از کجا لوازم جانبی موبایل بخرم؟

  • توسط پویان ایزدی
  • مهر 25, 1401
  • ویژه
  • 0
خرید لوازم جانبی موبایل

لوازم جانبی موبایل عمده از کجا بخرم؟

در این مطلب می خواهیم به شما نکات مهم درباره خرید عمده لوازم جانبی موبایل را بگوییم و همچنین یکی از ارزانترین فروشگاه های اینترنتی لوازم جانبی را معرفی کنیم‌.

با افزایش روز افزون تکنولوژی در گوشی های هوشمند تقاضا برای خرید لوازم جانبی افزایش یافته است، به نحوی که قبل از خرید تلفن همراه جدید اکسسوری های آن را بررسی میکنیم. یکی از چالش های مغازه داران صنف لوازم جانبی دیجیتال و موبایل خرید عمده اجناس با کیفیت و بادوام با کمترین قیمت بازار میباشد. متاسفانه به دلیل افزایش قیمت دلار و سو استفاده تعدادی از بازگانان، محصولات بی کیفیت، کپی و غیر اصل در بازار ایران بیش از حد معمول و استاندارد میباشد، به عبارتی ۷۰ درصد اجناس لوازم جانبی دیجیتال و موبایل از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و از کارگاه های تازه تاسیس کشور چین تهیه می شوند. با این حال، شاید برایتان سوال پیش بیاید که چگونه میتوان یک خرید مطمئن و با قیمت عالی داشت؟

به طور معمول برای تهیه عمده لوازم جانبی موبایل میتوان به دو صورت خرید حضوری و غیر حضوری خرید نمود که در خرید حضوری برای مغازه دارانی که در شهر های دور از تهران هستند بسیار زمان گیر و هزینه زا است و میتوانند به صورت غیر حضوری و با یک سرچ ساده نیاز فروشگاه خود را با کمترین قیمت ممکن تهیه کنند. برای خرید اینترنتی سعی کنید چند نکته زیر را رعایت کنید!

1. خرید از فروشگاهی که دارای نماد الکترونیک (اینماد) باشد؛ این مجموعه ها اصولا مورد اعتماد هستند و کلیه اطلاعت ضروری در اداره اماکن ثبت شده است و اگر مشکلی پیش بیاید میتوان به صورت قانونی و سریع پیگیری نمایید.

2. خرید از فروشگاهی که وارد کننده باشد: همیشه سعی کنید از مجموعه ایی اجناس فروشگاه خود را تهیه کنید که وارد کننده و به قول گفتنی دست اول باشد چون هم میتوانید با بهترین قیمت خرید کنید و هم در صورت خرابی کالا میتوان به راحتی مرجوع و یا تعویض نمود.

3. محصولات شناخته شده و پرفروش برند های معروف مانند الدینیو را خریداری کنید.

4. خرید محصولات فیک و غیر اصل ممنوع: تهیه این محصولات میتواند ضرر جبران ناپذیری به اعتبار فروشگاه وارد کند.

کدام برندهای لوازم جانبی موبایل از کیفیت و قیمت مقرون بصرفه ایی برخوردار هستند؟

  • الدینیو LDNIO
  • باسئوس Baseus
  • لیتو LEITU
  • اونیکوما ONIKUMA
  • هایلو HAYLOU
  • کیو سی وای QCY
  • مک دودو Macdodo
  • انکر Anker
  • راوپاور Ravpower
  • شیائومی Xiaomi
  • نیا NIA
  • اوی Awei

لوازم جانبی موبایل

کدام فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی بهترین قیمت را ارائه میدهد؟

ما با جستجوی تعدای از فروشگاه های اینترنتی را مورد بررسی قرار دادیم که هم اجناس اورجینال و هم قیمت عالی را به مشتریان عرضه کنند، توانستیم یکی از آنها را به شما عزیزان معرفی کنیم. در این بررسی ما ۱۰ محصول پرفروش را در ۲۵ وب سایت چک کردیم و فروشگاه اینترنتی سوکت کمترین قیمت را در میان همه چه از لحاظ تک فروش و چه عمده ارائه میداد.

چرا باید فروشگاه اینترنتی سوکت لوازم جانبی موبایل خرید؟

ما حدود ۲۵ فروشگاه اینترنتی که در پخش عمده لوازم جانبی موبایل مشغول هستند را مورد بررسی قرار دادیم و فروشگاه اینترنتی سوکت به دلایل زیر توانست در این رقابت پیروز شود.

1. کلیه محصولات عرضه شده در فروشگاه سوکت از برند های شناخته شده ریمکس، باسئوس، تسکو، الدینیو میباشد و نکته ایی که بسیار جذاب بود در مورد این مجموعه، فروش محصولات فیک و غیر اصل ممنوع میباشد و به هیچ عنوان روی محصولات بی کیفیت و بدون برند شناخته شده کار نمی کنند.

2. همان طور که در بالا اشاره شد از لحاظ قیمتی محصولات را با قیمت منصفانه و با کمترین قیمت کف بازار ارائه می کنند، به نحوی که ۱۰ محصول پرفروش و محبوب که در اکثر فروشگاه های اینترنتی موجود بود، فروشگاه اینترنتی سوکت با قیمتی بسیار مقرون بصرفه عرضه میکردند‌‌ و به شعارشان (قیمت ما شعار ماست) پایبند بودند.

3. ارسال سریع و ارزان؛ یکی از مهمترین ارکان فروشگاه های اینترنتی ارسال سفارشات با قیمت عادلانه و رقابتی و سریع میباشد. در مجموعه سوکت ارسال شهر های تهران و البرز ۳ ساعته به دست خریداران میرسد و شهر های دور از تهران ۱ الی ۲ روزه به دست مشتریان میرسد. ارسال با پیک، تیپاکس، پست پیشتاز، باربری از تنوع ارسال های آنها است و خریداران میتوانند با هزینه ۲۵۰۰۰ تومان سفارش خود را تحویل بگیرند.

4. این مجموعه برای همکاران لوازم جانبی موبایل و مغازه دارانی که بالای ۵ میلیون خرید داشته باشند یک هدفون اوی مدل A810BL که قیمت حدود ۴۵۰ هزار تومانی دارد را به صورت اشانتیون هدیه میدهد که بازیابی بسیار جذابی است.

5. پشتیبانی پاسخگو و کارشناسان خبره؛ ما یک سوال از خرید هدفون بی سیم از طریق ایمیل از پشتیبان سوکت پرسیدیم که در عرض ۵ دقیقه به طور کامل ما را راهنمایی کردند و نحوه اتصال و کیفیت ساخت و … را برای ما به صورت تخصصی توضیح دادند و ناگفته نماند که بسیار خوش برخورد نیز بودند. شما میتوانید از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب با این مجوعه در ارتباط باشید.

6. یکی دیگر از ویژگی های فروشگاه سوکت وب سایت روان و سبک آنهاست و خرید برای کاربران بسیار ساده و سریع است و هیچ اطلاعات اضافه ایی از شما نمیگیرند و در هر مرحله خرید و همچنین بعد از خرید از طریق پیام‌ اطلاعات تکمیلی را برای شما ارسال می کنند.

7. گارانتی ۳۰ روزه بازگشت و تعویض کالا و همچنین تضمین ۶۰ روزه کمترین قیمت بازار این امکان را برای کاربر فراهم میکند که با خیال آسوده خرید خود را انجام دهد.

8. نقد و بررسی تخصصی محصولات، درج معایب و مزایا و همچنین معرفی و دقیق محصولات این امکان را فراهم می کند که خریدار تمام نقاط ضعف و قوت را مطلع شود.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل

معرفی فروشگاه اینترنتی سوکت

سوکت از سال ۱۳۹۵ به منظور فروش عمده لوازم جانبی موبایل در شرق تهران راه اندازی شد و در ابتدای کار با تهیه محصولات از واردکننده های به نام و معتبر و همچنین  شرکتهای رسمی و عرضه به فروشگاه داران شرق تهران توانست مشتری های وفاداری برای خود دست و پا کند. سوکت در سال ۱۳۹۹ اولین محموله خود را از کشور چین به صورت قانونی ترخیص نمود و در سال ۱۴۰۰ با اخذ نمایندگی فروش کمپانی نیا، الدینیو، باسئوس و اوی تمام تلاش خود را معطوف به عرضه آنها نمود.

برترین های لوازم جانبی موبایل و هر آن‌ چه که نیاز دارید را در سوکت پیدا خواهید کرد. طیف متنوع از هدفون بی سیم، هندزفری سیمی، پاوربانک و شارژر همراه، کابل شارژ موبایل، هولدر و پایه نگهدارنده، پاپ سوکت، رینگ لایت، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل، هندزفری بلوتوثی، کابل aux، شارژر دیواری و شارژر فندکی، انواع تبدیل و مبدل و کالاهای دیگر را با بهترین قیمت کف بازار با ارسال اکسپرس دریافت خواهید کرد. امکان خرید عمده در هر زمان و مکانی که هستید امکان‌ پذیر است. برای خرید عمده تنها باید در سوکت ثبت نام کنید و نام کاربری خود را به همراه کلمه (عمده) از طریق واتساپ برای پشتیبانی ارسال کنید، همکاران ما در سوکت سریعا کاربری شما را برای مشاهده قیمت همکاری تایید می نمایند و می توانید از این پس محصولات مورد نیاز خود را با نازلترین قیمت تهیه کنید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید