اشتراک گذاری استوری اینستاگرام با دوستان نزدیک

اشتراک گذاری استوری اینستاگرام با دوستان نزدیک

نحوه اشتراک گذاری استوری اینستاگرام با دوستان نزدیک . چگونه استوری های خود را در اینستاگرام فقط برای لیست دوستان نزدیک یا close friends ارسال کنیم و به اشتراک بگذاریم؟ آموزش و نحوه ارسال استوری برای دوستان نزدیک

اگر می خواهید استوری را در اینستاگرام با مخاطبان محدودتری به اشتراک بگذارید، در اینجا نحوه اشتراک گذاری استوری اینستاگرام با دوستان نزدیک خود آورده ایم تا برای زمان های لازم از ان استفاده کنید…

کاربران واتساپ لازم است بدانند : مخفی کردن آنلاین استاتوس واتساپ در اندروید و آیفون

احتمالاً استوری‌های اینستاگرام را دیده‌اید که با یک حلقه سبز روشن در اطراف تصویر نمایه سازنده علامت‌گذاری شده‌اند و فکر کرده‌اید که این درباره چیست. این بدان معناست که کاربر آن استوری را با لیست “دوستان نزدیک” خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

این مقاله به شما نشان می دهد اشتراک گذاری استوری اینستاگرام با دوستان نزدیک خود را چگونه انجام دهید، بنابراین با من همراه باشید تا پایان مطلب.

برای هر کاربر اینستاگرام لازم است بداند : تیک آبی اینستاگرام ، چگونه تیک آبی اینستاگرام بگیریم ( آپدیت 1401 )

دوستان نزدیک در اینستاگرام چیست؟

اشتراک گذاری استوری اینستاگرام با دوستان نزدیک

“Close Friends” یک گروه ویژه از کاربران اینستاگرام است که می توانید به طور انحصاری استوریهای شخصی طور تر را با آنها به اشتراک بگذارید. وقتی داستانی را با لیست دوستان نزدیک خود به اشتراک می گذارید، فقط آنها می توانند آن را ببینند.

لیست دوستان نزدیک زمانی مفید است که می‌خواهید برخی از محتوای داستان‌های خود را خصوصی‌تر نگه دارید و از چشمان کنجکاو پنهان نگه دارید.

جدا از به اشتراک گذاری استوری های خود با دوستان نزدیک خود، همچنین می توانید تنظیمات اینستاگرام خود را به طور کلی خصوصی تر کنید تا کنترل بیشتری بر فعالیت های خود در برنامه داشته باشید.

نحوه اضافه کردن اکانت به لیست دوستان نزدیک خود در اینستاگرام

اشتراک گذاری استوری اینستاگرام با دوستان نزدیک

قبل از اینکه بتوانید یک داستان را با لیست دوستان نزدیک خود به اشتراک بگذارید، ابتدا باید افراد را به آن لیست اضافه کنید.این امر به این صورت است:

اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی خود باز کنید.
روی نماد نمایه خود در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید.
روی نماد منوی سه نواری در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید، سپس روی Close friends در پایین لیست ضربه بزنید.
نام یا دسته حسابی را که می‌خواهید اضافه کنید در نوار جستجو تایپ کنید. یا می توانید حساب را در لیست پیشنهادات پیدا کنید، سپس روی دایره کنار آن ضربه بزنید.
وقتی کارتان تمام شد، روی Done در پایین صفحه ضربه بزنید.

اکنون می توانید شروع به آپلود و اشتراک گذاری استوری های اینستاگرام خود به طور انحصاری با مخاطبانی کنید که خودتان انتخاب کرده اید.و خیالتان راحت باشد که دیگران نمیتوانند ان را ببینند.

چگونه یک استوری را با دوستان نزدیک خود در اینستاگرام به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری استوری اینستاگرام با دوستان نزدیک

اشتراک‌گذاری استوری با فهرست دوستان نزدیکتان تفاوت چندانی با اشتراک‌گذاری یک داستان با همه دنبال‌کنندگانتان ندارد. برای شروع مراحل زیر را دنبال کنید.

روی نماد نمایه خود در گوشه سمت چپ بالای صفحه اصلی یا نمایه خود ضربه بزنید.
برای گرفتن عکس، روی نماد دوربین ضربه بزنید یا برای ضبط ویدیو روی آن ضربه بزنید و نگه دارید. همچنین، می‌توانید عکس یا ویدیویی را که می‌خواهید از گالری گوشی خود آپلود کنید، پیدا کرده و انتخاب کنید.
اکنون برای آپلود روی Close Friends در پایین صفحه ضربه بزنید.

از اینجا، داستان شما فوراً با لیست دوستان نزدیک شما به اشتراک گذاشته می شود. همچنین می‌توانید فهرست خود را مرور کرده و افراد را با مشاهده استوری خود و سپس ضربه زدن روی بلوک سبز رنگ در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش دهید.

راه‌های زیادی برای جذاب‌تر کردن داستان‌هایتان وجود دارد. سعی کنید یک پیوند به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید تا تعامل بیشتری داشته باشید یا دوستان نزدیک خود را به وب سایتی که ذکر می کنید هدایت کنید.

به دوستان خود دسترسی انحصاری به استوری های اینستاگرام خود بدهید

گاهی اوقات شما فقط می خواهید محتوای خاصی را با گروهی از افراد، شاید افرادی که در سطح شخصی می شناسید، به اشتراک بگذارید.

لیست دوستان نزدیک اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که این کار را انجام دهید و به شما امکان می دهد محتوای استوری خود را فقط با افرادی که انتخاب می کنید به اشتراک بگذارید تا خیالتان راحت باشد.

امروزه بازار اینستاگرام با عکس های بسیار شخصی کاربران داغ و بسیار اسیب زننده شده است.به همین دلیل با تهیه لیست دوستان نزدیک میتوانید از میزان اسیب ان کم کنید .تا اطلاعات و عکس های شخصیتان دست انسان های ناشایست نیفتد.

منبع :www.makeuseof.com

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید