بهترین اپلیکیشن های نوت گوشی اندروید 2022

اپلیکیشن های نوت گوشی اندروید

بهترین اپلیکیشن های نوت گوشی اندروید کدام است؟ دانلود بهترین نرم افزار های نوت برداری برای گوشی های اندرویدی با لینک مستقیم و گوگل پلی

بهترین اپلیکیشن های نوت گوشی اندروید ، ایجاد و استفاده از یادداشت‌ها را در حین حرکت، چه برای الهام گرفتن، ایده‌ها، بینش‌های تجاری یا حتی یادآوری، ساده و آسان می‌کنند.

برنامه های یادداشت برداری به طور فزاینده ای رایج شده اند، به ویژه با در دسترس بودن گسترده دستگاه های تلفن همراه، به ویژه تلفن های هوشمند تجاری. این بدان معناست که برنامه‌های تلفن همراه برای یادداشت‌برداری اکنون به شما امکان می‌دهند در هر کجا که هستید بنویسید، و طیف وسیعی از برنامه‌ها در دسترس هستند.

فرقی نمی‌کند مهندس در حال مکالمه باشید، منشی باشید که چند دقیقه وقت می‌گذارد، یا صرفاً از ایده‌ای در حین رفت‌وآمد الهام گرفته‌اید – توانایی یادداشت‌برداری در دستگاه تلفن همراه توسط اپلیکیشن های نوت گوشی اندروید می‌تواند یک مزیت واقعی باشد.

در حالی که برنامه‌های نرم‌افزاری اساسی برای یادداشت‌برداری وجود دارد، که گاهی اوقات برای نرم‌افزار رایگان با دستگاه‌های تلفن همراه همراه می‌شوند، این برنامه‌ها می‌توانند به سادگی اجازه استفاده از متن تایپ‌شده را محدود کنند. این روزها برنامه های یادداشت برداری با ویژگی های بیشتری در حال حاضر در دسترس هستند.

  شاید لازم باشد بدانید:   اپلیکیشن Lorem ipsum چیست و چه کاربردهایی دارد

این برنامه‌های پیشرفته‌تر می‌توانند به اشکال مختلف کار کنند، از تلاش برای تکرار تجربه پردازش کلمه گرفته تا تقلید از یادداشت‌های خالی به شکل دیجیتال ،بنابراین امکان دست‌نویسی و طراحی را در طیف وسیعی فراهم می‌کنند.

علاوه بر این، برخی از برنامه‌های یادداشت قابلیت افزودن تصاویر، صدا، حتی ویدیو به یادداشت‌های شما و حتی اشتراک‌گذاری مستقیم آن‌ها با همکاران و تیم‌های کاری را نیز دارند.

ما این اپلیکیشن های نوت گوشی اندروید را در بسیاری از نقاط مقایسه کرده ایم. ما به سهولت استفاده، سادگی رابط، زیبایی‌شناسی و ویژگی‌های اضافی مانند همکاری تیمی، دسترسی مبتنی بر ابر و ادغام با برنامه‌های شخص ثالث نگاه کردیم. ما همچنین طرح قیمت‌گذاری و پلتفرم‌هایی را که اپلیکیشن‌ها در آن‌ها در دسترس بودند، ارزیابی کردیم.

در اینجا،بهترین اپلیکیشن های نوت گوشی اندروید موجود در حال حاضر را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

1. Evernote

اپلیکیشن های نوت گوشی اندروید

(بهترین برنامه اختصاصی یادداشت برداری)

هیچ لیستی از بهترین اپلیکیشن های نوت گوشی اندروید بدون Evernote که یکی از قدیمی ترین و با امکانات کامل است کامل نمی شود. Evernote به شما امکان می دهد با استفاده از ترکیبی از نوت بوک ها، یادداشت ها و برچسب ها، گردش های کاری ساده و پیچیده ایجاد کنید تا همه چیز را مرتب کنید.

یکی از بهترین ویژگی‌های آن برای جمع‌آوری تحقیقات، برنامه افزودنی Web Clipper (پشتیبانی شده در کروم، فایرفاکس و سافاری) است که به شما امکان می‌دهد کل صفحات وب – از جمله متن، تصاویر و فایل‌های PDF – را با یک کلیک ذخیره کنید. در لپ‌تاپ، دستگاه‌های تلفن همراه و وب می‌توان به یادداشت‌ها دسترسی داشت، بنابراین به ندرت در موقعیتی قرار می‌گیرید که نتوانید آنچه را که ذخیره کرده‌اید بازیابی کنید. ویژگی های دیگر عبارتند از توانایی تنظیم یادآورها، ارائه یادداشت ها به سبک پاورپوینت و ادغام آنها با یکدیگر.

موارد اضافه شده اخیر شامل جداول جدید و ادغام سیری برای کسانی است که از نسخه iOS استفاده می کنند. 

در حالی که یک طرح رایگان با برخی ویژگی‌های محدود وجود دارد، دو طرح پولی نیز وجود دارد، طرح Evernote Premium برای کاربران فردی و طرح تجاری Evernote برای تجارت. 

طرح Evernote Premium امکان ادغام با Slack، Outlook، Google Drive، Microsoft Teams و Salesforce را فراهم می‌کند و همچنین هوش مصنوعی را برای پیشنهادات محتوا مانند محتوای مشابه در یادداشت‌های دیگری که ایجاد کرده‌اید، و همچنین اطلاعات محتوای سایت‌های رسانه‌ای ارائه می‌دهد. . 

طرح تجاری Evernote شامل موارد فوق است، اما با گزینه های مشترک و ویژگی های اداری تیم نیز همراه است.

دلایل خرید:

+رایگان برای استفاده

+عملکرد خوب

+صفحات وب را برای استفاده آفلاین ذخیره کنید

دلایل اجتناب از  :

با مایکروسافت آفیس ادغام نمی شود

2. اولیس

اپلیکیشن های نوت گوشی اندروید

(بهترین برنامه یادداشت برداری iOS)

Ulysses مدتی است که وجود دارد و یکی از زیباترین اپلیکیشن های نوت گوشی اندروید  در پلتفرم محاسباتی اپل است. (یکی که کاملاً برای نوشتن طولانی نیز مجهز است.) یادداشت ها به سبک اختصاصی Markdown برنامه نوشته و ذخیره می شوند که امکان استفاده مبتکرانه (و رنگارنگ) از سرفصل ها را فراهم می کند. 

علاوه بر آن، تصاویر را می توان در قالب پیوندهایی در اسناد جاسازی کرد. به جای نمایش آنها در متن اصلی، می توانید برای پیش نمایش تصاویر کوچک روی پیوندها دوبار کلیک کنید. Ulysses همچنین تصاویر را در یک نوار کناری قرار می دهد که همچنین می تواند تعداد کلمات، یادداشت های کوچک و سایر اطلاعات را در یک نگاه نمایش دهد.

Ulysses از iCloud برای ذخیره و همگام سازی اسناد شما استفاده می کند و می توان آنها را به تعدادی فرمت دیگر از جمله PDF صادر کرد. Word .doc، کتابهای الکترونیکی و HTML. همه این ویژگی های اضافی دارای برچسب قیمتی هستند، با اشتراک ماهانه یا سالانه در دسترس است.

دلایل خرید:

+مدیریت اسناد خوب
+همگام سازی بین دستگاه ها

دلایل اجتناب از:

فقط iOS مجانی نیست

3. Simplenote

اپلیکیشن های نوت گوشی اندروید

(برنامه یادداشت برداری ساده و فقط متنی)

نقطه فروش Simplenote رابط کاربری واضح و ساده آن است که به راحتی می توانید یادداشت ها را پیگیری کنید. این برای iOS، Android، Mac، Windows و Linux در دسترس است و داده‌ها به صورت خودکار همگام‌سازی می‌شوند. در صورتی که یک کلاینت قابل دانلود نباشد، یک برنامه وب نیز وجود دارد.

ابزارهای برچسب‌گذاری و جستجو تضمین می‌کنند که کاربران می‌توانند آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند و یادداشت‌ها را می‌توان با دیگرانی که در همان تیم یا در یک پروژه کار می‌کنند به اشتراک گذاشته یا منتشر کرد. Simplenote از نسخه‌های قبلی اسناد نسخه پشتیبان تهیه می‌کند تا همیشه امکان بازگشت به نسخه قبلی وجود داشته باشد.

Simplenote ویژگی های پیشرفته زیادی ندارد، اما یک کاندید ایده آل برای یادداشت برداری ساده است. همگام سازی و همکاری مناسبی را ارائه می دهد، اما بهتر از همه، رایگان است. اگر می‌خواهید سادگی فوق‌العاده و یک برنامه بدون استخوان‌بندی داشته باشید، این برای شما مناسب خواهد بود. اپلیکیشن های نوت گوشی اندروید

دلایل خرید:

+رایگان برای استفاده
+کراس پلت فرم
+همگام سازی و پشتیبان گیری در بین دستگاه ها

دلایل اجتناب از:

فقط متن

4. خرس

اپلیکیشن های نوت گوشی اندروید

(برنامه یادداشت برداری عالی برای نوشتن زیبا در iOS)

Bear که نسبتاً تازه وارد در صحنه برنامه های یادداشت برداری است، جایی بین Evernote و Ulysses قرار دارد و به شما امکان می دهد با استفاده از iCloud یادداشت هایی ایجاد کنید و آنها را در دستگاه های مختلف اپل همگام کنید.

با استفاده از یک رابط سه صفحه‌ای Slack مانند ، می‌توانید یادداشت‌ها را با استفاده از هشتگ‌ها مرتب کنید، که به سیستم سبک زیرپوشه اجازه می‌دهد. Bear از Markdown غنی برای ویرایش استفاده می کند، بنابراین می توانید پیوندها را بدون نیاز به نمایش URL های کامل به روشی مشابه Ulysses در اسناد وارد کنید. با این حال، Bear، که برای چشم بسیار آسان است، و یکی از معدود برنامه‌های Markdown صیقلی که به شما امکان می‌دهد تصاویر را مستقیماً در یادداشت‌ها قرار دهید، که اگر تصاویر بخش بزرگی از گردش کار شما باشند، می‌تواند آن را به یک برنامه بسیار ارزشمندتر تبدیل کند.

آخرین ویژگی ها شامل تکمیل خودکار برچسب، تم های روشن و تاریک، حاشیه نویسی فایل های PDF، رمزگذاری و قفل برنامه است.

بسیاری از ویژگی‌های Bear برای استفاده در هر دستگاه iOS رایگان هستند، اما یک نسخه حرفه‌ای پولی با تم‌های اضافی، گزینه‌های صادراتی وجود دارد که با یک اشتراک ماهیانه یا سالانه کوچک در دسترس هستند

دلایل خرید:

+ویرایشگر نشانه گذاری پیشرفته
+یادداشت های پیوند متقابل
+رایگان، با نسخه حرفه ای ارزان در دسترس است

دلایل اجتناب از:

فقط iOS

5. کاغذ Dropbox

اپلیکیشن های نوت گوشی اندروید

(برنامه یادداشت برداری عالی برای همکاری)

Dropbox Paper در آگوست 2016 راه اندازی شد و در مجموعه موبایل پلتفرم ابری برای ویندوز، iOS و اندروید کار می کند. چیزی که Paper را متمایز می کند تمرکز آن بر همکاری است که به تیم ها اجازه می دهد ایده ها، تصاویر و ویدیوهای خود را برای پروژه ها به اشتراک بگذارند. اپلیکیشن های نوت گوشی اندروید

این برنامه با برنامه‌های بهره‌وری مانند Google Calendar و Slack و همچنین برخی ابزارهای شگفت‌انگیزتر مانند Spotify ادغام می‌شود.

افزوده‌های اخیر شامل ابزارهای سازمانی جدید مانند توانایی ایجاد پوشه‌های تلفن همراه در حال حرکت و همچنین بهبود ویژگی‌های حذف و بایگانی است. Dropbox همچنین صفحه اصلی Paper را دوباره طراحی کرد که اسناد کاغذی و فایل‌های Dropbox را در کنار هم قرار می‌دهد.

ویژگی‌های سازمانی آن را به یک برنامه یادداشت‌برداری ایده‌آل برای کسب‌وکارها تبدیل می‌کند، اما ناگفته نماند که تنها در صورتی که از قبل مشتری Dropbox باشید، بیشترین بهره را از آن خواهید برد

دلایل خرید:

+رایگان برای استفاده
+کار مشارکتی
+ادغام های موجود

دلایل اجتناب از:

راه اندازی اولیه آسان نیست

6. Google Keep

اپلیکیشن های نوت گوشی اندروید

(بهترین برنامه یادداشت برداری برای مینیمالیست ها)

Google Keep ساده ترین اپلیکیشن های نوت گوشی اندروید در لیست ما است، هم از نظر بصری و هم از نظر نحوه عملکرد. Keep را به عنوان مکان خود برای ذخیره یادداشت های دیجیتالی پس از آن در نظر بگیرید، با هر یادداشت در اطراف رابط به گونه ای که گویی روی یک میز در مقابل شما قرار گرفته اند.

یادداشت ها را می توان برچسب داد، به بالا سنجاق کرد، رنگ داد، با یادآوری جفت کرد و در زمان واقعی با آنها همکاری کرد. علاوه بر این، عملکرد گفتار به متن را نیز ارائه می دهد تا بتوانید به جای نوشتن، یادداشت ها را در حال حرکت دیکته کنید. همچنین این امکان وجود دارد که چک باکس هایی را برای کار کردن لیست ها تنظیم کنید.

با این حال، به طور کلی، Google Keep کمتر از سایر برنامه های نوشتن است که بسته به دیدگاه شما موافق یا مخالف آن است. اگر می‌خواهید از برنامه یادداشت‌های سیستم عامل خود جدا شوید، اما نمی‌خواهید همه ویژگی‌هایی را که با سایر برنامه‌ها در لیست ما ارائه می‌شود، حفظ کنید، Google Keep یک نگهدارنده است

دلایل خرید:

+ساده برای استفاده
+رایگان

دلایل اجتناب از:

فقط مستقل

7. اتم

اپلیکیشن های نوت گوشی اندروید

(یک ویرایشگر متن با امکانات )

چیزی شبیه یک انتخاب سمت چپ، Atom در درجه اول برنامه ای است که برای کدنویسی استفاده می شود، اما طیف وسیعی از گزینه های سفارشی سازی آن به این معنی است که می توانید آن را در یک ویرایشگر متن مفید نیز سفارشی کنید. از آنجا که مبتنی بر استانداردهای رایج وب است، می توانید شیوه نامه CSS آن را هک کنید تا تقریباً هر تم بصری که فکرش را بکنید ایجاد کنید. آیا می‌خواهید با جلوه‌ای به سبک انیمیشن تایپ روان، آن را شبیه Word 2016 کنید؟ مشکلی نیست.

آیا می خواهید در Markdown با یک طرح رنگی خورشیدی بنویسید؟ سپس افزونه Markdown Writer را دانلود کنید و یکی از صدها تم ایجاد شده توسط انجمن را انتخاب کنید.

Atom به دلیل نداشتن یک یا دو ویژگی استاندارد – مانند تغییرگر دستور زبان خودکار – که سال ها در سایر برنامه های یادداشت برداری استاندارد بوده است، به عنوان یک ویرایشگر متن کامل نیست. اما مطمئناً یکی از جالب‌ترین و تواناترین‌ها وقتی در دستان درست باشد.

نکته ویژه در مورد Atom این است که یک ویرایشگر متقابل پلتفرم است، به این معنی که با ویندوز، iOS و حتی لینوکس سازگار است. ویرایش مشترک به این معنی است که چندین نفر می توانند فایل های مشابه را با استفاده از سیستم عامل های مختلف ویرایش کنند

دلایل خرید:

+پلت فرم متقابل
+چندین فایل را همزمان ویرایش کنید
+ویرایش مشارکتی

دلایل اجتناب از

یک ویرایشگر متن غنی نیست

8. OneNote

اپلیکیشن های نوت گوشی اندروید

(بهترین برنامه یادداشت برداری برای کاربران مایکروسافت آفیس )

 در بین تمام اپلیکیشن های نوت گوشی اندروید OneNote برنامه ای است که می تواند به شما کمک کند یادداشت های خود را به راحتی نگه دارید و سازماندهی کنید. این یک رابط کاربر پسند دارد و یک نسخه رایگان وجود دارد که همه می توانند از آن استفاده کنند.

یک نسخه رایگان از برنامه OneNote وجود دارد که همه می توانند از آن استفاده کنند. اما، این نسخه تنها 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهد و فاقد ویژگی های خاص، مانند برچسب ها و دستیار ریاضی است. همچنین یک نسخه رایگان برای کاربران آموزشی تأیید شده وجود دارد که 1 ترابایت فضای ذخیره سازی را فراهم می کند.

برای دسترسی به فضای ذخیره‌سازی اضافی و باز کردن قفل همه ویژگی‌های برنامه OneNote، به یک حساب Microsoft 365 پولی نیاز دارید.

می توانید از طریق رابط مبتنی بر وب به OneNote دسترسی داشته باشید یا برنامه را در دستگاه خود دانلود کنید. اگر می خواهید از ابزار یادداشت برداری بهترین استفاده را ببرید، باید گزینه دوم را انتخاب کنید، زیرا نسخه مبتنی بر وب فاقد برخی از ویژگی های موجود در برنامه بومی است.

OneNote یک برنامه یادداشت برداری عالی است. دارای ویژگی های فراوانی است که به شما امکان می دهد یادداشت برداری کنید، آنها را سازماندهی کنید و از هر دستگاهی به آنها دسترسی داشته باشید. ما از پشتیبانی آن برای همکاری بلادرنگ و ادغام گسترده شخص ثالث خوشمان آمد.

این برنامه دارای معایبی است، مانند قالب بندی متن محدود و مقدار کمی فضای ذخیره سازی (5 گیگابایت) اختصاص داده شده به کاربران رایگان.

دلایل خرید:

+رابط کاربر پسند
+همکاری در زمان واقعی
+می تواند چند رسانه ای اضافه کند
+ادغام شخص ثالث

دلایل اجتناب از:

عملکرد جستجوی محدود
قالب بندی متن محدود
فضای ذخیره سازی محدود (رایگان).

9. جاپلین

اپلیکیشن های نوت گوشی اندروید

(یک برنامه یادداشت برداری ماهر )

استفاده از برنامه Joplin رایگان است. اما، برای فعال کردن همگام‌سازی و اشتراک‌گذاری یادداشت، پشتیبانی مشتری و دسترسی به برنامه از طریق یک رابط مبتنی بر وب، باید هزینه سرویس Joplin Cloud را بپردازید. شما می توانید یکی از سه طرح را انتخاب کنید. Basic، Pro و Teams.

قبل از تصمیم گیری نهایی می توانید از دوره آزمایشی رایگان 14 روزه برای آزمایش سرویس Joplin Cloud استفاده کنید. ما به هر کاربر توصیه می کنیم این کار را انجام دهد زیرا پلتفرم به مشتریان بازپرداخت ارائه نمی دهد.

ویژگی اصلی جاپلین، نوت بوک دیجیتالی است که شبیه به یک نوت بوک چاپی است، اما با ویژگی های مجازی نامحدود. شما می توانید در هر زمان یک نوت بوک جدید ایجاد کنید و محتوا را در آن تایپ کنید.

اگر می خواهید یک برنامه رایگان و کاربرپسند برای کمک به یادداشت برداری موثر داشته باشید، پس به سراغ Joplin بروید. مجموعه ویژگی های جامعی که به صورت رایگان ارائه می کند ارزشمند است و ویژگی های اضافی پولی آن را ارزشمندتر می کند.

اشکال اصلی ما در مورد این برنامه، پشتیبانی محدود از مشتری آن است.

دلایل خرید:

+رایگان برای استفاده
+بسیار قابل تنظیم
+سازگاری گسترده
+بسیار امن

دلایل اجتناب از:

برنامه دسکتاپ آهسته
پشتیبانی مشتری محدود
همگام سازی هزینه دارد

10.Quip

اپلیکیشن های نوت گوشی اندروید

(یادداشت های خود را سازماندهی و به اشتراک بگذارید )

Quip یک ابزار عالی برای یادداشت برداری است علاوه بر کاربردهای فراوان دیگر. این برنامه دارای یک خمیدگی مشترک است که استفاده از آن را در تنظیمات شرکت به بهترین نحو ممکن می کند.

اپلیکیشن Quip یکی از بهترین رابط هایی را دارد که در ابزار یادداشت برداری با آن ها مواجه شده ایم. رابط کاربری بسیار کم و نامرتب است و برنامه را لذت بخش می کند. ما همچنین از آموزش های گام به گامی که این برنامه ارائه کرده بود را دوست داشتیم تا به ما در انجام آن کمک کند.

برخلاف اکثر برنامه های یادداشت برداری، Quip یک ابزار کاملاً پولی است. هیچ نسخه رایگانی وجود ندارد و برنامه های پولی بسیار پرهزینه هستند. اگر شرکت شما قبلاً یک  Salesforce CRM دارد(در برگه جدید باز می شود)اشتراک (در برگه جدید باز می شود)، می توانید یک حساب رایگان Quip برای استفاده شخصی ایجاد کنید، اما اشتراک گذاری فایل ها در شرکت شما محدودیت هایی دارد، مگر اینکه آنها برای اشتراک محل کار جداگانه پرداخت کنند.

ما از استفاده از Quip در اطراف لذت بردیم. این برنامه دارای یک رابط کاربری مرتب است که باعث می شود به راحتی حرکت کنید. ما همچنین مجموعه ویژگی‌های جامع آن را دوست داشتیم، زیرا به شما امکان می‌دهد محتوای یادداشت‌های خود را به‌طور گسترده قالب‌بندی کنید و آنها را در کنار داشتن یک ابزار بصری برای ایجاد صفحات گسترده با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

نقطه ضعف اصلی اپلیکیشن Quip قیمت نسبتا بالای آن است.

دلایل خرید

+ویژگی های جامع
+از همکاری گسترده پشتیبانی می کند
+آسان برای استفاده
+برنامه های دسکتاپ/موبایل

دلایل اجتناب از:

سفارشی سازی محدود
قابلیت جستجوی محدود
گران
منحنی یادگیری شیب دار

11.Obsidian 

اپلیکیشن های نوت گوشی اندروید

(یک برنامه یادداشت برداری با ویژگی های پیچیده )

Obsidian ویژگی های پیچیده ای را برای یک برنامه یادداشت برداری ارائه می دهد. همچنین دارای یک رابط کاربری فوق العاده است که استفاده از آن را لذت بخش می کند.

این برنامه ایجاد یادداشت ها و دسترسی به آنها را در هر زمان آسان می کند. ویژگی های قابل توجهی دارد که آن را از نظر زیبایی شناختی دلپذیر می کند. به عنوان مثال، می توانید از Graph View استفاده کنید که شبیه یک نقشه تعاملی است.

تنها نگرانی ما در این معیار این است که هیچ نسخه مبتنی بر وب از برنامه وجود ندارد. بسیاری از برنامه‌های یادداشت‌برداری رقیب رابط‌های مبتنی بر وب را ارائه می‌کنند که دسترسی به آن‌ها را آسان‌تر می‌کند، اما Obsidian را ندارند.

اپلیکیشن Obsidian یادداشت برداری را از جمله برای کاربران رایگان لذت بخش می کند. دارای مجموعه ای از ویژگی های جامع است که احتمالاً از آن لذت خواهید برد و یک رابط بسیار مرتب که به راحتی قابل پیمایش است. با این حال، ما چند اشکال از جمله پشتیبانی محدود (فقط ایمیل) مشتری و نداشتن نسخه وب را مشاهده کردیم.

دلایل خرید:

+مجموعه ویژگی های جامع
+سازگاری گسترده
+نسخه رایگان موجود است

دلایل اجتناب از:

نسخه رایگان محدود
بدون نسخه وب
پشتیبانی مشتری محدود

اپلیکیشن یادداشت برداری چیست؟

برنامه یادداشت برداری ابزاری سبک است که به شما امکان می دهد به جای نوشتن اطلاعات روی کاغذ، به صورت دیجیتالی روی دستگاه خود ثبت کنید. بهترین برنامه های یادداشت برداری سازماندهی اطلاعات ضروری و ذخیره آنها را برای دسترسی سریع ساده و آسان می کند. 

چگونه بهترین اپلیکیشن های نوت گوشی اندروید در زمینه یاداشت برداری برای خود انتخاب کنیم؟

وقتی تصمیم می‌گیرید از کدام یک از برنامه‌های یادداشت‌برداری استفاده کنید، در نظر بگیرید که نیازهای شما چقدر سخت است. آیا فقط نیاز به یادداشت برداری ساده دارید یا باید بتوانید انواع مختلف رسانه از جمله ویدئو را اضافه کنید؟ آیا به طیف وسیعی از ویژگی‌ها یا برای اتصال یادداشت‌های خود با سایر برنامه‌ها نیز نیاز دارید؟ برنامه‌های رایگان و ساده تجربه ساده‌ای را ارائه می‌کنند، اما برای نیازهای پیچیده‌تر ویژگی‌ها، احتمالاً باید به برنامه‌ای با اشتراک پولی نگاه کنید.

بهترین برنامه های یادداشت برداری را چگونه انتخاب کردیم؟

در حال حاضر ابزارهای زیادی برای یادداشت برداری در دسترس کاربران است – چه آنها باید کارهای مهم کاری را پیگیری کنند یا فقط باید لیست خرید خود را یادداشت کنند. با توجه به اینکه تلفن های هوشمند اکنون در همه جا حاضر هستند، افراد انتظار دارند به یک برنامه یادداشت برداری که برای نیازهای آنها مناسب است دسترسی داشته باشند. 

با در نظر گرفتن این موضوع، ما چندین برنامه را از نظر سهولت استفاده، ویژگی ها، زیبایی شناسی، همکاری تیمی، عملکرد ابر و تعدادی از عوامل دیگر ارزیابی کرده ایم. ما همچنین به نحوه تنظیم اپلیکیشن، سادگی رابط، پشتیبانی از پلتفرم های مختلف و عملکرد کلی نگاه کردیم.

منبع:   www-techradar-com

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید