اپلیکیشن های آموزش گیتار برای اندروید

اپلیکیشن های آموزش گیتار اندروید

بهترین اپلیکیشن آموزش گیتار برای گوشی اندروید کدام است؟ چطور می توانیم گیتار یاد بگیریم و بنوازیم؟ در ادامه بهترین اپلیکیشن های آموزش گیتار برای گوشی های اندروید را با لینک دانلود معرفی میکنیم.

به ساز زدن علاقه دارید؟از چه سازی خوشتان می آید؟ یادگیری نواختن ساز آسان نیست! خوشبختانه، در این مقاله 10 برنامه رایگان به شمامعرفی کردیم تا به شما در یادگیری نواختن گیتار کمک کنند تا به راحتی یاد بگیرید.

کاربران گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید باید بخوانند:   اپلیکیشن های کاربردی اندروید با لینک دانلود مستقیم

یادگیری نواختن گیتار بسیار سخت تر از آن چیزی است که به نظر می رسد، اما وقتی یک اهنگ عاشقانه برای معشوقتان در یک شب خاص بزنید،ارزش تلاش را دارد. یادگیری یک ساز یکی از با ارزش ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید، اما یادگیری آن به تنهایی و بدون هیچ کمک خارجی دشوار است.

خوشبختانه، بسیاری از برنامه های تلفن همراه رایگان وجود دارد که می توانید از آنها برای یادگیری نواختن گیتار استفاده کنید. این برنامه های اندروید و iOS به سرعت بخشیدن یادگیری شما کمک می کند و باعث می شود با گیتار اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، حتی اگر کاملا مبتدی باشید.اپلیکیشن های آموزش گیتار اندروید کدامند؟

به ستاره ها و فضا علاقه دارید؟اگر به مشاهد سیاره ها و کهکشان علاقه دارید بخوانید:   اهداف بعدی تلسکوپ جیمز وب چیست ، داده های جدید در راه هستند

1. Real Guitar (گیتار واقعی)

اپلیکیشن های آموزش گیتار اندروید

Real Guitar یک شبیه ساز گیتار است. اینبرنامه یکی از اپلیکیشن های آموزش گیتار اندرویداست که می تواند هم گیتار آکوستیک و هم گیتار الکتریک را شبیه سازی کند (اگر گیتار الکترو آکوستیک دارید عالی است) هم روی تبلت و هم در گوشی های هوشمند کار می کند. همچنین از چند لمسی پشتیبانی می‌کند که برای پخش آکورد بسیار مهم است، اما برای کارکرد این ویژگی به دستگاهی با قابلیت چند لمسی نیاز دارید.

جالب‌تر این است که دارای حلقه‌های آهنگی است که می‌توانید با آنها پخش کنید، به علاوه حالت ضبط و امکان خروجی به MP3 دارد. این به این معنی است که می‌توانید آهنگ‌هایی بسازید، آن‌ها را با گیتار واقعی پخش کنید و برای بعد ضبط کنید.

Download: Real Guitar for Android | iOS

2. Perfect Ear(گوش کامل)

اپلیکیشن های آموزش گیتار اندروید

در حالی که Perfect Ear یک برنامه خاص برای گیتار نیست، برای هر کسی که می خواهد نواختن گیتار (یا هر ساز موسیقی دیگری را در این زمینه یاد بگیرد) بسیار مفید است. به طور خلاصه، هدف آن توسعه دو مهارت مهم است که هر نوازنده باید تمرین کند: ریتم و لحن.

Perfect Ear با ده ها موضوع تمرینی اینتروال، مقیاس، آکورد و ریتم ارائه می شود تا به شما کمک کند با موسیقی راحت باشید و درک کنید. همچنین دارای مربی‌هایی برای ریدینگ، صدای مطلق و نت‌خوانی است. اگر در تشخیص صداهای مختلف مشکل دارید، به این برنامه نیاز دارید.بی شک این برنامه یکی از بهترین اپلیکیشن های آموزش گیتار اندروید می باشد.

اگر می‌خواهیددر موسیقی غرق شده و در اعماق آن غواصی کنید، Perfect Ear همچنین حاوی مقالاتی در مورد تئوری موسیقی است که اگر قصد دارید آهنگ‌های خود را بنویسید، به شما کمک خواهد کرد.

Download: Perfect Ear for Android | iOS

3. GuitarTuna

اپلیکیشن های آموزش گیتار اندروید

تعداد زیادی برنامه موبایل وجود دارد که می تواند به شما در کوک کردن گیتار کمک کند، اما GuitarTuna  کاملاً بهترین برنامه در بین اپلیکیشن های آموزش گیتار اندروید است. همچنین می تواند باس، یوکلل، ویولن، ویولن سل، بانجو و تعدادی دیگر از سازهای زهی محبوب را اجرا کند، بنابراین اگر بعداً ساز دیگری را انتخاب کردید، نیازی به یافتن برنامه دیگری نخواهید داشت.

شما می نوازید، برنامه با میکروفون موبایل هوشمند شما گوش می دهد و به شما نشان می دهد که صدا به عنوان کدام نت ثبت می شود. این امر تنظیم ساز خود را به عنوان یک مبتدی بسیار آسان می کند، اما حتی به عنوان یک متخصص این امر میتواند مفید باشد زیرا این برنامه از صدها تنظیم جایگزین پشتیبانی می کند.

Download: GuitarTuna for Android | iOS

4. SmartChord

اپلیکیشن های آموزش گیتار اندروید

اگر یک برنامه همه کاره برای گیتاریست ها می خواهید، SmartChord یک انتخاب عالی در بین اپلیکیشن های آموزش گیتار اندروید است. این برنامه به عنوان یک برنامه برای یادگیری تمام آکوردها و انگشتان مختلف روی فرت بورد گیتار شروع شد، اما از آن زمان به چیزی جامع تر تبدیل شده است.

آکورد یاب معکوس واقعا مفید است، اما smartChord همچنین دارای ویژگی هایی برای تعیین آهنگ، صدها تنظیم از پیش تعریف شده، ده ها مقیاس مختلف، یک مترونوم اصلی، یک گیتار مجازی برای زمانی که نمی توانید گیتار واقعی خود را به اطراف بچسبانید، یک مولد آهنگ دقیق نیز دارد. ، و بیشتر.

Download: smartChord for Android

5.Metronomerous (مترونوم ها)

اپلیکیشن های آموزش گیتار اندروید

اکثر برنامه های مترونوم خیلی ابتدایی هستند. زمانی که شما مبتدی هستید کار را انجام می دهند، اما با پیشرفت مهارت های خود به سرعت از مفید بودن آنها فراتر خواهید رفت. به محض اینکه به آن نقطه رسیدید، می خواهید شروع به استفاده از Metronomerous کنید، یکی از بهترین برنامه های مترونوم در بین تمام اپلیکیشن های آموزش گیتار اندروید در سراسر جهان.

رابط کاربری ممکن است در ابتدا کمی ترسناک باشد، اما این فقط به این دلیل است که می تواند کارهای زیادی انجام دهد. می تواند تا هشتم، شانزدهم، سه قلو، پنج قلو و هفت قلو پایین بیاید. این می تواند بر روی هر نت تا نت شانزدهم یا سه گانه تاکید کند، می تواند در طول نوارها بی صدا شود تا مطمئن شود که بر سرعت هستید، و حتی می تواند دنباله های ضرب آهنگ پیچیده را برنامه ریزی کند.

اگر فقط به یک ضرب اولیه نیاز دارید، ممکن است بیش از حد حرفه ای باشد. اما زمانی که پایه به اندازه کافی خوب نیست، Metronomerous تنها اپلیکیشنی است که به شما آزادی لازم را می دهد.

Download: Metronomerous for Android

6.Justin Guitar (جاستین گیتار)

اپلیکیشن های آموزش گیتار اندروید

جاستین گیتار یکی از بهترین وب سایت ها برای آموزش نواختن گیتار در بین اپلیکیشن های آموزش گیتار اندروید است. دلیلی وجود دارد که هر نوازنده گیتار مبتدی به سمت سایت هدایت می شود. این وب‌سایت میزبان تعداد زیادی درس از جاستین ساندرکو است، که اصول اولیه ساز را به سادگی تجزیه می‌کند و میخواهد شما بتوانید در کوتاه‌مدت یک آهنگ را بکوبید.

این برنامه یک توسعه عالی از آن است و هر چیزی را که ممکن است نیاز داشته باشید فراهم می کند. این یک تیونر، آموزش های ویدیویی، درس های تعاملی و بیش از 1000 آهنگ دارد که می توانید با آنها پخش کنید تا بتوانید آن آکوردها را کاملاً بزنید. این برنامه پیشرفت شما را در تمام درس‌ها ردیابی می‌کند و در حین رفتن به شما امتیاز می‌دهد، بنابراین می‌توانید درست از جایی که پایان دادید، آن را ادامه دهید و بازی کنید.

Download: Justin Guitar for Android | iOS

7. Yousician

اپلیکیشن های آموزش گیتار اندروید

استفاده از برنامه‌ها به‌عنوان تیونر (یا حتی استفاده از جستجوی Google برای کوک کردن گیتار) یا یادگیری برخی آکوردها خوب و کاربردی است، اما چگونه می‌دانید که واقعاً درست می‌نوازید؟ اینکه صدایی که از گیتار شما خارج می شود خوب است و انگشتان شما به درستی قرار گرفته اند؟!

در حالی که ممکن است هرگز جایگزینی برای یک معلم واقعی وجود نداشته باشد، یوسیسین بسیار کارامد و کاربردیست . این برنامه دارای راهنماهای ویدیویی گام به گام است که دروس طراحی شده توسط معلمان موسیقی را به شما آموزش می دهد و موضوعاتی مانند آکورد، نواختن، ملودی ها، انگشت گذاری و موارد دیگر را پوشش می دهد.

بهترین چیز این است که در واقع به نواختن شما گوش می دهد و سپس عملکرد شما را قضاوت می کند، بنابراین شما می دانید چه کاری را درست انجام می دهید و چه کاری را اشتباه انجام می دهید.

Download: Yousician for Android | iOS

8. Guitar 3D

اپلیکیشن های آموزش گیتار اندروید

اگر می‌خواهید آکوردها را یاد بگیرید – و احتمالاً اگر مبتدی هستید، – Guitar 3D یک برنامه عالی برای کمک به شما است. این شامل تمام آکوردهایی است که برای شروع به کار نیاز دارید، اما قسمت خوب ماجرای اینجا این است که آنها را به صورت سه بعدی نشان می دهد. این بدان معنی است که شما می توانید به سرعت ببینید که انگشتان شما باید در کجای گیتار قرار گیرند.اپلیکیشن های آموزش گیتار اندروید

نه تنها این، بلکه انتقال انگشت بین تغییرات آکورد را نشان می دهد، که در هنگام تلاش برای یادگیری یک آهنگ بسیار مهم است. این برنامه همچنین رشته هایی را که برای پخش نیاز دارید برجسته می کند و حالت تقسیم صفحه را ارائه می دهد تا بتوانید هر دو دست را به وضوح ببینید.

در کنار این درس ها و آزمون ها برای آزمایش دانش شما در مورد آکوردها مراحلی وجود دارد. به زودی استاد آکورد خواهید شد.

Download: Guitar 3D for Android | iOS

9. Andy Guitar

اپلیکیشن های آموزش گیتار اندروید

Andy Guitar برنامه دیگری است که توسط یک معلم با شخصیت ارائه شده است. همانطور که ممکن است حدس بزنید، مربی اینجا اندی نام دارد و او شما را از طریق انبوهی از درس ها و آموزش های آهنگ، همراه با پاسخ به رایج ترین سوالاتی که گیتاریست های جدید می پرسند، راهنمایی می کند.

اندی معلم بزرگ و صبوری است. دروس به طور واضح ارائه شده و پیشرفت آن واضح است، بنابراین احساس خواهید کرد که به سرعت در حال یادگیری هستید. یکی از خوبی‌های Andy Guitar این است که در واقع آهنگ‌های مدرن را نیز به شما آموزش می‌دهد. اغلب برنامه‌های گیتار تمایل دارند روی کلاسیک‌های راک تمرکز کنند، اما اندی به راحتی بین برنامه‌هایی مانند The Beatles و Maroon 5 ترکیب می‌شود.

Download: Andy Guitar for Android | iOS

10. 3000 Chords

اپلیکیشن های آموزش گیتار اندروید

اگر یک برنامه ساده می خواهید که مملو از تمام آکوردهایی باشد که می خواهید یاد بگیرید، 3000 آکورد برای شما مناسب است. این برنامه به اندازه برخی از برنامه های دیگر لیست شده در اینجا شیک نیست، اما ساده است و دقیقاً به هدف خود می رسد: یک پایگاه داده عالی و رایگان از نمودارهای وتر باشد.

3000 Chords نه تنها آکوردها را به شما نشان می دهد، بلکه می تواند آنها را برای شما پخش کند تا بتوانید صدا را مطابقت دهید. همچنین دارای بازی های آموزشی آکورد و گوش است تا بتوانید تئوری ساده گیتار را نیز یاد بگیرید. به علاوه، و این چیزی است که اغلب نادیده گرفته می‌شود، از نوازندگان گیتار چپ‌دست پشتیبانی می‌کند.

Download: 3000 Chords for Android

موسیقی خود را در حال نواختن گیتار ضبط کنید

اینها برخی از بهترین برنامه ها در بین دیگر اپلیکیشن های آموزش گیتار اندروید هستند که به شما در یادگیری نواختن گیتار کمک می کنند. از آنجایی که هرگز نمی توانید واقعاً یادگیری نواختن گیتار را به پایان برسانید، باید بدون در نظر گرفتن سطح تجربه خود، از یک جا شروع کنید و تا زماتی که امکان دارد پیش بروید.

اگر علاقه ای به گیتار دارید، احتمالاً می خواهید آهنگ هایی را که می شناسید شروع کنید. چرا موسیقی خودتان را ضبط نمی کنید تا بتوانید آن را با آهنگ واقعی برای مقایسه پخش کنید؟

منبع:www.makeuseof.com 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید