بهترین بازی های فکری اندروید 2023 مهر 1402 لینک دانلود مستقیم

بهترین بازی های فکری اندروید

بهترین بازی های فکری اندروید 2023 آپدیت مهر 1402 با لینک دانلود مستقیم برای همه گوشی های اندروید. در ادامه بهترین بازی های فکری اندروید را با لینک دانلود مستقیم معرفی می کنیم تا ذهن خود را با گوشی موبایل به چالش بکشید.

آیا به دنبال بهترین بازی های فکری اندروید هستید؟ اگر بله! شما در جای درست قرار دارید. بازی های فکری برای بزرگسالان و کودکان مفید است. بهترین بازی های فکری اندروید به آنها قدرت می دهد تا مهارت ها و رفلکس های استدلال منطقی خود را تقویت کنند.

بهترین بازی های فکری اندروید مهر 1402

در این مقاله ما قصد داریم تا شما را با 25 بازی فکری برتر در بین بهترین بازی های فکری اندروید که پتانسیل بالایی دارند آشنا کنیم. حرفه ای ها همه این بازی ها را بازی کرده اند تا واقعی ترین بررسی را به شما ارائه دهند. بنابراین، می توانید به خواندن ادامه دهید تا مناسب ترین بازی را برای خود پیدا کنید.

اگر در صدد خرید گوشی همراه هوشمند هستید لازم است بدانید:      بهترین گوشی از 10 تا 15 و 20 میلیون تومان کدام است

1. Skillz – بازی های منطقی فکری (بهترین بازی های فکری اندروید)

بهترین بازی های فکری اندروید

Skillz یک بازی فکری سطح بالا در فروشگاه Play است. این یک بازی رایگان منحصر به فرد است که مغز شما را برای بهبود قدرت مغز و حافظه شما ارزیابی می کند. بسیاری از تمرینات فکری مناسب وجود دارد که می توانید در این بازی کشف کنید. وظایف کوچک در این بازی به شما سرعت، انعطاف پذیری و بهبود رفلکس های شما را ارائه می دهد.

پس از مدتی بازی، به تدریج مهارت های خود را ارتقا می دهید. وظایف علمی مبتنی بر مهارت ها و بازتاب های آگاهانه وجود دارد. علاوه بر این، هر روز، یک کار جدید دریافت خواهید کرد.

دانلود: Skillz – Logic Brain Games

2. درخشندگی ، Lumosity

بهترین بازی های فکری اندروید

 

از بهترین بازی های فکری اندروید 2022 ، Lumosity یک بازی است که در بین اکثر گیمرها رایج است و اغلب از ان با نام یکی از بهترین بازی های فکری اندروید یاد میکنند. بسیاری از بازی های پازل پاسخگو برای بهبود و تقویت قدرت مغز شما وجود دارد. مهمتر از همه، با پازل های طوفان فکری متعدد، عضلات ذهنی شما را به چالش می کشد. فقط ده دقیقه بازی در روز به تدریج حافظه شما را نیز تقویت می کند.

جدای از آن، این بازی نکات و ترفندهایی را برای افزایش مهارت، دقت و سرعت خود در بازی به شما ارائه می دهد. در این بازی سطوح مختلفی وجود دارد و شما می توانید سطح خود را انتخاب کنید که برای شما چالش برانگیز باشد. شما همچنین یک حالت تمرین دریافت خواهید کرد و بر اساس حالت تمرین، وظایف روی صفحه ظاهر می شوند.

دانلود:   Lumosity

3. اوج – بازی های فکری و آموزش

بهترین بازی های فکری اندروید

Peak یکی دیگر از بازی های رایگان با 45 بازی سرگرم کننده و وظایف برای آزمایش مهارت های شما است. با ارائه کارهای حل مسئله به شما کارایی مغز شما را بهبود می بخشد. گیم پلی بازی مناسب و واقعاً مبتنی بر علم است. همچنین برای تمام گروه های سنی مناسب است و هیچ وقت از آن خسته نخواهید شد.بر حق که این بازی یکی از بهترین بازی های فکری اندروید میباشد!

این بازی کنترل عاطفی، خلاقیت، هماهنگی، چابکی ذهنی و بسیاری موارد دیگر را به چالش می کشد. Peak به شما امکان می دهد با دوستان خود ارتباط برقرار کنید و به صورت آنلاین بازی کنید. شما می توانید برای اثبات کارایی خود با دوست خود رقابت کنید. به غیر از بازی های رایگان، برخی از بازی های دیگر برای بازی نیاز به اشتراک دارند.

Peak – Brain Games & Training  دانلود:

4. CogniFit – تست و بازی های فکری

بهترین بازی های فکری اندروید

Cognifit به شما کمک می کند تا عملکرد مغز خود را بهبود بخشید. سه موردی که بر روی آنها تمرکز می کند هماهنگی، توجه و کارایی برنامه ریزی است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی این است که کارایی مغز را بهبود می بخشد و در عین حال به شما امکان می دهد وضعیت فعلی ذهن را تعیین کنید.

شما می توانید این بازی را به صورت آنلاین با سایر رقبا نیز انجام دهید. جدای از آن، رابط کاربری این بازی کاملاً ساده است. این بازی همچنین برای درمان افراد مبتلا به بیماری های روانی استفاده می شود. کودکان، بزرگسالان و افراد مسن حتی می توانند این بازی را انجام دهند تا مغز خود را تیز کنند.

دانلود:  CogniFit – Test & Brain Games

5. بالا بردن – بازی های آموزشی مغز

بهترین بازی های فکری اندروید

در دنیای بازی های دیجیتال، Elevate یکی از نام های رایج تر با تعداد زیادی کاربر است. گیم پلی بازی بر تقویت مهارت های مغز و حافظه تمرکز دارد. همچنین به شما کمک می کند تا مهارت های خود را در حل مسائل ریاضی افزایش دهید. داوطلبانی که برای هر امتحانی آماده می شوند می توانند از این بازی به عنوان مربی خود استفاده کنند.

چهل بازی کوچک در این بازی به شما تمرین فکری مناسبی را ارائه می دهد. هر مینی بازی یا وظیفه در این بازی هدف خاص خود را دارد. بازیکنان همچنین گزارشی هفتگی و ماهانه دریافت خواهند کرد تا از روند کار خود مطلع شوند.

دانلود:  Elevate – Brain Training Games

6. Memorado – بازی های فکری

بهترین بازی های فکری اندروید

Memorado به عنوان بازی انتخابی ویرایشگر در فروشگاه Play ظاهر می شود. این بازی صرفاً بر اساس علمی است که برای تقویت مهارت های شناختی شما کار می کند. همچنین IQ شما را توسعه می دهد و شما را برای هر نوع رقابتی آماده می کند. رابط کاربری درون بازی در مقایسه با بسیاری از بازی های دیگر کاملاً جذاب و منحصر به فرد است.

گیم پلی و خود طراحی به شما قدرت فکری تیزتر می دهد. در این بازی بیش از 24 مینی بازی با چندین سطح برای عبور پیدا خواهید کرد. حتی به شما در بهبود مهارت های خود در ریاضیات، منطق و استدلال کمک می کند.

دانلود:  Memorado – Brain Games

7. BrainHQ

بهترین بازی های فکری اندروید

این یک بازی است که پس از سال ها تحقیق ساخته شده است. BrainHQ چندین بازی توسعه مغز را به شما ارائه می دهد که کاملاً مؤثر هستند. کاربران می توانند تا 29 بازی فکری با چندین سطح بازی کنند. هرچه بیشتر در این بازی پیشرفت کنید، سطح دشواری بیشتری را تجربه خواهید کرد.

این بازی در درجه اول بر بهبود توجه، دقت، سرعت، مهارت های ناوبری و حافظه شما تمرکز دارد. هر روز، بازیکنان می توانند چالش جدیدی را کشف کنند، زیرا سطوح زیادی در بازی وجود دارد. بازیکنان حتی می توانند بازی را بر اساس علایق خود شخصی سازی کنند.

دانلود:  BrainHQ

8. NeuroNation – آموزش مغز و بازی های مغز

بهترین بازی های فکری اندروید

این یک بازی عالی برای کسانی است که از حافظه ضعیف تری رنج می برند. این کاملاً نقش مربی شما را بازی می کند تا مغز شما را تیزتر کند. هر بازیکنی فقط می تواند 15 دقیقه از برنامه روزانه خود را برای یافتن نتایج سرمایه گذاری کند. انجام این بازی استرس شما را نیز کاهش می دهد. در این بازی می توانید 25 کار و تمرین مختلف با 250 سطح را بیابید.

این نشان می دهد؛ شما هر روز با یک کار جدید روبرو خواهید شد. همچنین می توانید پیشرفت خود را در برنامه پیگیری کنید. رابط درون بازی کاملاً بصری است و به شما امکان بازی را می دهد. همچنین کاربران می توانند آموزش های خود را در کنار این بازی شخصی سازی کنند.

دانلود:  NeuroNation – Brain Training & Brain Games

9. Tricky Test 2™

بهترین بازی های فکری اندروید

این یک بازی مبتنی بر IQ است. با این حال، واقعا IQ شما را آزمایش نمی کند. در عوض، این بازی چند پازل را به شما ارائه می دهد. علاوه بر این، آزمون هایی نیز در این بازی وجود دارد که بسیار چالش برانگیز هستند.

کاربران می توانند با 111 آزمون بی اهمیت روبرو شوند که باید آنها را در مدت زمان مشخصی تکمیل کنند. این آزمون ها در درجه اول بر بهبود ریاضی، توانایی و منطق شما تمرکز دارند. شما همچنین می توانید با دوست خود بازی کنید که در آن می توانید سوالاتی را برای دوستان خود تنظیم کنید تا IQ خود را آزمایش کنند. علاوه بر این، این یک بازی فکری نیست که شما پیش بینی کرده اید. اما آزمون ها بسیار جالب هستند.

Tricky Test 2™

دانلود:

10. جنگ های فکری

بهترین بازی های فکری اندروید

این یکی دیگر از بازی های چالش برانگیز است که مهارت های قضاوتی شما را آزمایش می کند. بازی در پلی استور حالت آرامی دارد. این به دلیل حالت های رقابتی بازی اش رایج است. کاربران همچنین می توانند به صورت آنلاین با دیگر بازیکنان و دوستان خود رقابت کنند. جدا از حالت های رقابتی، سطوح آموزشی از پیش تعریف شده وجود دارد که قبل از شروع به شما آموزش می دهد.

همچنین یک راهنمای اولیه وجود دارد که به شما امکان می دهد در مورد مینی بازی ها بدانید. یک ویژگی عالی، هیچ محدودیتی برای امتحان کردن هر سطحی وجود ندارد. تا زمانی که هر سطح را کامل کرده باشید می توانید بازی کنید.

دانلود:  Brain Wars

11. پازل های منطقی IQ عبور از رودخانه

بهترین بازی های فکری اندروید

این یکی دیگر از بازی های فکری محبوب با پایگاه کاربر گسترده است. بسیاری از کارهای کوچک رایج برای بهبود IQ شما وجود دارد. چالش هایی که بازیکنان با آن روبرو خواهند شد بسیار مشکل هستند. پس از شروع بازی، علاقه جدیدی به این بازی پیدا خواهید کرد. به عنوان یک بازی، کاملاً مهارت های قضاوتی شما را با وظایف بسیاری آزمایش می کند.

در مراحل اولیه، ممکن است متوجه شوید که این بازی آسان است. با این حال، هنگامی که شروع به حرکت به جلو کنید، آن را چالش برانگیز خواهید دید. در این بازی پازل های زیادی برای عبور از رودخانه وجود دارد تا مغز شما را نیز به چالش بکشد.

دانلود:  River Crossing IQ Logic Puzzles

12. بازی های حافظه: آموزش مغز

بهترین بازی های فکری اندروید

این یک بازی تقویت کننده حافظه است که با استفاده از پازل ها به شما در بهبود قدرت مغز کمک می کند. کاربر می تواند از قدرت مغز خود به طور کامل برای حل هر پازلی استفاده کند. این بازی همچنین مهارت های قضاوت شما را ارزیابی می کند. چندین کار به مهارت های قضاوت سخت می طلبد.

تشخیص وظایف آسان است و بازیکنان می توانند از چندین تاکتیک برای تکمیل وظایف استفاده کنند. کاربران می توانند قبل از هر کار 2-5 دقیقه آموزش داشته باشند تا آنها را با کارایی کامل کامل کنند. این یک بازی آفلاین است و می توانید بدون اتصال به اینترنت آن را بازی کنید.

دانلود:  Memory Games: Brain Training

13. پازل های ریاضی

بهترین بازی های فکری اندروید

یکی دیگر از بهترین بازی های فکری اندروید 2022 ، همانطور که از نام این بازی پیداست، این بازی مسائل و معماهای ریاضی را برای بهبود کارایی مغز به شما ارائه می دهد. کاملا مشهود است که افراد زیادی دوست ندارند ریاضی حل کنند، اما انجام این بازی علاقه شما را به ریاضی برمی گرداند. شما می توانید پازل های ریاضی را در سه حالت مختلف پیدا کنید.

این شامل آسان، متوسط و سخت است. انجام این بازی بسیار سرگرم کننده است. بچه ها می توانند کمک بزرگی از این بازی داشته باشند. چند تکنیک منحصر به فرد برای حل مسائل ریاضی به شما ارائه می دهد. جدای از آن، این بازی همچنین تمایل دارد تا مهارت های قضاوت و تصمیم گیری شما را بهبود بخشد.

دانلود:   Math Puzzles

14. هوشمندتر – آموزش مغز و بازی های ذهنی

بهترین بازی های فکری اندروید

این یک بازی تحریک آمیز یا ضد آرامش نیست. بلکه یک بازی آرامش بخش و طوفان فکری است. کیفیت منحصر به فرد بازی این است که نیازی به انجام این بازی با عجله و محدودیت زمانی ندارید. می توانید آن را با ذهنی آرام بازی کنید. Smarter در درجه اول بر بهبود تقریب و دقت شما تمرکز دارد.

با انجام این بازی می توانید در ریاضیات نیز حرفه ای شوید. بسیاری از کاربران همچنین گزارش دادند که کارایی خود را از توجه بهبود بخشیده اند. رابط درون بازی بسیار آسان است و بازیکنان در هر سنی می توانند آن را بازی کنند. وظایف مفصلی وجود دارد که هرگز نباید از دست بدهید

دانلود:   Smarter – Brain Training & Mind games

15. چپ در مقابل. سمت راست: بازی های آموزشی مغز

بهترین بازی های فکری اندروید

این یک باشگاه ورزشی برای مغز شما است که توانایی ذهنی شما را بهبود می بخشد. وظایف و بازی هایی دارد که سمت چپ و راست مغز شما را به طور مساوی تمرین می دهد. این بازی یک مفهوم منحصر به فرد را با خود به ارمغان می آورد و آن قضاوت در مورد آگاهی است. فعالیت، حافظه و حساسیت مغز شما را از طریق وظایف ردیابی می کند و کارهای بیشتری را برای واضح تر کردن آن به شما ارائه می دهد.

بازیکنان می توانند هر روز یک بازی جدید انجام دهند و ضریب هوشی خود را افزایش دهند. از نظر چالش برانگیز، این بازی نسبتاً چالش برانگیز است، زیرا می توانید از تاکتیک های آسان برای حل مشکلات استفاده کنید. بازیکنانی که می خواهند توجه بیشتری داشته باشند و رفلکس ها را بهبود بخشند می توانند این بازی را انجام دهند.

دانلود:   Left Vs. Right: Brain Training Games

16. بازی آسان – تست مغز

بهترین بازی های فکری اندروید

این یک بازی تمرینی برای مغز شما است. قدرت مغز شما را با ورزش و کارهای روزمره حفظ می کند. بازی بسیار آسان و آرامش بخش تر است. بسیاری از کاربران نیز از حذف استرس پس از انجام این بازی خبر داده اند. شما باید از قدرت تفکر خود استفاده کنید و تصمیم بگیرید تا چندین چیز بی اهمیت از این بازی را جبران کنید.

شما می توانید چندین مینی گیم شامل سودوکو، پازل، معما و بازی های کلمه ای را در این بازی بیابید. جدای از این ها، بازی های سرگرم کننده متنوع دیگری نیز برای آرامش شما وجود دارد. هر روز تعداد زیادی بازی اذیت کننده به شما ارائه می دهد. Easy Game همچنین به شما نکاتی را برای تکمیل وظایف ارائه می دهد.

دانلود:   Easy Game – Brain Test

17. از مغز خارج شوید: آیا می توانید از آن عبور کنید؟

بهترین بازی های فکری اندروید

یک بازی فکری و سرگرم کننده دیگر در لیست! ترفندهای زیادی در این بازی وجود دارد که مغز شما را به کارایی کامل باز می کند. کاربران می توانند سطح IQ خود را با انجام چندین کار افزایش دهند. Brain Out همچنین نکات و راهنماهایی را برای تکمیل وظایف و بهبود تدریجی IQ خود به شما ارائه می دهد.

پس از انجام این بازی، بسیاری از کاربران می توانند قدرت تفکر، حافظه و رفلکس های خود را فعال کنند. همچنین تعداد زیادی آزمون های بی اهمیت وجود دارد که می توانید به آنها پاسخ دهید. همچنین دارای گرافیک راضی کننده و صداهای خنده دار است که این بازی را سرگرم کننده تر می کند.

Brain Out: Can You Pass It?

دانلود:

18. تست مغز: پازل های حیله گر

بهترین بازی های فکری اندروید

این یک بازی عالی برای آزمایش قدرت مغز شما است. تست مغز یک بازی کاملا اعتیاد آور است که دارای پازل های پیچیده زیادی است. وظایف در این بازی بازیگوش و خنده دار هستند. رابط کاربری درون بازی طوری طراحی شده است که به کاربران اجازه می دهد از بازی با روحیه عالی لذت ببرند.

یکی از ویژگی‌های جالب این بازی این است که می‌توانید دوستان خود را برای انجام وظایف با شما همراه کنید. بازی های کوچک شامل سودوکو، پازل، معما، و بسیاری دیگر. مهمتر از همه، این یک بازی آفلاین است. بنابراین، شما می توانید آن را در مناطق دور افتاده بدون اتصال به اینترنت فعال بازی کنید.

دانلود:    Brain Test: Tricky Puzzles

19. فکر کنید! – پازل های فیزیک

بهترین بازی های فکری اندروید

همانطور که نام کاملاً همه چیز را توصیف می کند، تعدادی پازل فیزیک برای بهبود مهارت های خود در فیزیک دریافت خواهید کرد. برخی از بازی های هیجان انگیز و روی حیله، مغز شما را با قدرت کامل تمرین می دهند. حرفه ای ها نیز این بازی را به عنوان ترکیبی از پازل های ریاضی و فیزیک علامت گذاری می کنند. برای کسب ستاره می توانید اشکال بکشید و پازل ها را حل کنید.

هر کاربر می تواند پیشرفت خود را در بخش لیست دستاوردها پیگیری کند. اما کاربران باید یک سطح را در این بازی با موفقیت پشت سر بگذارند تا سطح بعدی را باز کنند. بازی‌های این بسته برای تغییر حرکت اخیرتان، به شما امکان لغو و انجام مجدد را می‌دهند.

دانلود:   Brain It On! – Physics Puzzles

20. بازی های ذهنی

بهترین بازی های فکری اندروید

بازی‌های ذهنی بازی‌های فکری هیجان‌انگیزی با تعداد زیادی کار و پازل هستند. هدف از این بازی ارزیابی قدرت شناختی و افزایش کارایی آن است. یکی از ویژگی های مفید این بازی این است که ابتدا به شما اجازه می دهد بازی های مختلف را تمرین کنید و سپس بازی های واقعی را انجام دهید. بازی کاملا آرامش بخش و اعتیاد آور است.

کاربران از هر منطقه ای می توانند این بازی را بازی کنند، زیرا از طیف گسترده ای از زبان ها نیز پشتیبانی می کند. در مجموع 36 بازی مختلف با سطوح مختلف وجود دارد و شما می توانید هر روز یک بازی جدید انجام دهید.

دانلود:   Mind Games

21. مجموعه پازل های هوشمند

بهترین بازی های فکری اندروید

اگر عاشق حل پازل هستید، این بازی قطعا بازی است. این به شما یک تن از پازل برای حل و بهبود قدرت مغز خود را ارائه می دهد. طیف گسترده ای از ترفندهای ذهنی وجود دارد که کاربران می توانند آنها را کشف کنند.

پس از انجام بازی، تجربه کلی خوبی خواهید داشت. جدای از آن، رابط کاربری این بازی نیز بازیکن پسند است. بازیکنان می توانند در حالت آفلاین بدون هیچ شبکه ای بازی کنند. دارای وظایف خلاقانه و منحصر به فردی است و بر روی تمامی دستگاه های اندرویدی اجرا می شود.

دانلود:   Smart Puzzles Collection

22. سودوکو – پازل سودوکو کلاسیک

بهترین بازی های فکری اندروید

کلاسیک سودوکو پازل یکی دیگر از بازی های رایج است که به خاطر کارهای طوفان فکری و پازل هایش شناخته شده است. انجام این بازی می تواند به طرز چشمگیری قدرت مغز شما را بهبود بخشد. این بازی همچنین از نظر علمی ثابت شده است که برای افزایش قدرت مغز کار می کند. هزاران چالش برای غلبه بر و معادلات برای حل وجود دارد.

هر مرحله که پیش می روید، سطح دشواری بازی افزایش می یابد. کاربران همچنین هر هفته 100 چالش جدید دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، این یک بازی بهینه شده است و به خاطر پازل های روی حیله شهرت دارد.

دانلود:     Sudoku – Classic Sudoku Puzzle

23. بازی های ریاضی

بهترین بازی های فکری اندروید

مانند Math Puzzles، این نیز یکی دیگر از بازی های فکری است که بر روی ریاضی تمرکز دارد. این یک بازی است که شما را به مسائل مهم ریاضی می برد. هزاران مشکل برای حل وجود دارد. مفیدترین کیفیت این بازی این است که بسیاری از ترفندها و راه های کوتاه را به شما آموزش می دهد تا هر سوالی را سریعتر حل کنید. این یک بازی سرگرم کننده برای بازی است.

بازیکنان از هر گروه سنی و حرفه ای می توانند این بازی را مانند دانش آموزان، بزرگسالان، صاحبان مشاغل و بسیاری دیگر انجام دهند. همچنین یک حالت چند نفره وجود دارد که می توانید آن را با دوستان خود بازی کنید.

دانلود:   Math Games

24. Brainilis – بازی های فکری اندروید

بهترین بازی های فکری اندروید

این یک بازی بسیار محبوب در بین کاربران است و برای مغز کاملاً مؤثر است. بسیاری از مراحل هیجان انگیز مهارت های شما را بهبود می بخشد. شما می توانید یک بار در روز روی این بازی تمرکز کنید تا به ورزش ذهنی عالی برسید. کاربران از تمام گروه های سنی می توانند این بازی را انجام دهند، زیرا بازی سرگرم کننده و رایگان است.

همچنین ردیابی عملکرد موجود است و کاربر می تواند پیشرفت خود را پیگیری کند. Brainilis به صورت آفلاین نیز کار می کند، بنابراین کاربران می توانند از انجام این بازی بدون اتصال به اینترنت لذت ببرند.

دانلود:   Brainilis – Brain Games

25. مرا فریب بده: پازل بازی های فکری منطقی

بهترین بازی های فکری اندروید

این بازی بر بهبود مهارت های منطقی و استدلالی شما تمرکز دارد. دارای تعداد زیادی پازل، آزمون ها و معماها است که کارایی مغز شما را بهبود می بخشد. پازل ها کاملا گیج کننده هستند. برای انجام تمام وظایف باید مهارت های قضاوت خوبی داشته باشید. این بازی با ارائه یک کار و ارزیابی سرعت حل آن، شما را به چالش می کشد.

با توجه به زمان شما یک نمره می گیرید. کاربران می توانند یک تجربه بازی ساده، سرگرم کننده و سریع در حین بازی داشته باشند. چالش های این بازی فوق العاده است و در هر بازی می توانید بیش از 200 سطح را بیابید.

دانلود:   Trick Me: Logical Brain Teasers Puzzle

سوالات متداول

1. بهترین بازی های فکری رایگان برای کاربران اندروید کدامند؟

همه بازی های ذکر شده در لیست بالا در مورد بازی های فکری رایج هستند. با این حال، برخی از ضروری ترین موارد موجود در لیست عبارتند از:
– Skillz
– درخشندگی
– اوج
– شناخت
– بالا بردن
– یادداشت
– BrainHQ
– ملت عصبی

2. کدام بازی برای رشد مغز بهتر است؟

Lumosity، Clevermind، Dakim، فیتنس مغز از جمله بازی هایی هستند که برای رشد مغز بسیار مناسب هستند. مهارت های منطقی و حل مسئله شما را بهبود می بخشد تا شما را دقیق تر کند.

3. چه بازی هایی ضریب هوشی را افزایش می دهند؟

همه 25 بازی برتر برای افزایش سطح IQ شما عالی هستند. پازل های سودوکو، Lumosity، Clevermind بازی های سطح بالایی هستند که ضریب هوشی شما را افزایش می دهند.

4. آیا Lumosity موثر است؟

Lumosity یک بازی موثر برای بهبود قدرت مغز و IQ شما است. با این حال، شما تمام وقت خود را صرف این بازی نمی‌کنید، زیرا بازی می‌تواند به صورت معکوس نیز تأثیر بگذارد.

5. چگونه می توانم مغزم را تیز کنم؟

به غیر از انجام بازی های فکری، راه های دیگری نیز برای بهبود قدرت مغز شما وجود دارد. آن شامل:
تمرینات ذهنی
کتاب خواندن
درگیر شدن در چالش ها
برنامه ریزی
خواب با کیفیت

6. آیا بازی های فکری کار می کنند؟

آره! در حال حاضر، شواهد کمی وجود دارد که ثابت می کند بازی های فکری کار می کنند. علاوه بر این، همیشه می توانید پس از مدتی بازی، آن را خودتان امتحان کنید.

7. آیا بازی های فکری باتری بیشتری مصرف می کنند؟

نه! بازی های فکری باتری گوشی هوشمند شما را مصرف نمی کند. علاوه بر این، مصرف باتری به میزان استفاده شما نیز بستگی دارد.

نتیجه

اگر کوتاه بمانیم، اینها بهترین بازی های فکری هستند که شما را تیزتر از همیشه می کنند. اکنون که همه بازی‌های رایگان را می‌شناسید، می‌توانید آن‌ها را نصب کنید و ببینید چه چیزی برای شما مناسب است. اگر پیشنهاد بیشتری دارید، می توانید با نظر دادن در کادر زیر به خوانندگان اطلاع دهید.

امیدواریم این مقاله درباره بهترین بازی های فکری اندروید برای شما مفید باشد. اگر به هر نحوی برای شما مفید است، این محتوا را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. لطفا برای به روز رسانی های آینده با ما در ارتباط باشید.

منبع:www.journaldev.com

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. ممنون از این مطلب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید