آیا گوگل پیکسل واچ فشار خون را اندازه گیری می کند

گوگل پیکسل واچ

گوگل پیکسل واچ یکی از بهترین ساعت های هوشمند Wear OS موجود در بازار در حال حاضر، ترکیبی از بهترین Wear OS، خدمات Google، و Fitbit. همانند سایر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار، ساعت پیکسل می‌تواند خواب، ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و سطح استرس شما را ردیابی کند. اما در مورد ویژگی‌های سلامتی پیشرفته‌تر، مانند پایش فشار خون، چطور؟

گوگل پیکسل واچ قابلیت اندازه گیری فشار خون ندارد

Pixel Watch قابلیت نظارت بر فشار خون را ندارد. این احتمالاً به دلیل تعدادی از عوامل است، از جمله این واقعیت که این اولین ساعت هوشمند از Google است و چنین ویژگی احتمالاً به طور قابل توجهی به قیمت دستگاه اضافه می‌کند و بازاریابی و فروش به کاربران را دشوارتر می‌کند.

علاوه بر این، نظارت بر فشار خون در ساعت هوشمند به اندازه ردیابی قلب ساده و قابل اعتماد نیست. معمولاً قبل از اینکه بتوانید از این ویژگی استفاده کنید، ساعت هوشمند شما باید با استفاده از یک کاف فشار خون سنتی کالیبره شود و این فرآیند باید هر چند هفته یک بار تکرار شود. ناگفته نماند که شرکت همچنین قبل از اینکه بتواند چنین ویژگی را ارسال کند، نیاز به دریافت تأییدیه نظارتی در هر کشور دارد. بنابراین ممکن است گوگل احساس کند که اضافه کردن آن به ساعت پیکسل بیشتر از ارزش آن دردسر خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی کامل ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ

البته، این ممکن است همیشه در آینده تغییر کند. با پیشرفته‌تر شدن Pixel Watch (و سایر ساعت‌های هوشمند)، این امکان وجود ندارد که نظارت بر فشار خون قابل اعتماد بتواند مانند ردیابی ضربان قلب و اکسیژن خون به یکی از اصلی‌ترین ساعت‌های هوشمند تبدیل شود.

در حال حاضر، اگر ساعت هوشمند Wear OS می‌خواهید که فشار خون را کنترل کند، می‌توانید Galaxy Watch 5 یا Galaxy Watch 4 را بردارید. توجه داشته باشید که این ویژگی فقط در بازارهای منتخب موجود است و فقط با تلفن‌های هوشمند سامسونگ کار می‌کند.

فراتر از ردیابی سلامت و تناسب اندام، Pixel Watch همچنین با Google Wallet، Google Photos و Fitbit یکپارچه‌سازی عمیقی ارائه می‌دهد. ساعت هوشمند اکنون برای پیش‌سفارش در ایالات متحده در دسترس است و می‌توانید با بهترین پیکسل صرفه‌جویی زیادی کنید. تماشای معاملات.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید