اپلیکیشن های پک آیکون اندروید ، دانلود مستقیم

پک آیکون اندروید ، چگونه یک پک کامل آیکون برای گوشی اندروید دانلود و نصب کنیم؟ در ادامه یکی از بهترین پک های آیکون اندروید را به همراه لینک مستقیم دانلود معرفی میکنیم

با تغییر نمادهای برنامه، دستگاه اندروید خود را سفارشی کنید. در اینجا هفت بسته آیکون زیبا وجود دارد که در بین تمام موارد موجود از ترند ترین پک آیکون اندروید به حساب می اید، باید آنها را بررسی کنید.

اگر از کاربران نرم افزار پر طرفدار واتساپ هستید باید بدانید:   نحوه انتقال چت واتساپ به تلگرام و ایمپورت آرشیو چت

تغییر ظاهر دستگاه اندرویدی شما هیچ هزینه ای برای شما ندارد. آیکون های برنامه اندروید یکی از ساده ترین مواردی است که می توانید در اندروید شخصی سازی کنید.

نمادهای برنامه سفارشی تفاوت زیادی در ظاهر صفحه اصلی گوشی شما ایجاد می کنند. مجموعه‌ای از بسته‌های آیکون موجود در فروشگاه Play وجود دارد که برای انواع سبک‌ها مناسب هستند، اما یافتن یک بسته آیکون رایگان مناسب بسیار دشوار است.

در اینجا لیستی از بسته های آیکون زیبا و کاملا رایگان وجود دارد که رنگارنگ و شیک هستند و به شما امکان می دهند دستگاه خود را شخصی سازی کنید.

آموزش نصب آیکون پک در اندروید

برای نصب بسته آیکون در اندروید، باید لانچری داشته باشید که با بسته های آیکون سازگار باشد یا از آن پشتیبانی کند. Nova Launcher یکی از محبوب ترین لانچرها است و پس از آن لانچرهایی مانند Lawnchair و Apex Launcher قرار دارند و می توانید از هر کدام از آن ها استفاده کنید.

برای نصب یک راه‌انداز شخص ثالث و استفاده از آن برای اعمال یک بسته آیکون سفارشی، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. یک لانچر را دانلود و نصب کنید. ما از Hyperion Launcher استفاده می کنیم.
  2. پس از تکمیل تنظیمات، تنظیمات آن را باز کنید.
  3. اکنون، یک بسته آیکون را با ضربه زدن Iconography > Icon Pack انتخاب کنید.
  4. این همه است. اکنون می توانید نمادهای برنامه به روز شده را در صفحه اصلی خود مشاهده کنید.

پک آیکون اندروید

در حالی که ما Hyperion Launcher را برای این آموزش انتخاب کرده ایم، اما می توانید هر لانچر سفارشی را از فروشگاه Play نصب کنید. اگر در سفارشی سازی اندروید مبتدی هستید، لیست ما از بهترین لانچرهای مینیمالیستی برای اندروید را برای شروع خوبی بررسی کنید.

لانچرها کلید باز کردن تعداد زیادی از ترفندهای شخصی سازی هستند که با رابط سهام خود دریافت نمی کنید. بنابراین، اگر به دنبال سفارشی‌سازی حتی بیشتر از نمادها هستید، ما فهرستی از بهترین لانچرهای دارای ویژگی‌های غنی اما سبک وزن برای اندروید نیز ایجاد کرده‌ایم تا در وقت شما صرفه‌جویی کنیم.

1.Juno (جونو)

پک آیکون اندروید

بسته های آیکون بدون شک یکی از محبوب ترین ابزارهای شخصی سازی هستند. و اگر آیکون هایی را دوست دارید که شبیه iOS هستند و جلوه گرادیان دارند، بسته آیکون Juno را دوست خواهید داشت.

این بسته آیکون بی نظیر دارای بیش از 2500 آیکون با وضوح بالا با رنگ های روشن است. همچنین دسترسی به برخی از پیش تنظیمات ویجت منحصر به فرد KWGT را فراهم می کند که یک امتیاز مثبت است. علاوه بر این، این بسته آیکون شامل پس زمینه های مینیمالیستی و جذاب است که جذابیت آن را افزایش می دهد.

در مورد سازگاری، مجموعه آیکون ها با تمام لانچرهای مدرن کار می کند. همچنین می‌توانید برای برنامه‌هایی که در حال حاضر در قسمت نمادها فهرست نشده‌اند، آیکون‌های رایگان درخواست کنید. برای انجام این کار، برنامه ها را انتخاب کنید و جزئیات برنامه را از طریق Gmail ایمیل کنید.

Download: Juno

2. Voxel

پک آیکون اندروید

اگر دوست دارید سایه‌های باز کردن آیکون‌های برنامه‌تان برجسته‌تر باشد، Voxel بسته آیکونی است که می‌خواهید آن را بررسی کنید. هر آیکون در مجموعه از یک شکل مربع رنگارنگ با یک نماد سفید تشکیل شده است که یک سایه بلند دوست داشتنی ایجاد می کند.

طراحی آن تصویر زمینه کلی صفحه اصلی را بهبود می بخشد و ظاهری جذاب به آن می بخشد. آیکون های پر جنب و جوشی را ارائه می دهد که بسیار جذاب و برجسته هستند، به خصوص با پس زمینه روشن.

تا به امروز، بسته آیکون Voxel دارای بزرگترین مجموعه است، با بیش از 5200 آیکون و همچنین حداکثر 20 تصویر زمینه. این شامل نمادهای جایگزین برای بسیاری از برنامه های محبوب و 25 دسته نمادهای مختلف مانند Vivo، Xiaomi، Samsung، OnePlus و غیره است. اگر از شکل و طراحی معمولی بسته های آیکون خسته شده اید، آیکون های خود را با این مجموعه آیکون های تخت مربع شکل جایگزین کنید.

Download: Voxel

3.Moonshine(مهتاب)

پک آیکون اندروید

اگر از ظاهر بسته آیکون Voxel لذت می برید اما متوجه شدید که بسیاری از نمادهای شما بدون تغییر باقی می مانند، باید Moonshine را امتحان کنید. بسته آیکون Moonshine مجموعه ای از آیکون های با دقت طراحی شده برای هر سلیقه است. محبوبیت آن به خودی خود صحبت می کند، زیرا بیش از یک میلیون دانلود دارد.

Moonshine با انواع پرتابگرهای شخص ثالث سازگار است. بدون شک یک بسته زیبا است که با بسیاری از رقبای پولی خود رقابت می کند. برخلاف سایر بسته‌های آیکون که والپیپرهای Unsplash را ارائه می‌کنند، Moonshine تصاویر پس‌زمینه‌هایی از الگوهای ایجاد شده دستی ارائه می‌دهد. به طور کلی، آیکون‌های موجود در بسته با موضوع مطابقت دارند و نسبت به آیکون‌هایی که با اندروید موجود می‌شوند، پیشرفت خوبی دارند.

Download: Moonshine

4.Elta (التا)

پک آیکون اندروید

Elta با بیش از 5000 نماد بسته بندی شده است و طرح های مختلفی را برای دسته های مختلف مانند برنامه ها، متفرقه ها، سیستم ها، تقویم ها و موارد دیگر ارائه می دهد. علاوه بر این، از 20 تصویر زمینه رایگان مبتنی بر ابر نیز پشتیبانی می کند.

Elta از پوشش آیکون برای مطابقت آیکون‌هایی که در بسته آیکون موجود نیستند با آیکون‌هایی که هستند استفاده می‌کند تا ظاهری بصری یکدست در صفحه اصلی شما ایجاد کند. با این حال، به سادگی آن آیکون ها را روی پس زمینه قرمز قرار می دهد، که می تواند منجر به ترکیب رنگ های عجیب و غریب شود.

جدا از این، اگر تعداد زیادی برنامه روی گوشی هوشمند خود نصب کرده اید و از آنها پشتیبانی می شود، Elta بهترین برنامه بسته نماد برای شما است.

Download: Elta

5.Aura(هاله)

پک آیکون اندروید

در Aura، بیش از 2500 نماد با طراحی به سبک iOS پیدا خواهید کرد. به دلیل سبک کدگذاری گرادیان، روی کاغذ دیواری های تیره بسیار خیره کننده به نظر می رسد.

آئورا آیکون هایی به شکل عقربه با وضوح 192 در 192 پیکسل ارائه می دهد. اگر برنامه‌هایی دارید که آیکون‌های جایگزینی ندارند، از پوشاندن برای قرار دادن آن نمادها در پس‌زمینه جدید استفاده می‌کند تا ظاهری سازگار با تمام نمادهای یک سبک و شکل داشته باشد.

همچنین 10 تصویر زمینه و پیکربندی ویجت 5 KWGT را ارائه می دهد که با تمام لانچرهای اصلی مانند Nova Launcher و Lawnchair سازگار است. این کمتر از برخی از برنامه های دیگر است، اما هنوز یک امتیاز خوب است.

Download: Aura

6.Meeyo(مییو)

پک آیکون اندروید

آیا به دنبال چیزی با رنگ بالا و رنگارنگ هستید؟ سپس دیگر نگاه نکنید. بسته آیکون Meeyo شامل آیکون های مختلف جذابی است که با هر لانچر و صفحه اصلی سازگار است. بیش از 2100 بسته آیکون و چندین پس‌زمینه ابری برای مطابقت ارائه می‌دهد.

مجموعه ای از نمادهای صاف، تمیز و تیز به شما کمک می کند تا ظاهر گوشی هوشمند خود را تازه کنید. اگر به دنبال آیکون های خلاقانه هستید، پس این بسته آیکون برای شما ایده آل است.

این مجموعه آیکون همچنین دارای نمادهای تقویم آبی و قرمز است. پس از اعمال این بسته نماد، تاریخ روی نماد برنامه تقویم به طور خودکار هر روز تغییر می کند. همچنین برای بسیاری از میانبرهای سیستم مانند آب و هوا، ضبط کننده، اسکنر یا چراغ قوه کار می کند.

مانند برخی از برنامه‌های قبلی، Meeyo به شما اجازه می‌دهد تا درخواست‌های آیکون را ارسال کنید، اگرچه فقط می‌توانید پنج مورد را به صورت رایگان انجام دهید.

Download: Meeyo

7. Resicon Pack

پک آیکون اندروید

Resicon شامل بیش از 1600 آیکون با کیفیت برتر است. شما نمادهای پوشه (برای فیلم ها، موسیقی، بازی ها و ابزارها)، نمادهای مختلف تقویم و بسیاری موارد دیگر دارید. اکثریت قریب به اتفاق برنامه های سیستم تلفن شما را پوشش می دهد و گزینه های بسیاری از نمادها را ارائه می دهد. بنابراین، اگر از طراحی خسته شده اید، می توانید یک نوع متفاوت را انتخاب کنید. Resicon تعداد آیکون های برنامه را که می توانید درخواست کنید نیز محدود نمی کند.

علاوه بر این، دارای بیش از 10 ویجت KWGT و بیش از 50 تصویر زمینه با کیفیت بالا است.

برخلاف سایر بسته‌های آیکون، این یکی رنگ اصلی اندروید را حفظ می‌کند و در عین حال تغییرات جزئی و اساسی در طراحی ایجاد می‌کند. اگر نمی‌خواهید هنگام مرور برنامه‌هایتان ذهن خود را گیج کنید، اما از برنامه‌های پیش‌فرض خسته شده‌اید، این برای شما مناسب است.

Download: Resicon Pack

گام بعدی در سفارشی سازی اندروید

شخصی‌سازی صفحه اصلی اندروید خود بازی کودکانه با بسته‌های نماد است. ظاهر مینیمالیستی می خواهید؟ Voxel را در نظر بگیرید. به دنبال یک برنامه بسته نماد دقیق برای رفع نیازهای خود هستید؟ Resicon Pack یک گزینه ایده آل برای شما است. همچنین، اگر برنامه های زیادی را نصب کرده اید و نگران در دسترس بودن نماد هستید، Elta راه حلی است.

بسته‌های آیکون راهی آسان برای شروع شخصی‌سازی تلفن شما هستند. برنامه های بسیار بیشتری وجود دارد که به شما امکان می دهد اندروید را شخصی سازی کنید.

منبع:www.makeuseof.com

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید