بهترین پیام رسان های جایگزین واتساپ 2022 با لینک دانلود

بهترین پیام رسان های جایگزین واتساپ کدام پیام رسان ها هستند؟ اگر نمی توانید از واتساپ استفاده کنید ، در این مطلب بهترین پیام رسان های جایگزین واتساپ را برای شما معرفی کرده ایم. اگر تصمیم بگیرید که باید پیوند نهایی را با شرکت مادر متا (فیسبوک سابق) قطع کنید. ترک فیس بوک از شبکه اجتماعی آسان است، اما اگر همه کسانی که می شناسید از قبل کاربر فعالی باشند، کنار گذاشتن واتس اپ دشوارتر می شود.

خوشبختانه وقتی یک جایگزین محکم وجود دارد پرش با کشتی آسان‌تر است و گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد. و از شرکت هایی که با رسوایی های مربوط به حریم خصوصی یا قطعی انبوه سرورها غرق نشده اند تا راه اندازی شوند. فقط به شرطی که از ارسال پیامک قدیمی مدرسه خودداری کنید. تنها راهی که ارتباطات شما از امنیت کمتری برخوردار است این است که در خیابان بایستید و از طریق بلندگو با هم ارتباط برقرار کنید.

در اینجا بهترین جایگزین‌های واتساپ هستند که می‌توانید همین الان دانلود کنید.

سیگنال

 

از بهترین پیام رسان های جایگزین واتساپ ، سیگنال یکی از واضح‌ترین انتخاب‌ها برای افرادی است که از حفظ حریم خصوصی و امنیت آگاه هستند. این سرویس پیام‌رسانی دارای تأییدیه‌هایی از سوی ایلان ماسک و ادوارد اسنودن است — با رویکرد آگاهانه امنیتی خود را به او نسبت می دهد که هنوز زنده است (در برگه جدید باز می شود).

سیگنال نه تنها کاملا رایگان است، بلکه از پیام‌های متنی و تماس صوتی، تصویری و گروهی نیز پشتیبانی می‌کند. پیام‌ها را می‌توان روی خود تخریبی تنظیم کرد و اگر ترجیح می‌دهید پیام‌های خود را از یک دستگاه دسک‌تاپ ارسال کنید، می‌توانید از افزونه مرورگر Chrome استفاده کنید. در اینجا آموزش ما در مورد نحوه استفاده از سیگنال هست.

پروتکل رمزگذاری متن باز منبع باز سیگنال توسط واتس اپ نیز استفاده می شود، بنابراین شما امنیت واتس اپ را بدون دخالت فیس بوک دریافت خواهید کرد.

برنامه Signal مرتباً ممیزی های امنیتی را روی نرم افزار خود انجام می دهد و موفق می شود این امنیت را با یک رابط کاربر پسند که حتی عموی فن هراس شما نیز می تواند مدیریت کند، ترکیب کند.

سیگنال تحت مالکیت و اداره یک بنیاد غیرانتفاعی است که توسط کارشناس رمزنگاری و آنارشیست معروف به نام موکسی مارلین اسپایک و یکی از بنیانگذاران واتساپ برایان اکتون، که در سال 2017 پس از اختلاف عمومی بر سر آینده، فیس‌بوک را ترک کردند، اداره می‌شود. از WhatsApp.

سیگنال دانلود: اندروید ، iOS

تلگرام

پیام رسان جایگزین واتساپ

بله تلگرام! این پیام رسان در حال حاضر بهترین و سریع ترین اپلیکیشن پیام رسان جهان است! بهترین اپلیکیشن جایگزین واتساپ در این لیست نیز هست! اگر ترجیح می‌دهید چیزی شبیه به واتساپ داشته باشید و به شماره تلفن خود پیوند داده شود، تلگرام یک گزینه برای شمهست. با این حال، کارشناسان اشاره کرده اند که خدمات تلگرام آنقدر امن نیستند، و رمزگذاری انتها به انتها آن به طور پیش فرض تنظیم نشده هست. بنابراین ارزش این را دارد که به خاطر بسپارید.

به این ترتیب، تلگرام همچنان گزینه‌ای برای اشتراک‌گذاری فایل‌ها، تنظیم پیام‌ها برای خود تخریبی و چت در گروه‌های حداکثر ۲۰۰۰۰ کاربر را ارائه می‌دهد. می‌تواند پیام‌ها را در همه دستگاه‌های شما همگام‌سازی کند، و استفاده از آن هیچ هزینه‌ای ندارد.

دانلود تلگرام: اندروید (در برگه جدید باز می شود)، iOS ( در برگه جدید باز می شود)

iMessage

پیام رسان جایگزین واتساپ

اگر کاربر آیفون یا مک هستید، ساده ترین گزینه گاهی اوقات بهترین است و iMessage جایگزین ایده آلی برای واتساپ هست. به شرطی که با سایر کاربران آیفون در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید : از کجا بفهمیم چه کسانی ما را با چه اسمی در گوشی خود ذخیره کرده اند

iMessage به شما امکان می‌دهد به همه شماره‌های تلفن، خواه از iMessage استفاده می‌کنند یا نه، پیام ارسال کنید، اما ارسال پیامک به دستگاه‌های اندروید متکی به پیامک‌های قدیمی هست. به امتناع اپل از پشتیبانی RCS. بنابراین پیام‌های مبتنی بر اپل شما ایمن هستند، اما همه چیزهای دیگر اینطور نیست.

هنوز هم اپل سابقه اثبات شده‌ای در عدم پاسخگویی به درخواست‌های دولت‌ها برای افزودن درهای پشتی به رمزگذاری خود دارد. بنابراین پیام‌های شما ایمن می‌مانند (مگر اینکه کسی بتواند پشتیبان‌گیری‌های iCloud شما را بخواند).

iMessage مانند سایر برنامه‌های پیام‌رسان محبوب با پشتیبانی از تصاویر، GIF، ویدیو و تماس‌های گروهی دارای امکانات کامل هست. در برخی کشورها کاربران iMessage حتی می‌توانند با استفاده از اپل Pay به یکدیگر پول بفرستند.

تماس ویدیویی و صوتی در iMessage گنجانده نشده، و در عوض باید این کار را در برنامه FaceTime انجام دهید- و FaceTime فقط کار می‌کند. با دستگاه های اپل اینکه چرا iMessage و FaceTime در یک برنامه ارتباطی واحد ترکیب نشده اند، مشخص نیست، اما این طور هست. حداقل فعلا روی همه آیفون‌ها و اکثر مک‌های مک نصب شده هست.

Google Messages

پیام رسان جایگزین واتساپ

Google Messages پاسخ Google به iMessage است و معمولاً در تلفن‌های اندروید مدرن بلافاصله در دسترس هست. اگر نتوانستید آن را پیدا کنید، می‌توانید پیام‌های Google را از Google Play دانلود کنید.

طراحی شده برای جایگزینی برنامه پیامک موجود شما و یکپارچه‌سازی با تمام سرویس‌های Google، پیام‌های Google اساسا iMessage است، اما برای اندروید (و ویندوز) ، اما نه Mac یا iOS).

زمانی که با Google Messages به افراد دیگری پیام می‌دهید، رمزگذاری انتها به انتها خودکار است و می‌توانید همه تصاویر و فایل‌های معمول خود را همانطور که با چیزی مانند واتساپ ارسال می‌کنید ارسال کنید.

چیزی که Messages ندارد تماس ویدیویی و صوتی است، زیرا همه اینها توسط Google Duo انجام می شود. درست است: همانطور که iMessage و FaceTime به دلایلی هنوز از هم جدا هستند، Messages و Duo نیز جدا هستند، اگرچه دومی محدود به دستگاه‌های اندروید نیست.

خبر خوب این است که Duo احتمالاً از قبل بر روی تلفن اندروید شما نصب شده، و اگر نصب نیست، دانلود از Google Play رایگان هست. کاربران iPhone می‌توانند Duo را از اپل App Store دریافت کنند.

Google Messages را بارگیری کنید: اندروید (در برگه جدید باز می شود)

دانلود Google Duo: اندروید (در برگه جدید باز می شود)، iOS (در برگه جدید باز می شود)

Threema پیام رسان جایگزین واتساپ

اگر می خواهید پیام رسان معتبر جایگزین واتساپ داشته باشید ، Threema برنامه ای است که برای کامل کردن حریم خصوصی اختصاص داده شده، با گزینه ای برای استفاده از برنامه با ناشناس بودن کامل. در صورتی که می‌خواهید افراد بتوانند شما را پیدا کنند، می‌توانید آن را به ایمیل یا شماره تلفن خود متصل کنید، اما برخلاف بسیاری از برنامه‌ها که اجباری نیستند.

به طور طبیعی به شما امکان ارسال متن، صدا، تصویر و پیام های ویدئویی که همگی رمزگذاری شده اند. به همین ترتیب، می‌توانید چت‌های گروهی ایجاد کنید، فایل‌ها را ارسال کنید، و حتی نظرسنجی‌ها را تنظیم کنید تا بازخوردها را راحت‌تر از همه مخاطبین خود جمع‌آوری کنید. علاوه بر این، یک مرورگر ایمن داخلی دارد و مانند واتساپ همه چیز در تلفن شما ذخیره می‌شود تا سرور ناگهانی که هر کسی می‌تواند به آن دسترسی داشته باشد.

خود Threema در سوئیس مستقر است که به خاطر حفظ حریم خصوصی قوی خود مشهور خواهد بود. قوانین، اما واقعاً در کشورهای دیگر مورد توجه قرار نگرفته خواهد بود. عدم شناسایی نام و قیمت 3 دلاری ممکن است متقاعد کردن افراد دیگر برای مهاجرت با شما را دشوار کند.

Threema را بارگیری کنید: اندروید (در برگه جدید باز می شود)، iOS (در برگه جدید باز می شود)

وایر

پیام رسان جایگزین واتساپ - وایر

یکی دیگر از گزینه‌های سوئیس و قوانین قوی حفظ حریم خصوصی، Wire یک پیام‌رسان رمزگذاری‌شده دیگر با آرایه‌های معمول گزینه‌های پیام‌رسانی خواهد بود. این به شما امکان می‌دهد از طریق صوتی، نوشتاری و ویدیویی چت کنید، در حالی که از مواردی مانند GIFS، اشتراک‌گذاری فایل، و سایر مواردی که از واتساپ می‌پسندید نیز پشتیبانی می‌کند.

برخلاف واتساپ ، می‌تواند بین دستگاه‌ها همگام‌سازی شود و از آن پشتیبانی می‌کند. چندین حساب برای آن مواقعی که باید ارتباطات خود را جدا نگه دارید.

Wire از پروتکل رمزگذاری منبع باز خود به نام Proteous استفاده می کند، اما این پروتکل مبتنی بر پروتکل سیگنال است که توسط سیگنال و WhatsApp استفاده می شود و تحت بازرسی های امنیتی منظم قرار می گیرد. برای ایمن نگه داشتن آن.

Wire برای کاربران تلفن همراه و دسکتاپ رایگان است، اگرچه یک سطح پولی برای مشاغل طراحی شده.

دانلود Wire: اندروید (در برگه جدید باز می شود)، iOS (در برگه جدید باز می شود)

وایبر

پیام رسان جایگزین واتساپ - وایر

وایبر که متعلق به خرده‌فروش الکترونیک ژاپنی Rakuten است، سرویسی است که زندگی خود را به عنوان یک برنامه VoIP آغاز کرد و به تدریج رشد کرد و شامل مواردی مانند پیام‌های متنی، تماس‌های صوتی، پیام‌های گروهی شد. ، برنامه های دسکتاپ و تلفن همراه کاملاً همگام سازی شده و موارد دیگر. همه به شماره تلفن شما مرتبط هستند

مثل سایر سرویس‌های موجود در این لیست، رمزگذاری سرتاسری نیز دارد، اما ویژگی‌های منحصربه‌فردی از جمله لنزهای سلفی مبتنی بر واقعیت افزوده (با مشارکت Snapchat)، تماس‌های ویدیویی گروهی، و ویژگی های “Communities” که اساساً یک شبکه اجتماعی است که به مردم در سراسر جهان امکان می دهد در مورد موضوعات خاص مورد علاقه صحبت کنند.

استفاده از Viber رایگان است، اگرچه می توانید در “Viber Out” مشترک شوید، سرویسی که به شما امکان می دهد تماس های بین المللی نامحدودی با تلفن هایی که Viber نصب نشده برقرار می کنید. 6 دلار در ماه خواهد بود.

دانلود Viber: اندروید (در برگه جدید باز می شود) | iOS ( در برگه جدید باز می شود)

گزینه های دیگر در دسترس هستند

در حالی که گزینه های بالا برخی از بهترین جایگزین های واتساپ هستند ، هنوز گزینه های دیگری برای شما وجود دارد. به ویژه قابل توجه بهترین برنامه های پیام رسانی رمزگذاری شده هستند که بسیاری را ارائه می کنند. از همان ویژگی‌ها.

چه چیزی با مشخصات کمتر مانند Wickr Me انتخاب کنید، چه چیزی با برچسب قیمت واقعی مانند تلفن بی‌صدا 10 دلار در ماه. اگر می خواهید واتس اپ را کنار بگذارید، اما همچنان در اکوسیستم فیس بوک هستید، حتی می توانید از فیس بوک مسنجر استفاده کنید. فرصت های ارتباط بی پایان هستند، فقط باید گزینه مناسب خود را پیدا کنید.

پیام رسان جایگزین واتساپ

واتساپ تقریباً در بسیاری از مناطق جهان در همه جا حاضر خواهد بود. این ابزار مهمی برای کسب و کارها و ارتباطات شخصی است، با شناخت برند و محبوبیت آن، آن را برای بسیاری از مردم گزینه‌ای است. به‌ویژه برای ارتباطات بین پلتفرمی، که در آن نمی‌توانید فقط به iMessage پیام‌های Google تکیه کنید.

با این حال، پیشرفت‌های اخیر شروع به ضربه زدن به ارتباط واتساپ با شرکت مادر فیس‌بوک کرده است. همان فیسبوکی که تقریباً دائماً در اخبار برای برخی جنجال‌های بزرگ یا موارد دیگر مطرح است. بحث بر سر خط مشی رازداری واتساپ، که بسیاری فهمیدند که واتساپ اطلاعات بیشتری را با فیس‌بوک به اشتراک می‌گذارد — با شایعاتی مبنی بر اینکه ممکن است محتویات پیام‌ها نیز قابل دسترسی باشد.

واتساپ این ادعاها را رد کرد و اصرار داشت که پیام‌ها نه تنها ایمن هستند. و به لطف رمزگذاری انتها به انتها غیرقابل دسترسی است، سیاست حفظ حریم خصوصی فقط به این معنی است که فیس بوک می تواند به داده های نحوه تعامل شما با مشاغل در این پلت فرم دسترسی داشته باشد. اما این موضوع نشان داد که این دو شرکت واقعا چقدر به هم نزدیک هستند.

به طور مشابه قطع جهانی فیس بوک باعث شد که سیستم های این غول رسانه های اجتماعی در سراسر جهان از بین رفت- و همه سرویس های متعلق به فیس بوک از جمله واتس اپ را تحت تاثیر قرار داد. این قطعی چند ساعت به طول انجامید و هرکسی که برای ارتباط به واتساپ (یا فیسبوک) متکی بود کاملا قطع شد.

این اتفاقات ممکن است باعث شود بخواهید برای همیشه واتس اپ را ترک کنید. یا حداقل در صورتی که برنامه دوباره غیرقابل دسترس شود، یک جایگزین پیدا کنید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید