آیا AirPods Pro 2 اپل با گوشی های اندروید کار می کند

بله AirPods Pro 2 اپل با گوشی های اندروید کار می کند

بله AirPods Pro 2 اپل با گوشی های اندروید کار می کند ! این تصور غلط وجود دارد که ایرپادهای اپل فقط باید با آیفون کار می کنند. برخی معتقدند ایرپادها هنگام جفت شدن با گوشی غیرآیفون خیلی از ویژگی‌هایشان را از دست می‌دهند تا ارزشش را داشته باشند، در حالی که برخی به اشتباه معتقدند AirPods اصلاً با یک دستگاه اندروید هم کار نمی‌کند.

می توانم تأیید کنم که اینطور نیست، زیرا بیش از یک سال است که از AirPods Max استفاده می کنم و آنها معمولاً با یک تلفن هوشمند اندروید جفت می شوند. همین امر در مورد AirPods Pro 2 جدید نیز صدق می کند: من در دو مورد گذشته از آنها استفاده کرده ام. هفته ها، اما فقط نیمه اول آن دوره با آیفون جفت شد. بقیه زمان‌ها با یک شیائومی 12S Ultra یا یک سامسونگ Galaxy Z Fold 4. و برای من شخصا، تجربه کاملا خوب بوده هست. در واقع وقتی از AirPods با اندروید استفاده می‌کنم برخی از ویژگی‌ها ناپدید می شود، اما بیشتر آنها برای من اهمیت زیادی ندارند. مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد.

چگونه AirPods Pro 2 (یا هر AirPods) را با اندروید جفت کنیم

یک مزیت فوری که هنگام استفاده از AirPods Pro 2 (یا هر AirPods) با دستگاه اندروید در اختیار نخواهید داشت، این است که فرآیند جفت‌سازی یک ضربه تا حدودی یکپارچه را که در اکوسیستم اپل به دست می‌آورید، در اختیار نخواهید داشت. هنگامی که از آیفون استفاده می کنید و مجموعه جدیدی از AirPods Pro 2 (یا قبلاً با دستگاه شما جفت نشده) نزدیک است، به محض باز شدن درب قاب AirPods، آیفون شما باید یک کارت پاپ آپ دریافت کند که از شما می پرسد آیا می خواهید جفت یک ضربه برای تأیید، و AirPods Pro 2 نه تنها با iPhone شما جفت می شود، بلکه با هر دستگاه iOS دیگری که از همان اپل ID استفاده می کند نیز جفت می شود.

در دستگاه اندروید نمی توانید آن را دریافت کنید. برای جفت کردن Airpods با تلفن هوشمند اندروید:

  • شما باید به صورت دستی دکمه کوچک پشت قاب AirPods Pro 2 را به مدت طولانی فشار دهید و منتظر بمانید تا چراغ نشانگر کیس به رنگ سفید چشمک بزند، به این معنی که AirPods Pro 2 اکنون در حالت جفت شدن هست.
  • به تنظیمات بلوتوث دستگاه اندروید خود بروید
  • AirPods های لیست شده را پیدا کنید و برای جفت شدن ضربه بزنید.
  • سپس یک پنجره بازشو از شما می خواهد که اجازه دهید AirPods Pro به مخاطبین و سابقه تماس شما دسترسی دارد.

وقتی AirPods Pro 2 را با دستگاه اندروید جفت می‌کنید چه ویژگی‌هایی را در اختیار نخواهید داشت؟

همانطور که گفته شد، در طول اولین فرآیند جفت‌سازی، جفت شدن بدون حاشیه با یک ضربه را در اختیار نخواهید داشت. این سیستم فقط یک دردسر جزئی است که واقعاً نباید برای کسی مهم باشد. اما ویژگی های دیگری از دست رفته است که ممکن است برای شما مهم باشد. اینها عبارتند از:

  • تشخیص خودکار گوش
  • صوت فضایی
  • سفارشی کردن کنترل AirPods
  • اپل Find My Network

تشخیص خودکار گوش

تشخیص خودکار گوش یکی از ویژگی‌هایی است که بیشتر باید با آن آشنا باشید: AirPods Pro 2 (و همه ایرپادهای قبلی) از حسگر مجاورت برای تشخیص زمانی که هدفون‌های هدفون از گوش شما خارج شده‌اند، استفاده می‌کند و هر زمان که بخواهید موسیقی یا ویدیو را به‌طور خودکار متوقف می‌کند. ایرپادها را بردارید من می توانم ببینم که این یک ویژگی بسیار مفید برای بسیاری از افراد است، اما برای من نیست. من اغلب وقتی هدفون‌هایم داخل گوشم هستند با آن‌ها ساز می‌زنم، و دوست ندارم هر بار که آن‌ها را حتی برای چند ثانیه تکان می‌دهم، موسیقی قطع شود.

صوت مکانی

صوت فضایی زمانی است که AirPods Pro 2 حرکت سر شما را پیگیری می‌کند و پخش صدا را برای شبیه‌سازی اثر یک تجربه شنیداری 360 درجه تنظیم می‌کند. به عنوان مثال، سر خود را به راست بچرخانید و صدا از سمت چپ قوی تر می شود زیرا گوش چپ شما بیشتر در معرض موسیقی “در مقابل شما” قرار می گیرد. AirPods Pro 2 صدای فضایی شخصی‌سازی شده‌ای را ارائه می‌دهد، به طوری که آیفون از سیستم دوربین TrueDepth خود برای اسکن کانال گوش شما برای دریافت «صدای شخصی‌تر» استفاده می‌کند. من واقعاً تفاوت را نمی‌شنوم، صادقانه بگویم که قبلاً و اسکن گوش را پست کنید.

بیشتر بخوانید : مقایسه اپل ایرپادز پرو 2 و گلکسی بادز 2 پرو

صوت مکانی یک ویژگی ضروری نیست، و برای همه مناسب نیست، اما می‌تواند به تجربه موسیقی اضافه کند. وقتی در یک اتاق هستم از استفاده از آن لذت می برم، اما وقتی در شهر قدم می زنم، نه چندان.

همان‌طور که در ابتدا اشاره کردم، این ویژگی‌های از دست رفته هنگام جفت شدن AirPods با دستگاه‌های اندرویدی برای من مشکل ساز نیستند، به همین دلیل است که از AirPods Max و اخیراً AirPods Pro 2 با دستگاه‌های اندروید برای مدت کوتاهی استفاده می‌کنم. سال بدون شکایت با این حال، من یک کیس منحصر به فرد هستم زیرا چندین دستگاه اپل از جمله مک بوک پرو، آی پد پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس را به همراه چندین گوشی اندرویدی دارم. بنابراین، در حالی که ایرپادهای من با دستگاه‌های اندرویدی زمانی که خارج از منزل هستم استفاده می‌شود، وقتی در خانه هستم و با مک بوک کار می‌کنم، از AirPods و اتصال یکپارچه اپل لذت می‌برم.در نهایت، من آن را اینگونه بیان می کنم: اگر یک کاربر تمام وقت اندروید هستید و یک دستگاه اپل ندارید، برای خرید AirPods Pro 2 تلاش نکنید. اما اگر یک کاربر اندرویدی هستید که در خانه یک آی‌پد یا مک دارید، یا اگر یک کاربر اندرویدی هستید که یک جفت ایرپاد به او هدیه داده شده، به آن‌ها ضربه بزنید. آنها هنوز هم هدفون های خوبی هستند، فقط بهترین انتخاب برای دنبال کردن خودتان در خارج از اکوسیستم اپل نیستند. درعوض، می‌توانید برخی ایربادهای توصیه شده دیگر برای استفاده در اندروید را انتخاب کنید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید