بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال برای اندروید و iOS

بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال

بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال برای اندروید و آیفون iOS در سال 2022 کدام است؟ در ادامه 10 مورد از بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال در گوشی اندروید و آیفون را با لینک دانلود مستقیم معرفی می کنید.

ارز های دیجیتال در کمتر از یک دهه از عمر خود، اثر بسیاری در چشم انداز مالی گذاشته اند.

سکه ها و توکن های دیجیتالی سریع و ایمن جایگزین بهتری برای کاربران ارائه می دهند – از سرمایه گذاری و تجارت گرفته تا پرداخت برای محصولات و خدمات.

امروزه بسیاری از بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال ایجاد شده‌اند که اهداف مختلفی را انجام می‌دهند، اما تعداد زیاد موجود می‌تواند فرد را در انتخاب مناسب گیج کند.

نگرانی های شما به پایان رسیده است زیرا این راهنما تعدادی از بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال را در سال 2022 فهرست می کند و مزایا و ویژگی های هر کدام را بررسی می کند.

انتخاب های برتر ما برای بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال

  • eToro – به طور کلی بهترین برنامه Crypto
  • بایننس – بهترین اپلیکیشن آلتکوین برای تجارت
  • Coinbase – بهترین برنامه رمزگذاری برای مبتدیان
  • Nexo – بهترین برنامه ارزهای دیجیتال برای ویژگی های اضافی
  • bitflyer – بهترین برنامه کریپتو برای هزینه های کم
  • OKX – بهترین برنامه Crypto برای کاوش Web3
  • Bitpanda – بهترین برنامه رمزنگاری برای شاخص ها
  • Coinmama – بهترین برنامه برای انعطاف پذیری پرداخت
  • FTX – بهترین برنامه رمزنگاری برای معاملات مشتقات
  • Kucoin – بهترین برنامه رمزنگاری برای انتخاب Altcoin

اگر اهل بازی های مهیج موبایل هستید حتما بخوانید: آموزش استفاده از Game Dashboard در اندروید 12

1. eToro – به طور کلی بهترین برنامه رمزنگاری

eToro به دلیل گستره و کیفیت خدماتی که ارائه می دهد، به عنوان بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال رتبه بندی می شود. این یک مکان عالی برای شروع یک سبد رمزنگاری است زیرا می‌توانید در مورد سکه‌های پرطرفدار و بزرگ‌ترین محرک‌های روزانه در برگه «Discover» اطلاعاتی کسب کنید – و هر موردی را که مورد علاقه‌تان است به فهرست تماشای خود اضافه کنید.

طرح‌بندی واضح و تجربه کاربرپسند بصری، eToro را به مکانی عالی برای مبتدیان تبدیل می‌کند، در حالی که مجموعه ویژگی‌های غنی و ابزارهای تحلیل فنی به این معنی است که کاربران پیشرفته نیز می‌توانند از آن بهره ببرند. این پلتفرم تجارت بیش از 60 ارز دیجیتال برتر را آسان می کند.

با این حال، چیزی که واقعاً eToro را در بین برنامه‌های رمزنگاری منحصربه‌فرد می‌کند، ویژگی نوآورانه CopyTrader است. این یک ابزار عالی برای مبتدیان و کسانی است که می خواهند کارایی سرمایه خود را بهبود بخشند زیرا به شما امکان می دهد معاملات موفق ترین معامله گران در سراسر جهان را به طور خودکار تکرار کنید.

می توانید معامله گران برتر را مرور کنید و آمار مربوط به آنها مانند تحمل ریسک و درصد بازده را مشاهده کنید تا تصمیم بگیرید چه کسی را کپی کنید. علاوه بر این، eToro یک جامعه سرمایه گذاری اجتماعی است، به این معنی که کاربران می توانند برای یادگیری، به اشتراک گذاری تجربیات و دسترسی به خرد جمعی با معامله گران دیگر ارتباط برقرار کنند.

نیازی به محدود کردن خود به تجارت کریپتو نیز وجود ندارد – eToro دسترسی به هزاران ابزار مالی سنتی مانند سهام، کالاها، فارکس و ETF ها را فراهم می کند. شما حتی می توانید از نمونه کارها هوشمند برای بهره مندی از استراتژی های سرمایه گذاری موضوعی با قرار گرفتن در معرض متنوع استفاده کنید.

باز کردن یک حساب رایگان با eToro آسان است و هیچ هزینه مدیریت یا کمیسیونی برای سهام وجود ندارد. هنگامی که رمزارز را معامله می کنید، فقط یک کارمزد شفاف 1٪ برای هر خرید و فروش پرداخت می کنید و حداقل سپرده 10 دلار (8 پوند) است. بررسی کامل eToro ما به عنوان بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال  را در ادامه  بخوانید.

مزایای eToro:

بیش از 60 مورد از محبوب ترین ارزهای دیجیتال را معامله کنید

0% پورسانت

حداقل سپرده 10 دلاری (بریتانیا و ایالات متحده آمریکا)

پلت فرم چند دارایی

ویژگی های سرمایه گذاری اجتماعی

تنظیم شده، با امنیت قوی

در بیش از 100 کشور موجود است

آسان برای استفاده

منابع آموزشی

طیف گسترده ای از گزینه های سپرده

معایب eToro:

در تعدادی از کشورها در دسترس نیست

نه به اندازه برخی صرافی های رمزنگاری شده

2. Binance – بهترین برنامه آلت کوین برای تجارت

بایننس با بیش از 600 ارز دیجیتال فهرست شده، یکی از بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال برای تجارت آلت کوین ها است. تعداد زیاد و تنوع سکه ها به این معنی است که بایننس در یافتن ارزهای دیجیتال جدید و مبهم از رقبای خود متمایز است. این ممکن است بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال باشد که به شما امکان می دهد یک نمونه کار متنوع در یک مکان ایجاد کنید.

یک ویژگی تبدیل وجود دارد که مبادله، خرید و فروش ارزهای دیجیتال را برای افراد ناآشنا آسان می کند. در همین حال، سرمایه‌گذاران پیشرفته کریپتو می‌توانند از نمودارهای قابل تنظیم و طیف وسیعی از شاخص‌های فنی استفاده کنند.

همچنین پتانسیل افزایش سود با معاملات مارجین و همچنین طیف وسیعی از ابزارهای معاملاتی دیگر مانند توکن های فن، آتی و گزینه ها وجود دارد. بازار جدید Binance NFT حتی جایی را برای خرید و تجارت NFT فراهم می کند.

در بخش Earn برنامه، فرصت‌های زیادی برای تبدیل رمزنگاری خود به رمزنگاری بیشتر وجود دارد. اینها شامل سهام، حساب‌های پس‌انداز، کشاورزی نقدینگی و Launchpad می‌شود که در آن می‌توانید سکه‌های تازه راه‌اندازی شده کسب کنید.

راه اندازی یک حساب رایگان ساده است و گزینه های مختلفی برای پرداخت وجود دارد. حداقل سپرده 50 دلار (حدود 40 پوند) است و هیچ کارمزدی برای سپرده گذاری یا برداشت برخی از پول های فیات وجود ندارد. برای برداشت ارزهای دیجیتال کارمزدهایی وجود دارد که برای هر ارز دیجیتال متفاوت است، اما کارمزدهای معاملاتی بایننس با 0.1٪ یا کمتر از کمترین هزینه ها هستند.

جوانب مثبت بایننس:

600+ سکه

راهنماها و منابع اطلاعاتی در آکادمی بایننس

کارت نقدی موجود است

بازار NFT

خدمات سهامداری و پس انداز

پلت فرم راه اندازی توکن

ابزارهای پیشرفته برای تجارت

کارمزد پایین تراکنش

پشتیبانی 24/7 چت

معایب بایننس:

ممکن است برای مبتدیان کمی فنی باشد

در برخی از حوزه های قضایی با موانع نظارتی مواجه است

3. Coinbase – بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال برای مبتدیان

Coinbase یکی از ساده‌ترین برنامه‌های رمزنگاری برای استفاده است که اگر مبتدی هستید، آن را به مکانی ایده‌آل برای شروع سفر رمزنگاری خود تبدیل می‌کند. طرح بندی بسیار واضح و شهودی برای پیمایش است، بنابراین می توانید به راحتی بیش از 150 سکه را با چند کلیک بخرید یا بفروشید. از آنجایی که پلتفرم Coinbase Pro ابزارها و شاخص‌های پیشرفته‌ای را ارائه می‌کند، علاقه‌مندان به کریپتو نیز مورد توجه قرار می‌گیرند.

به راحتی می توانید نمونه کارها را در داشبورد خود مشاهده و مدیریت کنید. علاوه بر این، می‌توانید خریدهای خودکار منظم را با ویژگی خریدهای مکرر تنظیم کنید، که راه ساده‌ای را برای کاربران برای اجرای استراتژی میانگین‌گیری هزینه دلار ارائه می‌کند.

اگر می خواهید درک بهتری از دنیای کریپتو ایجاد کنید، کوین بیس نکات، آموزش ها و مجموعه ای از مقالات آموزشی را ارائه می دهد. حتی می‌توانید با کمپین‌های منظم یادگیری و کسب درآمد کوین‌بیس، رمز ارزهای رایگان در این فرآیند کسب کنید.

سایر ویژگی‌هایی که کوین‌بیس ارائه می‌کند شامل کیف پول خودسرپرست، بازار NFT، وام‌های دارای وثیقه رمزنگاری، و کارت کوین‌بیس برای خرج کردن ارزهای دیجیتال در حین کسب پاداش است.

Coinbase از بهترین شیوه های صنعت و ذخیره سازی آفلاین ایمن برای ایمن نگه داشتن دارایی ها استفاده می کند. همچنین از وجوه کاربران با بیمه کریپتو و بیمه FDIC محافظت می کند.

Coinbase سپرده اولیه حداقل 50 دلار یا 50 پوند را برای تأیید حساب بانکی خود توصیه می کند، اما شما می توانید به اندازه 2 دلار یا 2 پوند از هر ارز دیجیتال خریداری یا بفروشید. برای اطلاعات بیشتر در مورد سادگی سرمایه گذاری، بررسی کامل Coinbase ما را در اینجا بخوانید.

جوانب مثبت کوین بیس:

بیش از 100 کشور پشتیبانی می شوند

کارمزد معاملات کم

کاربر پسند برای مبتدیان

خدمات استیکینگ و سایر ویژگی ها در دسترس هستند

از طریق کمپین های یادگیری، رمزنگاری را بیهوده به دست آورید

ذخیره سازی آفلاین ایمن

منابع آموزشی با کیفیت بالا

معایب کوین بیس:

به اندازه برخی از رقبا ارزهای دیجیتال عالی نیست

کارمزدها می تواند با استفاده از پرداخت کارت بالا باشد

4. Nexo – بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال برای ویژگی های اضافی

اگر می‌خواهید کارهایی بیش از خرید و فروش ارزهای دیجیتال انجام دهید، Nexo در میان برنامه‌های رمزنگاری به دلیل ویژگی‌های اضافی که ارائه می‌دهد متمایز است. اگر می خواهید قدرت رمزنگاری خود را باز کنید و ثروت بسازید، این برنامه ای است که باید از آن استفاده کنید.

مشابه سایر برنامه‌های رمزنگاری، Nexo به کاربران اجازه می‌دهد تا بیت کوین و ۴۰ ارز دیجیتال دیگر را با کارت اعتباری یا نقدی خریداری کنند و بین بیش از ۳۰۰ جفت بازار مبادله کنند. با این حال، بر خلاف سایر برنامه‌های تلفن همراه، Nexo به شما امکان می‌دهد تا ۰.۵٪ بازگشت نقدی فوری در مبادله کسب کنید.

محبوب ترین ویژگی که Nexo را از رقبا متمایز می کند، حساب های پس انداز با بهره است. کاربران می‌توانند با پرداخت روزانه، کارمزد صفر، و امکان کسب درآمد در نوع یا در سکه اختصاصی NEXO، تا 18 درصد آوریل در بیش از 30 دارایی دیجیتال کسب کنند.

همچنین می‌توانید در مقابل ارز دیجیتال خود با نرخ‌های رقابتی که از 0% آوریل شروع می‌شود و تأیید فوری وام بگیرید، در حالی که Nexo Booster به شما امکان می‌دهد از دارایی‌های ارز دیجیتال خود تا 3 برابر استفاده کنید و از افت قیمت جلوگیری کنید.

حداقل مبلغ 10 دلار (8 پوند) برای شروع با Nexo وجود دارد و می توانید بسته به سطح وفاداری خود تا 5 برداشت رایگان رمزنگاری در ماه انجام دهید. هیچ کارمزدی برای انجام مبادله وجود ندارد، اما Nexo اسپرد کوچکی را دریافت می کند که قبل از نهایی کردن مبادله توسط کاربران نمایش داده می شود.

Nexo Pros:

با 38 سکه تجارت کنید، وام بگیرید و سود کسب کنید

در بیش از 200 حوزه قضایی موجود است

سود سالانه تا 18٪ در دسترس است

پول نقد یا استیبل کوین قرض بگیرید

2% برگشت نقدی برای خرید با Nexo Card

امنیت درجه نظامی

تا 3 برابر اهرم با Nexo Booster

معایب Nexo:

ارزهای دیجیتال کمتر از بسیاری از رقبا

عدم وجود ابزارهای پیشرفته معاملاتی

5. bitFlyer – بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال برای هزینه های کم

اگر با بودجه ای معلوم و محدود معامله می کنید، بیت فلایر بهترین گزینه است. برخلاف اکثر برنامه های رمزنگاری، bitFlyer به شما امکان می دهد ارزهای دیجیتال را با بیش از 10 مورد از محبوب ترین و با کارمزد معاملاتی صفر خریداری و بفروشید.

استفاده از رابط کاربر پسند برای مبتدیان آسان است، در حالی که معامله‌گران با تجربه‌تر که می‌خواهند به ویژگی‌های پیشرفته و ابزارهای معاملاتی دسترسی داشته باشند، می‌توانند از BitFlyer’s Lightning Exchange با کارمزد معامله تا 0.2% استفاده کنند.

این برنامه با جدیدترین فناوری رمزگذاری ایمن شده است، و به خوبی تنظیم شده است و مجوز فعالیت در سراسر اروپا، ایالات متحده و ژاپن را دریافت کرده است. همچنین به طور کامل توسط Ernst & Young ممیزی شده است.

شروع کار با bitFlyer آسان است زیرا فرآیند تأیید سریع شناسه به این معنی است که می توانید با آدرس ایمیل خود ثبت نام کنید، حساب خود را تأیید کنید و بلافاصله سرمایه گذاری را شروع کنید – همه اینها در کمتر از پنج دقیقه.

می‌توانید از بیت‌فلایر برای خرید و فروش مقادیر کمی ارز دیجیتال استفاده کنید و در عین حال اعتماد به نفس خود را افزایش دهید، زیرا می‌توانید با حداقل ۱ یورو شروع کنید. شما می توانید یورو را به صورت رایگان از طریق SEPA به bitFlyer واریز کنید، در حالی که برداشت SEPA برای برداشت های زیر 250000 یورو هزینه ثابتی معادل 0.30 یورو دارد. کارمزد برداشت ارزهای رمزنگاری شده از صفر شروع می شود و می توانید در اینجا مشاهده کنید.

نکات مثبت bitFlyer:

بدون هزینه برای خرید و فروش رمزنگاری

آسان برای استفاده

ایمن و تنظیم شده است

حداقل مبلغ معامله 1 یورو

تایید هویت در کمتر از 5 دقیقه

تجارت پیشرفته با bitFlyer Lightning

معایب bitFlyer:

فقط 7 ارز دیجیتال موجود است

جفت معاملات فقط برای ارزهای فیات EUR و JPY

6. OKX: بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال برای کاوش در Web3

OKX بهترین گزینه برای سرگردانان وب 3 است که می‌خواهند آیه رمزنگاری را فراتر از سکه‌ها و صرافی‌های ارزهای دیجیتال تجربه کنند. با جلوه های بصری خیره کننده و رنگ های چشم نواز، OKX مناظر وب 3 را با رنگی باشکوه نشان می دهد.

خدمات این صرافی طیف وسیعی از تبدیل‌های سریع تا معاملات نقطه‌ای، معاملات حاشیه، معاملات ربات، معاملات آتی و معاملات بلوکی را شامل می‌شود که به تازه‌کارانی که به دنبال خرید سکه و معامله‌گران با تجربه هستند که به دنبال سودهای سودمند هستند، پاسخ می‌دهد.

کاربرانی که به دنبال افزایش سرمایه خود هستند، می‌توانند از چندین فرصت زیر دسته درآمد استفاده کنند. OKX با برنامه‌های شخص ثالث ادغام می‌شود تا محصولاتی مانند استخرهای وام‌دهی DeFi، سپرده‌های با درآمد ثابت، استیبل کوین و معاملات فلش کریپتو را از یک پلتفرم ارائه دهد.

و برای کاربرانی که عاشق کاوش هستند، یک گزینه جابه‌جایی OKX را از یک صرافی رمزنگاری به یک کیف پول دروازه تبدیل می‌کند و به همه چیز از مجموعه‌های برتر NFT گرفته تا بازی‌های بلاک چین، برنامه‌های DeFi و همه چیز در این بین دسترسی دارد.

ساختن یک حساب کاربری آسان است. تنها چیزی که نیاز دارید یک شماره تلفن یا یک آدرس ایمیل است. با این حال، تا زمانی که KYC را با استفاده از یک فرم معتبر شناسه و یک سند اثبات نشانی مانند قبض آب و برق تکمیل نکنید، حساب شما محدود خواهد بود.

همچنین می توانید با استفاده از کارت اعتباری، حواله بانکی یا بازار p2p وجوه را واریز کنید.

مزایای OKX:

چندین گزینه برای رشد وجوه ارز دیجیتال

دسترسی به DeFi، NFT و بازی ها از یک پورتال

ثبت نام و تایید آسان

پشتیبانی سپرده تا 30 ارز

بازار مشتقه قوی

پشتیبانی 24/7 مشتری

معایب OKX:

مقالات راهنما گیج کننده

گزینه های واریز و برداشت محدود

7. Bitpanda – بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال برای شاخص ها

Bitpanda بهترین گزینه برای کاربرانی است که به یک راه آسان برای مدیریت سبدهای رمزنگاری خود از یک نقطه نیاز دارند. برنامه تلفن همراه فراگیر آن به سرمایه گذاران رمزارز ابزارهایی برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و شاخص های رمزنگاری در هر کجا و در هر زمان می دهد.

محبوب ترین ویژگی های این پلتفرم، شاخص های رمزنگاری و طرح پس انداز آن است. شاخص‌های آن مانند شاخص‌های سنتی کار می‌کنند که کل بازار کریپتو یا بخش‌های خاصی را دنبال می‌کنند. تازه واردانی که نمی دانند چه سکه هایی بخرند می توانند در کل بازار سرمایه گذاری کنند.

برنامه پس انداز آن به طور خودکار به طور متوسط ​​هزینه دلاری را به هر ارز دیجیتال پشتیبانی می کند. این ویژگی را می توان به یک کارت اعتباری وصل کرد تا خریدهای خودکار را تأمین مالی کند و در هر زمان متوقف و از سر گرفته شود.

سایر ویژگی‌های چشمگیر عبارتند از: مبادله داخلی برای رمزنگاری‌های پشتیبانی‌شده، ذخیره‌سازی خزانه‌ها با حداکثر 13 درصد APR، کارت نقدی که با Apple Pay کار می‌کند و پاداش بیت‌کوین را برای تراکنش‌ها ارائه می‌دهد، و یک رابط پرداخت که پول را به بانک‌های اروپایی ارسال می‌کند.

برای سرمایه گذاران سنتی تر، Bitpanda دسترسی به سهام، ETF و فلزات گرانبها را ارائه می دهد. با این حال، آنها قراردادهایی هستند که حرکت قیمت دارایی ها را تکرار می کنند، نه خود دارایی ها.

برای باز کردن یک حساب کاربری، برنامه تلفن همراه را دانلود کنید یا به وب سایت بروید و ثبت نام کنید. در ابتدا فقط به یک آدرس ایمیل نیاز دارید، اما بعداً باید هویت خود را تأیید کنید تا به ویژگی‌های کامل پلتفرم دسترسی داشته باشید. یک شناسه معتبر و مدارک تأیید آدرس باید کافی باشد.

Bitpanda توسط چندین نهاد مانند سازمان بازار مالی (FMA) اتریش، Autorité Des Marchés Financiers فرانسه (AMF) و سازمان تجارت چک مجوز و تنظیم می شود.

مزایای Bitpanda:

پلت فرم ساده و آسان برای استفاده

شاخص های رمزنگاری نوآورانه

مطالب آموزشی جامع

پلت فرم حرفه ای برای معامله گران پیشرفته

حداقل 25 یورو واریز و برداشت

معایب بیت پاندا:

پشتیبانی محدود از ارزها

روش برداشت محدود به حساب های بانکی است

8. Coinmama – بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال برای انعطاف پذیری پرداخت

اگر به کارگزاری نیاز دارید که خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را آسان کند، Coinmama برای شما مناسب است. این کارگزار یکی از گسترده‌ترین گزینه‌های سپرده/خرید را برای خرید ارزهای دیجیتال مستقل از محدودیت‌های جغرافیایی که معمولاً بر کاربران صرافی‌های اصلی تحمیل می‌شود، دارد.

Coinmama ده روشی را فهرست می‌کند که مردم می‌توانند از آنها ارز دیجیتال بخرند. آنها شامل کارت های بانکی، Skrill، Apple Pay، Google Pay، SWIFT، Fedwire و نقل و انتقالات SEPA هستند. این روش ها بدون توجه به مکان کار می کنند، اما آنها به ارزهای خاصی محدود می شوند.

به عنوان مثال، Google و Apple Pay فقط با USD کار می کنند، Fedwire فقط با USD کار می کند، و انتقالات SEPA با USD، GBP، AUD، و CAD کار می کند. گزینه های مختلف پرداخت فقط از ارزهای خاصی پشتیبانی می کنند. و ارزهای پشتیبانی شده USD، GBP، CAD و AUD هستند، بنابراین خرید با ارزهای دیگر ممکن است هنگام استفاده از کارت‌های حساب بانکی، هزینه‌های تبدیل را جذب کند.

روش‌های پرداخت نیز با هزینه‌های متفاوت و حداقل محدودیت‌های سپرده همراه است. به عنوان مثال، استفاده از کارت های بانکی 5% کارمزد اکسپرس هزینه دارد، به غیر از هزینه های معمولی که توسط بانک یا شرکت کارت اعتباری شما تحمیل می شود، و فقط برای مبالغ بالای 30 دلار پردازش می شود.

جوانب مثبت Coinmama:

رابط کاربری ساده و آسان برای استفاده

روند ثبت نام مستقیم

در اکثر کشورها کار می کند

روش های پرداخت انعطاف پذیر

حداقل سپرده 30 دلاری

سپرده رایگان برای روش های سپرده خاص

معایب Coinmama:

پشتیبانی زیادی از برداشت فیات وجود ندارد

کارمزدهای بالا برای روش‌های واریز خاص (مثلاً 5٪ برای Google Pay)

9. FTX – بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال برای معاملات مشتقات

FTX یک کارگزار جهانی است که تسهیلات تجاری برتر را برای مشتریان خرده‌فروشی و سازمانی فراهم می‌کند. این یک انتخاب خوب برای معامله گران اصلی است که به ابزارهای پیچیده معاملاتی و انواع سفارشات انعطاف پذیر به انتخاب سکه اهمیت می دهند.

اگرچه پلتفرم معاملاتی بر تسهیلات نموداری خود تأکید دارد، اما یک کارگزار و مبادله تمام عیار با بیش از 300 جفت ارز دیجیتال در بازار نقدی خود است. همچنین مشتقاتی مانند قراردادهای آتی دائمی، توکن های اهرمی، سهام توکن دار، قراردادهای نوسان، و بازارهای پیش بینی برای رویدادهای دنیای واقعی مانند برندگان المپیک بعدی را ارائه می دهد.

برای معامله‌گران پیشرفته، FTX یک منطقه کوانتی ارائه می‌دهد که استراتژی‌های معاملاتی کمی و یک پلت فرم معاملاتی پیشرفته با ابزارهای پیچیده‌تر را اجرا می‌کند.

علیرغم داشتن انبوهی از محصولات، FTX واقعاً در ساختار کارمزد خود که یکی از پایین‌ترین صرافی‌های متمرکز است، متمایز است. به لطف مشارکت با شبکه های بلاک چین، برداشت ارزهای دیجیتال به کیف پول های بلاک چین خاص رایگان است. برداشت‌های اتریوم نیز در مقایسه با سایر صرافی‌های ارزهای دیجیتال که هزینه گاز را به مصرف‌کنندگان منتقل می‌کنند، یارانه می‌شوند.

FTX توسط قانون دارایی های دیجیتال و مبادلات ثبت شده باهاما، 2020 مجوز گرفته شده و توسط کمیسیون اوراق بهادار باهاما تنظیم می شود. همچنین در کشورهای دیگر مانند جبل الطارق، استرالیا، ایالات متحده، قبرس و سوئیس مجوز دارد.

مزایای FTX:

انواع سفارشات انعطاف پذیر

برداشت رایگان برای اکثر ارزهای دیجیتال، به جز اتریوم

پلت فرم معاملاتی پیشرفته

بدون حداقل سپرده

روش های مختلف سپرده گذاری فیات به 10 ارز محلی

کارمزدهای پایین برای معامله، به خصوص اگر FTT دارید

بدون کارمزد در معاملات آتی

معایب FTX:

25 دلار کارمزد برای برداشت پول فیات زیر 5000 دلار (30 CHF، 250 HKD، 100 CAD، 75 GBP، 32 EUR)

نهاد ایالات متحده آن تعداد زیادی محصولات مشتق را ارائه نمی دهد.

10. Kucoin – بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال برای Altcoin Selection

Kucoin یک پلتفرم تبادل ارز دیجیتال جهانی است که در بیش از 200 کشور و 20 زبان موجود است. پایگاه کاربری آن 18 میلیون سرمایه گذار است و حجم معاملات انباشته آن بیش از 1 تریلیون دلار است.

علی‌رغم این آمارهای چشمگیر، مشخص‌ترین ویژگی Kucoin انتخاب بیش از 700 سکه آن است که در حال حاضر بزرگترین مورد از یک صرافی متمرکز است. این پلتفرم شناخته شده است که سکه ها را قبل از سایر صرافی های اصلی ارزهای دیجیتال فهرست می کند و سکه های عجیب و غریب را در خود جای می دهد که در غیر این صورت ممکن است در سنگر صرافی های غیرمتمرکز مبهم گم شوند.

وقتی صحبت از معامله به میان می‌آید، کوکوین برخی از پایین‌ترین کارمزدها را در صنعت با حداکثر 0.1 درصد در هر معامله در بازار نقدی ارائه می‌کند. کاربرانی که حداقل 1000 واحد از سکه بومی صرافی، KCS را در اختیار دارند، از کارمزد 0.09٪ کمتری برخوردار می شوند. از طرف دیگر، معامله گران می توانند تصمیم بگیرند که کارمزد تراکنش را با KCS بپردازند و 20٪ تخفیف در کارمزد استاندارد دریافت کنند.

در بازار آتی، کارمزد معاملات حتی پایین‌تر است و برای سازندگان 0.02 درصد و برای گیرندگان 0.06 درصد است. همان قانون Spot در اینجا نیز صدق می کند، هرچه KCS بیشتری نگه دارید، هزینه های شما کمتر می شود.

سپرده گذاری وجوه در Kucoin ساده است. می‌توانید مستقیماً با کارت بانکی رمزنگاری بخرید یا یکی از ۴۰ ارز فیات پشتیبانی شده را به حساب خود واریز کنید. برای واریز فیات در صفحه واریز روی فیات کلیک کرده و کانال پرداخت را انتخاب کنید. این پلتفرم از Adv Cash، کارت های اعتباری، پرداخت های SEPA و انتقال حساب بانکی پشتیبانی می کند.

از طرف دیگر، می‌توانید از بازار همتا به همتا (p2p) Kucoin استفاده کنید که از روش‌های پرداخت بیشتری نسبت به واسط سپرده پشتیبانی می‌کند. هزینه های سپرده حداقل است و تا حد زیادی به روش پرداخت انتخابی بستگی دارد.

برای باز کردن یک حساب کاربری، به آدرس ایمیل (یا شماره تلفن) و رمز عبور نیاز دارید. پس از آن، می توانید حساب خود را با عبور از الزامات KYC تأیید کنید. برای انجام این کار، به یک شناسه معتبر و مدرک آدرس نیاز دارید

جوانب مثبت کوکوین:

بیش از 700 سکه در دسترس است، از جمله توکن های عجیب و غریب

ساختار شهریه شفاف

خدمات مشتریان 24 ساعته

چندین مشتق ارز دیجیتال برای معامله گران اصلی

کاربران می‌توانند بدون تأیید خرید بفروشند، هرچند در ظرفیت محدود

اهرم قوی در حداکثر 100 برابر

فرآیند ثبت نام آسان

معایب کوکوین:

برای ساکنان ایالات متحده در دسترس نیست

قبلاً هک شده است (2020)

اپلیکیشن کریپتوکارنسی چیست؟

ارزهای دیجیتال فقط اعداد دیجیتالی هستند که در یک دفتر کل پیچیده به نام بلاک چین ثبت می شوند. به این ترتیب، برای تعامل با سکه ها و خرید و خرج کردن آنها، نیاز به استفاده از برنامه ها است.

چندین اپلیکیشن انواع مختلفی از اطلاعات مربوط به ارزهای دیجیتال مانند تغییرات قیمت و اخبار را ارائه می دهند. ظهور DeFi همچنین به اکوسیستم‌های وام‌دهی و استقراض کامل با استفاده از قراردادهای هوشمند منجر شده است که فقط از طریق برنامه‌ها قابل دسترسی هستند.

بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال چگونه کار می‌کنند؟

این برنامه‌ها به‌عنوان رابط‌هایی برای دسترسی به اطلاعات و خود ارزهای دیجیتال، با ایجاد یک رابط کاربری جلویی که افراد می‌توانند از آن استفاده کنند، کار می‌کنند. این برنامه ها در نسخه های مختلفی عرضه می شوند که هر کدام برای سیستم عامل خاصی طراحی شده اند. اولین قدم این است که برنامه ای را پیدا کنید که با پلتفرم شما کار کند (آیفون یا دستگاه اندروید و غیره).

بسیاری از توسعه دهندگان برنامه نیز یک برنامه را برای پلتفرم های مختلف ایجاد می کنند، بنابراین اگر دو یا چند دستگاه مختلف دارید، می توانید از یک نوع برنامه استفاده کنید. اپلیکیشن هایی مانند ردیابی قیمت و اخبار را می توان به سادگی دانلود و اجرا کرد. ممکن است اصلاً ثبت نام بخشی از آن نباشد.

با این حال، اگر یک برنامه ارز دیجیتال برای رسیدگی به امور مالی، مانند کیف پول، صرافی و غیره طراحی شده باشد، کاربر باید خودش را ثبت کند. ثبت نام معمولی به کاربران نیاز دارد تا اعتبار ورود خود را ایجاد کنند: نام کاربری و رمز عبور.

بسته به برنامه، آدرس ایمیل شخص ممکن است به عنوان نام کاربری استفاده شود. برنامه همچنین ممکن است از آدرس ایمیل برای ارسال کد/پیوند امنیتی برای تأیید کاربر استفاده کند.

اگر در حال ایجاد یک کیف پول رمزنگاری هستید، فرآیند ثبت نام ممکن است در این مرحله به پایان برسد و به شما امکان دسترسی به کیف پول رمزنگاری تازه ایجاد شده خود را بدهد. صاحبان کیف پول باید کیف پول های رمزنگاری خود را تامین کنند و این با رفتن به گزینه سپرده و کپی کردن کلید عمومی ارائه شده امکان پذیر است.

این کلید شناسایی کیف پول است و باید برای هر شخصی که بخواهد ارز دیجیتال را به صاحب کیف پول منتقل کند ارسال شود. هنگامی که کیف پول تامین شد، ارز دیجیتال در موجودی منعکس می شود.

دارندگان کیف پول همچنین قادر به ارسال ارزهای دیجیتال هستند. آنها باید به گزینه Deposit یا Transfer بروید. انتقال ارزهای دیجیتال شامل وارد کردن سه مجموعه اطلاعات مختلف است: تعداد سکه ها، آدرس عمومی کیف پول گیرنده و هزینه تراکنش.

چندین برنامه کیف پول کریپتو از چندین ارز دیجیتال پشتیبانی می کنند، بنابراین مهم است که از انتخاب آدرس کیف پول مناسب اطمینان حاصل کنید. ارسال یک ارز دیجیتال به بلاک چین دیگر منجر به از دست رفتن سکه ها می شود.

صرافی‌های ارزهای دیجیتال نیز کمابیش بر اساس همان اصل سایر برنامه‌های رمزنگاری ثبت می‌شوند. با این حال، از آنجایی که این برنامه‌ها دارای مسائل مالی جدی هستند، از کاربران می‌خواهند که طبق مقررات، بررسی‌های KYC و AML را انجام دهند.

KYC را می توان در فرآیند ثبت نام یا پس از آن ادغام کرد. صرافی ها حتی می توانند یک KYC گام به گام داشته باشند، که در آن سطوح مشخصی بر اساس حجم معاملات کاربر تعریف می شود. هر سطح، معاملات، سپرده‌گذاری و برداشت ارزهای دیجیتال را افزایش می‌دهد. (بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال)

فرآیند KYC، اگرچه از برنامه‌ای به برنامه دیگر و تنظیم‌کننده‌ها متفاوت است، به برخی اسناد اولیه مانند:

شناسه رسمی صادر شده توسط دولت
یک کپی از قبض آب و برق اخیر با نام و آدرس به وضوح ذکر شده یا هر سند دیگری که نشانی ثبت نام کاربر را نشان دهد.
اثبات درآمد برای ردیابی بودجه حساب صرافی ارز دیجیتال.

ممکن است صرافی ها با توجه به محل معامله گر و توسعه دهندگان برنامه، اطلاعات بیشتری درخواست کنند.

می‌خواهیم اشاره کنیم که برنامه‌های صرافی کریپتو وجود دارند که از حریم خصوصی معامله‌گران خود دفاع می‌کنند و به هیچ وجه نیازی به چک KYC ندارند. اگرچه این می تواند برای افرادی که از ارائه اطلاعات شخصی خود ناراحت هستند بسیار جذاب باشد، اما خطر کلاهبرداری این صرافی های ارز دیجیتال بسیار زیاد است.

این برنامه‌ها که نیازی به KYC ندارند، احتمالاً در هیچ شرکت نظارتی ثبت نشده‌اند و بنابراین، ملزم به محافظت از دارایی‌های دیجیتالی کاربران خود نیستند. توسعه دهندگان می توانند با ارزهای دیجیتالی کاربران خود فرار کنند. با ناشناس نگه داشتن خود در پوشش حریم خصوصی برای همه، آنها نیز غیرقابل ردیابی خواهند بود.

فرآیند تأمین مالی یک برنامه صرافی رمزنگاری بسیار شبیه به کیف پول رمزنگاری یا برنامه کیف پول کریپتو است که وجوه از طریق آدرس عمومی داده شده رمزارز مربوطه واریز می شود. برخی از برنامه‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال نیز پشتیبانی از ارز فیات را ارائه می‌کنند و می‌توانند حواله‌های بانکی، حواله‌های سیمی و/یا کارت‌های اعتباری و کارت‌های نقدی را بپذیرند.

پس از تامین مالی حساب صرافی ارز دیجیتال، کاربران می توانند با انتخاب جفت معاملاتی فیات یا کریپتو مورد نیاز خود و استفاده از گزینه های سفارش موجود، ارز دیجیتال را معامله کنند. اگر معامله‌گری بخواهد دارایی‌های کریپتو را برداشت کند، می‌تواند این کار را با رفتن به بخش کیف پول‌های کریپتو و درخواست انتقال درست مانند برنامه کیف پول کریپتو انجام دهد.

منبع: coinjournal.net

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید