آنر بند 6 اولین دستبند سلامتی فول اسکرین دنیا ، معرفی شد

  • توسط پویان ایزدی
  • آبان 13, 1399
  • اخبار
  • 0
آنر بند 6

آنر ، زیر برند هواوی ، آنر بند 6 را به عنوان اولین ردیاب تناسب اندام با نمایشگر تمام صفحه ، رسماً راه اندازی کرد. این دستبند در دو نوع عرضه می شود – یکی بدون NFC و دیگری با NFC. طراحی این دستبند سلامتی آنر شبیه مدل های قبلی نیست. می توان آن را به عنوان نسخه مینی آنر واچ ES که اخیراً به بازار عرضه شده در نظر گرفت.

مشخصات و ویژگی های آنر بند 6 (Honor Band 6 )

آنر بند 6

آنر بند 6 از یک صفحه نمایش 1.47 اینچی AMOLED با وضوح 194 * 368 پیکسل و شیشه 2.5D بهره می برد. همراه با کلید خازنی همراه نیست زیرا مانند تلفنهای هوشمند از پیمایش اشاره استفاده می کند. اما یک دکمه فیزیکی با رنگ قرمز در سمت راست قرار دارد تا صفحه را بتوانید با آن باز کنید. در حالی که در سمت چپ ، از مارک HONOR برخوردار است ، این ردیاب تناسب اندام در سه گزینه رنگی وجود دارد: مشکی ، خاکستری ، و مرجانی. با این حال ، شایان ذکر است که رنگها فقط برای بند قابل استفاده هستند زیرا بدنه در هر سه نوع سیاه رنگ است.

صحبت از ویژگی ها شد، از 10 حالت ورزشی ، نظارت بر سطح اکسیژن خون ، HUAWEI TruSeen 0 4.0 نظارت بر 24 ساعته ضربان قلب ، نظارت بر خواب HUAWEI TruSleep، ، نظارت بر چرخه قاعدگی و دوام باتری تا 14 روز پشتیبانی می کند. علاوه بر این ، نسخه NFC همچنین از پرداخت های بدون تماس و دستیار صوتی پشتیبانی می کند.

علاوه بر این ، دستبند سلامتی آنر بند 6 شامل بلوتوث 5.0 ، شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، حسگر ضربان قلب نوری و باتری 180 میلی آمپری است. تا فشار 5ATM در برابر آب مقاوم است و از طریق شارژر مغناطیسی شارژ می شود. دستبند سلامتی Honor band 6 دارای شماره مدل ARG-B19 ، ابعاد 43 × 25.4 × 11.45 میلی متر است و وزن آن حدود 18 گرم بدون بند است.

قیمت و تاریخ عرضه HONOR Band 6

آنر بند 6

آنر بند 6 در دو نوع موجود است. قیمت آنها به شرح زیر است.

آنر بند 6 – 249 یوان
آنر بند 6 NFC – 289 یوان

هر دو نسخه از 4 نوامبر (فردا) برای پیش سفارش در دسترس خواهند بود و از 11 نوامبر (فروش Single’s Day) در چین به فروش می رسند. اگرچه HONOR چیزی در مورد در دسترس بودن بین المللی HONOR Band6 نگفت ، این محصول باید مانند سایر محصولات پوشیدنی این برند به بازارهای جهانی راه یابد.

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید