. این بدان معناست که شما به میکروفون دسترسی ندارید, اما می توانید بی صدا بنشینید و هنگام باز شدن مکالمه به آن گوش دهید. معمولاً نشستن در تماشاگران تا زمانی که فضای اتاق را حس نکنید و درگیر مکالمه نشوید چیز معمولی است. در حالی که به آن گوش می دهید, در صورت تمایل روی هر یک از سخنرانان یا سایر مخاطبان بزنید. شما هرگز نمی دانید چه کسی ممکن است با شخصی در اتاق باشد که بعداً می خواهید با او ارتباط برقرار کنید.

در حالیکه مخاطب هستید, می توانید بر روی گزینه “همه اتاق ها” در بالای صفحه بزنید تا از طریق راهرو به عقب بروید و ببینید که سایر اتاق ها بدون بی صدا کردن یا ترک مکالمه چه کارهایی را شروع کرده اند.

کلاب هاوس

در حقیقت, یکی از ویژگی های برجسته کلاب هاوس در مقایسه با سایر پلتفرم ها این واقعیت است که شما می توانید بدون از دست دادن جایگاه خود در اتاق گفتگو, برنامه را برای بررسی سایر برنامه ها به حداقل برسانید. بنابراین می توانید ایمیل خود را بررسی کنید, یک سخنران را به پلتفرم دیگری منتقل کنید و یا بدون اینکه یک کلمه از مکالمه را از دست بدهید, DMs خود را در کانال دیگری بررسی کنید.

زمانیکه آماده بودید, بمنظور بلند کرد دست خود, بر روی دست کوچکی که در گوشه سمت راست پایین صفحه است بزنید.

Clubhouse App Speaker چیست؟

اگر شما به عنوان سخنران به صحنه آمده باشید, می توانید میکروفن خود را بی صدا و یا فعال کنید. بمنظور رعایت ادب و احترام, سخنرانان میکروفن خود را زمانیکه شخص دیگری در حال صحبت است خاموش نگه می دارند تا صدای پس زمینه را به حداقل برسانند.

وقتیکه صحبتتان تمام شد, قبل از اینکه میکروفن خود را بی صدا کنید, یک یا دو ثانیه صبر کنید. این کمک می کند که زمانیکه مابین صحبت شما و گوشی های دیگر لگی ایجاد می شود, مطمئن شوید که بطور تصادفی میکروفن خود را خاموش نکرده اید.

بسته به موضوعات مورد بحث, و نحوه اجرای مجریان, هر اتاق کلاب هاس به طور متفاوتی اداره می شود. در اتاق های بزرگتر, ناظران معمولاً تعداد محدودی از افراد را به صحنه می آورند و از آنها می خواهند سوال یا بینش خود را به چند دقیقه محدود كنند. پس از آن, آنها تمام تلاش خود را می کنند تا قبل از اینکه شما را به مخاطب برگردانند, به سوال پاسخ دهند تا بتوانند سوال بعدی را مطرح کنند.

در اتاق های کوچکتر, ممکن است مصاحبه ای را ببینید که می توانید بنشینید و گوش دهید. همچنین ممکن است مشاهده کنید که ناظران یک اتاق کوچک, همه را همزمان به صحنه دعوت می کنند تا در قالب باز به اشتراک بگذارند.

Clubhouse App Moderator چیست؟

برای مجری شدن در اتاق های اینستاگرام دو روش وجود دارد:

  • اتاق جدید را باز کنید
  • یک مجری کنونی در اتاقی که هستید داشته باشید تا از سخنران به مجری ارتقا داده شوید

بعنوان یک مجری, چندین گزینه در دسترس شما قرار خواهد گرفت:

  • روشن و خاموش کردن توانایی بلند کردن دست مخاطبان
  • از مخاطبین دعوت به صحبت کردن کنید.
  • در خواست مخاطبین را برای صحبت کردن قبول کنید.
  • بقیه گویندگان را به مجری ارتقا دهید.
  • بقیه گویندگان را بیصدا کنید.
  • بقیه گویندگان را به شنونده تبدیل کنید.

چه اینکه خودتان اتاقی را در کلاب هاوس باز کرده باشید و یا توسط دیگر گویندگان به مجری ارتقا پیدا کرده باشید, انجام این کارها به شما در تنظیم لحن و مکالمه در اتاق کمک می کند. اعتدال شما تأثیر شدیدی بر مکالمه و انرژی موجود در اتاق خواهد داشت.

برای کمک به این موضوع قصد دارید تا قبل از باز کردن اتاق در مورد بهترین روش برایدور هم جمع کردن گویندگان و یا سخنرانان خود تصمیم بگیرید. آیا فرمت ساختاری یا باز می خواهید؟ چگونه سخنرانان جدید را انتخاب می کنید؟

بعنوان یک مجری,  باید تا زمانی که اتاق باز است در داخل اتاق فعال باشید. وقتی مکالمه کند شد, قصد خواهید داشت تا آن را احیا کنید, سواال هایی را مطرح کنید و یا دیگران را تشویق کنید تا به گونه ای بحث خود را به اشتراک بگذارند که به شخص دیگری که در اتاق نشسته فشاری وارد نکند. اگر در مکالمه خللی ایجاد شد, سعی کنید تا نظم را به آن بازگردانید تا اینکه مطمئن شوید که هیچ کس را در بین مخاطبان از دست نمی دهید.

اگر اتاق خیلی بزرگ شود, فهمیدن اینکه چه شخصی در حال صحبت کردن است با مشکل روبرو می شود. هنگامی که این اتفاق می افتد, سعی کنید افرادی را که صحبت می کنند معرفی کنید یا از سخنرانان بخواهید که خود را معرفی کنند به این علت که انجام این کار باعث می شود تا شنوندگان راحت تر متوجه بشوند که چه شخصی در حال صحبت کردن است.

Clubhouse App Stage چیست و نحوه استفاده از آن چگونه است؟

زمانیکه وارد اتاقی می شوید, یکی از اولین چیزهایی که مشاهده خواهید کرد, مالک اتاق, ناظران و سخنرانان سازمان یافته در بالای اتاق است. از این منطقه به عنوان استیج و یا صحنه در آن اتاق یاد می شود. هر سخنران داخل اتاق صحنه را به اشتراک می گذارد و می تواند به نوبت صحبت کند.

کلاب هاوس

درست در زیر گوینده فعال, ردیف اول شنوندگان قرار دارد, منطقه ای با عنوان “توسط سخنرانان دنبال می شود”. این قسمت اعضای بیشتری را در برنامه برجسته می کند که قبلاً با گویندگان ارتباط برقرار کرده و روابط خود را آغاز کرده اند.

کلاب هاوس

در زیر آن, شما لیست بقیه شنوندگان را مشاهده خواهید کرد.

کلاب هاوس

عبارتی که در این اتاق ها زیاد خواهید شنید PTR است, که مخفف “Pull To Refresh” است. از آنجا که کلاب هاوس به عنوان یک گپ صوتی بدون دعوت طراحی شده است, افراد می آیند و می روند. آنها ممکن است بخواهند اتاق های دیگر را بررسی کنند یا از صحنه بالا و پایین بروند. و گاهی اوقات, گویندگان و یا سخنرانان ممکن است تصمیم بگیرند که بطور موقت تصویر پروفایل خود را بمنظور نشان دادن تصویر و یا چارت دیگری که نشاندهنده نکته و یا چیز مهمی در مورد اتاق است تغییر دهند.

در این موارد, وقتی می شنوید که ناظران از شما “PTR” می خواهند, به راحتی روی صفحه نمایش بکشید تا فضای اتاق رارفرش کنید و در این زمان, عکس های پروفایل جدید و همچنین ترتیب صحیح ورود افراد به اتاق را مشاهده خواهید کرد.

کلوپ های اپلیکیشن کلاب هاوس چه هستند و نحوه استفاده از آنها چیست؟

کلوپ های کلاب هاوس, همانند Social Media Examiner Club که در زیر آنها را مشاهده می کنید, برای ایجاد انجمن های درون پلتفرم استفاده می شوند. اتاق هایی که با یک باشگاه راه اندازی شده اند می توانند خصوصی و صمیمی باشند – فقط مخصوص اعضای انجمن است – و یا بصورت عمومی برای کمک به معرفی باشگاه به اعضای کلاب هاوس باشند.

کلاب هاوس

در حال حاضر, کلاب هاوس از بنیانگذاران باشگاه می خواهد که حداقل یک مکالمه تکراری را هاست کنند و یا بعبارتی دیگری میزبان آن مکالمه تکراری باشند, اما با این وجود, می توانید هر تعداد مکالمه دیگری که دوست دارید و تکراری نباشند را میزبانی کنید. 

در کلوپ کلاب هاوس 4 نوع عضویت وجود دارد:

موسس: صاحب کلوپ است, و اینکه یک موسس می تواند توضیحات و قوانین باشگاه را ویرایش کند و از اعضا, بدون اینکه درخواست بدهند و یا منتظر قبول شدن درخواستشان باشند, دعوت بعمل آورد.

ادمین: شخصی است که توسط موسس و یا سایر ادمین ها تعیین می شود, مدیر می تواند اعضا را تأیید یا حذف کرده و اتاق های خصوصی یا عمومی را باز کند.

اعضا: یک شرکت کننده تایید شده در کلوپ است. یک عضو می تواند اتاق های خصوصی برای باشگاه ایجاد کند اما اتاق عمومی ندارد. آنها همچنین می توانند هر دو اتاق خصوصی و عمومی را ببینند و شرکت کنند و سایر اعضای کلاب هاوس را برای عضویت در باشگاه معرفی کنند.

فالوورها: عضو رسمی کلوپ نیست. یک فالوور می تواند فعالیت های باشگاه عمومی را دنبال کند اما نمی تواند اتاق هایی را برای باشگاه ایجاد کند. هر زمان که یکی از اعضا یا مدیر کلوپ وقت یک اتاق عمومی را تعیین کند, به آنها اطلاع داده می شود.

در حال حاضر, اعضا فقط می توانند هر بار یک باشگاه را راه اندازی کنند تا از ایجاد کلوپ های بسیار شلوغ و  یا ایجاد باشگاهی که غیر فعال است جلوگیری کنند. زمان انتظار برای راه اندازی یک باشگاه و یا کلوپ جدید حدود 2 هفته است.

خلاصه مطلب

در مورد اینکه اپلیکیشن کلاب هاوس چیست باید بگوییم که منتظر بازاریابی شبکه های اجتماعی در سال 2021 و بعد از آن هستیم ، Clubhouse App نمایانگر تقاضای متغیر برای مخاطبان ما است. مردم تمایل به این دارند تا شاهد تعامل, ارزش و شفافیت بیشتری باشند, اما لزوماً به تولید و مقادیر زیادی ار محتواهای را که برند خاصی را در شبکه اجتماعی دنبال می کنند را نمی خواهند.

در کلاب هاوس صحبت های زیادی در مورد اینکه چه اتفاقی می افتد وقتی برنامه از بتا خصوصی خارج شود و عمومی شود مطرح می شود. آیا بازاریاب ها این اپلیکیشن را در همه جا می گسترانند؟ آیابرندهای تجارت الکترونیکی وارد بازار می شوند و فقط سعی در فروش دارند؟ آیا با ورود افراد بیشتر به اپلیکیشن, از ارزش و امکانات شبکه کاسته می شود؟ آیا از دست دادن انحصار برنامه باعث سرخوردگی این اپلیکیشن می شود؟

تا زمانی که اپلیکیشن کلاب هوس عمومی نباشد, بسیاری از سوالات پاسخی نخواهند داشت. همچنین صحبت هایی در مورد امکان کسب درآمد نهایی از انجمن ها به میان می آید. با این حال, با از دست دادن انحصار, توانایی ایجاد انجمن هایی وجود دارد که مدیریت کردن و تعامل با آنها آسان است.

بنابراین جالب خواهد بود که ببینیم که در آینده چه اتفاقی در مورد این اپلیکیشن می افتد. در ضمن, اگر در کلاب هاوس هستید, از انحصاری بودن آن به نفع خود استفاده کنید و اکنون برقراری این ارتباطات را شروع کنید.

منبع: SOCIALMEDIAEXAMINER.COM

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید