آل این وان (all in one) چیست؟

  • توسط پویان ایزدی
  • تیر 26, 1401
  • ویژه
  • 0
آل این وان

آل این وان‌ها یکی از جدیدترین سیستم‌هایی هستند که می‌توانند به عنوان جایگزین لپ تاپ‌ها یا کامپیوترهای خانگی استفاده شوند. در این مقاله حواهید دانست که آل این وان (all in one) چیست؟ آیا آل این وان استوک ارزش خرید دارد؟ مزایا و معایب آل این وان چیست؟ همچنین مقایسه‌ی آل این وان با لپ تاپ و کامپیوترهای خانگی را نیز خواهید دید، پس تا انتها همراه ما باشید.

آل این وان چیست؟

آل این وان (all in one) یا به ‌عبارت ‌دیگر کامپیوتر همه کاره ابزار الکترونیکی میباشد، که از لحاظ ویژگی های ساختاری و ظاهری ترکیب لپ ‌تاپ و کامپیوتر شخصی میباشند. دلایلی گوناگون و متنوعی وجود دارند که ممکن است باعث شوند افراد به‌ جای استفاده از کامپیوتر ها و لپ ‌تاپ‌ ها، آل این وان ها را خریداری کنند. این محصولات به دلیل اندازه کوچک و صفحه نمایش بزرگ استفاده‌ های گسترده‌ای در ادارات دارند. اگر به‌ دنبال یک ابزار همه ‌کاره هستید و می‌خواهید که از یک فناوری شگفت ‌انگیز نوین بهره ببرید، کامپیوتر همه کاره برای شما گزینه مناسبی است.

دلایل کاربران برای خرید آل این وان

پیشتر برای شما گفتیم که همان‌ طور که از نام این محصول پیداست شما با خرید آن نیازی به تهیه هیچ لوازم جانبی دیگری نخواهید داشت. این ‌موضوع باعث می‌شود تا علاوه‌ بر تهیه یک محصول با کیفیت، در هزینه‌هایتان نیز صرفه‌ جویی داشته باشید. علاوه‌ بر این موضوع، این محصولات در طراحی‌ های بسیار نوین‌تر و جدیدتری تولید می‌شوند و همچنین قابلیت ‌های پیشرفته‌تری نسبت ‌به کامپیوتر های رومیزی دارند.

برای مثال استفاده از صفحات لمسی یکی از آن دسته از مواردی است که می‌تواند باعث شود تا افراد به سراغ خرید آل این وان بروند. این محصولات به دلیل این‌ که محصولات نسبتاً نوینی هستند معمولاً با کیفیت‌ های فوق‌ العاده‌ای وارد بازار می‌شوند. علاوه ‌بر این موارد، استفاده‌ی راحت، حمل ‌و نقل آسان، استفاده از مانیتور بزرگ‌تر، قیمت مقرون‌ به ‌صرفه در کنار ویژگی‌ های شگفت ‌انگیز، زیبایی، و سبک بودن، کم جا بودن و … جزو آن دسته از مواردی می‌باشد که می‌توانند باعث شوند کاربران به ‌جای خرید لپ ‌تاپ ‌ها و رایانه‌ های رومیزی، به سراغ خرید آل این وان بروند.

مقایسه آل این وان با کامپیوتر

شاید آل این وان از لحاظ کاربرد با کامپیوتر های رومیزی و لپ ‌تاپ ‌ها تفاوت چندانی نداشته باشد، اما در زمینه ظاهری و سخت افزاری، این سه ابزار الکترونیکی با یکدیگر تفاوت ‌های بسیار زیادی دارند. بیایید با یکدیگر بررسی کنیم که تفاوت این محصولات نوین با کامپیوتر رومیزی کدام‌ ها می‌باشد.

مورد اولی که می‌توانند در این دسته قرار بگیرد صفحه نمایش Full HD آل این وان در مقایسه با کامپیوتر رومیزی است. البته به این ‌موضوع توجه داشته باشید که شما می‌توانید به ‌صورت جداگانه نیز مانیتوری را خریداری کنید که کیفیت مناسبی دارد. اما تقریباً کامپیوترهای همه‌ کاره دارای صفحه‌ های نمایشگر ال‌ای‌دی بسیار با کیفیتی می‌باشند که انجام کار های طراحی و بازی کردن را برای شما راحت‌تر می‌کنند.

مورد دیگری که می‌تواند در دسته تفاوت کامپیوتر های همه ‌کاره و سیستم‌ های کامپیوترهای رومیزی قرار بگیرد، ظاهر زیبای کامپیوتر های همه‌ کاره است. پیشتر برای شما گفتیم که این ابزار ها در اشکال نسبتاً مدرنی طراحی و تولید می‌شوند و جذابیت ‌های بصری بیشتری را به ‌همراه دارند.

یکی از مهم‌ترین تفاوت کامپیوتر های همه‌ کاره و کامپیوتر های رومیزی، عدم نیاز به انواع لوازم جانبی مانند کیس، اسپیکر، میکروفون، دوربین، و … در کامپیوتر های همه‌ کاره است. شما  با خرید یک کامپیوتر همه‌ کاره می‌توانید از تمامی این ابزار هایی که به‌ صورت یکپارچه در سیستم آل این وان قرارداده شدن بهره ببرید. اما اگر قرار باشد کامپیوتر رومیزی بخرید، باید هر کدام از این ابزار ها را به ‌صورت جداگانه خریداری کنید‌.

مقایسه آل این وان با لپ تاپ

بعد از صحبت در رابطه با آل این وان و کامپیوتر شخصی، بیایید به بررسی تفاوت آل این وان با لپ ‌تاپ بپردازیم. در میان سه ابزار الکترونیک کامپیوتر شخصی، آل این وان، و لپ‌ تاپ، بین  لپ ‌تاپ و آل این وان، رقابت نسبتاً تنگاتنگی وجود دارد. فاکتور های گوناگونی ممکن است شما را قانع کنند تا از لپ ‌تاپ ‌ها یا کامپیوتر های همه ‌کاره بهره ببرید.

برخی از تفاوت ‌های کامپیوتر های همه کاره با لپ‌تاپ شامل مانیتور باکیفیت‌تر، کیبورد جداگانه، مشخصات فنی باکیفیت‌تر، و … می‌شود. اما به ‌طور کلی لپ تاب‌ ها و آل این وان ها تا حد بسیار زیادی شبیه هم هستند. برای مثال قابلیت حمل برای هر دوی این ابزار های الکترونیکی وجود دارد. علاوه‌ بر این موضوع، در کنار کامپیوتر های همه ‌کاره که دارای صفحه لمسی و تاچ هستند، در حال حاضر بسیاری از لپ ‌تاپ‌ ها نیز از این قابلیت بهره می‌برند.

 

آل این وان چیست

مزایای آل این وان چیست؟

موارد زیادی می‌توانند به ‌عنوان مزایای آل این وان در نظر گرفته شوند. بیایید با یکدیگر به بررسی هر کدام از آن‌ ها بپردازیم.

عدم نیاز به لوازم جانبی

با خرید آل این وان ها، شما و در واقع یک کامپیوتر کامل را تهیه کرده‌اید، در نتیجه شما به خرید میکروفون، کیس، مانیتور، اسپیکر، دوربین و … به‌ صورت جداگانه نیاز نخواهید داشت. این‌ موضوع باعث می‌شود تا در کنار استفاده از یک ابزار شگفت ‌انگیز، هزینه ‌های شما تا حد بسیار زیادی پایین بیاید.

پیشرفته‌تر بودن

با توجه به این ‌که آل این وان ها به‌ عنوان ابزار های الکترونیکی جدید شناخته می‌شوند، دارای ویژگی‌ های منحصر به‌ فردی می باشند. اگر به ‌دنبال باکیفیت‌ترین و مناسب‌ترین انواع رایانه ‌ها هستید، کامپیوتر های همه‌ کاره می‌توانند مناسب باشند.

صرفه‌ جویی در مصرف برق و تولید حرارت کمتر 

این ابزار های الکترونیکی با تکنولوژی‌ های نوین و قوانین پیشرفته روز طراحی ‌شده اند. به همین دلیل، یکی از مزایای شگفت ‌انگیز این ابزار ها، کاهش مصرف برق و گرمای کمتر حین کار می‌باشد. به‌ طور کلی این ویژگی باعث شده تا از لحاظ محیط‌ زیستی آل این وان ها گزینه مناسب‌تری باشد.

سهولت در نصب و استفاده 

در مقایسه با کامپیوتر های رومیزی، آل این وان نصب بسیار راحت‌تری دارند. شما تنها نیاز دارید تا این محصول را خریداری کنید، آن را روی ‌میز کار خود قرار دهید، دکمه روشن آن را بزنید و بعد کار خود را شروع کنید‌. اما برای خرید کامپیوتر های رومیزی، شما نیاز داریک که تک‌تک قطعاتی که خریداری کرده‌اید را نصب کنید و آن ها را سر جای خودشان قرار دهید. این‌ ویژگی آل این وان ها باعث می‌شود تا شما بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن از کامپیوتر همه‌ کاره‌ای که خریداری کرده‌اید بهره ببرید.

 مناسب برای استفاده در هر زمینه‌ای 

پیشتر نیز برای شما گفتیم که فرقی نمی‌کند که شما قرار است آل این وان را برای بازی کردن خریداری کنید یا از آن برای طراحی بهره ببرید. این ابزار ویژگی‌ های بسیار منحصر به ‌فرد و پیشرفته‌ای دارد که آن را برای هر نوع فعالیت الکترونیکی به گزینه‌ای مناسب تبدیل کرده است.

معایب آل این وان چیست؟

هر ابزاری که در حال حاضر تولید می‌شود در کنار مزایا،  معایبی را دارد. آل این وان ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به ‌هر حال تولید کنندگان تلاش می‌کنند تا با بالا بردن تنوع محصولات تولید شده، راحت‌تر نیاز کاربران را برطرف سازند. همین موضوع باعث شده تا این محصولات در کنار مزایای شگفت ‌انگیز، معایبی را نیز داشته باشند.

یکی از بزرگ‌ترین معایب این ابزار ها، وجود محدودیت در زمینه ارتقاء سخت ‌افزاری آن‌ ها می‌باشد. شما شاید بتوانید به ‌راحتی قطعاتی را در کامپیوتر های شخصی و یا حتی لپ ‌تاپ ‌ها ارتقا دهید، اما برای ارتقای قطعات آل این وان ها محدودیت ‌های نسبتاً بیشتری وجود دارد. این موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد به‌ جای خرید این محصولات به سراغ از کامپیوتر های رومیزی بروند تا بتوانند در فواصل زمانی کوتاه‌ مدت، راحت‌تر قطعات را تعویض کنند.

علاوه ‌بر این موضوع، وجود هرگونه ایراد و اشکال در آل این وان ها باعث می‌شود تا سایر بخش‌ های سیستم نیز دچار اختلال شود. برای مثال اگر در کامپیوتر های رومیزی اسپیکر شما دچار ایراد شود، تنها اسپیکر شماست که نیاز به تعویض یا تعمیر شدن دارد. اما در آل این وان ها، خراب شدن یک قطعه می‌تواند باعث آسیب به سایر بخش ‌های این ابزار الکترونیکی شود.

آل این وان استوک

 

آیا آل این وان استوک بخریم؟

بسیاری از شما شاید در کنار علاقه شدید خود به آل این وان ها، بودجه مورد نیاز برای خرید انواع این محصولات را نداشته باشید. در این شرایط تنها یک راه پیش روی شما باقی می‌ماند و آن خرید آل این وان استوک می‌باشد. همواره خرید محصولات استوک نگرانی ‌ها و حساسیت ‌های خاصی را به دنبال دارد. بسیاری از افراد به این نکته اذعان می‌کنند که محصولات استوک کیفیت چندان خوبی ندارند و خرید آن ‌ها مشکلات زیادی را با خود به‌ همراه می‌آورد. برخی دیگر نیز می‌گویند که خرید لوازم الکترونیکی به ‌صورت استوک در کنار کمک به استفاده از یک محصول با کیفیت، می‌تواند هزینه‌ های شما را تا حد بسیار زیادی پایین بیاورد.

فرقی نمی‌کند که شما در کدام یک از این دو گروه قرار داشته باشید، آل این وان استوک به ‌عنوان یک وسیله الکترونیکی ارزش خرید دارد، اما درصورتی‌که هنگام خرید به سراغ یک فروشنده معتبر بروید تا بتوانید باکیفیت‌ترین انواع استوک این محصول را خریداری کنید. تنها زمانی می‌توانید مطمئن باشید محصول استوکی که خریداری کردید کیفیت لازم را دارد، که به سراغ یک فروشنده‌ای معتبر رفته باشید. در این شرایط می‌توانید بدون هیچ‌ گونه مشکل و دغدغه‌ای از محصولی که خریداری کرده‌اید بیشترین بهره را ببرید.

آل این وان استوک از کجا بخریم؟

ممکن است بسیاری از شما بعد از خواندن این محتوا تصمیم خود را مبنی ‌بر خرید آل این وان استوک قطعی کرده باشید. برای‌ این که یک خرید لذت ‌بخش و بدون مشکل را پشت سر بگذارید، همان‌ طور که پیش‌تر نیز برای شما گفتیم، باید به سراغ فروشنده‌ی معتبر بروید. فروشگاه کامپیوتر صفر یک سبزوار به‌ عنوان یکی از معتبرترین و شناخته‌شده‌ترین مجموعه ‌های فروشگاهی برای خرید آل این وان استوک و نو شناخته می‌شود. فرقی نمی‌کند که شما به‌ دنبال چه نوع محصول با چه ویژگی هایی هستید‌. می‌توانید با مراجعه به فروشگاه صفر یک محصول مورد نظر خود را پیدا کنید و بعد برای خرید اقدام کنید.

در انتها امیدوار هستیم که کامل با این موضوع که آل این وان (all in one) چیست آشنا شده باشید و این مقاله برای شما مفید بوده باشد. در صورتی که امکانات این سیستم برای شما جذاب است، می‌توانید با خرید آل این وان استوک از کامپیوتر صفر یک، یک دستگاه باکیفیت زیر قیمت بازار تهیه نمایید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید