اولین گوشی پرچمدار دنیا با شارژر 150 وات ، 10 اردیبهشت رونمایی می شود

گوشی ریلمی GT Neo 3 اولین گوشی دنیا با شارژر 150 وات

گوشی ریلمی GT Neo 3 اولین گوشی دنیا با شارژر 150 وات فست شارژ و یک گوشی پرچمدار است. این گوشی می تواند تنها در کمتر از 10 دقیقه به طور کامل فول شارژ شود. سایر مشخصات فنی و جزییات این محصول ریلمی را در ادامه بررسی می کنیم.

شاید با فناوری شارژ سریع 120 واتی که برخی از گوشی‌های شیائومی ارائه می‌کنند آشنا باشید، اما به زودی شاهد یک محصول جدید قدرتمند و فراتر از تصور هستیم. گوشی ریلمی GT Neo 3 اولین عرضه جهانی خود را در 10 اردیبهشت 1401 انجام خواهد داد و با شارژ سریع 150 واتی عرضه می شود.

گوشی ریلمی GT Neo 3 اولین گوشی دنیا با شارژر 150 وات

گوشی ریلمی GT Neo 3 اولین گوشی دنیا با شارژر 150 وات

این گوشی که اولین گوشی دنیا با شارژر 150 وات هست ، در واقع قبلاً در ماه مارس در چین عرضه شده بود، اما در پایان این ماه ریلمی GT Neo3 با نام رسمی به صورت جهانی آماده می شود. ریلمی این گوشی را در منطقه آسیا و اقیانوسیه عرضه خواهد کرد، به این معنی که احتمالاً در ایالات متحده نیز در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید : مشخصات فنی سری ریلمی Q5 منتشر شد

از سایر مشخصات این گوشی، ریلمی دو نوع از GT Neo3 را ارائه می‌کند – یکی با شارژ 80 واتی و دیگری که از 150 وات فوق‌الذکر پشتیبانی می‌کند، اما هنوز نمی‌دانیم کدام منطقه کدام مدل را دریافت خواهد کرد. در کنار سرعت شارژ فوق سریع، این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و اندروید 12 خارج از جعبه است. اوه، و همچنین یک کار رنگ آمیزی راه راه مسابقه ای جالب برای گرد کردن همه چیز وجود دارد.

قیمت ریلمی GT Neo 3 ، در زمان عرضه به ترتیب 1999 یوان برای مدل 80 واتی و 2599 یوان برای قهرمان شارژ سریع 150 واتی بود. اینها به 315 و 405 دلار ترجمه می شوند، اما قیمت رسمی و در دسترس بودن در ایالات متحده همچنان مخفی باقی مانده است.

منبع: PHONEARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید