اسکرین شات آیفون در نسخه های مختلف iOS و آیفون 5،6،7،8 و آیفون XS و 11

آیفون 11 پرو

اسکرین شات آیفون در نسخه‌های مختلف iOS در آیفون های 6 ، 7،8 آیفون X ، آیفون XS و آیفون 11 را در این مطلب آموزش خواهیم داد و نشان می‌دهیم چطور می‌توان از صفحه گوشی آیفون اسکرین شات گرفت.

روش اسکرین شات آیفون در نسخه‌های متفاوت تفاوت دارد. اگر شما از گوشی‌های آیفون 8 به پایین‌تر استفاده می‌کنید یک روش و اگر از آیفون X به بالاتر استفاده می‌کنید نیز روش متفاوتی دارد. در ادامه روش گرفتم اسکرین شات آیفون را آموزش می‌دهیم.

اسکرین شات آیفون برای گوشی‌های جدید

اگر گوشی سری جدی آیفون X به بالاتر دارید که روی آن سیستم تشخیص حرکت دست وجود دارد برای اسکرین شات آیفون از روش زیر استفاده کنید:

اسکرین شات آیفون

  • به طور هم‌زمان دکمه پاور گوشی و دکمه زیاد کردن صدا را بگیرید.
  • تا چند ثانیه این دو دکمه را با هم بگیرید تا یک فلش روی صفحه احساس کنید. پس از آن یک تصویر کوچک در پایین صفحه نمایش داده می‌شود. بنابراین شما توانسته‌اید اسکرین شات بگیرید.
  • پس از چند ثانیه تصویر کوچک از پایین محو شده و اسکرین شات شما در بخش Camera Roll در گالری ذخیره می‌شود. اگر می‌خواهید تصویر را ببینید یا ویرایش کنید ، همان لحظه که تصویر کوچک در پایین صفحه باز شد روی آن کلیک یا لمس کنید.

در آیفون X به بعد یک ناچ صفحه نمایش در بالای نمایشگر وجود دارد. اگر با خود فکر می‌کنید که این ناچ در اسکرین شات شما می‌افتید سخت در اشتباهید. پس از دیدن اسکرین شات متوجه می‌شوید که این ناچ به طور کلی با یک پس زمینه مشابه پس زمینه تصویر جایگزین می‌شود.

به یاد داشته باشید که این دو دکمه را بیش از 5 یا 6 ثانیه نگیرید، چون وارد سیستم ریست آیفون خواهد شد. اگر به این حالت رفتید سریع روی گزینه Cancel کلیک کنید تا از این بخش خارج شوید.

گوشی‌های آیفون 8 به پایین‌تر

روی گوشی‌های آیفون که دکمه هوم در وسط صفحه نمایش داشتند از طریق روش زیر برای اسکرین شات آیفون اقدام کنید:

اسکرین شات آیفون

  • به طور هم‌زمان دکمه پاور گوشی و دکمه هوم را بگیرید و فشار دهید.
  • این عمل را به مدت چند ثانیه انجام داده تا یک فلش روی صفحه ظاهر شود و عکس کوچک اسکرین شات در پایین صفحه نمایش ظاهر خواهد شد.
  • با لمس کردن عکس کوچک در پایین صفحه نمایش می‌توانید اسکرین شات گرفته شده را ببینید ، ویرایش کرده و یا آن را حذف کنید. این تصویر در بخش Camera roll گوشی قرار خواهد گرفت.

در این حالت باز هم خاطر نشان می‌کنیم که دو دکمه را به مدت طولانی فشار ندهید چرا که Siri فعال می‌شود

از نسخه iOS 11 به بعد اسکرین شات ها به فولدرهای مجزا وارد می‌شوند و میزان کنترل و ویرایش روی آن ها زیاد است. شما می‌توانید اسکرین شات آیفون را در iOS 11 ، ویرایش کنید، کراپ کنید، ادیت کنید، روی آن چیزی بنویسید و یا آن را تغییر رنگ دهد. همچنین ابزارهای فیلتر برای تغییر ظاهر تصاویر نیز روی این بخش قرار داده شده که می‌توانید از آن به راحتی استفاده نمایید.

 


گوشی مرتبط:

بررسی گوشی آیفون 11 پرو اپل

آیفون 11 پرو

منبع: PHONEARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید